Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki meg tudná mondani rm 250 hez milyen olaj kell a blokkba és üzemanyagba és hanyas keverék? Hidegbe nehezebben indul? Milyen gyertya kell hozzá?
jól néz ki gratt széles sarat.
A felújítás elég tág fogalom. 100000-200000 Ft akkor, ha nincs szét törve semmi. Fel lehet újítani kevesebből is, úgy nevezett eladási felújítással, mert a legtöbb motort felújítva adják el. A matrica és a festék nem olyan drága. A fent írt összegből már jó motort lehet kihozni. Nem kevés pénz, jól gondolja meg mindenki aki öreg négy üteműt vesz. Az átlag ember a két üteműt még megpróbálja megbütykölni, de a négy ütemű a szerelőnél köt ki, ami ugyancsak pénz.
sokból.. 4 szelepes amugy
Sziasztok.
Per pillanat az a vita téma nálunk hogy mennyiből lehet felújítani egy 4T.Egy 2006-2007 es rmz 250 be hány darab szelep van?
Az nem sok :) ránézésre és ismerős szava alapján egybe van, majd teszelgetem. 95 ös
Szia van köztünk 33 km Szentesi vagyok milyen idős a géped s ,hogy áll szerkezetileg jól működik ?
Sziasztok. Sky, a fúvókázást nem tudom most megoldani, 1: mert nincs időm, 2: mert hamis eredményt mutatna, mivel most 95%-os ebben az időben.... A főtengely szimeringet meg is rendelem, aztán hamarosan meg is berhelem, hátha bűnös. Csak nehezen állok most neki, pedig a távtartó is kellene már, hisz mindjárt indul a mi szezonunk... Csakhogy szombaton a szemétláda eldobott, és kissé haragszom rá... Szerencsére nem volt nagy esés, pontosabban esés se volt, mert egy homok oldalfalnak csapódtam, és nullára vagy 8G-vel lassultam. Na fáj mindenem... De a protektor is vizsgázott, csak alá befért a könyököm, és átrendeztem a puha húsom. De olcsón megusztam...
Régebben feltettem a kérdést vajon másnak mennyivel jobb egy hasonszőrű 25-öse igy nyáron, na akkor is mondtam hogy a tavaji tél nekem brutál volt. A választ már tudom: a hideg teszi, visszatért belé a lélek...
Sziasztok. Ma vásároltam egy suzuki rm 250 es motorkerékpárt, új vagyok itt, biztos lesz majd pár kérdésem és a segítségeteket fogom kérni.
Szép napot.
Általában a 250 2t gépek váltójába a legtökéletesebb olaj az atf dex 2-3 teljesitményszintű hajtóműolaj. Kx-yz-cr és most a tm mx 250-be is azt használom. Nincs probléma sem hidegen, sem melegen!
Sziasztok :)

Ha esetleg tud valaki Suzuki Rmz 250 hez (2004-2006) jó állapotú hengert , dugót illetve hajtókart, az jelentkezzen.
Email címem: bosi716@freemail.hu
Nagyon szépen köszönöm

Üdv: Csaba
En Eneos CityMax 10w40t hasznalok. nekem bevalt, vajpuhan valt vele es nem is draga 2200Ft/l. Mindegy milyen markaju olajat raksz bele, csak 10w40 szintetikus legyen kuplungadalekkal, legjobb a terepmotorokhoz valo (repsol offroad 4t, silkolene comp4 sx, de jo a motorex vagy a cepsa valtoolaja is). A kopo lamellak szervizlimit vastagsaga 2.77mm nezz utana!
Értem,érdekesség motul transoilal csúszik a kuplung,ATF dextron 2-vel meg nem.A lamellák méretekre jók,talán a felülete keményedett ki.Nem tudom kicseréljem e.
Sziasztok suzuki rm 250 es blokk ról lenne-e valakinek közeli rajza (fénykép) A kuplung felőli részről a kuplung kosár alatti csapágy elhelyezéséről,mert nekem lepattant a felső és alsó rész ami a csapágyat megtámasztja a helyén,s így kifelé jár a csapágy tengellyel együtt.köszi.
Sziasztok suzuki rm 250 es blokk ról lenne-e valakinek közeli rajza (fénykép) A kuplung felőli részről a kuplung kosár alatti csapágy elhelyezéséről,mert nekem lepattant a felső és alsó rész ami a csapágyat megtámasztja a helyén,s így kifelé jár a csapágy tengellyel együtt.köszi.
Igen le van fojtva a rezoban a motor a középső rész a két hajlás között tele van terelővel, ha erősebbet akarsz érdemes elvágatni a rezot, kidobatni a szűkítést és összehegesztetni, jobban öblít és nagyobb fordulaton jön úgy a visszatöltő hatás. Viszont utána kell fúvókázni, mert úgy több anyagot kér, és többet is fogyaszt...

A karbi is kisebb a mienken mert igen nekem is a 40 lovas van. Ezeken 30as a karbi a nagyobban 38-as, de azt csonkcsere és légszűrőgumicsere nélkül nem lehet megoldani...
Szevasz.Összeraktam a motort,nagyon fasza lett,kiforog rendesen!
Úgy tudom a rezóban is le van folytva a motor,azt érdemes lenne eltávolítani szerinted?
Az 50 lovas változattól csak a rezóban lévő folytás,és a karburator fúvókázása a különbség?Vagy azon más karbi is van?Neked is a 40 lovas van?
Mekkora láckerekekkel használod?Endurora használod?
Annyit kérdezek mint egy 5éves az apjától
Meg van a hiba miért nem veszi be az rm az 5 dik sebességet teljesen és miért ment el a kuplungom, 1 oka van az egésznek.A kuplung alatt lévő csapágy (ház) fészek pereme levan körbe pattanva és a csapágy tengellyel együtt kibe jár,ha behúzom a kuplung kart nem ki emel,hanem kifeléhúzza a tengelyt csapággyal együtt.Hogy orvosoljam ?
Sziasztok van itt valaki ?
Csökkenteni nem tudod, csak a csuklóddal. Karbit nézd át enduróban egy tank kb 2óra.
Szerintem ez jó és rossz hír is egyben.

Jó mert megvan a ludas a karburálási bajodra, azért volt végig sok az anyag meg felül nem akart menni mert sok volt neki a keverék mellé a plusz váltóolaj, még a gyertyaképeden amit kiraktál is voltak fekete foltok.

Ha ennyit megeszik és kívülről elérhető szimeringek (lánckerék, berugókar, vízpumpa) jók és a blokkfél közott meg a kuplungdekli alatt se csöpög-folyik akkor tuti lehetsz, hogy főtengely szimering.

Ugyanez volt nekem, csak nekem nem okozott karburálási gondot, ezért van most ilyen állapotban a váltóm. 15 óra alatt a 650ml-ből maradt vagy 1 deci, 1 szer meg 12 óra után egyszercsak nehezen váltott meg hülye hangot adott ki a váltó, ha üresben toltad szinte csikorgott. Kitekertem a leeresztőcsavart: semmi! Úgy mentett ki egy haver 1l olajjal!

Mondjuk nekem füstölt is, azóta meg felújítás óta semmi pedig 1:40nel jártam 1:50 helyett az új dugó miatt. És most már ki van szedve a beletépett csavar az oldalán a deklinek ahol tudod nézni elég-e az olajszint, azóta rendszeresen csekkoltam mikor még jártam vele.

Sztem kapd le a gyújtást meg a kuplungot és csere!
Hali!

Bocs, hogy ilyen soká nem nagyon voltam fent...

A rugót úgy állítsd be, hogy vedd le a rezot, tedd bakra a motort, és lazítsd ki a henger bal oldalán az állítócsavart szorító lemezke két csavarját, hogy tudd forgatni az állítót. Nyúlj be ujjal a henger kipunyílásán és ujjal told fel a két nyelvet és hagyd ott a kezed.

Ha nagyon lassan vagy nem teljesen csúszik vissza zárt helyzetbe, akkor laza, nem zár teljesen, alul nem lesz elég nyomaték. Ha túl feszes, nagyon hamar visszaugrik és nagy erő kell hozzá hogy feltold akkor nem nyit teljesen és nem forog ki a motor rendesen...

A jó beállítást kb úgy lehet elérni, hogy beállítod annyira lazára, hogy lassan de teljesen jöjjön vissza (akkor biztos nyit rendesen), és kb annyit feszítesz az állítócsavaron, mintha a vonal a közepén kismutató lenne egy órán és egy órányit tekernél rajta!

Azóta gondolom a fül is készen, szólj hogy milyen lett!
Jó nem utcai de 3 variáció van belőle, de nem jutott eszembe a 3-dik lehetőség.
Koszonom a valaszokat
Most ugy is jon a tel aztan lehet ilyen aprosagokkal bibelodnag ugy is tervben van egy nagygeneral
RM-hez utcai fúvoka? Na még ilyenről sem hallottam...bár attól még létezhet...nem kötekedésképp .mondjuk ha keihin karbi van rajta akkor a gyári dobozában adnak hozzá egy 165, 170, és 175 ös főfuvókát. és 40,42, 45 alapjáratit.