Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lemaradt, a második jelre ,úgy forgatva ahogy írtam.
Az rmz-250 vezérlése; A tdc jelre állítása/a forgattyús tengely elforgatása, óramutatóval ellenkező irányba / A kipufogó vez. tengely jelölése a hengerfej tömítési vonalában, akkor a másik jel a kerék felső pontján áll. A láncot rá rakjuk majd a szívó vez. tengelyt is beállítjuk úgy, hogy a kipufogó kerék fent álló jelölése ,és a szívó fent álló jelölése közt 13 lánc csap legyen, a jelölések alatti csapok is beszámítanak a13-ba. Ebben az állásban a szívó vez. kerék másik jele a tömítés vonalában lesz, hasonlóan mint a kipufogóé csak másik oldalt.
Sziasztok!
Suzuki RMZ 250 2005-ös vezérlését a főtengelyen lévő második vonalhoz kell állítani? Köszi köszi
Hát igen a pénzt az mind viszi viszont fiatalat szeretnék talán azoknak kisseb a fenttartási költséguk agyis remélem
Szia. Mi itt 20 éves motorok szereléséről beszelgetünk, Te meg néhány éves tipushibáiról érdeklődsz? Hát én nagyon ugylátom, öreg kétkerekűeknek sincs igazán, talán a power, ami neked nincs, de az is kb 15 évet bír... Szerintem hobbi célra elnyűhetetlen ha szervizeled, költesz ra. Nekem 2t-m van, biztos 4t kolléga ad okos tippeket, már ha van akinek hasonló a gépjárműve... Egyszóval jók ezek, a pénzt viszik, viszont vadállatok...
Sziasztok némi infóval tudnátok nekem szolgálni rmz 250 2008 ról főleg a típushibák érdekelnének előre is köszönöm
sziasztok ugyan az a bajság van az én 250-es rmx-el csak annyi a különbség h baszott olajos a a gyertya egyből gyertya problémára gyanakodtam kicseréltem újra kipucoltam a légszűrőt is a karbit is levettem a lendkereket tekercset mágneseket is minden épp szép tiszta és hibátlan jaaa és szerdán hibátlan volt a gép ma feltankoltam elindultam és szar!szerintetek mi a pöcs van?
sziasztok! keresek '91-'96-os RM 125-re használt karburátort! a motor pontos évjáratát pontosan nemtudom! Zalaegerszeg és környékén, vagy postai utánvéttel! köszi a válaszokat!
Nem tudom. A leírásod alapján úgy tűnt sokat kap benzinből amit okozhat a magas úszó szint is, így ha kicsit lejjebb állítod akkor lehet jó lesz (egy lehetséges ok). Mivel kosárból van összerakva, ki tudja milyen alkatrészekből (belevalók e vagy sem), ráadásul légszűrő nélkül, így kis millió oka lehet a bajnak, amikből lehet hogy több is jelen van egyszerre. Ezt senki nem fogja neked megjavítani úgy hogy nem látta a motort (élőben) szerintem.
Mennyi lenne az ideális kb? Mert nekem 3/4 ig van a szint.
Igen. Kicsit füstöl. Gyertyakép jó. Légszűrő nincs rajta mert nimcs meg a gyárija. Kosárbol lett összerakva a blokk, gyorsasági vázban van. Délután teszek fel róla videót. Köszönöm a segitségeket!
Helló. Power nyitás elott kezd el darálni? Mennyire füstöl? Hogy érzed, sokat kap s az okozhatja? Gyertya képed milyen? Mióta csinálja? - gondolom légszűrő is rendben...s be is melegited rendesen.
Még az úszó szint lejjebb állításával megpróbálkozhatsz.
Üzemanyagot 1:30 ba keverem
Hello.
Gyertya elvileg jó, 9es ngk ( de próbáltuk többel is )
Karbi tiszta, tűvel is variáltunk, fúvóka méretet nem tudok
Gyújtás sztem jó mert dem durrog
Hidegen melegen egyaránt csinálja. :/
Szia. Min vagy már túl? Gyertya takarítás, csere, karbi tisztítás. Milyen benzin, mennyire olajos....hidegen, melegen csinálja...valamit írj még hogy tudjunk segíteni.
Sziasztok!

125ös RM mocim nem forog ki rendesen, mikor elkezdene húzni, darál...szerintetek mi lehet a baj? Valaki találkozott már ilyennel?

Köszöm segitségeteket. Üdv.
első teló szimering eladó ! (bontatlan) OLCSÓN! :)
rmx 50 2003 as alkatrész érdekel valakit? korrekt árakon..... most fogom bontani jövőhéten a mocit.... blokk csak egyben eladó..13 000km rrel......üdv mindenkinek
Azokkal nincs :-)

Na meg azért fiatalabbak is.
Srácok! RMZ 250-ről szinte senki sem ír... Mi van itt ? nincs velük gond?
Szia. Olvass vissza, ezt már nagyon körbejártuk... A pénztárcád dönti el a márkát.
Hello.
125ös Rm hez milyen hajtómű olajat ajánlatok?
Gratulálok!
Apolló-11 hívja Houstont. Houston baj van... Még mindig nincs motor sajna, ha lenne már hallottál volna rólam, legalább egy beszámolót! Most ott járok, hogy 66,99 a hengerem (bele 66,95 a dugó)és ki van hónolva, a dugó lepattanó darabja szerencsére nem gyilkolta meg a nikaszilt. Tegnap lett kettéborítva a blokk, ma vittem el beméretni a főtengőt műhelybe, hogy kell-e centírozni, mert úgy néz ki a hajtókarszett felesleges volt oldalra 0,6 mm a kotyogás, fel-le meg 0, uh csak a felső tűgörgő lesz beletéve a hajtókarszettből.

A főtengely csapágyak jók lettek a brazil oldal méretei szerint vettem meg őket még a szétszedés előtt uh. utólag is köszi a linkért.

Valami idióta szerelőmágus ráragasztotta a gyújtást a főtengelyre, uh. alig lehetett leszedni, a szerelőm 1cm vastag acél kiszedőjét 3-szor kellett visszahajtogatni melegítés után, annyira rá volt taknyolva, pedig a tengőcsapja kúpos, felesleges volt ragasztgatni.

Megvan hol tűnt el a váltóolaj, a jobb oldali főtengelyszimeringem be volt ütögetve valami éles szarral, hogy ne tudjon kiesni annyira készen volt.

A tömítésszett jó lett, kiváncsi leszek több lesz-e a kompresszió a vékonyabb tömítés miatt.

Nagyvonalakban ennyi, remélem minél hamarabb kész lesz, mert most már a szerelőm is rajta van a dolgon...

I'll be right back