Sziasztok, így van ahogyan írod,én ma vittem el a hengert fúratni mivel fúratni kell elvittem a powereket,hogy igazítsák hozzá a dugóhoz.Mivel a henger kereszt metszete megnő a power így beleérhet.Ha hülyeséget írtam kövezettek meg.
Elfekvőbe van valakinek 93-95 RM250 kuplung kosár?
Méret érdekelne, hogy a szegecselés körátmérője mennyi? (Reményeim szerint 90mm)
Akinek esetleg van szétfúrva (le van véve róla a lánckerék) ott érdekelne még a gumi rezgéscsillapítók átmérője(30mm?)
Ha van hasonló kép, az is jöhet a kuplung kosár aljáról szétfúrt állapotban, ahol látszódnak a csapok, amikre a gumibak megy rá.
Mindez azért érdekel, mert RMX re keresek után gyártott kuplung kosarat, de nem csinálnak, csak RM250 re, abból meg a kosár egyezik 93-95 ig, de nem tudom, hogy a lánckereket rá lehet e faragni, ezért kellenének a méretek, aki tudja.
Köszönöm
Pont ez a jelenség, ha a power szeleped beleér a gyűrűbe, nem állítom, hogy nálad ez van, de én tuti utánajárnék.
Amikor odahúzod neki, akkor kiemel a power és így nem ér bele, amikor "alapjáraton" mész a power zárva van és ráér a dugóra.
Ne menj vele tovább, mert ha az van, amit mondok, power törés lesz. Szedd szét, power hekkelés, aztán mehetsz.
Ha leveszed a rezot, szerintem a gyűrűn látni fogod, esetleg a power élén, hogy nem kokszos, hanem fényes.
Rosszabb esetben a dugó oldalán is látni a hosszanti karcokat.
Sziasztok!92-125 rm -em van és hűtő radiátort szeretnék venni.Kupakos oldalit sikerült is de sajnos másik oldalit nem tudok sehol se.Ha valakinek estleg van vagy ha másik fajta jó hozzá és tud segíteni kérem jelezen.Meg venném!Köszönöm
hát ez úgy volt hogy beindítottam és akkor elkezdett csörögni vagy ciripelni. teljesítményben nem romlott kuplung jól emel,..minden jó csak csörög. a csörgés csak szinte alapjáraton hallható ha húzom neki akkor nem...de mind1 mert már tuti szétbontom a blokkot és így legalább tudni fohom hogy mi van benne. Kicserélem amit ki kell..
nyárig még van időm gyüjtögetni meg ijesmi. kiput is sikerült szereznem újat (pro circuit dobot) majd egyszer kap egy rezót is csak az kicsit necces .
először a blokk aztán kipu idomok ...stb
De köszönöm hogy segítetek.
Fabi: neked meg remélem jó lessz a dr. :)
Az elmondásod alapján az a karbi tényleg elég vacak. Nem érdemes vele vesződni.
Ez az extra benzinszűrő dolgot én is próbáltam. 4t-n nem okozott gondot (gondolom az alacsonyabb benzin igény), a 2t viszont keveselt vele annak ellenére hogy elvileg elég volt a keresztmetszet.
A tüskét ma feladtam, le is leveleztük a barátoddal. Remélem jó lesz.
Akkor kipróbálom, sokat nem kell miatta szerelni az biztos. Csak az a baj ez nem magyarázza meg a túlfolyó karbit mikor nyáron lett véve, meg a szétnyúlt úszóház tömítést sem... Csak nem olyan jó ez a kópia mint egy eredeti Keihin. Mikor szétszedtem néztem az úszószintet, fejjel lefelé fordítva az úszó párhuzamos volt az úszóház szélével. Mégis ha rányitom a benzincsapot nem csak csöpög mint régen, hanem konkrétan folyik! Az elnyúlt tömítés (24 óra alatt) nekem azt mondja nem benzinálló a tömítés gumija akkor valószínű a tűszelep csúcsa is valami gagyi anyag.
Megpróbálom a szűrőt, de az a gond a többi bajt az nem oldja meg. Egy cimborám cserélt karbit a 91-es RM-jén (akinek a berúgótüskét küldöd) neki jó volt a tűszelepe, azt beteszem a régi TMX-be és hadd szóljon. Azzal csak az volt a gond meg a belőhetetlen alapjárat, de mivel a gázbovden új csinálok alul a bowdenspanolóval!
Ahogy bajan122 irta a benzinszűrő miatt is keveselhet. Én igy jártam a kx-el és nem tudtam mi a baja. Ha tempót mentem és utánna megálltam kb 3-4mp-ig magasan járt a motor mert keveselt és utánna kezdte visszaejteni a fordulatot, ahogy az uszóházban nőtt a benzinszint. Szűrőt kivettem és utánna fasza volt minden!
Akkor ezek belső átmérők ezek szerint. Azért kérdeztem így ahogy kérdeztem, mert pl 32-as meg 34-es beömlő belsejű karbi egyforma (pwk-ból) kívülről. 39-55 mm kívülről (beömlő- szívóoldal).
Én 2t-t kerestem anno az enyémre és találtam 14 ezerért (Koso, kínai gyártmány) de az szar olyat ne vegyél. Tegnap valamitől eldugult valamelyik járat belül, nem ad elég benzint, majdnem megragadtam (úgy hogy benzinszűrőt tettem a tank meg karbi közé). 25 üzemóra alatt megette a benzin a tűszelep csúcsát, orrán száján folyt a benzin, mikor széthúztam, hogy kirtakarítsam kiderült miért folyt az úszóház mellett! Ennyi idő alatt szétnyúlt a tömítés, valószínű nem benzinálló a gumi.
Az a másik gond, hogy ezek kerek szívóoldalúak, keress akkor 4t karbit amerre te is agyaltál. Neked akkor valamilyen Mikuni FCR kell jól gondolod te azt a DRZ karbit sztem, csak mérj külsőt is, ne csak belsőt, mert lehet ugyanakkora a belső és nem fog belemenni a csonkba!
Kérdezz rá Phoenixnél, ő tud valakit aki foglalkozik bontott DRZ cuccokkal!
Hali..34 beömlő..szívó 58-62 mert ovális alakú...egy valaki husaberg 400 karbit rakott fel..és azóta jó..!Most drz s karbit tennék rá..ha!
"PWK kópiát kapsz újonnan 14ezer környékén" ...érdekelne ha tudnál segíteni!Vagy drz-s jó e rá..mások véleményét is szívesen meghallgatom!
Pók sem.. sem én nem tudjuk ma baja..szerintem 20 éves..elkopott,elfáradt..sah!Felesleges kísérletezni!
Szia!
Ha megnézed az előzményeket nem neked írtam!
De dicséretes,hogy válaszoltál és rákérdeztél..ez azt jelenti,hogy lelkiismeretes ember vagy!
Tudja az kinek írtam és miért..de én nem nevezem meg (mint ő engem)
Az rmx-ről pedig nem tudok mást mondani mint eddig, nem én szerem
A hajtókar és a csapágyak jók voltak saját szememmel néztem ,mutatta a szerelő! De mint mondtam csak egy dugót kapott,tű görgő,csap szeg.
Nem kizárt,hogy kompresszió megbolygatta a főtengelyt,de azért zárnám ki,mert kézzel nem volt érzékelhető koty,de azt is tudjuk,hogy nem azt jelenti,hogy a főtengely kifogástalan!km/üzem órára kell cserélni!
A kuplungnak viszont volt egy kis hangja..ha behúzod a kup. akkor halkul!
De mint akkor is elmondtam ne költs most rá..próbálgasd,tesztelt és ha jó esetleg újitsd fel a többit is hajtók,szim,csap!
De mint mondtam nekem a fogyasztása volt csak katasztrófális 2óra /10l ...lájtosan!Ezért cseréltem csak!
A dr azóta is kilód..most veszek rá karbit !még 1 km nem mentem vele!
Ja..és a múltjáról a motornak csak annyit,hogy én beszámoltam az rmx-et De...inkább nem írnám,nem minősíteném a volt tulaját...
Tov. szép napot!
Sajnos a kék sem gyári szin volt, hanem festet és ez az idomszett gyárilag fekete. A kéket leszedtem, kivülről feketére fujtam és mivel egyébként is fekete igy belül maradt a gyári. A kx-hez képest kicsit ugrósabbnak érzem power nyitásnál. A kx teljesitményleadása egyenletesebb volt. Egyébként nagyon jó motor, futóművet kellet rendbe tenni, mert motorzhatatlan volt. Pár dolgot cserélni kellet, de tulajdonképp jó állapotban keült hozzám. Hajóműolaj-szimeringek-kormány-markolat-légszűrő-teleszkóp szimering+olajcsere és a festés. Arra amire én használom hobbi endurora teljesen tökéletes! Rövid áttétel van rajta, lehet ezért is érzem ugrósabbnak. 13-52-vel megyek, de 13-49 elég lenne bőven, igy hamar leforog. Majd ha szettet cserélek akkor kap rövidebbet. Most szinte uj a láncszett igy nem bántom egy darabig. Kopóalkatrész terén ugyanugy megkapsz, hozzá mindent mint más japó géphez, de a gyári alkatrészeket azokat nehezebb beszerezni ezokra vigyázni kell.
Meg vagy elégedve a TM-mel? Milyen a 250-es cr-hez képest? Nekem nagyon tetszenek csak az alkatrész ellátás miatt nem vettem olyat az rm helyett. (De következőnek egy 450-es enduro a terv.)
Ez meg szubjektív: miért festetted feketére? Szerintem tök jó a kék szín nekik.
Ha megnezed a hozzaszolasa elozmenyet latod, boros666-nak irta nem neked, de meg a valaszabol is idezett, rajohettel volna olyat te nem irtal...
A csorges mikor jelentkezik? Allandoan, vagy csak ha behuzod a kuplungot, esetleg ha emelkedik a fordulat? A kuplungkosar lotyoges lehet a kosar alatti tugorgos es/ vagy a futojanak kopasa miatt, ill a kuplungagy belsejenek kikopasa miatt.
Mit latsz letorve a kuplungdeklin belul? En addig nem raknam ossze mig nem tudom mi az es hova tunt, 1szercsak beakad ket fogaskerek koze es majd lepodhetsz!
Nem tudom hogy mire gondolsz?
Semmi rosszat nem írtam most itt.
Csak a multjáról érdeklődtem.
Na mind1. Sajna az rmx elkezdett csörögni...leszettem a kiput semmi problem. Leszettem a karbit és a memránt semmi problem. leszedtem a kuplung felöli deknit és ott sincs semmi letörve meg ijesmi..mármint darabok (mert letörve levan 1-2 dolog csak nincs sehol a letört cucc ) mozgattam a kuplungot és kicsit kotyog úgy hogy arra saccolok hogy hajtókar tűgörgő.Vagy még esetleg csapágy de azt nem hiszem..
Fabi nem tudsz valami tippet adni?
Ja amúgy remélem nem arra céloztál hogy átba*talak? vagy igen? mert akkor fejtsd ki lécci.
Na mi újság uram szereztél már karbit? Mi a gondja? Mekkora torokátmérőjűt keresel? Légszűrőoldal és szívóoldal külső mekkora kell legyen? PWK kópiát kapsz újonnan 14ezer környékén, a használt japánnal az a baj hogy ugyanúgy szar a z új meg 40-50 ezer. Alkatrészt kapsz a gyáriba ha tudod mi a baja lehet jobban jársz...
Elfekvőbe van valakinek 93-95 RM250 kuplung kosár?
Méret érdekelne, hogy a szegecselés körátmérője mennyi? (Reményeim szerint 90mm)
Akinek esetleg van szétfúrva (le van véve róla a lánckerék) ott érdekelne még a gumi rezgéscsillapítók átmérője(30mm?)
Ha van hasonló kép, az is jöhet a kuplung kosár aljáról szétfúrt állapotban, ahol látszódnak a csapok, amikre a gumibak megy rá.
Mindez azért érdekel, mert RMX re keresek után gyártott kuplung kosarat, de nem csinálnak, csak RM250 re, abból meg a kosár egyezik 93-95 ig, de nem tudom, hogy a lánckereket rá lehet e faragni, ezért kellenének a méretek, aki tudja.
Köszönöm
Amikor odahúzod neki, akkor kiemel a power és így nem ér bele, amikor "alapjáraton" mész a power zárva van és ráér a dugóra.
Ne menj vele tovább, mert ha az van, amit mondok, power törés lesz. Szedd szét, power hekkelés, aztán mehetsz.
Ha leveszed a rezot, szerintem a gyűrűn látni fogod, esetleg a power élén, hogy nem kokszos, hanem fényes.
Rosszabb esetben a dugó oldalán is látni a hosszanti karcokat.
nyárig még van időm gyüjtögetni meg ijesmi. kiput is sikerült szereznem újat (pro circuit dobot) majd egyszer kap egy rezót is csak az kicsit necces .
először a blokk aztán kipu idomok ...stb
De köszönöm hogy segítetek.
Fabi: neked meg remélem jó lessz a dr. :)
Ez az extra benzinszűrő dolgot én is próbáltam. 4t-n nem okozott gondot (gondolom az alacsonyabb benzin igény), a 2t viszont keveselt vele annak ellenére hogy elvileg elég volt a keresztmetszet.
A tüskét ma feladtam, le is leveleztük a barátoddal. Remélem jó lesz.
Megpróbálom a szűrőt, de az a gond a többi bajt az nem oldja meg. Egy cimborám cserélt karbit a 91-es RM-jén (akinek a berúgótüskét küldöd) neki jó volt a tűszelepe, azt beteszem a régi TMX-be és hadd szóljon. Azzal csak az volt a gond meg a belőhetetlen alapjárat, de mivel a gázbovden új csinálok alul a bowdenspanolóval!
Csak egy ötletnek szántam. Kipróbálni tök egyszerű ha van egy másik benzin csöved.
Biztos nem amiatt keveselt? Mert a szűrő is csökkentheti annyira a benzináramot (vagy hogy írjam le) hogy kevesleni fog tőle.
Én 2t-t kerestem anno az enyémre és találtam 14 ezerért (Koso, kínai gyártmány) de az szar olyat ne vegyél. Tegnap valamitől eldugult valamelyik járat belül, nem ad elég benzint, majdnem megragadtam (úgy hogy benzinszűrőt tettem a tank meg karbi közé). 25 üzemóra alatt megette a benzin a tűszelep csúcsát, orrán száján folyt a benzin, mikor széthúztam, hogy kirtakarítsam kiderült miért folyt az úszóház mellett! Ennyi idő alatt szétnyúlt a tömítés, valószínű nem benzinálló a gumi.
Az a másik gond, hogy ezek kerek szívóoldalúak, keress akkor 4t karbit amerre te is agyaltál. Neked akkor valamilyen Mikuni FCR kell jól gondolod te azt a DRZ karbit sztem, csak mérj külsőt is, ne csak belsőt, mert lehet ugyanakkora a belső és nem fog belemenni a csonkba!
Kérdezz rá Phoenixnél, ő tud valakit aki foglalkozik bontott DRZ cuccokkal!
"PWK kópiát kapsz újonnan 14ezer környékén" ...érdekelne ha tudnál segíteni!Vagy drz-s jó e rá..mások véleményét is szívesen meghallgatom!
Pók sem.. sem én nem tudjuk ma baja..szerintem 20 éves..elkopott,elfáradt..sah!Felesleges kísérletezni!
Ha megnézed az előzményeket nem neked írtam!
De dicséretes,hogy válaszoltál és rákérdeztél..ez azt jelenti,hogy lelkiismeretes ember vagy!
Tudja az kinek írtam és miért..de én nem nevezem meg (mint ő engem)
Az rmx-ről pedig nem tudok mást mondani mint eddig, nem én szerem
A hajtókar és a csapágyak jók voltak saját szememmel néztem ,mutatta a szerelő! De mint mondtam csak egy dugót kapott,tű görgő,csap szeg.
Nem kizárt,hogy kompresszió megbolygatta a főtengelyt,de azért zárnám ki,mert kézzel nem volt érzékelhető koty,de azt is tudjuk,hogy nem azt jelenti,hogy a főtengely kifogástalan!km/üzem órára kell cserélni!
A kuplungnak viszont volt egy kis hangja..ha behúzod a kup. akkor halkul!
De mint akkor is elmondtam ne költs most rá..próbálgasd,tesztelt és ha jó esetleg újitsd fel a többit is hajtók,szim,csap!
De mint mondtam nekem a fogyasztása volt csak katasztrófális 2óra /10l ...lájtosan!Ezért cseréltem csak!
A dr azóta is kilód..most veszek rá karbit !még 1 km nem mentem vele!
Ja..és a múltjáról a motornak csak annyit,hogy én beszámoltam az rmx-et De...inkább nem írnám,nem minősíteném a volt tulaját...
Tov. szép napot!
off
Meg vagy elégedve a TM-mel? Milyen a 250-es cr-hez képest? Nekem nagyon tetszenek csak az alkatrész ellátás miatt nem vettem olyat az rm helyett. (De következőnek egy 450-es enduro a terv.)
Ez meg szubjektív: miért festetted feketére? Szerintem tök jó a kék szín nekik.
Én se raknám addig össze, mert ott van az valahol.
A csorges mikor jelentkezik? Allandoan, vagy csak ha behuzod a kuplungot, esetleg ha emelkedik a fordulat? A kuplungkosar lotyoges lehet a kosar alatti tugorgos es/ vagy a futojanak kopasa miatt, ill a kuplungagy belsejenek kikopasa miatt.
Mit latsz letorve a kuplungdeklin belul? En addig nem raknam ossze mig nem tudom mi az es hova tunt, 1szercsak beakad ket fogaskerek koze es majd lepodhetsz!
Semmi rosszat nem írtam most itt.
Csak a multjáról érdeklődtem.
Na mind1. Sajna az rmx elkezdett csörögni...leszettem a kiput semmi problem. Leszettem a karbit és a memránt semmi problem. leszedtem a kuplung felöli deknit és ott sincs semmi letörve meg ijesmi..mármint darabok (mert letörve levan 1-2 dolog csak nincs sehol a letört cucc ) mozgattam a kuplungot és kicsit kotyog úgy hogy arra saccolok hogy hajtókar tűgörgő.Vagy még esetleg csapágy de azt nem hiszem..
Fabi nem tudsz valami tippet adni?
Ja amúgy remélem nem arra céloztál hogy átba*talak? vagy igen? mert akkor fejtsd ki lécci.