Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki megtudná mondani,hogy 95ös RMX elsőtelóba(showa,fordított) mennyi olaj kell?
Amúgy igen látni, hogy mi van mindig jobb mint találgatni...
Szia. Ne gondolkozz, kezd el bontani. Hamarabb meglesz a baj, mint robbantott ábráról.
Köszönöm amit írtál.Igen, mikor sebességbe van rakva akkor szól. Lehet valamelyik csapágy. Gondolkozom, hogy mi lehet.
Ugye én állandó kényszer ellenőrzésen vagyok, de szerintem legalább olyan fontos a power mint a légszűrő. Miért is? A beállítás nagy szaktudást igényel, pl pad, és ugye itt félünk is túlfesziteni a koruk miatt, így hát az ellenrugó túl gyenge az alaphelyzetbe állitáshoz, és a megfelelő nyitáshoz. Ééés ha ehhez a kormos extra ragacsos olaj társul, szinte értelmét veszíti a komoly mechanika. Lehet hülye vagyok, de jónak vélem a powerem, mégis szerintem közelébe sem járok egy helyes beállításnak...sőt.
A kipu alá beraktad a gyűrűt? Cserélted már?
Hát siralmasan bevallom, hogy én azután pucoltam a powerházat, miután szétesett a dugó, de volt benne retek rendesen. Elment vagy 6-7 deci blokklemosó meg egy fél flakon féktisztító mire kész lett..

Ha törésem lesz, sohase legyen, kereslek milyen is pontosan az a ragasztó.

A sarat én is várom, meg a pénzt is, hogy legyen egy új hátsóra...

Van egy ilyen 80/100 elsőm amiben van vagy 150km: http://www.gomoto.ca/en/tires/...

És venni akarok egy 110/100 hátsót egy ilyenból hozzá: http://www.ducatimonster.org/g...

Aztán én is várom a sarat...
Ez attól függ mekkora az átlagsebességed egy óra alatt. Nekem kb 50km/h-ra jön ki átlag, de város meg terepen kívül nem nagyon megyek.
Mitast nem koptatok 100km-eket betonon, még az is fáj nekik amit a városban kapnak....
Nekiesnél-t akartam írni, de gondolom rájöttél

Ha a fogyasztás is látom számít, gondolom a közút miatt, akkor főleg 250!

Egy jó 125 (36 os vagy 38 as karbival) meg fog enni min. 7l-t én a 32-es karbimmal most 5.3mal jártam bejáratás közben, de azért volt benne 4-5000rpm. Amikor visít is alattam akkor se megy 6,5 fölé. Egyszer terepen homokfal-mászogatás közben sikerült 7.4-et benyalnia de ott egy 125 sztem 9-10 l lett volna...
hát nem tudom inkább maradok 125-nél (egyenlőre) !egy üzem óra hány km-er? igazából már kinéztem egy dt 125-öst----http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Nehogy azt hidd!

Egy jó 125-ös főleg ha nagy karbi van rajta, meg jó rezo simán 35Le fölötti. Az más kérdés, hogy azt felül adja le vagy 8500nél.

Az én motorom, míg ki nem dobatom a fojtást a rezoból, 40Le ami nem sokkal több mint egy jó 125, sőt van olyan ami erősebb mint az enyém. De én 136 üzemórát mentem az utolsó dugómmal és nem újonnan kezdtem számolni, ki tudja mennyi volt benne.

És nem olyan izgága egy enduro eleve mint egy krossz, nem annyira hirtelen robban... Oda kell az alsó tartomány is és fontosabb az egyenletesség mint a csúcsteljesítmény.

Szval ha tisztelnéd nem nekiestél mint egy idióta meg tudnád szokni kezelni!
köszi az infot de még 250cm3 elég sok lenne nekem
Én még mindig azt mondom vegyél 250-t. Nem egy fullkrosszt, hanem olyasmit mint az enyém egy fojtott endurot.

Pl CRM250 Honda vagy Kdx200,250 Kawa vagy RMX250. Nem lesz 50 fölötti LE mint mondjuk egy RM, de a fojtás miatt nem kell benne sűrűn cserélni mindent főleg hogy alul is megy (ha van benne és működik még a power).
Az utcára viszont sajna rendszám is kell ami általában megdobja a vételárat, hiszen ha talán meg tudod csináltatni egy lámpás motorra a rendszámot amihez van típusbizonyítvány vagy külföldi forgalmi és forgalomból kivonásról igazolás olyan 70ezer körül állsz meg és járhatod körbe a sort: VPOP, KPM, biztosító, okmányiroda.

Sztem gyűjts össze még hogy legyen legalább 250ezred és nézz a fent említett típusokból nem lelakott állapotú rendszámost. Én is járok közúton is, vannak olyan gumik amiknek jelentős, terepen is jól használató mintájuk van és E jelzésűek és FIM engedélyesek. Ha sokkal többet mész közúton akkor Continental TKC Twinduro az hibátlan választás vagy Kenda K761, ha több terep akkor Michelin AC-10 vagy Kenda K771 vagy K774.

Igen izgága egy kroszzmotor és egy enduro is de meg lehet szokni!

A DT125 meg költséghatékonyságból jó választás de nem lesz nagy lépés a DT80 után...
méretek: A = 116 mm, B = 138 mm, C = 152 mm, D = 16 mm, vastagság = 2.8 mm, fülek száma= 12
Nem volt soha RMZ-m szval nem kell kp-nak venni amit mondok de ami csöröghet egy kuplungban:

1. beverődött kosár, hézag van a kosár és a lamellafülek között
2. alsó kuplungkosár alatti tűgörgős kosár kopott/széthullott és/vagy futó amin a van a tűgörgő (persze az csak kopni tud)
3. kuplungtengely amin forog blokkcsapágy lötyög
4. Ha kuplungolás közben van nem úgy, mert én úgy értettem amit írtál, hogy akkor hallod a hangot mikor már sebességben van és mész vele, akkor lehet a kiemelőmechanika és annak a tengelyén a csapágyak.

Az enyém akkor is ketyegett a kuplung felől mikor megvettem, szétszedtem és kiderült, hogy nem felváltva rakták be a lamellákat hanem két fémmel ért véget a sor, a nyomólap kijjebb esett egy nagyon picit így beleért a dekli belsejébe. De az csak akkor volt ha behúztad a kuplungot.

Nem láttam soha RMZ robbantott ábrát, de ami csapágy van a kuplungodba, bármelyik lehet az...

De majd egy RMZ-s megmondja, pl crosspistinek az van!
Az én motorom alvázszáma: SJ13A-101467
A tied: SJ13A7-100692 (amiben a 7-est az első tagban kurvára nem értem)
Mint látod a linken amit küldtem (a táblázat) a 92-es RMX250SN 100001-el indul a 94 meg SJ13A-104121-tel indul.

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy megzavart a karbi dolog meg nem gondoltam teljesen végig de most leesett :-)

Ha megnézed a tied sorszáma kisebb, mint az enyém tehát hamarabb gyártották, így szerintem is inkább 92 lesz az!

Kuplunglamella úgy tudom a 92-93 hoz való szett a jó bármilyen márkából.

Én szedtem már szét és mértem le a lamellákat, és találtam egy angol aukciót ahol le van mérve rajzzal le tudod csekkolni jó-e. Itt megtalálod:http://www.ebay.co.uk/itm/1509...

Mint látod 27.95+3.95 a posta (font)= 31.9 font ami 362-es mai árfolyamon 11547,8 Forint. Utánajártam Proxnak és EBC-nek azok rendre 24 és 27 ezer és Ebayen is 20 körül van a következő és ott nincs ábra amihez lemérd. Ha nincs PayPalod szólj segítek ha érdekel.
Kuplung zaj?
Sziasztok. Kérdésem lenne. Nekem egy 2007-es Suzuki Rmz 250-es motorom van. 35 üó ja lett cserélve a kuplunglamella szett, olajcsere 6 üó-ként. De az utóbbi (friss olajcsere után) 2 motorozásnál sebességbe rakom és menet közben erős hangot hallok a kuplung felől. Szerintetek mi lehet az? Volt már valakivel ilyen?
egy motoros tag szerint nem lehet 93 as,ezért lettem bizonytalan
amint otthon tartózkodom lökök fel képet a karbiról
kuplunglamellákat akarok cserélni,és van vagy 4 fajta
Terepen és "krossz"pályán...gyorsulni szoktak pálya gumival 2 t-vel, de utcán inkább 4t. Sőt nem is tudom rm-re lehet e világítás tekercset rakni... Vannak szép full krossz átalakítások, de azzal nem csavarogni szoktak. És mint írtuk már ez qrva drága hobbi csajozni: dugó 29 ropi, olaj 4-6, power ha törik, nekem 32 most darabja, persze kettő kell...gyertya 5, váltó olaj 4... És a fogyasztást kerdezed. Ez más motor, a régi kis fél tunning motorom lassan 10 éve egy dugóval ment, na ez nem fog. Egy átlag motorra összesen nem költöd el a dugó árát, itt a hüvelyezés 30, nikasil 60-70. Ezért hívják versenymotornak, ne villogj vele, mert durván belebuksz egy jobb kocsi árát.... Tényleg ára van annak hogy a friss szántásba beelőzöd a traktort, amibe ő is elakad....
Én pl most ezért toporgok, hiányzik a dagonya. Homokon más is elmegy, azért nem vennék ilyet. Gondold át a dt-s ötletet.
Látom nem tudod mit is szeretnél...ezek crossmotorok,kihegyezve,kényelmetlen üléssel,120 a vége,de azt tudja árkon bokron és ha úgy használod hogy nyisson a power akkor összetöröd magad közúton viszonylag gyorsan.Utcai gumival nem tudsz crossozni,crossgumival nem tudsz közutazni...ha húzod neki akkor röppen bele az üzemóra,locsolhatod bele a benzint és a drága szinti olajat,ha nem húzod akkor meg minek?
Lehet vele közúton is menni,de izgága a motor alattad,csak arra vár hogy húzzad neki....de előtte szerelj rá világítást,és egyéb hülyeségeket,bár felesleges,ezek nem aszfaltra valók.
Miért nem veszel egy125 ös DT vagy más utcára is való verdát és takarítasz meg sok 10e pénzt?
ahogy olvasgatok utánna azt irják terepen és pályán lehet használni ! pl ha tennék rá utcai gumit és fő úton használnám ott is megálná a helyét ?
Ki milyen sűrűn takarít powert?
A pontos kérdés az hogy állandóan áll benne a ragadós olaj, tehát a rezo már kb félig van...úgy néz ki. Lehet sok a 30-as keverék, vagy így látszik hogy néha azért én is tatázgatok... Szerintetek?
Power ellenőrzés kész Mr Sky. Igenis javítható 2k-sal, bírja azt a hőt. Tehát nyugi a tuti, már csak a sarat várom veszettűl....
annyi talán nem lessz de 50e igen de ha tudsz még másfajta 125-öst akkor azt szivesen megnézném
Legyen a zsebedben még +100e amit nem gond ha ráköltesz,és akkor nagy baj talán nem érhet...bár nem Suzuki,de én a helyedben ránéznék erre is:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
aha köszi..hát el akarom kerülni a leharcoltakat