Érdekel ha jó a 2000és (y) rm250re. Az biztos hogy nem arról van mert más az íve, így nem tudom nem érné e bele a kipufogoba zárt állapotban. Mit mennyit keraz érte? Bajan122kukacgmail.com
Sajnos nem leltem, legalább is olyat amit érdemes lett volna megvenni. Így marad az új (anyagi csőd). Majd hétfőn megrendeli egy barátom, elvileg van egész jó kedvezménye így reményeim szerint becsúszik 30 alá. Viszont 15-20 ért a használtak szerintem drágák (ki tudja milyen állapotban vannak) ráadásul ha használt akkor még postát is kéne fizetnem. Szóval így jártam. viszont a bilincses megoldásom egyenlőre jól szuperál :-) Életében nem állt ilyen jól a berúgókar
A kuplungrugó meg sokminden ugyanaz 93as RMX szervízkönyvet 4-5 ezerért találsz Ebayen, Én amikor cseréltem rugókat mert kettő is törött volt, mértem és a kopást leszámítva egyezett az RM-mel.
Kár, hogy nem szóltál kész a motorod, mert roekjozsival voltunk kinn Tankin... Elég nyomvályús minden és iszonyat száraz a homok de jó móka volt! Holnap is valószínű megyek ki, egy haverral dumáltuk lehet holnap ráérne nemrég vett egy CRF450-et, még nem is láttam.
Visszatérve a motorválasztási vitátokra, igazad van abban, jobban használható egy jó 4t ami legalább 350-es és 120 kiló körül van, de abból jót 500ezer alatt nem lelsz sajna. És lehet egy cross 2t 250 is úgy belőni ne rúgjon mindig hanyatt: powerbeállítás keményebbre, membránalátét, hosszabb áttétel... Egy jó RM250-t (02 fölöttit) veszel max 400ból és nem 200ezer mikor felújítod hanem majdnem feleannyi, ráadásul súlyban is jobb. Extrém enduroban nem sok 4t-t látni, az sem véletlen, persze attól a tudástól ami oda kell én nagyon messze vok! Nem mindegy hogy valami szárazon 110 kiló vagy 135! Én legközelebb is 2t-t fogok venni ha cserélek, mert nem valószínű, hogy mostanság rámszakad a bank, de ha szartig lennék lével vennék egy 08 utáni 450SXV-t utcára meg egy jó 2t 300at annál jobb endurozni nem kell!
Holnap ha már jó a lovad összecsöröghetnénk számom húsz háromhuszonhat nullahétötvenhat! Kiindulóhely Tanki bejárat, indulás képlékeny de kora délután vmikor, peace
Én jobban szeretem a motor hangját (meg a forgalmat) hallgatni, de van olyan ismerősöm aki zenét hallgat (közúton). Egy biztos, egy érzékszerved kilövöd.
Átmenetileg egy bilinccsel megoldottam a berúgókar kérdésem. Mivel nem nyílt szét teljesen összefogtam egy erős bilinccsel (persze ennyire nem volt egyszerű a kérdés). Remélem így kibír majd annyit amíg megjön az új hozzá mert nem szeretném még hetekig jegelni, ha már 2 hónapig gyógyult a blokkja.
Egyetértünk benne, hogy a 4t jobb endúrózni, sőt egy enduró jobb endúrózni mint egy krossz (mert csak azokat nézte: rm,cr) Csak azt ne felejtsd el hogy vannak kritériumok, például az ár. A srác 300 ezerről beszélt. Anno én is e körül kerestem motort és 4t ennyiből nincs (már ami jó mászni, tehát nem 150 kiló és mondjuk nem is 20 éves), ahogy jó 2t endúró se nagyon. Ráadásul a sportmotor lezongorázta már hogy melyiket drágább fenntartani (2tvs4t). Plusz a 2t-t könnyebb szerelni.
Én jól elvagyok az RM250-nel, persze el tudnék képzelni jobbat is.
Ez meg ellentmondás:
"de az istennek nem mászott oda fel ahova a 4 ütem!"
"akiknek mindegy milyen motorral van..azaz a TAPASZTALTBÓL RUTINBÓL MOTOROZIK"
Magyarán nem a motor tehet róla hogy nem ment fel. Én is írtam korábban, hogy aki tud az 125 2tvel is megmászik mindent, de én annyira nem tudok így kell a plusz erő.
Egy motor kiválasztása szerintem egy soktényezős egyenlet:
-mire kell
-mennyi van rá
-mit vársz el tőle
-mik a saját paramétereid, súly például, mert egy 130 kilós ember alatt egész máshogy viselkedik egy 125-ös mint egy 70 kilós alatt.
stb.
Nem értelek benneteket
""Egy kerék..emelgeti az elejét,2 sebességet használok, hogy nehogy nagy legyen a csuklómozdulat stb! ""
Ha endúrózni kell a motor ...akkor mind ez hátrányos amit felsoroltatok!
A 4 ütem,,minden kép jobb..kis fogyasztás,nyomaték,stb!
Nem kötekedni akarok,de tapasztalat beszél belőlem..nekem is volt rm 250 rúg,vág,ugrik...de az istennek nem mászott oda fel ahova a 4 ütem!
az rm ás az rmx között nem hiába van különbség cross illetve enduró!NEKEM RM 250 NEM KELLENE!
Valahogy olyan ez( kinek mekkora van...de nem tudom használni)
De persze én is igy jártam... 250 endúró után egy yz 450fre ültem át... KURVÁRA ÖSSZE TÖRTEM MAGAM! !
Másik nagyon fontos dolog..vannak ismerőseim..akiknek mindegy milyen motorral van..azaz a TAPASZTALTBÓL RUTINBÓL MOTOROZIK! KB 20 ÉVE!
Szia nekem egy cagiva T4 350 es endurom volt eladtam s vettem egy 93-as Rm 250-et haza hoztam gó egy kör haza jöttem s remegtem leültem s csak azt hajtottam én ezt eladom a picsába nem kell ez nekem minden sebességben kerék a levegőben-be paráztam,de aztán meg barátkoztunk és azóta belehajtottam 40 üzem órát és nem adnám el.
üdv!
a mai nap tartalmas volt!
mentem egy 125 yz-vel és utána egyből a cr 250-el hát az yz az visitott alattam, valamivel jobb volt mint a mostani 80 as, de nem volt semmi félelemhez hasonló dolog bennem!
a cr 250, na az az basszátok meg az megy :D kb 2 sebességet használtam vagyis csak gondolom, mert mindegyikben ugyan az volt a jelenség... :D az yz-t és a cr-t is ugyan azon a helyen próbáltamm ki a mi kis ösvényünkön ami televan szopatós feljárókkal, kanyarokkal!
a cr 250 el könnyebb volt , viszont a csuklom nagyon elfáradt , leginkább abban hogy nehogy nagy legyen a csuklomozdulat! :)))
még nem döntöttem, de igy első teszt alapján tetszik is meg meg meg meg a fasz tudja azért para is, de nem elképzelhetetlen hogy megszokjam!
Kedves itt lévő motorosok.... szeretnék veletek megosztani egy mai csere ajánlatom veletek,hogy milyen hül..is az emberek! aprilia leonárdo 250 es motorom cseréltem volna egy 1988 as simsonra!
Ezt a választ kaptam és válaszoltam!
Üdv!
Csere esetleg? http://aprod.hu/hirdetes/april...
Dátum: ma, 12:19 tekike98 Felhasználó hirdetései
Üdv!
Ha még ráfizet 150 ezer FT ot akkor igen!
Felhasználó letiltása
Dátum: ma, 13:10 Üzeneted:
Üdv! Rendben van! Értesítem ha meglesz a pénz.. + én fogom szállítani is !De kérem addig semmikép ne adja el !
De most őszintén ennyi bar..hogy bír el a föld a hátán?
A kuplungrugó meg sokminden ugyanaz 93as RMX szervízkönyvet 4-5 ezerért találsz Ebayen, Én amikor cseréltem rugókat mert kettő is törött volt, mértem és a kopást leszámítva egyezett az RM-mel.
Ha érdekel nekem van 4 használható rugóm!
Berúgókart honnan leltél és mennyiért ha szabad +kérdeznem?
Visszatérve a motorválasztási vitátokra, igazad van abban, jobban használható egy jó 4t ami legalább 350-es és 120 kiló körül van, de abból jót 500ezer alatt nem lelsz sajna. És lehet egy cross 2t 250 is úgy belőni ne rúgjon mindig hanyatt: powerbeállítás keményebbre, membránalátét, hosszabb áttétel... Egy jó RM250-t (02 fölöttit) veszel max 400ból és nem 200ezer mikor felújítod hanem majdnem feleannyi, ráadásul súlyban is jobb. Extrém enduroban nem sok 4t-t látni, az sem véletlen, persze attól a tudástól ami oda kell én nagyon messze vok! Nem mindegy hogy valami szárazon 110 kiló vagy 135! Én legközelebb is 2t-t fogok venni ha cserélek, mert nem valószínű, hogy mostanság rámszakad a bank, de ha szartig lennék lével vennék egy 08 utáni 450SXV-t utcára meg egy jó 2t 300at annál jobb endurozni nem kell!
Holnap ha már jó a lovad összecsöröghetnénk számom húsz háromhuszonhat nullahétötvenhat! Kiindulóhely Tanki bejárat, indulás képlékeny de kora délután vmikor, peace
Remélem kimentél mert nagyon jó volt az idő is meg a talaj is.
Lassan én is internet motoros leszek csak.. inkább megyek motorozni!
További szép napot.!
Beszarás...
Ha erről lenne szó akkor 500-as 2t-m lenne.
Én jól elvagyok az RM250-nel, persze el tudnék képzelni jobbat is.
Ez meg ellentmondás:
"de az istennek nem mászott oda fel ahova a 4 ütem!"
"akiknek mindegy milyen motorral van..azaz a TAPASZTALTBÓL RUTINBÓL MOTOROZIK"
Magyarán nem a motor tehet róla hogy nem ment fel. Én is írtam korábban, hogy aki tud az 125 2tvel is megmászik mindent, de én annyira nem tudok így kell a plusz erő.
Egy motor kiválasztása szerintem egy soktényezős egyenlet:
-mire kell
-mennyi van rá
-mit vársz el tőle
-mik a saját paramétereid, súly például, mert egy 130 kilós ember alatt egész máshogy viselkedik egy 125-ös mint egy 70 kilós alatt.
stb.
""Egy kerék..emelgeti az elejét,2 sebességet használok, hogy nehogy nagy legyen a csuklómozdulat stb! ""
Ha endúrózni kell a motor ...akkor mind ez hátrányos amit felsoroltatok!
A 4 ütem,,minden kép jobb..kis fogyasztás,nyomaték,stb!
Nem kötekedni akarok,de tapasztalat beszél belőlem..nekem is volt rm 250 rúg,vág,ugrik...de az istennek nem mászott oda fel ahova a 4 ütem!
az rm ás az rmx között nem hiába van különbség cross illetve enduró!NEKEM RM 250 NEM KELLENE!
Valahogy olyan ez( kinek mekkora van...de nem tudom használni)
De persze én is igy jártam... 250 endúró után egy yz 450fre ültem át... KURVÁRA ÖSSZE TÖRTEM MAGAM! !
Másik nagyon fontos dolog..vannak ismerőseim..akiknek mindegy milyen motorral van..azaz a TAPASZTALTBÓL RUTINBÓL MOTOROZIK! KB 20 ÉVE!
További szép napot..hétvégét!
a mai nap tartalmas volt!
mentem egy 125 yz-vel és utána egyből a cr 250-el hát az yz az visitott alattam, valamivel jobb volt mint a mostani 80 as, de nem volt semmi félelemhez hasonló dolog bennem!
a cr 250, na az az basszátok meg az megy :D kb 2 sebességet használtam vagyis csak gondolom, mert mindegyikben ugyan az volt a jelenség... :D az yz-t és a cr-t is ugyan azon a helyen próbáltamm ki a mi kis ösvényünkön ami televan szopatós feljárókkal, kanyarokkal!
a cr 250 el könnyebb volt , viszont a csuklom nagyon elfáradt , leginkább abban hogy nehogy nagy legyen a csuklomozdulat! :)))
még nem döntöttem, de igy első teszt alapján tetszik is meg meg meg meg a fasz tudja azért para is, de nem elképzelhetetlen hogy megszokjam!
http://aprod.hu/hirdetes/simso...
Ja..és még le is tiltott
Ezt a választ kaptam és válaszoltam!
Üdv!
Csere esetleg?
http://aprod.hu/hirdetes/april...
Dátum: ma, 12:19 tekike98 Felhasználó hirdetései
Üdv!
Ha még ráfizet 150 ezer FT ot akkor igen!
Felhasználó letiltása
Dátum: ma, 13:10 Üzeneted:
Üdv! Rendben van! Értesítem ha meglesz a pénz.. + én fogom szállítani is !De kérem addig semmikép ne adja el !
De most őszintén ennyi bar..hogy bír el a föld a hátán?
Indul a keresés egy másik iránt.