Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy hol tudok szerezni 250-es rm hez gyujtó tekercset nekem a kis lendkerekes van.Viszont a szerelö szerint robogó gyujtással össze tudja hozni.vagy valami belsőrotoros gyujtást tenne rá lenditőkerék nélkűl.Válaszokat elöre is köszi.
Ha megjött az új és be tudom lőni persze megbeszélhetjük.
Csak most az van hiába lett kész a felújítás befosott a váltó. El van rakva a karbira a zsé csak nem tudom mennyi mindent kell vegyek a váltóba, ha sokba fog kerülni lehet ahhoz a pénzhez is hozzá kell nyúlja amit a karbira raktam el.
Mindenképp jelentkezem ha kiderült vmi, de az lehet hetekbe telik.
Szerkezetileg a2004-es, és későbbi rmz hasonló, tehát az ajánlott olaj több mint jó. Van egy 2008- as rmz-250-es motorom, használtan került hozzám. Az első motorozás alkalmával észrevettem, hogy néha néha nem jól váltottam, na mondom új a motor szokni kell. Ez az állapot addig nem változott meg, míg le nem cseréltem az olajat, motul 300v 10w40-re. Olajcsere után többé nem volt egyetlen egy mellé váltás sem. Most akkor, vagy időközben megtanultam váltani, vagy az olaj végett lett jó. Még azt hozzá tenném, hogy nem kezdő motoros vagyok 15 éve motorozok, más motorral ilyen gondom nem volt.
Ja igen be a légszűrő gumija olyan nagy és rugalmas, hogy simán engedett annyit. Kellett vágnom egy másik tömítést, hogy mindkét oldalán legyen az alátétnek, és beraktam 1centivel hosszabb A0 minőségű rozsdamentes csavarokkal (igaz nem 8 as fejűek hanem 10esek).
Sztem írtam, hogy erősebb lett alul, nem 5500től hanem egy 1000ressel hamarabb indul meg. Barátnőmmel együtt a 10-12 centi száraz homokban simán elindul 3000-ről...
Forgatni még nem forgattam mivel 3 órát járt még csak az új dugattyú, így nem tudom felül veszített-e, ill. hogy mennyi a 12-es lánckerék hatása és mennyi az alátété.
Ezt én is vágom, hogy ha jó a benzincsapban a tömítés akkor nem nehezedik rá egy egész tanknyi benzin nyomása a tűszelepre s akkor nem folyik. Azt meg is oldottam (tömítéscsere). Mégis mikor hidegen indítok és rányitom a csapot meg a szivatót felhúzom akkor vékony sugárban csorog a benzin alám.
És nem csak emiatt lenne a csere. A rezoból ki akarom dobatni a terelőket és kompenzálni akarok a megnövekedett öblítés miatt. Azonkívül több erőt akarok felül, és az új karbi 4mm-rel nagyobb torokátmérőjű. Lehet veszteni fogok az alsó fordulati erőből, de azt kompenzálja a 12-es lánckerék meg a membránalátét.
Ezeken kívül még a jobb gázreakció, ami enduroban nem hátrány, és stabilabb alapjárat, ill. olcsóbb felújítószett is mellette szól.
Na ehhez nem tudok hozzászólni, de a tűszelepes históriám az a kissebbik motornál úgy volt, hogy 26x szétszedtem, kitakaritottam, membrán, gyertya minden. Ha pihent fél napot, 50 rugásra indult be, de ha beindult, az eg világon semmi baja nem volt egész nap. De ha elzártam a csapot, amit előtte évekig soha, minden visszaállt a régibe.... Tehát így szivat a tűszelep....
Hali! Mivel már a tököm kivan a tűszeleppel hogy nem zár rendesen úgy döntöttem beruházok egy Keihin PWK kópiára. (11+posta egy tűszelep újonnan, O-gyűrű már volt cserélve, akarbi meg lenne kb 15+ vagy 3 a fúvókák). A mikuni 30as TMX et egy 34-es Pwk kópiával váltanám le (ami kívülről ugyanúgy 36-55mm mint a 32 PWK).
A kérdés az lenne szerintetek milyen méretű fúvókákat tegyek bele?
Alapból 144/44 fő/alapjáratival érkezne, az inkább egy jó 70-es robogóba talán megfelelő. A mikuni méretek másak mint a Keihin, ebbe a hosszú változatú alapjárati keihin megy bele, és a hosszabbik fajta Keihin főfúvóka. Bele kellene a méretekbe kalkulálni, hogy hangyafasznyit dúsra kellene először belőni, a bejáratás miatt, de mivel meleg van túl dúsat sem akarok.
175/52 re gondoltam középre állított súberklipsszel és vennék még egy 170-es fő-t a bejáratás utánra. Szerintetek?
Ugye nekem 10w-40, típusra a repsolt, de most motult vettem a következő cseréhez. De nekem kétütemű a lovam. Mivel én beszari vagyok, a hamisitás botrány miatt, nekem elvből kizárt a Castrol... Viszont tipusvitába belemenni kár...de a viszkozitás váltás meg nem kifizetődő. Erre írtam hogy "gyári".
sziasztok van egy 2004-es suzuki rmz milyen motor olajat használjak vettem castrol power 1 racing 4t 5w-40 -et az jó ? vagy esetleg tudzok valami jobbat?
Mindenképp teszek majd, de sajnos még várnom kell vele kicsit mert elsőnek a jelenlegit szeretném javíttatni, illetve vannak még el nem rendezett dolgaim amiket tisztáznom kell. Szóval lehet hogy csak a karácsonyfa alatt lesz meg leghamarabb, csak nem hagyott nyugodni a gondolat már most :)
Érd.: 06206614813
Csak most az van hiába lett kész a felújítás befosott a váltó. El van rakva a karbira a zsé csak nem tudom mennyi mindent kell vegyek a váltóba, ha sokba fog kerülni lehet ahhoz a pénzhez is hozzá kell nyúlja amit a karbira raktam el.
Mindenképp jelentkezem ha kiderült vmi, de az lehet hetekbe telik.
nem tud valaki véletlen valami amatőr enduro versenyt itt az év közepe-vége fele?
Sztem írtam, hogy erősebb lett alul, nem 5500től hanem egy 1000ressel hamarabb indul meg. Barátnőmmel együtt a 10-12 centi száraz homokban simán elindul 3000-ről...
Forgatni még nem forgattam mivel 3 órát járt még csak az új dugattyú, így nem tudom felül veszített-e, ill. hogy mennyi a 12-es lánckerék hatása és mennyi az alátété.
És nem csak emiatt lenne a csere. A rezoból ki akarom dobatni a terelőket és kompenzálni akarok a megnövekedett öblítés miatt. Azonkívül több erőt akarok felül, és az új karbi 4mm-rel nagyobb torokátmérőjű. Lehet veszteni fogok az alsó fordulati erőből, de azt kompenzálja a 12-es lánckerék meg a membránalátét.
Ezeken kívül még a jobb gázreakció, ami enduroban nem hátrány, és stabilabb alapjárat, ill. olcsóbb felújítószett is mellette szól.
A kérdés az lenne szerintetek milyen méretű fúvókákat tegyek bele?
Alapból 144/44 fő/alapjáratival érkezne, az inkább egy jó 70-es robogóba talán megfelelő. A mikuni méretek másak mint a Keihin, ebbe a hosszú változatú alapjárati keihin megy bele, és a hosszabbik fajta Keihin főfúvóka. Bele kellene a méretekbe kalkulálni, hogy hangyafasznyit dúsra kellene először belőni, a bejáratás miatt, de mivel meleg van túl dúsat sem akarok.
175/52 re gondoltam középre állított súberklipsszel és vennék még egy 170-es fő-t a bejáratás utánra. Szerintetek?