Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz nekem Cr 125 van de szerintem nagyvonalakban egyforma lehet a igényük . Hát ha jóféle olajat használsz és minden motorozás után tisztítod a levegőszűrőt Nekem pl 2 levegőszűrőm van és felváltva használom. Meg néha azért a telókat himbát átnézed átzsírozod szerintem elég sokáig tudsz majd motorozni a gépeddel persze ha egy rendesen karbantartot gépet fogsz ki mert vannak elég hanyag gazdik akik eléggé le tudják lakni a masinát na az ilyet messziről kerülni kell azzal csak a baj lesz.( az én motorom ilyen volt és fél év állás meg majd 200ezer és ujra csillog ). a fogyasztás kérdés olyan h ahogy húzod neki persze eszik de nem olyan vészes szerintem a dt-nek a bő duplájára számolj :)
Helló! suzuki rm 125 motorról kérdeznék hogy milyen a fogyasztás, alkatrészek hogybirják vagy aki ilyen motort használ azt ha megkérhetném mondja már el azt amit tudni kell rólla ! köszönöm !
köszi :)
Szia!Ez szerintem jobb ajánlat megérné ha gyüjtenél hozzá még egy kicsit .http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
"A 99-es csonk pedig tuti kb ugyanaz mint a 2000-res a tieden. Ha le sem mérted a csonkod, ha a karbid 46mm kívül a csonkod belsője is annyi lesz."

Ez a két dolog szerintem is azonos.

A kompresszor lényegesen jobb a takarításhoz, próbáltam én is a számítógépes sprét de nem vált be. Persze nem hiszem hogy nálad ez okozta volna a bajt. Valószínű el van kopva valami, vagy el van öregedve a sok állás miatt.
Az enyém SJ13A-101467 és 1992.
Hát kösz uram, hogy megnézted, de ez nekem rossz hír...

Az eredeti karbim 36mm kívül, belül 30, tehát a csonkom is belül 36 mm az új karbi meg 39mm kívül, pedig direkt leírtam az eladónak, hogy csekkolja le ha kell kétszer, mert egyik netes forrás 36-ot másik 39-et írt.

Az én gyári szívócsonkom kicsi neki, az RM250-né pedig túl nagy, 7 mm-t nem tudsz úgy összehúzni a gumin, hogy ne szívjon falsot! A 99-es csonk pedig tuti kb ugyanaz mint a 2000-res a tieden. Ha le sem mérted a csonkod, ha a karbid 46mm kívül a csonkod belsője is annyi lesz.

A karbitisztítást pedig én is így csináltam csak nekem nincs kompresszorom, palackos sűrített levegővel és féktisztítóval. De egyszer a szerelőm beáztatta valami karburátortisztító folyadékba, azóta még jobban folyt, mert nekem nem inkontinencia volt hanem telisugár. Mikor megvettem a benzincsap tömítése is el volt rohadva, egyszer egy kúton felakadt a tűszelep, telefolyt a henger a rezo, meg minden, meg vagy 2l benzin kifolyt az útra mire elértem a szerelőmhöz. Na akkor lett beáztatva ebbe a karbitisztító szarba. Utána is ugyanolyan szar volt a tűszelep, csak kicseréltem a tömítést a csapban és elzártam mielőtt leállítottam volna és indítás után nyitottam ki.
Ezen a linken megtalálod DewEnduro kolléga beillesztett RMX250 vázszám évjáratpáros táblázatát:http://www.sportmotor.hu/motor...

Abban elvileg az SJ13A kezdetű az 92-től indul a kötőjel után a 100001-essel. Pont a 93-as nem látszik milyen sorszámmal indul, de a 94 már bőven túlhaladta a tied sorszámát, szval szerintem 1993 RMX250S P a tied.

Ebben az az érdekes, hogy a karbi gyárilag 94-től Keihin PJ38 előtte Mikuni TMX30 mint nekem volt. Uh szerintem cseréltek a lovadon karbit, képről ugyanaz mint az enyém, 92-93 ugyanaz alkatrészekben is...

De nem értelek az adatlapodon kint van hogy 93 mi volt ami megrengetett abban a hitben hogy 93?

Nem löknél be képet a karbidról, kiváncsi vagyok milyen van benne. Csak azért is lenne érdekes mert vettem egy Keihin PWK kópia karbit de a csonkkal szenvedek, mert kicsi a gyári. Érdekelne neked milyen csonkkal és mekkora karbi fért be ezért lenne érdekes a kép...
belül 39, kívül 46 a karbi blokk felőli csonkja.

Sajnos nem tudtam neked leszedni a membrános részt mert pont az a csavar van elnyalva amit a kipufogó cső takar annyira hogy ne menjen rá a dugókulcs. (sajnos a feleségem kocsiját is javítanom kellett így kevesebb időm volt).

Olyan koszolódásra gondolj amit szabad szemmel nem is láthatsz. Ha alapvetően jó az úszószinted (és minden a karbiban) akkor egy ilyen kis miniatűr piszok simán okozhat csöpögést. Volt hogy szemre minden nagyon jó volt aztán összeraktam és mégis csöpögött, majd újabb pucolás és láss csodát jó lett.

Takarítás: karbi kiszed, kívülről lepucol, úszóház szétszed, kompresszorral kifúj, féktisztítóval megpucol majd újra kifúj, összerak, pillangószelep dettó mint az úszóház. Aztán minden össze és mehet vissza minden a helyére. Ma is ez volt és hibátlan.
üdvözletem, valaki ebből meg tudná nekem mondani az RMx 250 em pontos évjáratát?SJ13A7-100692
Rejtett tankos,keihin karbis,
A benzinnél 10x, a brigéciólnál 100 jobb, sőt hihetetlen jó a foltbenzin. Én csak ezt használom, se tömitést se műanyagot, még a lánc O gyűrűit sem bántja.SŐT a szivacsot sem, és úgy oldja a légszűrő olajat mint a csuda! Én itt áltam meg...egy kis levegővel, ami néha csak egy cső még a szám. Próbáld ki, szinte már TvShop-os...
Hát az én motorom mikor megvettem állt vagy 2 évet egy garázsban. Ha levetted róla szivatót egyből leállt. Az úszóhát és az úszók tele voltak túrós benzinhab darabokkal az nem hiszem, hogy lejött volna levegővel. Az nem csak az alapjárati meg a szivatójáratok kipucolására jó? Én azt hittem a csöpögés a túl nagy úszószint eredménye vagy annak, hogy nem zár a tűszelep csúcsa. Koszos lenne a kis mélyedés ahová visszaül a tűszelep?

Írd már meg te hogy szoktad kitakarítani, érdekelne mit csinálsz másképp!
Simán elkoszolódott. A tisztítás a szétszedésből és a nagynyomású levegős átfújásból áll.
Hát azért kösz, hogy mepróbáltad. Nem olyan sürgős, jelenleg egy gázbowdenre várok amit most fizettem ki, és még kelleni fog egy alapjárat állító csavar az új karbihoz, mert a fasz eladónak annyi esze volt, hogy feladta borítékban úgy hogy kiállt legalább 5 centire a csavar és menetközben Angliából ide elhajlott és van olyan paraszt, hogy nem küld másikat.

Még több mint egy hét van a fizuig és a csonk amit kinéztem 20 dolcsi, de nekem most az is sok, úgyhogy addig ráér.

Szerinted mitől csöpög a karbid úszószint vagy tűszelep? Ha szétszeded csak kiderül majd, csak nehogy beáztatsd a tűszeleped valami karbitisztító szarba mert megeszi a gumit a hegyén és még szarabb lesz, nekem az volt...

Előre is köszi a segítséget!
Bocs, megpróbáltam, de ki kéne szednem a karbit hozzá márt nagyon szorosan van ott minden és nem férek hozzá a csonkhoz a tolómérővel. Ha nem késő a következő két nap valamelyikén amikor időben itthon leszek kiszedem a karbit (úgy is takarítani kéne mert inkontinenciától szenved) és megmérem.
Megmerem.

A membranra ma már nem lesz idom de ha kell holnap vagy holnaputan azt is meg tudom merni.
Köszi gondoltam is rád, mert ha jól emlékszek neked 2000-res az RM-ed, jól tudom? A csonk amit néztem meg 99-es cikkszáma 13110-37E20.

A karbid hengerfelőli oldalának külső átmérője lenne nekem érdekes, az elvileg ua., mint a membráncsonk belsője, akkor szerelés nélkül meg tudod mondani. Az én karbim az új az 39mm ahhoz keresek szívócsonkot...
250-es rm-en tudok neked mérni átmérőt ha szeretnéd, csak írd meg pontosan hogy mit és hol.
Ne haragudj erre nem vállalkozom.

Viszont azt javaslom, hogy a lakhelyed közelében keress mert ilyen ár mellett nem hiszem hogy praktikus lenne több tízezer forintot elutazni. Szerintem keress türelmesen és ha feltűnik valami érdekes akkor azt nézd meg, próbáld ki.

Ami a rossz hír neked, hogy most jön a szezon így felfelé fognak kúszni az árak. Tavasszal azt néztük a motoros haverommal hogy 500 ezer körül már nagyon jó állapotú rmz-k kaphatók, most majd kíváncsi leszek mi lesz szeptembertől.
Ráhúzással óvatosan mert könnyen falsot fog szívni.
Nem tudjátok merre van Dew mostanság?

Sokat segítene ha meg tudná mondani mekkora a szívócsonkja belső átmérője éppen csonkra vadászok. Megjött a 34-es karbi és a közölt 36mm hengeroldali átmérő helyett 39-est kaptam. A légszűrő felöl még sikerült is rápasszírozni (szó szerint) a gumicsonkot, de a membrán felé nem bírom teljesen beleszuszakolni. Nem valami stabil, bármikor kicsúszhat, uh gondoltam veszek egy 6 csavaros RM250 re vagy egy 95 utáni RMX-re való csonkot, azoknak 38 as a karbijuk, (aminek ugy tudom 42mm a külső átmérője), és jól meghúzom a bilincset. Találtam egy RM250 99-es csonkot, elküldöm neki az ábrát amit Dew rajzolt anno, hátha passzol, kép alapján nagyon hasonló (http://www.ebay.com/itm/380557...)
aha értem én se akarok tip-top állapotút de azért jó lenne végre egy normális motor !nem úgy akarom kezdeni az elsőkört hogy cserélni kell ezt meg azt persze olaj meg az ilyenek alap dolgok :) alkatrész is elég drága hozzá de megtudnám venni hozzá ,persze nem egyből , nem vagyok milliomos :D ha kérhetném ti jobban benne vagytok az ilyen motor vásárlás dolgokban ha lenne időtök egy kettő motort belinkelni nekem 180000ft körülieket kicsit legyen sportos és amin lámpa is van persze az nem muszály ,hálás lennék
Természetesen a lelombozás után vedd figyelembe hogy kinek mi jut, mennyire fanatikus. Nézd szegény Sky-t, lehet öreg a vasa, de annyit beleölt, hogy szerintem akkor se adná el, ha nyereséges lenne, mert egy 5 éves motorra is pont ennyit költesz, hogy ilyen jó legyen. Mert ugye, ha keveset mész vele, attól nem feltétlen tartósabb, mert nem a garázsba döglik be, és pénz nélkül szar kerülgetni. Ha meg gyilkolod, és állandóan mész, mert élvezed, bármit megteszel hogy pénzhez juss, hogy megint menjen... Nagy divat lett megint a krossz, főleg pl dt-k leváltására, de mindenki "csak" motorozgatni akar, s hogy örökké menjen. Sajnos nem megy szerintem, ki kell használni teljesen hogy ne sajnálj rá egy petákot sem.... Olyan pedig hogy egy szezont kipróbálod, és túladsz veszteség nélkül, talán nincs is. Január óta a harmadik olaj cserém volt, s lehet bírta volna még, de inkább előbb mint utóbb. De mindent kinevetve, sajnos egy autó vásárlás okosabb döntés mint egy krosszé. Csak hát ugye a hobbi...
köszönöm a választ sokat segitettél !
köszönöm a választ! :)