Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

250 rm/92 szekreny feloli fotengelyszimeringet,szethuzas nelkul ,ki tudom cserelni?
Kosz a valasszt! Most leengedtem a valto olajat,es hianyzik kb. 2dcl. Szimering volna a hibas?De akkor miert omlot az anyag a pufogon meg mellete ezerel?
Mint kiderül az RM-nek fém a kereke az RMX-nek meg műanyag. Van egy srác aki bont egy 95-ös RMX-et ami vastankos mint az enyém csak nem S változat. Ő küldött róla képet, és magasabbnak tűnik az a fogaskerék mint az enyém. Azon agyalok, ha fogszámra nem nagyobb csak magasabb, akkor talán lehetne leszedni a magasságából. A belső furat meg ha nagyobb is, de a stift úgyis megfogja. Ez lenne 3 ezer, amit a képen látsz tengely nélkül.

Ebayen meg csak azt az egyet találtam ami jó, de az kb 7500-re jönne ki postával. Talán eladja a tengely nélkül is, mert én azt legyártattam a csapágy nélkül, uh. az nekem nem kellene. Mint látod a korábbi képen amire reagáltál, annak egybe van a tengelye a csapágy belső gyűrűjével. De a 7500-öt sajnálom egy használt pici kis szarért, amin szintén vannak kopásnyomok....

Fasz kivan hogy nincs az S változatról sehol robbantott ábra.
Igen szétnéztem, csak az a baj, hogy az enyémhez nem jó a fém kerék. Amúgy Rm250 89-95 RMX 89-98, csak az a baj, hogy az enyém RMX250s, és ebben 10mm-es a lapát alatt a tengely vastagabb vége a fémnek meg 12mm. Azért nem volt jó a vízpumpa szimering amit a Suzuki szalonból vettem anno. És az a baj, hogy a Megazip meg a brazil oldal is ugyanazt hozza vízpumpa szimeringnek évjárat szerint, már pedig ha a szimering 12mm volt belül akkor a tengely is az lesz, akkor pedig a kerék belső átmérője is nagyobb.
bár a kétkompeensű biztos jobban... így akartam
Értem. És akkor miért nem menetrögzítőzöd a tőcsavart is akkor biztos nem tudna kilazulni, kétkomponensű ragasztő biztos tovább tart.
Szia. Ebayen már szétnéztél gondolom, mert ha jól nézem rengeteg van, bár inkább fémet látok, ugye rm-89-95-ig, rmx-89-96-ig... Igy ott 10 alatt van tuti, de legyártatni félprofival is ennyi lenne, de tudod az sosem lenne olyan, a fogaskerék ügy az nagyon csavaros....
Szia. Én jártam már úgy, és most is hasonló a helyzetem, bár az enyém 25-ös, hogy annyira olajos volt a power ház és power, hogy csordogált vissza a henger felé, ami füstöléssel járt...de ez csak érdekesség....
Mindenféleképpen szétszedős és takarítás, mint írtam power, karbi, légszűrő, gyertya, addig Neked sincs más ötleted. Később lehet szimmering, gyújtás vagy bármi más. Én kb minden harmadik köröm után teljesen szétszedem, időm van rá, (mert szakítok), látom is mi hogy változik, és gyakorlom is. Ha túl vagy már mindenen, akkor várunk egy két profi hozzászólást...
Udv. mindenkinek!
250 rm 92 fustoll mint az allat,es feel sem porog.Ez igy egybolt tortent. Mi lehet az oka?Megjegyzem elol a kipugonal is loki ki az uzemanyagot(az tomites hiba) ezzerel
Szia. Hát sajnos fogaskerék ügyben nem tudok segíteni, az spéci szerszámozást igényel... De vagy Te olyan talpraesett hogy beszerzed időbe, a világ bármely pontjáról.
A 100 fokot úgy értem, hogy 80-150 fokig bírja kb a menetrögzítő, ezért ha 200-250 fölé emeled, felbomlik benne a kötés, és oldható lesz... Én pontosan úgy tettem (rosszúl), hogy az egyik félbe beleszorult a tőcsavar, a másikat rögzítőztem, hogy pozícióba álljon a hegesztésig. De mivel nem fogta az ív, így összeraktam sajnos. Most ellenőrzésnél a tőcsavar lötyög már, a rögzítő meg nem engedte el. Viszont állítólag 2 komponensű fémragasztóval kell inkább tartósabb ragasztást csinálni, ez mellett döntöttem....
Majd agyalok a szerelőmmel, hátha vágja. Az enyém nem karbon ( de a Boyesen sem az amit melékeltem képen), de szerintem a tied tutira elbírja.

A power másik nyelvét meg nem tudod ugyanúgy menetrögzítőzni, hogy az is jó legyen? Ezt a 100 fokot nem értettem...

Képzeld össze van rakva a blokk, csak a lent keresett alkatrészről hiányzik 4 fog, és félek hogy széttágulná magát az új dugó kevesebb (vagy leálló hűtéssel) uh. most erre vadászok...

Faszom. A 8 hét alatt kiderülhetett volna már amióta oda van, akkor nem kellene még mindig várni.

Sziasztok!

Nincs valakinek tippje honnan lehetne szerezni 92-es RMX250-hez vízpumpatengely meghajtó műanyag fogaskereket?

Cikkszáma 17441-28C10 a mellékelt képen látható a tengely a csapággyal nem kell.

Vagy az eredeti alapján (amin csak néhány fog van ledarálódva) nem tudja valaki legyártatni acélból CNC-n?
Sziasztok RMZ 450 hez K5- höz lenne valakinek tuning végdobja max 40et szánnék rá,akinek van az írjon kösz!
Szia. Nekem is van, de most karbon van benne, hogy ahhoz kell e, vagy nélkülözhető e, nem tom....
Már megint a powerral küzdök, szerintem ami hihetetlen, vagy 100 fok alatt van a nyelv, vagy jó féle menetrögzitővel ragasztottam be...ugyanis csak az egyik oldalába raktam, az még szikla szilárd most is, a másik meg lötyög...komolyan az lesz kikötöm. A helyi suzuki 38- ért hozná darabját. Na neeeem köszi....
Igen pont ezért tettem fel a kérdést, csak rosszul fogalmaztam.

Azért vacillálok egy kicsit. mert nem tudom a gyári membránlap gyengébb-e mint ez, mert nyilván hamarabb elhasználódik ha teljesen kihajlik, nem akarom, hogy idő előtt törjön. (ez jó vicc idő előtt, a motorom 20 éves...)

És amúgy nem kihegyezett a motorom, pont ezért gondolkodtatott el a dolog. Az én paripám a vastankos változat 41LE-re fojtva 30-as TMX karbival, nem a full változat mint a Dewé. Nem akarok csonkot meg karbit cserélni azért a pár százalék teljesítménytöbbletért, viszont a határolót kivéve biztos több lenne a töltet nagy fordulaton, mert a lemez kb 60%ig engedi nyílni a membránlapokat.

Hátha Dew is látja a témát, kiváncsi vagyok neki van-e benne gyárilag. Neked amúgy van benne ilyen határoló?
Szia. A határoló nem az anyag töréshatárát szabályozza? Ha a képen lévőnek biztos nincs, és nem is kell, akkor az vagy bírja és ezért tunning, vagy egész nyugodtan hagyd ki... Ami nekem furcsa, hogy kihegyezett motoron pont ezt hagynák ki? Kíváncsi leszek...
Ewox, Dew és mindenki akinek 2T-je van! Szerintetek mi lenne annak a következménye, ha a membránházban a határolókat kicserélném egy sima lemezre ami alul fogja csak a lapokat a kerethez. Úgy mint a Boyesen szettben a képen mellékeltem.

Gondoltam egy cimbivel vágatnék acélból két kis lemezt, hogy nagyobbra tudjon nyílni a membránlap. Ki akarom berheltetni a rezot, és a kis karbi miatt nem fog elég anyagot kapni felül, karbit meg nincs kedvem cserélni.
Üdv Mindenkinek! Suzuki rm 250 2003 évjáratú motorról érdeklődnék! Mit lehet erről az évjáratú gépről tudni? Köszönöm!
Komplett főtengőt keresel sonkástól? Nekem van egy hajtókarszettem 89-95ig felső tűgörgő nélkül (mivel az be lesz építve). Szétszedés előtt vettem dugóval együtt, de a giroszkópot csak egyensúlyoztatni kellett a hajtókar még jó volt benne. Ha érdekel galériáim között van róla kép (megérkezett alkatrészek)

Méretei: Hajtókar szélesség 20mm, középfuratok távolsága 128mm, alsó furat 30mm, felső furat 23 mm. Adom hozzá a 24*30 mm alsó tűgörgős kosarat, meg a két hézagoló lemezt és a 24*58mm alsó csapot. Ha érdekel adatlapomon kint van az e-mailem...
Keresek egy főtengelyt suzuki rmx250 hez 1993 évjárathoz?
helló! Mien alkatrészeid vannak a blokkból és mien évjáratu?
köszönöm szépen!
Szia. Pl Br8eg, vagy nyárra 9-és. Kb 3000, sokan ezt használják. De ha picit vissza olvasól, komoly néhány oldalas téma itt a fórumon...
sziasztok!
olyan kérdésem lenne ,hogy Rm 125-be (2004-es évjárat) milyen gyertyát javasoltok? többnyire enduróra használom...ja és viszonylag olcsó max 4-5 ezer forintra gondoltam...előre is köszi a segítséget!