Hát az a helyzet, hogy nem nagyon túrázgatok közúton messzire, a 12-50es áttétel meg a crossgumi nem igazán szereti a távokat. (Debreceni vagyok) Meg elég rövid az áttétel 5-ös 7000 fordulat az olyan 70-75 Km/h.
Tervezek áttételcserét (12-43) utcára egy pár Mitas E08-cal akkor majd talán... De az nem ebben az évben lesz sztem.
Amúgy zsír csak még nem igazán sikerült karburálni az új 32-es Keihin karbit, vágnom kell a csonkon, csak mivel a gázbowdent is megcsináltam egy szálasra (kiiktattam az olajpumpát) és töredezett a külső háza is megvártam míg megjön az új kábel (ma kaptam meg), nem akartam kétszer szerelni. Most hétvégén kikapom a karbit megvágom a csonkot és akkor becuppan normálisan a karbi nem kell dúsra állítanom biztonságból a klipszet a súberen akkor lesz jó igazán. Most nem szeret csak nehezen pörögni 7000 fölött, sztem sokat kap, meg túl feszes a power rugója is.
Ha ezeket beállítom fasza lesz, télen még kap egy vázfestést, meg egy himbacsapágyszettet mert az kimaradt, meg befúrom a zsírzószemeket amiket vettem akkor tényleg pöpec lesz!
sziasztok 2007- es rm 250 hez keresek váltóalkatrészeket ( fogaskerekek, léptető villa stb) ugytudom 2001-töl megegyezik a típus, aki találkozott ilyen bontott alkatrésszel vagy van ilyenbe tapasztalata, esetleg lenne 1-2 jó tanácsa legyen szíves írjon !
Szia!
Köszi szépen, ettől féltem, hogy az egészet le kell lökni róla. Szerencsére szerintem csak a szimering van ki, de ha mégis kellene szólok. Hogy megy a géped felújítva?
Borsod környékén nem szoktál járni motorral? :D
Szívesen megnézém valamikor, ha erre jársz szólj rám.
Lehet a karbid a ludas, írtad, hogy az alapjárati menete nem az igazi, lehet keveset kap alapon és után sok neki a középtartomány meg utána a főfúvóka. Szerintem dúsíts az alapjáraton a csavarral, főleg ha rosszabb az idő. Eléggé változékony az idő, egyszer 25-30 fok tűző nap egyszer 15 fok eső. Kb naponta kétszer kellene állítani, hogy jó legyen de kinek van arra ideje?!
Szerintem dúsíts egy picit a csavaron és várd meg az alátétet. Simább lesz tőle az átmenet az alsó meg a középtartomány között!
Utána majd babrálsz a karbin ha nem jó de szerintem várd meg míg a melegcsúcsok elmúlnak, 1-2 hét és nem lesz már ha süt a nap se 20-25 foknál több...
Le kell szedni sajna! Ugyanaz a motorod mint az enyém (RMX250S) arról nem találsz se a megazipen se a brazil oldalon robbantottat csak a sima változatról. A mienknek 10mm a vízpumpatengelye, annak meg ami fent van 12mm.
Azt tudod csinálni, hogy leszeded az egész deklit, belül a tengely végén van egy zéger azt leveszed akkor ki tudod ütni a tengelyt a csapággyal együtt (mert egybe van a csapágy belső gyűrűje a tengellyel). Ezt azért kell mert van a deklin belül a csapágy alatt is van egy szimering ami az olajat fogja (10*20*5mm) kívülre meg a gyári helyett veszel egy 10*24*7-est amit kifelé fordítasz, hogy a vízet fogja. De jobban jársz ha télen nyáron full fagyálllót teszel bele (alubarátot) mert a külső szimering rugóját megeszi a víz (berozsdál) és sűrűn kell úgy cserélni.
Ha a tengelyed vagy a csapágyad szar szólj, én rendeltem egyet a fogaskerék miatt de nekem csak az kellett a tengelyt megcsináltattam, a csapágyat meg kiváltottam két nyitott görgős csapággyal, uh. azt eladom neked ha kell olcsón... Én 15 fontért vettem az egészet 3000+postáért odaadom ha kell. Suzukiból az új 9000+ÁFA és németből jön, kb 1,5 hét!
Nem tudja valaki véletlen, hogy a vízpumpa szimeringet ha cserélni szeretném, elég hozzá a vízpumpát szétlökni vagy az egész kuplung deknit le kell róla szedni?
Robbantott ábrán próbáltam megnézni, de csak arról találtam ábrát amin nincs olajszivattyú.
Ha jól számolom, 12/50 áttételes. Nem szeretem a sebességet...
Csak valahol kíváncsiszáz gyötőr, milyen állapotba vagyok, és hogy mit jelentene pl egy új dugó. De hamarosan nekem is elkészül a nyomaték távtartóm, és abban is bízom picit. Ami biztos, hidegben gördülékenyebb volt. Vagy új...
Persze, csak nincs közelembe másik viszonyítani. Nem tudom szidni, csak lehet kezdek lassúlni, és kinőni, hogy kevés van alul. Most közép klipsz, 1,5 és megy rendesen. Egyenlőre így hagyom. Hátha esik még, és hétvégén hosszabb körön próbálom. De köszi a megerősítést....
Azért mert 250-es csodát ne várj! Ha torpant akkor kevés volt a benya. Tűt tedd 2-vel lejebb és a levegőt próbáld 1,5-2fordulatra lőni. Nézz gyertyaképet. Az a lényeg ne torpanjon és egyenletesen húzzon. 2t-nél kis fordulaton ne várj csodát, főleg ha 4-5fokozatban motorozol hosszú átétellel. Rakj rövidebb átételt és ugrósabb lesz!
Sziasztok. Keresem a bajt, segitsetek. Úgy gondoltam, hogy a torpanás a sok üzemanyagtól lehet, így elkezdtem babrálni klipszet. De látom hogy legfelül van, ami ugye a legkevesebb benzin. Ami fáj, hogy ha középre raktam, és alapjárat/levegő játékkal, nem hogy javulást, de változást nem láttam. Nem passzos powerrel, x %-os dugóval, most a robbanékonyságát nem bírom elérni? Ha lassan gurulok, és hirtelen 3/4 gázt húzok, nem torpan le, de igazán nem is csinál semmit. A homokon látszik egyedül egy kis plusz forgás.... Hogyan tovább? Ennél azért több van a 25-ben. Remélem...
Csak az a baj ezzel, ha megnézed mivel USA-ból jön a 68,99 dollárra rájön a 19,88 posta meg a vám+ÁFA ami még 23,41 összesen 112,28 dollár. Mire megkapod lesz egy hónap, ha nem áll heteket a vámon és neked kell utánakérdezni a VPOP-nál.
A másik, hogy a Paypal rendszer amivel fizetsz mindig magasabb árfolyamon számol mint amit az Ebay kiír. Most 237,55 az Usa dollár árfolyam mikor fizetsz (ha ma rendelnéd meg), így összesen a 112,28 dollár 26672Ft-ra jön ki, itthon kb 30-34ért kapsz polcról.
Ez Angliából jön, nincs rajta vám és 6 munkanap alatt a kezedben van. Ilyen van benne az enyémbe is már húsz órája bent van, és hibátlan. A galériáim között találsz róla képet és magyarázatot a hozzászólások között mi is ez a Mitaka márka. Igaz egy gyűrűs nem kettő, de hamarabb is harap, jobban veszi a fordulatot, és nekem 500 fordulattal többet pörög! Ez a mai 371-es font árfolyamon postával 18700 Ft!
Tervezek áttételcserét (12-43) utcára egy pár Mitas E08-cal akkor majd talán... De az nem ebben az évben lesz sztem.
Amúgy zsír csak még nem igazán sikerült karburálni az új 32-es Keihin karbit, vágnom kell a csonkon, csak mivel a gázbowdent is megcsináltam egy szálasra (kiiktattam az olajpumpát) és töredezett a külső háza is megvártam míg megjön az új kábel (ma kaptam meg), nem akartam kétszer szerelni. Most hétvégén kikapom a karbit megvágom a csonkot és akkor becuppan normálisan a karbi nem kell dúsra állítanom biztonságból a klipszet a súberen akkor lesz jó igazán. Most nem szeret csak nehezen pörögni 7000 fölött, sztem sokat kap, meg túl feszes a power rugója is.
Ha ezeket beállítom fasza lesz, télen még kap egy vázfestést, meg egy himbacsapágyszettet mert az kimaradt, meg befúrom a zsírzószemeket amiket vettem akkor tényleg pöpec lesz!