Ez a móka nem óccsó mulatság, postával 43ezer pénz...
És ez csak a kosár....
Kíváncsi leszek, mire jutsz, engem is érdekelne, kicsit lötyög a kosér, hiába cseréltem a futót meg a tűgörgőt, meg a blokkon belul a csapágyat a kosár belsője is ki van kopva...
Reggel kipróbáltam szűrő nélkül is a karbit, hát ahogy sejtettem nem az volt a baja. Azt nem tartom kizártnak, hogy ha sokáig használja valaki és sok-sok liter benzin átfolyik rajta csökkenhet az áteresztő képessége, hisz ha kiszűr valamit az előbb-utóbb felgyűlik. Sajna egy nagy hulladék a kínai karbi...
Ment vissza a régi TMX karbi, tűszelep átereszt annak ellenére, hogy az úszóházon hajlítottam a fülön ami a tűszelepet emeli, nagy volt az úszószint is... De így is átereszt, de mivel jó a benzincsap tömítésem azóta, elzárom a csapot mielőtt leállítom, és nem folyik túl! 195/40 fő/alapjárati 2kör kifelé a keverékcsavaron és hibátlan a karburálás, mindenhol jól megy :-)
Tűszelepet meg szerzek a héten használtat, cserélték a karbit Keihinre, de a tűszelep jó volt benne... Az is TMX csak 38-as nem 30-as mint az enyém, talán egyforma a tűszelep!
Gyárilag 1 db van benne, két irányba záró spéci szimering. Típusszámot tudok adni: 17461-28C10-000
Tehetsz be kettőt is egymással szemben, nekem is úgy van most.
Sziasztok segítséget kérnék szétszedtem a viz szívatyút és azon a tengelyen egymás meéllett 2 csapágy aztán zéger gyürű és aztán 2 db szimering ennek így kell lennie ? 93 évj.
rajzon 33 as számú a szimering és gyárilag mi a mérete ha 1 db megy bele ?
Nekem 2009-ben valószínű a rossz beállítás és nem kezelt kopások miatt eltört a kiemelő fül és a power rácsúszott a dugóra.
Akkor még úgy gondoltam konstrukciós hiba, annyiban ezt most is tartom, hogy ha nem marják végig a nútot, sose tudna rácsúszni, de a törést azt inkább a rossz beállítás és élettartam üzemórán felüli használat miatti kopások okozzák.
Akkor megúsztam dugó és power cserével, utóbbi fájt nagyon, mert gyárit vettem, akkor volt talán 70ropi...
Azóta az van benne, meghekkeltem kicsit, hogy SOHA ne tudjon rácsúszni a dugóra(ld galériám között érdemes a képek alatt lévő szöveget is olvasni), meg jó a beállítás és figyelek is rá, így nincs vele gond. Azóta már 500-600 üzemóra biztos van benne. Most télen valószínű apró kopásokat fel kell hegeszteni rajta, aztán mehet vissza.
Ez gatya,min dugócsere sajna...
Hasonló cipőben járunk,nekem az esztergált power szelepem törött be,és csodával határos hogy nem bírt közel kerülni a dugóhoz mert keresztben meg is szorult,már kiszedtem és készülnek bele az új szelepek,kicsit módosítva,venni kellene nekem is egy új hengert,2 új power szelepet bele ...Az lenne az igazi..
Majd írj hogy hogyan oldod meg a gondokat...
Hát köszi szépen a tanácsokat.
Szétszedem ha lessz időm és meglátom hogy mi lessz vele.
Aztán majd írok és képeket is rakok fel mert ebben nem vagyok jártas ... nehogy valami nagyobb bajt csináljak ..
Na mégegyszer köszönöm majd írok :P
Sorry, félreértettem.
Sajnos így előre nem tudni, hogy mit kell tenni a powerrel, ahhoz szét kell venni. Az is lehet eltört az egész, s a dugó fellökte,
vagy kitört belőle, stb. Szét kell bontani és megnézni.
Itt a fórumon vannak korábban képek ki mit csinált vele, valaki egybe fúrta a két részt, valaki csak feljebb húzta.
Tényleg attól függ mi a szitu a tieddel.
Talán valaki esztergáltatott is már hozzá, a gyári új az horribilis áron van, s nem is éri meg kopott hengerbe, bár lasziati árul vadi új hengert is, ami 2 csatornás.
Bontott powert nem javaslom, mert az is 100% kopott, bár ha ropira tört a tied, akkor lehet átmeneti megoldás, hogy a kopottat, ami még nem tört, azt hézagolni(feljebb húzni) és úgy megoldani.
Az is lehet a hengered van kikopva és oldalra lötyög benne a power.
Szóval szét kell szedni és nézegetni, méricskélni.
Egy biztos, nem lesz egyszerű menet sajnos
de ugyebár ha a power bele mászott a dogóba akkor valami gebasz a pówerral is van...a henger dugó hengerfej azt értem dugó csere fúrás stb.. csak a pówer idegesít hogy mit fogok vele kezdeni..érted...
Meg mértem 90 mm a szegecs közepétől a másik közepéig,hát a gumikra még számoltam tartalékba,am azért kuka mert egyszer lelazulhatott és körbe letörte a füleket a dekli így vettem ezt adták tartalékba a fogas koszorú is jó még csak az alumínium sérült.
Ha lesz kevés időd szétfúrás előtt, ha lemérnéd a szegecselés körátmérőt az is nagy segítség, ahhoz nem kell szétfúrni.
Csak miattam ne fúrkáld szét, ha még használod.
Mondjuk ez az infót, amit most bogarászok minden RMX esnek jól jöhet, ha a végére jutok, megosztom mindenkivel itt a fórumon.
GAME OVER
A jobb oldali power belemászott a dugóra elég rendesen.
Ha szerencséd van a henger/hengerfej nem sérült, de a dugó oldalát elnézve kicsi az esélye
Részvétem
Ez a móka nem óccsó mulatság, postával 43ezer pénz...
És ez csak a kosár....
Kíváncsi leszek, mire jutsz, engem is érdekelne, kicsit lötyög a kosér, hiába cseréltem a futót meg a tűgörgőt, meg a blokkon belul a csapágyat a kosár belsője is ki van kopva...
Ment vissza a régi TMX karbi, tűszelep átereszt annak ellenére, hogy az úszóházon hajlítottam a fülön ami a tűszelepet emeli, nagy volt az úszószint is... De így is átereszt, de mivel jó a benzincsap tömítésem azóta, elzárom a csapot mielőtt leállítom, és nem folyik túl! 195/40 fő/alapjárati 2kör kifelé a keverékcsavaron és hibátlan a karburálás, mindenhol jól megy :-)
Tűszelepet meg szerzek a héten használtat, cserélték a karbit Keihinre, de a tűszelep jó volt benne... Az is TMX csak 38-as nem 30-as mint az enyém, talán egyforma a tűszelep!
Gyárilag 1 db van benne, két irányba záró spéci szimering. Típusszámot tudok adni: 17461-28C10-000
Tehetsz be kettőt is egymással szemben, nekem is úgy van most.
Itt vannak méretek:
http://www.sportmotor.hu/motor...
rajzon 33 as számú a szimering és gyárilag mi a mérete ha 1 db megy bele ?
Nekem 2009-ben valószínű a rossz beállítás és nem kezelt kopások miatt eltört a kiemelő fül és a power rácsúszott a dugóra.
Akkor még úgy gondoltam konstrukciós hiba, annyiban ezt most is tartom, hogy ha nem marják végig a nútot, sose tudna rácsúszni, de a törést azt inkább a rossz beállítás és élettartam üzemórán felüli használat miatti kopások okozzák.
Akkor megúsztam dugó és power cserével, utóbbi fájt nagyon, mert gyárit vettem, akkor volt talán 70ropi...
Azóta az van benne, meghekkeltem kicsit, hogy SOHA ne tudjon rácsúszni a dugóra(ld galériám között érdemes a képek alatt lévő szöveget is olvasni), meg jó a beállítás és figyelek is rá, így nincs vele gond. Azóta már 500-600 üzemóra biztos van benne. Most télen valószínű apró kopásokat fel kell hegeszteni rajta, aztán mehet vissza.
Hasonló cipőben járunk,nekem az esztergált power szelepem törött be,és csodával határos hogy nem bírt közel kerülni a dugóhoz mert keresztben meg is szorult,már kiszedtem és készülnek bele az új szelepek,kicsit módosítva,venni kellene nekem is egy új hengert,2 új power szelepet bele ...Az lenne az igazi..
Majd írj hogy hogyan oldod meg a gondokat...
Szétszedem ha lessz időm és meglátom hogy mi lessz vele.
Aztán majd írok és képeket is rakok fel mert ebben nem vagyok jártas ... nehogy valami nagyobb bajt csináljak ..
Na mégegyszer köszönöm majd írok :P
Sajnos így előre nem tudni, hogy mit kell tenni a powerrel, ahhoz szét kell venni. Az is lehet eltört az egész, s a dugó fellökte,
vagy kitört belőle, stb. Szét kell bontani és megnézni.
Itt a fórumon vannak korábban képek ki mit csinált vele, valaki egybe fúrta a két részt, valaki csak feljebb húzta.
Tényleg attól függ mi a szitu a tieddel.
Talán valaki esztergáltatott is már hozzá, a gyári új az horribilis áron van, s nem is éri meg kopott hengerbe, bár lasziati árul vadi új hengert is, ami 2 csatornás.
Bontott powert nem javaslom, mert az is 100% kopott, bár ha ropira tört a tied, akkor lehet átmeneti megoldás, hogy a kopottat, ami még nem tört, azt hézagolni(feljebb húzni) és úgy megoldani.
Az is lehet a hengered van kikopva és oldalra lötyög benne a power.
Szóval szét kell szedni és nézegetni, méricskélni.
Egy biztos, nem lesz egyszerű menet sajnos
Értem, akkor előre is köszönöm a szétfúrás utáni infót
Többi utána derül ki csak, dugó csere tuti.
Postaköltséget természetesen kifizetem.
Az egész powert vagy mit csináljak a póverrel?
Ha lesz kevés időd szétfúrás előtt, ha lemérnéd a szegecselés körátmérőt az is nagy segítség, ahhoz nem kell szétfúrni.
Csak miattam ne fúrkáld szét, ha még használod.
Mondjuk ez az infót, amit most bogarászok minden RMX esnek jól jöhet, ha a végére jutok, megosztom mindenkivel itt a fórumon.
A jobb oldali power belemászott a dugóra elég rendesen.
Ha szerencséd van a henger/hengerfej nem sérült, de a dugó oldalát elnézve kicsi az esélye
Részvétem
2 csatornás ez a kipuff nyílás.
erre mit szólsz?