Hi Uram! Itt valami bibi van. Az Rm250 93 Keihin karbis a 92-es Mikunis. A 93 Keihin-nek 178 főfúvóka 55 alapjárati, súber felülről második állás a gyári beállítása, a 92 Mikuninak 360 főfúvóka 45 alapjárati és szintén felülről a második az alapbeállítás.
Mivel neked azt mondod a Mikuni karbid van még több benzint is kap alapjáraton (60 as fúvóka a 45 helyett), ami elvileg dúsabb járást kéne okozzon neked meg mivel felszökik az alapjárat sok a levegő. Tehát valahol farsot szív a paripa, szívócsonk ellenőrzés féktisztítóval igazolja van-e repedés a csonkon. Ha ráfújod és még jobban felszökik az alapjárat akkor valahol lyukas a csonk.
Nézd meg azt is nem le van-e csúszva a karbiról a csonk. Lehet a membránház henger közötti tömítés halála is, ott is tud levegőt cuppantani, de okozhatja fos hengertalp tömítés is....
Cső Mr! Ami biztosan passzol minden faragás nélkül az a 94-95 RM250 Ufo-ból 2944 a cikkszáma gerecsemotornál meg motoroswebáruházban kapsz hozzá. (Pl.: http://motoroswebaruhaz.hu/sho...)
De az újabbak is felmennek (96-00, 01-02) csak azoknál nem teljesen fasza az illesztés az oldalidommal, de egy penge csodákra képes...
Egy cimbim pl a 91 es rm250-jére pattintott fel 01-es Rmz idomokat elég konkrétan néz ki.
Üdv srácok..
valaki megtudná mondani mennyibe kerül egy alaplap RMZ 250 be? 2005évj
vagy mennyiért tudnám eladni így h hibás?
vagy valaki cserélnél esetleg valamilyen mocira?
Üdv RMx-esek!
Annak a segítségét várom akinek az RMx én krossz faridom van.Legyen szíves mondja már meg milyen évjáratú RM faridom passzol rá mert egy feljárón kicsit visszaborult és jól széttört az enyém! Köszönöm
250 rm/93,mikuni carbi. A gondom,nem tudok alapjaratot alitani,illetve nem tudom leveni a levego csavaral sem,majdnem nem is reagal ra ,es neha felpporog max. Alapjarati fuvoka 60,fofuvoka 280.Jo ez igy?
Szia. Így biztos közbe játszik a karib is... Egyébként power alatt mindig dadogósnak tűnik, a hosszabb löket miatt, de attól jól kell hogy harapjon, pláne ki kell forogni. Viszont ha annyira eltekergeted a power, túlfeszitve is hasonló a hanghatás. De ilyenkor igaz amit sűrűn itt leírtak, nehéz neten távszerelni. Ha tudsz jó minőségű videót, az sokat segít...
Így akart szólni amit írtam:
Miért zártad ki a karburátort? Ha sokat kap akkor is tud így viselkedni (nehezen lépi át a power nyitást, üresben nem forog ki).
Szia! Köszi a választ! sajnos jelenleg külföldön vagyok de a moci otthon :/ és még az a jelenség is hogy üresbe nyél gázznál csak le dadog nem pörög ki!
Szia. Rezo le, s nézz be. Ilyen korú vasnál elő fordul hogy már nincs benne.... Ha van, a rúgó erőt kézzel nézd meg. Kellemes, s óvatos erővel kell lent tartsa. Ellenőrizd, és gyere vissza... ;-)
Üdv!
Nem rég vásároltam egy RM 125öt 1993ast!
és azzal a a porbléma hogy kicsit késsőn reagál a power szelep!
de visszont ha ki nyit nincs semmi porbléma szóval akkor ez nem karburátor lehet!
a következő peddig az oldalán az állító csavaron állitottam de semmi változás!
segitségeteket kérném egy pár szó-ba hogy mi tévő legyek ?
Üdv mindenkinek,Valaki t esetleg érdekelne Suzuki RMx 250 Showa első teleszkópok?bal első krómszáron egy helyen ki karcok láthatók,de sztem vállalják a felújítását a króm szárnak,ha valakit érdekel megbeszélünk egy árat!Privátban,vagy itt
köszönöm
Szia. Bár nekem kissebb van, de majdnem minden karbi amiről itt már beszéltünk, a szivató tekergetésével állitod az alapjáratot. Normál menetű, tehát balra tekered, emeli, jobbra zárja. De kis türelem és biztos segít egy 250 es cimbi is, na az Ő szava lesz a kp....
Sziasztok ujj vagyok itt segítséget kérnék,vettem egy 250 rm-et keinhen karbival s alapjárati csavart nem találok rajta nincs alapjárat,csak egy pici s aztán leáll,valakinek valami ötlete van.előre is ksözi
1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett (2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!
Kérésre képet küldök!
lasziati@gmail.com
+36303699876
Mivel neked azt mondod a Mikuni karbid van még több benzint is kap alapjáraton (60 as fúvóka a 45 helyett), ami elvileg dúsabb járást kéne okozzon neked meg mivel felszökik az alapjárat sok a levegő. Tehát valahol farsot szív a paripa, szívócsonk ellenőrzés féktisztítóval igazolja van-e repedés a csonkon. Ha ráfújod és még jobban felszökik az alapjárat akkor valahol lyukas a csonk.
Nézd meg azt is nem le van-e csúszva a karbiról a csonk. Lehet a membránház henger közötti tömítés halála is, ott is tud levegőt cuppantani, de okozhatja fos hengertalp tömítés is....
http://motoroswebaruhaz.hu/sho...)
De az újabbak is felmennek (96-00, 01-02) csak azoknál nem teljesen fasza az illesztés az oldalidommal, de egy penge csodákra képes...
Egy cimbim pl a 91 es rm250-jére pattintott fel 01-es Rmz idomokat elég konkrétan néz ki.
Találtam egy ilyet itt az apróban: http://www.kepesmotor.hu/idomo...
125ös RM hez keresek első lánckereket!
Suzuki RM-RMX 250 (1995) BONTÁS !
Ha esetleg valami érdekel hívj és megbeszéljük.í
Tel: 0630.649.26.76
valaki megtudná mondani mennyibe kerül egy alaplap RMZ 250 be? 2005évj
vagy mennyiért tudnám eladni így h hibás?
vagy valaki cserélnél esetleg valamilyen mocira?
Annak a segítségét várom akinek az RMx én krossz faridom van.Legyen szíves mondja már meg milyen évjáratú RM faridom passzol rá mert egy feljárón kicsit visszaborult és jól széttört az enyém! Köszönöm
Így akart szólni amit írtam:
Miért zártad ki a karburátort? Ha sokat kap akkor is tud így viselkedni (nehezen lépi át a power nyitást, üresben nem forog ki).
Nem rég vásároltam egy RM 125öt 1993ast!
és azzal a a porbléma hogy kicsit késsőn reagál a power szelep!
de visszont ha ki nyit nincs semmi porbléma szóval akkor ez nem karburátor lehet!
a következő peddig az oldalán az állító csavaron állitottam de semmi változás!
segitségeteket kérném egy pár szó-ba hogy mi tévő legyek ?
köszönöm