Piros hőálló szilikont is nyomhatsz rá, megmarad rajta, már próbáltam, de van más megoldás is, ne a kipuffra tegyél "gumit", hanem csinálj neki egy "tartót" ld. kép. Persze ennek az lenne a célja, hogy ne nyíljon ki sose, ha nem akarom, de arra is jó, amire neked kéne.
A két berúgókar tengelyhez csatlakozó forgató mechanizmusa egyezik. Annyi a különbség, hogy az én alu berúgókaromnál volt egy persely (nem tudom hogy gyárilag e vagy ez már utólagos).
A kettőből csináltam egyet. Így most a tengelyhez kapcsolódó rész az eredeti, kar és a tüske benne pedig az rmx-é. Egy picit még faragtam de az elenyésző.
Egyébként durva hogy mennyivel nehezebb a vas rmx kar mint az alu rm.
Bemegyek majd az autós boltba, hogy hátha van nekik valami hőálló bandázs.
Ez komám nem Boyesen karbi, mert olyan nem létezik, hanem egy un. Boyesen super bowl, azaz úszóház.
Nagyobb mint a gyári, többféle karbira lehet kapni. Azért olyan íves az oldala, hogy ne tudjon benne habosodni a benzin, mikor sokat ugrálnak a motorral, illetve ha fejjel lefelé van a motor vagy sokat eldobálják ne tudjon drasztikusan leesni a benzinszint benne, nehogy szegényedjen a keverék, mivel nagyobb is a belső térfogata mint a gyáriaknak...
Freestyleosok szokták használni főleg meg sokat ugráló krosszosok.
Szerintem valami hőálló gumicsövet ráhúzhatnál a végére ahol a lábadat ráteszed, láttam már más motornál is csak ott oda húzták fel középre ahol a kidudorodó öntvény a lábtartóba ér hogy ne csattanjon mikor berúgod...
Lehetne kipufogó összekötő gumiból, elvágni hosszában mert annak biztos nagy a belsője aztán rátekerni szorosra két kötegelő és kész!
Hajnalba még bütyköltem a berúgókaron. Jó minden, egy apró probléma van, hogy bezárt állapotban hozzá ér a kipufogóhoz. Épp csak annyira, hogy ha jár a motor akkor zörögnek egymáson. Szerintetek mit lehetne oda tenni/ a berúgó karra ragasztani amit nem olvaszt meg a kipufogó hője?
Ennek nem örülök de szerintem próbáld ki nappal vagy nagyon jó világítás mellett és nézd hogy a ricnik passzolnak-e mert ha igen akkor egy kis gumikalapács csodákra képes.....
Nem lehet, hogy a bordak szelessege nem egyezik a tengelyen meg a berugokaron? Ha a karon kisebb a mely bordak szelessege mint a tengelyen es nem forditva akkor tudsz reszelni a kar belsejen nem?
Ha a kettot osszehegeszteted megint torekeny lesz mert nem 1 darabbol lesz ontve...
Szia székesfehérvári vagyok én szívesen el juttatnom neked de sajnos nem tudom át venni pesten mert dunaföldvár, kekemét,szolnok,beretyóújfalu lesz az itiner.......
ha valami megoldást ki tudsz találni szólj ha tudok segítek
Valaki nem pesti véletlenül közületek akik itt szoktatok lenni, vagy nem jár valaki véletlen a héten Újpesten?
Suzuki Hollósból kellene 1 berugókar tengely-rugó (09448-48001) és ajánlott levélként elsőbbségivel továbbítani nekem. Ugyanannyi lenne amúgy a posta mint a rugó ára, így meg lenne 500 Ft a posta 2500 helyett...
Piros hőálló szilikont is nyomhatsz rá, megmarad rajta, már próbáltam, de van más megoldás is, ne a kipuffra tegyél "gumit", hanem csinálj neki egy "tartót" ld. kép. Persze ennek az lenne a célja, hogy ne nyíljon ki sose, ha nem akarom, de arra is jó, amire neked kéne.
A kettőből csináltam egyet. Így most a tengelyhez kapcsolódó rész az eredeti, kar és a tüske benne pedig az rmx-é. Egy picit még faragtam de az elenyésző.
Egyébként durva hogy mennyivel nehezebb a vas rmx kar mint az alu rm.
Bemegyek majd az autós boltba, hogy hátha van nekik valami hőálló bandázs.
Nagyobb mint a gyári, többféle karbira lehet kapni. Azért olyan íves az oldala, hogy ne tudjon benne habosodni a benzin, mikor sokat ugrálnak a motorral, illetve ha fejjel lefelé van a motor vagy sokat eldobálják ne tudjon drasztikusan leesni a benzinszint benne, nehogy szegényedjen a keverék, mivel nagyobb is a belső térfogata mint a gyáriaknak...
Freestyleosok szokták használni főleg meg sokat ugráló krosszosok.
Itt meg tudod nézni: http://www.ebay.co.uk/itm/Boye...
Hogy ment fel aztán a végén?
Szerintem valami hőálló gumicsövet ráhúzhatnál a végére ahol a lábadat ráteszed, láttam már más motornál is csak ott oda húzták fel középre ahol a kidudorodó öntvény a lábtartóba ér hogy ne csattanjon mikor berúgod...
Lehetne kipufogó összekötő gumiból, elvágni hosszában mert annak biztos nagy a belsője aztán rátekerni szorosra két kötegelő és kész!
Ha a kettot osszehegeszteted megint torekeny lesz mert nem 1 darabbol lesz ontve...
A lényeg hogy a kettőből tudok csinálni egyet, próbakép már feltettem és be lehet vele rúgni. Lehet egy perselyt még csináltatnom kell hozzá.
Amugy RM250ben volt az a rugo? Mikori evjarat?
Koszi elore is...
ha valami megoldást ki tudsz találni szólj ha tudok segítek
Suzuki Hollósból kellene 1 berugókar tengely-rugó (09448-48001) és ajánlott levélként elsőbbségivel továbbítani nekem. Ugyanannyi lenne amúgy a posta mint a rugó ára, így meg lenne 500 Ft a posta 2500 helyett...