Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!
véleményeket, és ezzel az típusú motorral kapcsolatos észrevételeket tapasztalatokat szeretnék kérni, jelenleg ezen akadt meg a szemem és gondoltam előtte utána kérdezek, hogy alkatrész ellátás ügyileg mennyire jó?!
köszönöm előre is!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ajánlottak itt nálunk egy alumíniumcsónak készítőt. Elvittem hozzá és megcsinálta. Azt mondta nem fog eltörni, majd az idő bizonyítja.

Kipróbáltam és jó. A javítás a legkisebb négyjegyű összegbe került :-)
Köszi az együttérzést. Számítottam rá, mert már volt rajta egy pici repedés, csak örültem volna ha nem az első alkalommal megy szét (pláne hogy egész napos motorozás volt tervezve).

Nézem a bontottakat is, meg megpróbálom meghegesztetni. Ez utóbbi nem tudom mennyire lehet tartós megoldás, majd meglátom.

Az a tömítés így még várat magára, mert attól még megy a motor, viszont az új dugóval nem egy áldás tologatni a gépet :-)
Őszinte részvétem...

Nekem is verte már a térdem a berúgókar, de 1szer Dew mondta ő megperselyeztette mert drága egy új ha eltörik.

Én tavasszal elvittem 1 szerszámkészítőhöz, 5ezerért perselyezte meg egy alumínium-szilícumból készült kis hengerrel, aminek kifúrta az elját a csavar helyének amin a kis rugó van a végén meg a kis golyó, hogy ne tudjon magától kifordulni a kar. Drágállottam, de mikor megláttam, hogy bontottan 15 ezer körül árulják kicsit Lgondolkodtam

Át tudom érezni a bajod, nekem miután 3 és fél hónap után visszakaptam a felújításból a blokkot, utána 2 héttel leesett a zéger a váltómban a meghajtótengely végéről és szétmásztak a sebességek. Vihettem vissza kettéborítani, most hétfőn kaptam vissza...

Remélem hamar talász egyet és lesz rá pénzed... Aluhegesztő, nem tudja megcsinálni szted?
Akkor nézd meg ezt:http://www.ebay.co.uk/itm/KEIH...

Bár én inkább adnék ki egy teljes szettért 15 ezret mint egy ilyenért 6-ot...

Annak idején én a túlfolyó karbi miatt rendelni akartam Mikuni tűszelepet... 11ezer lett volna itthon (+posta) a hivatalos Mikuni importőrtől, az új karbi meg 14 volt. Sajnos ilyenek az árak. Mivel tudják, hogy fontos neked ilyen olyan ok miatt úgyis megveszed, hiába nincs 10százaléka sem az árnak az előállítás költsége.

Én a helyedben végighúznám az úszóház szélén a tömítés mélyedését Loctite 6799-el, és goooo! Az is ki lehet húzni szépen, ha nem nyomsz össze-vissza mindent semmi nem fog látszani belőle, a benzint állja, az olajat meg a fagyállót is, és egy 100ml-es tubus 2000Ft. Az elég egy komplett blokkra. Az olasz motorok nagy részét papírtömítés helyett hasonló pasztával rakják össze (Aprilia, Mv, Moto Guzzi).

De lehet undorítóba gagyin is megcsinálni pasztával, mint ahogy egy két hirdetett motort látok. Nem a márkátlan piros szilikonos szart kell venni, hanem Loctite-ot és nem ész nélkül nyomkodni mindenhova...
Köszi. Nem akarok egy komplett felújító szettet megvenni, mert amúgy jó a karbi és most az egyéb dolgok miatt ki is futottam a pénzből.
Üröm az örömben. A motor jó lett, szépen megy, jó a hangja, csak letört a berúgókarom, így idő előtt véget ért a móka.
Pl itt: http://www.ebay.co.uk/itm/Keih...

Bár ez teljes felújító szett, mnden fúvóka, úszó, tűszelep, tömítés benne van az alapjáratállító csavarral 1ütt...
Üdv! Köszi a segitséget bajan 122, az a helyzet hogy ami rajta van az hátul 48, elöl meg nem tudom pontosan de szerintem a 12-50-est fogom alkalmazni! ezzel is megy kerékre de ez hosszú szerintem!

További szép napot minden motoros társamnak!
Előre minél kisebb, hátra minél nagyobb. 12-50-sel járunk itt sokan, szerintem ez az arany középút. Ha inkább kerekezni akarsz akkor ezen variálj pl. 52 hátra, de arra számíts hogy közlekedni rosszabb lesz vele mert villám gyorsan le fognak pörögni a fokozatok.

Amúgy én úgy látom, hogy az egy kerék inkább ügyesség mint erő kérdése.
Repsol transmissiones szoktam én használni, de most elfelejtettem venni, így az utcai motoromból maradt doboz castrol 4t valami került bele. Összenéztem és a minősítésében pontosan ugyan azt tudja mint a repsol (betűre és minden értékre azonos). Ezt korábban sosem néztem, de most úgy vélem így ez is tökéletes bele.
bocs a próbálkozásokért, valamiért azt az oldalt nem akarta ahonnan a kép van.
Sziasztok.

2 hónap után újra él a motorom. Tegnap este lett kész és ma már feltankolva várja hogy indulni tudjak.

Az első dugóból rögtön lett "D"-s :-) (hála a gondos előző tulajnak, na meg nekem hogy egy évig nem néztem rá), új hajtókar, felújított főtengely, összes csapágy és szilent cserélve, új kuplung lamellák, tömítés szett, plusz pár egyéb apróság. Ami meglepő volt, hogy egy rúgásra indult hidegen melegen pedig nagyon kopott volt már a dugó is meg a henger is elég hordós volt már.

Egy dologra lesz még szükség, a karbiba tömítés mert kicsit könnyezik. tudom, hogy párotok már rengeteget túrta a netet így kérlek ha van tipp hogy honnan rendeljem meg akkor jelezzétek.
az ábrán a tízes számmal jelölt:
http://translate.google.com/tr...|hu&rurl=translate.google.hu
&u=http://www.cmsnl.com/suzuki-rm...
1. Mit akarsz állítani a poweren? Későn vagy hamar nyit? Ha alul nincs erő lazára van állítva, nem zár rendesen, ha nem forog ki akkor túl kemény... Keress rá a power szóra a hozzászólásokban, 1-2 alkalommal kiveséztük már ezt...

2. A power előtt a kartelből kijövő cső a felesleges olajat hivatott kidolgozni, hogy ne álljon be a power a tömérdek olajsártól, de még így is kell néha takarítani, uh. a csöpögés teljesen normális, főleg ha nincs kiforgatva és/vagy sok neki az olaj...

3. Nem tudom milyen adalékra gondolsz (Spuri, oktánnövelő)? Felesleges pénzkidobások.

Olajat a benzinbe mindenképp full szintetikusat használj, legalább Api-Tc és/vagy Jaso Fc teljesítményszintűt blokkba szintén full szintetikus 10w-40 olajat amiben van kuplungadalék. Van kifejezetten 2t-be való váltóolaj (Motorex, Cepsa, Motul, Repsol transmissiones) de jó bele az olyan 4 ütemű motorolaj is ami váltó kenésre is való és 10w-40 a sűrűsége (pl. Repsol Offroad, Eneos Citymax, Silkolene Comp4 Sx stb.).

Az arány attól is függ hogyan használod, ha folyton visít akkor 1:33, ha endurozol és nem ölöd mindig elég az 1:40, lightos utcára 1:50 is jó de annál kevesebbel ne használd!
sziasztok.
most vettem egy rmx 250-est. lenne pár kérdésem :D
1. a pówer szelepet hogyan kell beállítani?
2.asszam a pówerből jön ki egy cső lefelé és nekem azon köpi az olajat egy kicsit ja meg füstöl is ha húzogatom a gázt. ez normális?
3. milyen adalékot és milyen motor olajat használjak?
előre is köszönöm. :D
Üdv fórumtagok! Suzuki rm 125ös motorom most let felújitva, a lényeg az hogy most szeretnék láncszettet is cserélni, egykerék gyakorlásához milyen áttételt javasoltok! Szóval azt szeretném minél könyebben menyen az egykerék melyik a legalkalmassab áttétel hozzá?
Igen nagyon rövid a 12-50, de nekem pont az tetszik... Bárhol rántasz neki oda, ha 3-ban araszolsz 15-20al még akkor is ugrik. Általában 2-ben indulok, max hideg motornál meg mélyhomokban vagy emelkedőn elindulni kell az 1....

4500as fordulat 5-ben 55 :-) Kíváncsi lennék mennyi a vége így de olyan 90-95-re saccolom... De órám nincs csak fordulatszámmérő :-(.

Ha cserélek láncot szerintem megnézem a 12-48-at, de mivel bütykös van fent és nem megyek országuton így is fasza. Technikás helyen még nem volt időm menni, de holnap lehet benézek az erdőbe, vagy ki az enduro pályára, biztos jó vele mászni. Igazából az az előnye enduroban, hogy nem kell nagy tempó a powernyitás közeli fordulathoz, így könnyebb a technikás helyeken készenlétben tartani az erőt...
1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
Winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett (2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft

A teljes felújításhoz szükséges csapágyak:

4db SKF 6305 C3 2RS1 jelű csapágy 1500ft\\db
2db FAQ 6205 2RSR jelű csapágy 1000ft\\db
3db NTN 6004 2RS jelű csapágy 1000ft\\db
3db SKF 6204 2RSH jelű csapágy 1000\\db
2db SKF 6203 2RSH jelű csapágy 800ft\\db
2db SKF 6003 2RSH jelű csapágy 800ft\\db
3db KBS 61905 2RS jelű csapágy 800ft\\db
2db NACHI 698 Z jelű csapágy 300ft\\db
2db KBS 698 2RS jelű csapágy 300ft\\db
2db EMS 609 RS jelű csapágy 200ft\\db
1db GMN 608 jelű csapágy 200ft\\db
2db SKF 608 2Z jelű csapágy 300ft\\db

Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
üdv mindenkinek!
erről a motorról tud valaki valamit mondani? ezt nézegetem és érdekelne pár rm tulaj hozzászólása!
előre is köszi!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Helló... Már egész egybe vagyok, tanulságnak vettem is egy térdvédőt... Hát jobb volt a hideg, max nekem jobb most a 23 fok... Nálunk még pihi van, porzik nagyon az agyag. Az meg nem jó flash...lassan eső táncot kell járjunk...
köszönöm, a 12 50 es áttéttel milyen a gép?Mármint enduróra?Nekem 13 52 van fennt,sztem nagyon rövid,de a bicskás kanyargósokon nagyon jó vele,csak ha menni kell 80 nál már visít eléggé.Nem akartam én nagyon rövidre,de ha már megvettem...Mondjuk itt a Pilisben van hol araszolgatni felfele lefele rendesen.
Mi van veled koma helyrejöttél már az esésből?

Milyen a karbi a nagy melegben, nekem egy kicsit nehezen forog ki, de hadd legyen dús leszarom, úgyis nemsoká jönnek a hidegek...

Csak lenne kincsem, hogy elmenjek valahova a hegyekbe, pl. Bükk. Torockóra mennek most Debreceniek endurózni, de ők hozzám képest állatok, én le nem jövök a patakban a vizes köveken. Főleg nem úgy ahogy ők. Se fel az ösvények a sziklák meg gyökerek között! Az 525 Exc meg az fe450 kicsit egyenletesebben tol és több a nyomaték mint az enyémben, rutin meg főleg kevés nálam hegyen... Itt sajna csak max homokfalak vannak, az meg nem olyan mint a kiálló mészkőtömbök meg a vízmosások.... Erre mondják, hogy ez van az Alföldön, meg a zsíroskenyér