Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Motor vásárlás előtt állok.Érdeklődtem 1-2 motorosnál hogy mi a véleménye a cr yz rm motorokról.
Többen azt állítják , hogy az rm 125 2000 től váltóhibásak.Ez valóban igy van vagy csak valami népbeszéd?Köszönöm a választ.
Kosarbo lakkor kellene egy ujat szereznem? Ha ezt visszateszem szétràzza?
Csütörtökön viszem a blokkot szerelohoz 60 ból renélem kijon.
A tűgörgő a futón van. Hát ha nagyon gáz az a csapágy, kellene cserélni. Baromira keveset forog, de nagy erőt közvetít. És nem is drága...
Meik része a futó?
Szétszedtem. A kuplung tügörgője is meg a tengely csapàgya is kotyog. Meg a kosarbol kitörött darb meglett az olajbol. De a blokkközépböl is van kitörve. Széthuzassam a blokkot azt csapàgycsere?
Ajjaj... A kosár jó az még, mihamarabb kell szerezni, de nem kell ezért pánikba esni. A power vagy felakadt, vagy csak ki van kötve, bár a dugón látható sérülésből lehet következtetni. A kuplung meg 1 század kopástól már kottyan. Futó plusz tűgörgő csere (esetleg), azt hagy menjen....
igen a rud mindig fenn van. levettem az oldaldeknit. Majdelsirtam magam. A kihajtasnak a csavarja kijött letört 2 fület a kuplungkosárból és körbekarcolta. Ráadásul az egész kuplungja kotyog. Anyagi csőd.
ok
hívlak
szivesen. és ha bármiben döntöttél csak szólj.
Hát olyan árat mondtak a powerre hogy elképesztő és inkább feladom.
takarékra állítottam a költekezésem amit tudok eladok a portáról pl: rmx alkatrész,simson,ponyromet vázba simo blokk, ...ilyesmi.
És ha minden jól megy akkor veszek nyárom vagy egy rm 125-öst vagy 250-est. de 2002 -felettit mindenképp.
Szia meg kaptam a képeket a Hengerről s a blokkról szerintem a kuplung is ugyan az mint az enyém,addig is köszi míg átgondolom.
A power törés gazdasági totálkárt okozott?
ha valakit valami érdekelne.
Írjon ide:
csabesz914@freemail.hu
Én a felhasználási módom miatt keverem az 1/33-at. Na meg a gyári előírás miatt, ahogy olajból is motul800-at kap. Motor fék meg nincs, kuplung be és öblögetés.

Szerintem az 1/60-hoz nagyon jó olaj kell még akkor is ha az exc modellek nem olyan hegyesek mint az sx-ek, na meg gyári alkatrészek és technológia a felújításnál.

Igazság szerint ez a hobbi úgy is rohadt drága így a több és drágább olaj már nem oszt nem szoroz. Most szombaton pl a telóvédőmből tört ki egy darab mert megközöltem egy fát. Az olal idomokról már nem is beszélve.
Én ritkán mászom! Egyébként egy jól bejáratott-összekopott gép nem fog megragadni. Motorféken inkább meglehet ragasztani! Sokan túlmisztifikálják az olaj dolgot. A minőség sokkal jobban számit mint a mennyiség. Az uj Ktm exc 250 gépkönyve 1:60-as keveréket ir elő!
Miért szegényedne el nagyon?
Ha nagyon elszegényedik a keverék simán túlmelegszik és megragad
Én azért járok 1/33-as keverékkel, mert bár tötyörgősen megyek ki a területre, de ha kinn vagyok akkor mászás közben főleg egyes és kettes nyél van, szinte nulla hűtés mellett (ugye nincs menetszél) és nem szeretném ha megragadna. Mondjuk így télen a 2 fokban azért nem valószínű hogy túlmelegszik.
Na igen, az üzemórás gép nálam azt jelenti, hogy amennyit üzemben van annyi órát szerelem :-)
Ámen! Én is pont igy vagyok vele, legalább annyit takaritok majdnem, mint amennyit motorozok!
Én is pont azt néztem, mert power se látszik... Így biztosan alattomos az indítás is. Én nagyon szeretek szerelni, ezért sűrűn takarítok, de eddig eljutni már sajnos szégyen... Szerintem az üzemóra, nem csak mechanikus cserére, hanem karbantartásra is szól. Lehet indokolatlanul sokszor cserélek olajat, de legalább annyit takarítok légszűrőt, powert, karbit... Csak sajnos keveset is megyek. , bár mindig startra készen vár cserébe.
oldaldeklit levetted már?
Nagyon tiszta olaj sár meg dzsuva az egész...Csoda eddig működött!
A rúd egyfolytában felső állásban van?
Na megvan a baj. A power mozgato rud fel van akadva a lepkefing is lenyomja. A dugo is meg van nyomva kicsit. A mozgatot lenyomom és visszamegy felülre.