Még valami. Abban biztos lehetsz, hogy kell majd rá költeni, ha más nem egy láncszett vagy fék stb. Ezt minimum kalkuláld bele.
A cr egyébként jól néz ki, de ugye ez csak a külső és ezeknél a belső érték sokkal fontosabb ;-) . Én elsőnek egy alu kézvédőt tettem a motorra, hogy ne törjem le falazáskor a fék és kuplungkart.
Én úgy vélem, hogy hardendúróra (falazás stb) jobb 250-es 2t mint a 125-ös. Nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulaton. súlyban meg nem sokkal több (talán 4 kiló körül szokott lenni a különbség). Ugyan akkor 125-tel is mindent meg lehet csinálni.
Ilyen típusú felhasználásra érdemes egyébként hidrókuplungos gépet nézni (TM, KTM), pláne ha 125-ös mert bele-bele csipkedni a bowdenes kuplungba bizony elég fárasztó.
"aki azt javasolja hogy 80 után ülj fel rá az némileg felelőtlen."
Nagyon nem értek egyet. A dolog nem a henger méretén múlik, ahogy a gázkaron sem, hanem fejben dől el.
Én vagyok a tipikus ellenpélda. Életem első motorja 30 évesen egy 650-es 80 lóerős motor volt. Tavaly pedig 1 hónap pitbikeozás után vettem az rm 250-et mint első igazi terepmotor. Semmilyen átmenet nem volt sosem, és nem én vagyok a ritka kivétel. A felelőtlen ember egy bárszéken ülve is össze töri magát.
"Legyünk realisták és nézzük meg nagyon hogy mit veszel,ne égesse a pénz a zsebedet hogy beleugrasz vmibe.."
Amennyiben haverodnál van akkor többen meg tudjátok nézni,hallgatni,véleményezni...de a 250es nagyon paraszt,80 as,de még 125 után is rakéta lesz,sztem nem jó ötlet,vagy aki azt javasolja hogy 80 után ülj fel rá az némileg felelőtlen.
Még ha nagyon jó állapotban lévőt is veszel,akkor is maradjon a zsebben 50e ,de inkább 100e...mert vmi úgyis be fog jönni cserére blokkon belül,fék,futómű,lánc,gumik,vagy motorozáskor lebontasz róla vmit.
Legyünk realisták és nézzük meg nagyon hogy mit veszel,ne égesse a pénz a zsebedet hogy beleugrasz vmibe..
neem a dr 350 nem jön be!
elgondolkoztam ezen a 250 es dolgon, haveromnál lenne is most egy 250 es Cr eladó, igaz 380 ért de részletre is oda adná! csatoltam róla képet!
mit gondoltok róla?
Ha könnyű motort akarsz a dr350-et felejtsd el
Én mindenképp 250 et vennék a helyedben.Enduróra sokkal jobb mint a 125.Ha 250 krosszt veszel azzal ésszel,elég vadállat paripák!
A vételáron kívüli 100 rongy hasznos tud lenni,kizárt hogy költségmentes dörtbájkot kapsz pláne a régebbi évjáratokból.
Hát rossz hírem van...ORSZÁG MÁSIK FELÉN VAN.. De nem potyára jössz legalább! Valamint erre a motorok olcsóbbak!
Ha valóban érdekel,akkor adok egy email.cim.
dr 350 amúgy!
fabian_laszlo73@freemail.hu
irtam is hogy nekem a márka nem olyan fontos, csak a lényeg h ne keljen egyből a motor vásárlást követően már egyből költeni rá!
tisztában vagyok vele hogy ezekhez a cross-okhoz nem olcsó az alkatrész, de én nem is vagyok versenyző és kb 2 hetente hétvégén mennék csak vele a haverokkal erdőben túrázgatni, néha falat mászni!
a csapat tagjaim mondogatják h vegyek 250 ccm est , de attól parázok, az azért elég morcos egy gép a 80 ccm után :D
az endurókról azért mondtam le mert sötétben nem járkálok motorral, másrészt ha jól tudom nehezebbek is mint a cross, és hát néha olyan helyeken járunk ahol azért nem mindegy hány kiló esik rám :))
sajnos lassan kezdek beletörödni hogy ebből az árból nem kapok normális állapotú motrot, szóval lehet h még 1-2 havi fizetést spórolosra kell fognom, csak ugye az a baj hogy lehet h 100 ezerrel emelem a keretet de abban az árkategóriában is kifoghatok olyat ami 2 honap múlva a gaytámat is leveszi rólam!
így meg ha vmi olcsót megcsipek ami még nem halt meg 50 szer és még fel is kell újítanom, az biztos egy darabig birni fogja!
dilemma van bassza meg... :S
hát igazából 2T párti vok, de mutasd azt a 4T mocit! :) igaz nekem az is szempont hogy ne az ország másik felében legyen a motor, szóval a Győr környéki motorokat részesítem előnyben!
Szerintem nem márka alapján válassz, hanem inkább az állapot legyen meghatározó. Amúgy is csak apró különbségek vannak az azonos évjáratú gépek között, amiből így 10 éves kor felett már semmit nem is veszel észre.
Enduróra jobb az endúró, de én is krosszt vettem :-) Ami nekem hiányzik az a lámpa. Viszont megvan az az előnye hogy pl olcsó hátsó gumit könnyebb egy krosszhoz szerezni, mert a versenyzők endurózáshoz tökéletesen jó gumikat már eldobálnak. :-) (endurónak és krossznak más a hátsókerék mérete).
4 ütem nem érdekel ?Endúrózni jobb!Ha nem vagy ellene a én tudok ajánlani most egyet ebbe az árba..picit több de biztos motor..340eft valós adatokkal,nem átverős!
Ott a szóóó..látom te se kezdő vagy!
Amit írtál az való igaz ..de egyet azért mondanék..mindig van kivétel!
Én drz-t eladtam,husqvarnát,rmx-et és még sorolhatnám...
A barátom,szerelőm megkérdezte.. " Te hülye vagy..megcsináltatod és eladod? Mi a jó ebbe"
Én valahogy úgy vagyok a motorokkal mint a csajokkal..mindegyiket kikel próbálni.. Gondolom ezért adom cserélem a motort!
Deeee..valóban igaz,hogy sok sah..genyl..fas s..mindig megpróbálja átbaszni a másikat..nem kicsit .......nagyon!
Úgy hogy valóban jól nézd meg mit veszel..és kitől..?
bajan122 valóban jól leírta mire kell odafigyelni!
Azért remélem aki tőlem vett... cserélt motort..ő is így gondolja
köszönöm szépen a hosszan és érthetően megfogalmazott értelmes hozzászólásodat, rendes figurák vannak ebben a csoportban! ;)
a helyzet az hogy tökre igazad van, csak ugye van egy keretem amit most motorra tudok szánni, és valamit venni szeretnék, csak ugye mint mindenki én is szeretném a kiadott pénzemért a lehető legjobbat venni, tehát nekem mindegy milyen márkájú!
mindenképpen 125ccm -est akarok, és bár endurózsra használnám a leginkább mégis inkább ilyen cross gépet vennék mint az rm vagy cr, yz!
a keretem az 300 ezer ft körül lenne, ha lehet akkor inkább allulról karcolja mint túl lépje!
Köszönöm nektek a segitséget!
Egyfelől bármilyen évjáratot is veszel, a rendelkezésre álló pénzből egy százast tegyél el szervizre (és ez még elég szűk összeg). Egyéb esetben könnyen úgy járhatsz hogy hónapokig csak nézni fogod a motort. Üzemórás motorokról lévén szó tuti hogy hamarosan kell rá költeni és elég drága hozzájuk minden.
Másfelől egy kisebb felújítás (pl dugó, hajtókar csere) is alap hangon egy százas (már ha minőségi alkatrészeket használsz), de ha egyéb is kell bele akár kétszáz is lehet és akkor a lánc, fék, gumi stb. dolgokról nem is beszéltünk. Így én minden frissen felújított 300 ezres gépnél erős kételkedést éreznék. Mert nem túl gyakori az az ember aki rákölt a gépre 100-150 ezret, hogy aztán eladja 300 ezerért, ha ráköltés nélkül is elmegy 200-250 körül (számolj egy kicsit).
A képeken maximum az látszik, hogy milyen állapotban van az idomszett, esetleg a többiek meg tudják mondani, hogy az évjárat stimmel e. Viszont a műszaki állapotot csak személyesen lehet megállapítani.
A minap írtam, hogy nekem teljesen kopott dugóval és hengerrel, lötyögős hajtókarral, kopott kuplunggal is vállalhatóan ment a motor, nem csörgött zörgött és egy rúgásra indult, így ezek az "indul hidegen melegen" sem mondanak sokat, maximum annyit hogy nem egy teljesen lerohadt példányról van szó.
Vigyél olyan embert magaddal akinek van fogalma a 2t krosszról vagyonokat spórolhat neked.
Na csak nem kell senkinek..
Én most is adok érte annyit ha lehozod..de adásvételit nem írok ...a váz nem kell!Azt add másnak! meg akkor ocób is!
Akkor tehát 30 ezer...
A két első max 98 as évjárat,de ilyen árban Cr-t is kapsz,alkatrészellátásban jobban jársz vele sztem.
Amennyiben az a probléma megszűnt a 96 utániaknál hogy a power belepotyogott a hengerbe akkor a fiatalabbak talán vállalhatóak.
Szevasz,minél újabbat vegyél ha tudsz.
Azthiszem 90és 96 közötti évjáratoknak töredezett be a power szelep...
Szóval mindenképp 96 utániakat nézegess,nehogy úgy járj mint én az Rmx el.
ijjj, gecoo akkor lehet h erről lecsúsztam!
na de ennek ellenére kérnék még rm 125 el kapcsolatos véleményket! mikori évjárattól érdemes, stb.
köszi előre is!
A cr egyébként jól néz ki, de ugye ez csak a külső és ezeknél a belső érték sokkal fontosabb ;-) . Én elsőnek egy alu kézvédőt tettem a motorra, hogy ne törjem le falazáskor a fék és kuplungkart.
Inkább nem szólok..nem írok semmit
Ha rám hallgatól azt csinálsz amit akarsz
Ilyen típusú felhasználásra érdemes egyébként hidrókuplungos gépet nézni (TM, KTM), pláne ha 125-ös mert bele-bele csipkedni a bowdenes kuplungba bizony elég fárasztó.
Nagyon nem értek egyet. A dolog nem a henger méretén múlik, ahogy a gázkaron sem, hanem fejben dől el.
Én vagyok a tipikus ellenpélda. Életem első motorja 30 évesen egy 650-es 80 lóerős motor volt. Tavaly pedig 1 hónap pitbikeozás után vettem az rm 250-et mint első igazi terepmotor. Semmilyen átmenet nem volt sosem, és nem én vagyok a ritka kivétel. A felelőtlen ember egy bárszéken ülve is össze töri magát.
"Legyünk realisták és nézzük meg nagyon hogy mit veszel,ne égesse a pénz a zsebedet hogy beleugrasz vmibe.."
Ezzel meg nagyon is egyetértek.
Nyugodtan vegyél 250eset.
Még ha nagyon jó állapotban lévőt is veszel,akkor is maradjon a zsebben 50e ,de inkább 100e...mert vmi úgyis be fog jönni cserére blokkon belül,fék,futómű,lánc,gumik,vagy motorozáskor lebontasz róla vmit.
Legyünk realisták és nézzük meg nagyon hogy mit veszel,ne égesse a pénz a zsebedet hogy beleugrasz vmibe..
elgondolkoztam ezen a 250 es dolgon, haveromnál lenne is most egy 250 es Cr eladó, igaz 380 ért de részletre is oda adná! csatoltam róla képet!
mit gondoltok róla?
Én mindenképp 250 et vennék a helyedben.Enduróra sokkal jobb mint a 125.Ha 250 krosszt veszel azzal ésszel,elég vadállat paripák!
A vételáron kívüli 100 rongy hasznos tud lenni,kizárt hogy költségmentes dörtbájkot kapsz pláne a régebbi évjáratokból.
Ha valóban érdekel,akkor adok egy email.cim.
dr 350 amúgy!
fabian_laszlo73@freemail.hu
fabian_laszlo73@freemail.hu
tisztában vagyok vele hogy ezekhez a cross-okhoz nem olcsó az alkatrész, de én nem is vagyok versenyző és kb 2 hetente hétvégén mennék csak vele a haverokkal erdőben túrázgatni, néha falat mászni!
a csapat tagjaim mondogatják h vegyek 250 ccm est , de attól parázok, az azért elég morcos egy gép a 80 ccm után :D
az endurókról azért mondtam le mert sötétben nem járkálok motorral, másrészt ha jól tudom nehezebbek is mint a cross, és hát néha olyan helyeken járunk ahol azért nem mindegy hány kiló esik rám :))
sajnos lassan kezdek beletörödni hogy ebből az árból nem kapok normális állapotú motrot, szóval lehet h még 1-2 havi fizetést spórolosra kell fognom, csak ugye az a baj hogy lehet h 100 ezerrel emelem a keretet de abban az árkategóriában is kifoghatok olyat ami 2 honap múlva a gaytámat is leveszi rólam!
így meg ha vmi olcsót megcsipek ami még nem halt meg 50 szer és még fel is kell újítanom, az biztos egy darabig birni fogja!
dilemma van bassza meg... :S
Enduróra jobb az endúró, de én is krosszt vettem :-) Ami nekem hiányzik az a lámpa. Viszont megvan az az előnye hogy pl olcsó hátsó gumit könnyebb egy krosszhoz szerezni, mert a versenyzők endurózáshoz tökéletesen jó gumikat már eldobálnak. :-) (endurónak és krossznak más a hátsókerék mérete).
A normális lelkületűek szerintem nem verik át a másikat, ahogy írod is. És én is úgy szeretek eladni, hogy rendbe van téve a dolog. :-)
Amit írtál az való igaz ..de egyet azért mondanék..mindig van kivétel!
Én drz-t eladtam,husqvarnát,rmx-et és még sorolhatnám...
A barátom,szerelőm megkérdezte.. " Te hülye vagy..megcsináltatod és eladod? Mi a jó ebbe"
Én valahogy úgy vagyok a motorokkal mint a csajokkal..mindegyiket kikel próbálni.. Gondolom ezért adom cserélem a motort!
Deeee..valóban igaz,hogy sok sah..genyl..fas s..mindig megpróbálja átbaszni a másikat..nem kicsit .......nagyon!
Úgy hogy valóban jól nézd meg mit veszel..és kitől..?
bajan122 valóban jól leírta mire kell odafigyelni!
Azért remélem aki tőlem vett... cserélt motort..ő is így gondolja
a helyzet az hogy tökre igazad van, csak ugye van egy keretem amit most motorra tudok szánni, és valamit venni szeretnék, csak ugye mint mindenki én is szeretném a kiadott pénzemért a lehető legjobbat venni, tehát nekem mindegy milyen márkájú!
mindenképpen 125ccm -est akarok, és bár endurózsra használnám a leginkább mégis inkább ilyen cross gépet vennék mint az rm vagy cr, yz!
a keretem az 300 ezer ft körül lenne, ha lehet akkor inkább allulról karcolja mint túl lépje!
Köszönöm nektek a segitséget!
Egyfelől bármilyen évjáratot is veszel, a rendelkezésre álló pénzből egy százast tegyél el szervizre (és ez még elég szűk összeg). Egyéb esetben könnyen úgy járhatsz hogy hónapokig csak nézni fogod a motort. Üzemórás motorokról lévén szó tuti hogy hamarosan kell rá költeni és elég drága hozzájuk minden.
Másfelől egy kisebb felújítás (pl dugó, hajtókar csere) is alap hangon egy százas (már ha minőségi alkatrészeket használsz), de ha egyéb is kell bele akár kétszáz is lehet és akkor a lánc, fék, gumi stb. dolgokról nem is beszéltünk. Így én minden frissen felújított 300 ezres gépnél erős kételkedést éreznék. Mert nem túl gyakori az az ember aki rákölt a gépre 100-150 ezret, hogy aztán eladja 300 ezerért, ha ráköltés nélkül is elmegy 200-250 körül (számolj egy kicsit).
A képeken maximum az látszik, hogy milyen állapotban van az idomszett, esetleg a többiek meg tudják mondani, hogy az évjárat stimmel e. Viszont a műszaki állapotot csak személyesen lehet megállapítani.
A minap írtam, hogy nekem teljesen kopott dugóval és hengerrel, lötyögős hajtókarral, kopott kuplunggal is vállalhatóan ment a motor, nem csörgött zörgött és egy rúgásra indult, így ezek az "indul hidegen melegen" sem mondanak sokat, maximum annyit hogy nem egy teljesen lerohadt példányról van szó.
Vigyél olyan embert magaddal akinek van fogalma a 2t krosszról vagyonokat spórolhat neked.
Én most is adok érte annyit ha lehozod..de adásvételit nem írok ...a váz nem kell!Azt add másnak! meg akkor ocób is!
Akkor tehát 30 ezer...
Amennyiben az a probléma megszűnt a 96 utániaknál hogy a power belepotyogott a hengerbe akkor a fiatalabbak talán vállalhatóak.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
e
zt a kettőt nézegetem most, meg van ez ami olcsobb igaz 96 előtti :S
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
vélemények ezekre?
köszönöm a segítséget! :))
Azthiszem 90és 96 közötti évjáratoknak töredezett be a power szelep...
Szóval mindenképp 96 utániakat nézegess,nehogy úgy járj mint én az Rmx el.
tárcsák,tengelyek,hátsó lánckerék és más alkatrészem már nincs!
na de ennek ellenére kérnék még rm 125 el kapcsolatos véleményket! mikori évjárattól érdemes, stb.
köszi előre is!