A 710-et nagyon sokan használják. A 800-at kevesebben az ára miatt, pedig az lenne a gyári.
Castrolt nekem is ajánlott egy ismerős versenyző srác, hogy az jó és lényegesen olcsóbb mint a 800-as motul, de az általad is írt gondok miatt én maradok a gyárinál.
Semmi. Egyszer valaki lejáratta hamis olajjal. Folt esett a cég nevén, s annyival többet nem ad hogy beleszeressek. Persze ez csak az rm-re igaz. Az am6-ba, robogóba belerakom még van itthon, de nem veszek....
A 710 még nem kifejezett off road, de csúcsminőségűnek mondják, tán a 800 butitottja. Viszont sokan használják, és biztos jobb mint az Arol 2t.
Ki látott már testközelből hüvelyezett pl rm hengert? A minőségre lennék kiváncsi...mert ugye nagyon durván össze kell reszelni a fel s leömlőket, azért az nem gyenge kis munka. Vagy azért annyira nem profira készül? Ebbe gondolkodom, és mint vasmunkásember, félek az utómunkába csalódnék. Tapasztalat valakinek?
Szia. Mindegy, csak pénz kérdése. Próbálj off road terméket keresni a márkáknál. Én repsolt használtam eddig, castrolt nem merek, most motulra váltottam., 710-re, a következő meg a 800. Hiába drága, viszonylag keveset megyek, tehát nem hetente kell vegyek, neki meg ha ez a jó, akkor nincs min spórólnom. Mert olyan is lessz, de akkor kezdjük elölről....
Olyasmi, ahhoz hogy oda jusson ahová kell, ahhoz túlnyomas kell, amit meg szerintem bármilyen szimering, nem fogja szeretni. De pontosan nem tudom. Viszont ami biztos, hogy a nem forgó mozgás, a tengely vége felé préseli a kenőanyagot. Hogy ez pont jó lenne-e, a kosz kint tartására, az oké, de hogy cserébe eljut e oda ahová kell, hamár gyárilag nem raktak.... Ki kell probálni. Az első szétszedés után, mindent tisztán látsz. Aztán oszd még velünk...
A sima RMX robbantott ábráján amit Ewoxnak mellékeltem, látszik, hogy a himba hátsó tagjában elvileg van gyárilag egy. Nem tudom miért nem raknak gyárilag mindenhová, talán hogy hamarabb vedd meg a felújítószettet. 22-29-30 és 21-27-30 mm tűgörgő méretek (belső-külső-szél) nem szabványok amik a himbában vannak, az sem véletlen. Nekem anno a Husqvarnán gyárilag volt zsírzószem.
Az enyémen (S változat) mivel gyárilag félutca-félterep változat, gondolom azért nincs mert nincs elvileg annyira kitéve a reteknek ha úgy használják ahogy a gyár megálmodta.
DRZ-sek mondják többen hogy ők is csináltak rá szemet, és használható.
Ráadásul ezek szerint ha mosás után mindig zsírozok talán ki lehetne szorítani a bejutott vizet.
A himba és a lengőkar legnagyobb ellensége a magas nyomású mosás, kellő elővigyázat nélkül. Bele megy a víz, ki meg nem jön a szimering lezárja kifelé az útját, és bele rozsdásodik a tűgörgő. Ha mind ez nem történne meg, nagyon ritkán kellene karban tartani, de az a fránya víz bele megy. A zsírzógombon át mindig friss zsírt kap, és kifelé tolja a régi szennyezettet, ez így jó lenne, csak a szimering bírja-e a belső nyomást. A gyár vajon miért nem alkalmaz zsíró gombot?
Vázszám alapján be lehet lőni, Dewenduro hozzászólásai között megtalálod a vázsszám évjárat párokat itt a fórumon.
A telora ne sokat adj, nekem 45-ös becsúszónak kellene lennie és 43-as, szerintem beleraktak egy másik Showát mint a gyári. A tankidomból és a tank formájáról meg tudod állapítani.
Ha új hüvelyt rakatsz bele minek fúratod? Az új hüvely elvileg alapméret, hónolást és bele az A dugó.
Hali már megoldodott amugy most hűvelyezük aztán furás amugy nem nikacilos volt benn eltörött a kipuf oldalon a hüvely.de szereztem bele 1 jo dugot uj gyürükkel olcsoért nem tudom mikori elöl hátul tárcsás de még nem forditott az első teló.Köszi
Amúgy kiderült mi volt a váltó nyűgje, csak le kellett venni hozzá megint a kuplungkosarat.
A váltókar tengelyének belső végén a fogazott lemez fogai ki vannak hegyesedve, nem tudtam rendesen megmozgatni a kukactengelyt mert nem kapaszkodik rendesen abba a lemezbe ami azt mozgatja. A szerelőm szerint köszörüléssel megoldódik, elvileg ma mehetek érte, remélem össze is jön.
Akkor holnap nekiesek és megcsinálom. Persze, hogy jobb szétszedni kipucolni stb. de én amennyit a nyáron szereltem nincs kedvem hetente-kéthetente szétbontani mindent. Hetente egy zsírozás szemeken keresztül 2-3 havonta meg szétszedem és kipucolom.
Azt, hogy nincs körbeforgó mozgás arra érted, hogy nem fog belül egyenletesen szétkenődni?
Az a baj, hogy utcán is de porba is sokat járok, és fogok is főleg ha meglesz végre egy új hátsó gumira való. Olyan helyen lakom, hogy ha csak ha hazajövök a műút végétől 1,5 km a házam a jó 5 centi porban. És akkor még nem voltam erdőben, terepen.
Nem tudom Tes, ötletnek jó, hát valósítsd meg!
Bár ugye nincs (körbe)forgó mozgás. Én valahogy most a szétszed, kitakarit, bezsiroz híve vagyok. Egy jó szimering és nincs baj. Egy városi motornál ahol csak az utca pora az ellenség, ott elég az utánolajozás, zsirozás. De amit nálam is kap a verda, azt szerintem csak karbantartással lehet kézben tartani. Bár az én szavamra keveset adj, mert több üzemórát szereltem, mint amennyit ültem rajta, és nem azért mert nem volt jó...
Arra gondoltam, hogy a himbába egy 45 fokost ahol az első ábrán is van (21-es jelzés), egy 90 fokost alulra a két 3-as jelű csapágy közé. A 2-es csapágynál nem tudom, hogy lehetne megoldani az kiér teljesen szélig mindkét oldalt...
A lengővillába meg két 90 fokost úgy hogy a 3-as jelű csapágy belső széle elé érkezzen a zsír, úgy talán nem lesz útban a láncvezető sem.
Szia. Ha szétnézek a mühelyben, 10-es csak egy gép kúpkerekeit zsirozza, (svájci...). Tehát ha usa és a japók is megelégedtek 6-sal, szerintem Neked is elég lesz. Amúgy meg a lényeg hogy bejusson, mert a picibe 5-öt, a nagyba 3-at pumpálunk heti egyszer...
Szerintetek ha zsirzószemeket akarok tenni a lengővillába meg a himba csatlakozópontjaiba mekkora menetűben gondolkozzak.
Tudok venni 6-os,8-as és 10-es furattal egyenes, 45 és 90 fokos változatban.
Én a 6mm-esre gondoltam, van 5-ös jó minőségű fémfúrófejem és 6-os menetvágóm csak nem tudom elég-e egy 6-os furatú szem belső átmérője a zsír bejutásához.
Nincs tapasztalatom mert a gyári nem ment tönkre amíg megvolt a motor, annyit tudok hogy amcsiba és a "nagyok" szeretik. A gyárit első lépésbe cserélik boysen vagy vforce-ra.
A Boyesen membránról van tapasztalatod? Nem törik hamar, hogy a határolók helyett csak a kis lemezek fogják a kerethez, ergo teljesen ki tudnak nyílni? Lehet érdekelne...
Mikori évjárat az az RM250? A 96 utáni Rm-eknek 66,34 az alapfurata és csak két százados túlméret van belőlük. A 89-95 közöttieknek 66.94 az A mérete és van belőle +2.00 mm-es túlméret. Valószínű az van benne és már kopott 14 századot. Hol mérted a szoknyától feljebb kb egyharmadán?
Ebben az a nem túl jó hír egyrészt hogy nincs nagyobb méretű dugó, legközelebb perselyeztetned kell, és eleve persely van benne mert a nikaszilos hengert nem lehet felfúrni.
sziasztok olyan problémám van hogy beszámoltam 1 250 es rm et és nem találok hozzá dugatyut mivel 68.8 mm az átmérő amit találtam az meg csak 66.8 mm hogy keressem vagy ez nem 250 es hanem 300 as?Válaszokat elöre is köszönöm
Castrolt nekem is ajánlott egy ismerős versenyző srác, hogy az jó és lényegesen olcsóbb mint a 800-as motul, de az általad is írt gondok miatt én maradok a gyárinál.