Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy hol tudok szerezni 250-es rm hez gyujtó tekercset nekem a kis lendkerekes van.Viszont a szerelö szerint robogó gyujtással össze tudja hozni.vagy valami belsőrotoros gyujtást tenne rá lenditőkerék nélkűl.Válaszokat elöre is köszi.
eladó suzuki rmz 450-hez 2008-tól 2012-ig Pro Circuit vezérműtengely és CP nagy kompressziós dugó!
Érd.: 06206614813
Szeged mellett lesz 14-én, A GasGas Hungary és a Gerecsemotor szervezi.
van egy suzuki tsr 200-am valakit esetleg nem érdekel alkatrésznek?
Amúgy alapból 195/35 fő/alapjárati volt benne vettem hozzá egy 185-ös meg egy 205-ös főt meg egy 45-ös alapjáratit, azokat is tudom majd adni hozzá.
Ha megjött az új és be tudom lőni persze megbeszélhetjük.

Csak most az van hiába lett kész a felújítás befosott a váltó. El van rakva a karbira a zsé csak nem tudom mennyi mindent kell vegyek a váltóba, ha sokba fog kerülni lehet ahhoz a pénzhez is hozzá kell nyúlja amit a karbira raktam el.

Mindenképp jelentkezem ha kiderült vmi, de az lehet hetekbe telik.
Nincsen valakinek rm -tank idom ?esetleg tankkal együtt !
Esetleg a gyári karbit nem adod el?
sziasztok.
nem tud valaki véletlen valami amatőr enduro versenyt itt az év közepe-vége fele?
Szerkezetileg a2004-es, és későbbi rmz hasonló, tehát az ajánlott olaj több mint jó. Van egy 2008- as rmz-250-es motorom, használtan került hozzám. Az első motorozás alkalmával észrevettem, hogy néha néha nem jól váltottam, na mondom új a motor szokni kell. Ez az állapot addig nem változott meg, míg le nem cseréltem az olajat, motul 300v 10w40-re. Olajcsere után többé nem volt egyetlen egy mellé váltás sem. Most akkor, vagy időközben megtanultam váltani, vagy az olaj végett lett jó. Még azt hozzá tenném, hogy nem kezdő motoros vagyok 15 éve motorozok, más motorral ilyen gondom nem volt.
ez a motul 300v 10w-40 olaj jó a 2004-es rmz -be is ?
Ja igen be a légszűrő gumija olyan nagy és rugalmas, hogy simán engedett annyit. Kellett vágnom egy másik tömítést, hogy mindkét oldalán legyen az alátétnek, és beraktam 1centivel hosszabb A0 minőségű rozsdamentes csavarokkal (igaz nem 8 as fejűek hanem 10esek).

Sztem írtam, hogy erősebb lett alul, nem 5500től hanem egy 1000ressel hamarabb indul meg. Barátnőmmel együtt a 10-12 centi száraz homokban simán elindul 3000-ről...

Forgatni még nem forgattam mivel 3 órát járt még csak az új dugattyú, így nem tudom felül veszített-e, ill. hogy mennyi a 12-es lánckerék hatása és mennyi az alátété.
Ezt én is vágom, hogy ha jó a benzincsapban a tömítés akkor nem nehezedik rá egy egész tanknyi benzin nyomása a tűszelepre s akkor nem folyik. Azt meg is oldottam (tömítéscsere). Mégis mikor hidegen indítok és rányitom a csapot meg a szivatót felhúzom akkor vékony sugárban csorog a benzin alám.

És nem csak emiatt lenne a csere. A rezoból ki akarom dobatni a terelőket és kompenzálni akarok a megnövekedett öblítés miatt. Azonkívül több erőt akarok felül, és az új karbi 4mm-rel nagyobb torokátmérőjű. Lehet veszteni fogok az alsó fordulati erőből, de azt kompenzálja a 12-es lánckerék meg a membránalátét.

Ezeken kívül még a jobb gázreakció, ami enduroban nem hátrány, és stabilabb alapjárat, ill. olcsóbb felújítószett is mellette szól.
Jut eszembe, be birtad építeni a távtartót?
Na ehhez nem tudok hozzászólni, de a tűszelepes históriám az a kissebbik motornál úgy volt, hogy 26x szétszedtem, kitakaritottam, membrán, gyertya minden. Ha pihent fél napot, 50 rugásra indult be, de ha beindult, az eg világon semmi baja nem volt egész nap. De ha elzártam a csapot, amit előtte évekig soha, minden visszaállt a régibe.... Tehát így szivat a tűszelep....
Hali! Mivel már a tököm kivan a tűszeleppel hogy nem zár rendesen úgy döntöttem beruházok egy Keihin PWK kópiára. (11+posta egy tűszelep újonnan, O-gyűrű már volt cserélve, akarbi meg lenne kb 15+ vagy 3 a fúvókák). A mikuni 30as TMX et egy 34-es Pwk kópiával váltanám le (ami kívülről ugyanúgy 36-55mm mint a 32 PWK).

A kérdés az lenne szerintetek milyen méretű fúvókákat tegyek bele?

Alapból 144/44 fő/alapjáratival érkezne, az inkább egy jó 70-es robogóba talán megfelelő. A mikuni méretek másak mint a Keihin, ebbe a hosszú változatú alapjárati keihin megy bele, és a hosszabbik fajta Keihin főfúvóka. Bele kellene a méretekbe kalkulálni, hogy hangyafasznyit dúsra kellene először belőni, a bejáratás miatt, de mivel meleg van túl dúsat sem akarok.

175/52 re gondoltam középre állított súberklipsszel és vennék még egy 170-es fő-t a bejáratás utánra. Szerintetek?
A gyártó az rmz-be motul 300v 10w40-et javasol.
Ugye nekem 10w-40, típusra a repsolt, de most motult vettem a következő cseréhez. De nekem kétütemű a lovam. Mivel én beszari vagyok, a hamisitás botrány miatt, nekem elvből kizárt a Castrol... Viszont tipusvitába belemenni kár...de a viszkozitás váltás meg nem kifizetődő. Erre írtam hogy "gyári".
te milyen oajjal használod a suzkit ?
Szerintem olyan nincs hogy jobb, a gyári előírt, az a "jobb"...fémipari ismeretekkel az olaj egy tervezett tényező, vagyis változó.
sziasztok van egy 2004-es suzuki rmz milyen motor olajat használjak vettem castrol power 1 racing 4t 5w-40 -et az jó ? vagy esetleg tudzok valami jobbat?
Nálam vicces volt, én nem tűkön ültem, hanem beöltözve, , mert megvettem darabokban mindent, ruhát, csizmát stb. De motorom még nem volt...
Ja, azt hittem már van egy kiszemelt és tűkön ülsz hogy megvedd :-)
Mindenképp teszek majd, de sajnos még várnom kell vele kicsit mert elsőnek a jelenlegit szeretném javíttatni, illetve vannak még el nem rendezett dolgaim amiket tisztáznom kell. Szóval lehet hogy csak a karácsonyfa alatt lesz meg leghamarabb, csak nem hagyott nyugodni a gondolat már most :)
Ne a tesco oldalán keresd.... Most nem tudok linkelni, de a gugli első 20 találatán biztosan kapsz. Pl gerecsemotor...