Úgy tudom a Keihin a belső átmérőt jelöli (talán ezredmilliméterben, akkor lenne a 170-es 0,17mm) a Mikuni meg az ürtartalmát adja meg az átfolyó üzemanyagnak az adott egységidő alatt csak nem tudom milyen mértékegységben.
Jó amúgy a Namura is sok jót hallottam a márkáról, én csak azért nem azt vettem mert Európából nem leltem csak az USA-ból, vámot meg ÁFÁt meg nincs kedvem fizetni ha nem muszály .
Ez hülyeség, hogy nincs belöle túlméret itt a példa, hogy még teljes felső szettben is van tömítésestől felső tűgörgőstől: http://www.ebay.co.uk/itm/1990...
A mérés azért érdekes, mert a dugónál bele van számolva a hőtágulás. Hidegen sokkal kisebb a dugó mint a jelzett méret, a hengert viszont le tudod pontosan mérni, méretni és ahhoz belövöd az 5 századot és jó lesz.
Nekem a 66,95 B méretű dugóm hidegen 66,74 volt akárhol mértem, uh nem tudom honnan tudod, hogy A-s van benne, bele van ütve?
A kilométeróra helyén van mert azt eladtam itt fórumon krauszpetinek, szar volt a spirálom és nem volt kedvem veszegetni mindig mikor szakad meg kopik, meg nekem a meghajtócsigám is kopott volt és csalt lefelé...
Pont most tervezem, hogy átfúrom 3-as fúrófejjel a kormánymerevítőt. és 4-es hosszú imbusszal felfogatom kívülről a kormányszivacsra, akkor nem lógna bele a képbe a gázbowden meg a fékcső.
Körbe kell tekerni a gyújtáskábelen a vezetékét és voila. Ha nem jár a motor (meg közben is) üzemóraszámláló, menet közben fordulatszám. Egy baj van vele, hogy nem világít, de 1,5 éve nem kellett benne elemet cserélni, 2032-es gombelem kell bele és 24 Dollár volt anno.
Nekem most, hogy nem tudtam csak középtartományba mászkálni 2 üzemóra volt 4,7 liter az kb 100km. De ez a karbi 32-es és mondom nem volt ölve, különben is még most lehetne kezdeni cibálni a száját. 176,5 óránál volt a felújítás most járok 195,8-nál.
Uh. holnap furkálás, menetvágás, fúvókacsere, olajcsere aztán hadd szóljon...
Csak itt fel van cserélődve a Mikuni meg a Keihin oszlop.
Az a baj, hogy én nem a régi karbi fúvókájából indultam ki hanem a 94-es RM250 Keihin PJ38 karbijából annak 168 a gyári alapmérete. Nem volt csak 170-es ahol vettem az sok neki, power nyitásnál darál, nem forog ki rendesen. Gyertyakép üszökfekete, ha nem viszem 3/4 gáz fölé gyönyörű őzbarna.
De ha megnézed a linkelt táblát a 195-ös Mikuni megfelelője a 162,5-es Keihin mert 163,1 nem létezik kapható méretben.
160-ast fogok tudni kapni holnapra, de mivel gyárilag minden motor kicsit dúsra van belőve sztem pont jó lesz.
Milyen fordulatszámlálód van? Hova tudtad feltenni?
Nekem gyári karbi van rajta,195-ös főfúvókával. Nem tudom mi lehet a gyári mérete, de ezzel szépen megy, és olyan 6 liter körül jön ki a fogyasztás könnyű terepen+aszfalton(nem spórolósan).
Úgy nézek ki mint aki túl akar járni bárki eszén? Az utolsó egyén járt túl A-s dugóval... Kötve hiszem hogy felujjított henger lenne alapmérettel. Kár az a "hmmm", én is csodálkozok...
Túl akarsz járni a mérnökök eszén,és a gyár eszén akik pár 10 éve ezzel foglalkoznak....hmmm.
0,05 az illesztés normál verzióban,a 0,07 illesztés már cserés....
Szia. Pont ezért, A-s dugóm van bent. Kíváncsi leszek a mérésnél, mert nem értem a miértjét...
Namurát szeretnék, de egy hazai cég azt mondta nem gyártanak csak túlméretet, vagy 2000 valahánytól rm-be. Szerinted? Én sok jót hallottam róla, mint Te mitakáról. Erősen gondolkodom rajta, teflonos is, keleti is...
Mivel még most kezdeném használni a felső tartományban és mint ma kiderült sok neki a főfúvóka nem nagyon cibáltam még ott ahol igazán menne...
Holnapra jön egy 160as főfúvóka akkor már többet tudok mondani az emelgetésről.
De azért annyit tudok, hogy eddig 2-ben ha indultam betonon állóhelyből a 13-50 gyárival kellett 4500-5000 fordulat, hogy ne fulladozzon, most meg 3500 nél elindul a 10 centi homokba utassal a hátam mögött!
Amúgy nekem is fütyül a kuplung felöli oldal, e nekem sztem a kuplungtengely alatti csapágy csinálja mikor raktam fel a kosarat lötyögött eléggé, pedig futó görgő nálam is cserélve lett. Pedig a szerelőm állította a kettéborításnál megnézett minden csapágyat, hát ezt nem jól...
Ha úgy érted, hogy c-s a hengered, hogy ha c dugót raknál bele akkor lenne 5 század az illesztés akkor sztem is gáz. Az azt jelenti ha jól számolom, hogy 7 század lenne a hézag. Lehet billegne a dugó és ahogy Krisz mondja a billegéstől oldalirányban jobban terhelt lenne, én nem tenném bele...
Miért nem veszel c-s dugó árban ugyanannyi mérettől függetlenül?
Kár! Ha még is erre járnál nyugodtan szólj rám kíváncsi vagyok azért rá. Mondjuk engem a rövid áttétel nagyon érdekelne mit tud. Most nekem a gyáritol eggyel hosszabb áttétel van. vagy hátul van eggyel kisebb vagy elől egyel nagyobb pontosan már nem tudom:). Így azért kicsit lomhának tartom felújított blokkal csak akkor emeli az elejét gázra ha eltalálom a fordulatot(2-3-ban).
Én karburálni nem nagyon akarok, de szerintem átalakítom a verseny rezonátort, és komplett verseny rendszer lesz rajta azzal.
Én is meg vagyok tökéletesen elégedve a motorral. Kár, hogy már '96-os. :(
Helló. Tesztkőr: ha nyélen kellene egy órát pályáznom, jó lenne, mert ilyen agresszív még nem volt soha. De lentebb fuldoklik. Így vissza a klipsz, így rosszabb a hétköznapokban. Ami most jobban feltűnt, hogy fütyül a blokk kiengedett kuplunggal. Ugye a futót meg a görgőt cseréltem, a kerepelés még is szűnt, a tengely csapágyakat jónak minősítettem. Mi lehet még? Olyan passzos jó hangja van a blokknak, csak fütyürészik. Más tapasztalja esetleg?
Hát jó lenne már Sky a távtartó, várom is, csak annyi munkám van, nem birok neki állni... Jut eszembe, matrica. Lesz a tervedből valami? Mert télen én is neki állok, ha már a blokkot nem bírom sterilre újítani, legalább kívül legyen az....
Még valami, szerinted mi van ha a C-s hengerbe A-s dugó megy? Persze versenyen utolsó leszel, de mi mit veszünk észre? Semmit...ugye? Ma fejtágítás volt bent az autóipar és a mikron pontos illesztésekről, és a henger dugó kapcsolatáról. Persze ott a tartósság a cél, erre mi meg néhány üzemóra alatt kifektetünk egy két kerekűt... Szép estét...
Ez hülyeség, hogy nincs belöle túlméret itt a példa, hogy még teljes felső szettben is van tömítésestől felső tűgörgőstől: http://www.ebay.co.uk/itm/1990...
A mérés azért érdekes, mert a dugónál bele van számolva a hőtágulás. Hidegen sokkal kisebb a dugó mint a jelzett méret, a hengert viszont le tudod pontosan mérni, méretni és ahhoz belövöd az 5 századot és jó lesz.
Nekem a 66,95 B méretű dugóm hidegen 66,74 volt akárhol mértem, uh nem tudom honnan tudod, hogy A-s van benne, bele van ütve?
A kilométeróra helyén van mert azt eladtam itt fórumon krauszpetinek, szar volt a spirálom és nem volt kedvem veszegetni mindig mikor szakad meg kopik, meg nekem a meghajtócsigám is kopott volt és csalt lefelé...
Pont most tervezem, hogy átfúrom 3-as fúrófejjel a kormánymerevítőt. és 4-es hosszú imbusszal felfogatom kívülről a kormányszivacsra, akkor nem lógna bele a képbe a gázbowden meg a fékcső.
Körbe kell tekerni a gyújtáskábelen a vezetékét és voila. Ha nem jár a motor (meg közben is) üzemóraszámláló, menet közben fordulatszám. Egy baj van vele, hogy nem világít, de 1,5 éve nem kellett benne elemet cserélni, 2032-es gombelem kell bele és 24 Dollár volt anno.
Nekem most, hogy nem tudtam csak középtartományba mászkálni 2 üzemóra volt 4,7 liter az kb 100km. De ez a karbi 32-es és mondom nem volt ölve, különben is még most lehetne kezdeni cibálni a száját. 176,5 óránál volt a felújítás most járok 195,8-nál.
Uh. holnap furkálás, menetvágás, fúvókacsere, olajcsere aztán hadd szóljon...
Nekem is 195 volt benne alapból de én cseréltem egy Keihin PWK kópiára ami 32mm-es torokátmérőjű powerjet nélküli.
A váltáshoz táblázatból ki lehet nézni mekkora Keihin fúvóka passzol mekkora Mikunival.
Pl. itt: http://hawkgtforum.com/forum/s...
Csak itt fel van cserélődve a Mikuni meg a Keihin oszlop.
Az a baj, hogy én nem a régi karbi fúvókájából indultam ki hanem a 94-es RM250 Keihin PJ38 karbijából annak 168 a gyári alapmérete. Nem volt csak 170-es ahol vettem az sok neki, power nyitásnál darál, nem forog ki rendesen. Gyertyakép üszökfekete, ha nem viszem 3/4 gáz fölé gyönyörű őzbarna.
De ha megnézed a linkelt táblát a 195-ös Mikuni megfelelője a 162,5-es Keihin mert 163,1 nem létezik kapható méretben.
160-ast fogok tudni kapni holnapra, de mivel gyárilag minden motor kicsit dúsra van belőve sztem pont jó lesz.
Nekem gyári karbi van rajta,195-ös főfúvókával. Nem tudom mi lehet a gyári mérete, de ezzel szépen megy, és olyan 6 liter körül jön ki a fogyasztás könnyű terepen+aszfalton(nem spórolósan).
0,05 az illesztés normál verzióban,a 0,07 illesztés már cserés....
Namurát szeretnék, de egy hazai cég azt mondta nem gyártanak csak túlméretet, vagy 2000 valahánytól rm-be. Szerinted? Én sok jót hallottam róla, mint Te mitakáról. Erősen gondolkodom rajta, teflonos is, keleti is...
Holnapra jön egy 160as főfúvóka akkor már többet tudok mondani az emelgetésről.
De azért annyit tudok, hogy eddig 2-ben ha indultam betonon állóhelyből a 13-50 gyárival kellett 4500-5000 fordulat, hogy ne fulladozzon, most meg 3500 nél elindul a 10 centi homokba utassal a hátam mögött!
Miért nem veszel c-s dugó árban ugyanannyi mérettől függetlenül?
Emailen is irhatsz: szeman.zsolt@freemail.hu
Én karburálni nem nagyon akarok, de szerintem átalakítom a verseny rezonátort, és komplett verseny rendszer lesz rajta azzal.
Én is meg vagyok tökéletesen elégedve a motorral. Kár, hogy már '96-os. :(
Hát jó lenne már Sky a távtartó, várom is, csak annyi munkám van, nem birok neki állni... Jut eszembe, matrica. Lesz a tervedből valami? Mert télen én is neki állok, ha már a blokkot nem bírom sterilre újítani, legalább kívül legyen az....
Még valami, szerinted mi van ha a C-s hengerbe A-s dugó megy? Persze versenyen utolsó leszel, de mi mit veszünk észre? Semmit...ugye? Ma fejtágítás volt bent az autóipar és a mikron pontos illesztésekről, és a henger dugó kapcsolatáról. Persze ott a tartósság a cél, erre mi meg néhány üzemóra alatt kifektetünk egy két kerekűt... Szép estét...