Szia. Én a 98-ashoz alig találok alkatrészt, Te meg már tipushibàt keresel mikor darabokban van? Pl power, ilyen idősen eléggé kilehet, (hengerestől), pláne hogy drágább mint enyémbe, így valószínű nem volt cserés. Jaj de sorolhatnánk, néhány éves borzalmakkal is sok a baj, ez kész pénz temető, ha meg 88-as... Ingyen vidd el, és 1-2 százasbol biztos megint rúgja a talajt. Persze nem akarlak el kedvetleniteni, de veszélyes ügy...
Végülis igen, csak új, nagyobb és mélyebb menettel. A gond az hogy a rövidebb nyelv hamarabb felső pontra ér, így hézagolóval szinkronizáltam, majd klingerittel megszüntettem a fém a fémhez csattanását. Teso, ennél jobb kokányt nem bírtam össze hozni... Eddig is hasonló volt, a hiba, vagyis a baj, a külön mozgásból eredt.... Figyelj, jó hangja van, indul pöcc-röff, van nyomaték, megy mint állat. Pont ilyen szerintem minden tizenéves veszedelem.
Én ott jártam hogy menetes volt a nyelvnek a szára és leesett a nyelv. Jol értem, hogy kivetted a szárat a nyelvből, vágtál bele klingeritből egy csillapíto gumit, tettél alá alátétet és visszatekerted?
Kapupant csavart tettem bele azon nincs menet. A vastagsága stimmel így nem is lotyog. Nem a futás miatt kell a menetvago hanem mert nem jött ki az előző csavart maradéka (tuti hogy bele van ragasztva). Elvekonyitottam amennyire a nyereg sérülése nélkül lehetett, de kiszedni nem bírtam. A ragasztot azért is gondolom mert furasnal néha eléggé füstölt.
Hát igen, elég lett volna ha csak 6mm furóval csinálod, aztán kiszedtem könnyen a csavarkiszedővel és nem sérült a nyereg sem így. Ideiglenesre jó lesz átmenővel is, csak arra ügyelj hogy ne legyen menet a fékbetéteknél, mert azon nem biztos hogy jól fog csúszni a betét, nekifeszülhet...
Sajnos kénytelen voltam kokányolni. Kifúrtam a csavart és menet vágó nem lévén átmenő csavarral oldottam meg a betétek rögzítését. Ha sikerül végre vennem egy menetvágót akkor beleteszem a rendes csavarját.
Viszont legalább lecseréltem a fékolajat is a betétek mellett. Nem meglepő módon mintha víz lett volna benne.
Üdv! Tudna nekem valaki segíteni Suzuki RM 125 1992eshez Állórész és Gyújtótrafó ellenállás értéket írni ide vagy e-mailbe kiralysanyi14@citromail.hu Előre is köszönöm!
A srác azt állítja 97-01 ig de az tuti hülyeség, képek alapján jobbos de nem tudom neked érdekes lehet-e, látszik rajta egy húzás nyoma...
Megazipen a 96-97 (t,v) a 98 (w) és a 99(x) van egy oldalon de három különböző cikkszámmal, lehet akkor csak a 98 jó neked? Nem tudni miben különböznek.
Kérdeztem egy bontóst aki dugig van krosszokkal, de nincs neki rm125 cucca egyáltalán
Ne tegnap megjött végre a főtengely futó és a tömítésszett is.
Azt néztem a tömítések között van két o-gyűrű a nagyobbik gondolom a kipufogóra való, de a kicsit nem tudja valaki hová való? Csak nem a főtengely szimering és a futó közötti tömítés lenne?
Írtam annak a csávónak akinek az aukcióját átküldtem neked mailben, csak azóta véget ért a licit. Azt mondja megvan még neki, de a hülye nem tudja melyik oldali, de egy 2001-es rm125-ből van. Azt mondta küld róla képeket, ha megjöttek átdobom. Cikkszámot nem tud mondani, uh. érdekes lesz...
egy kérés. Ha még nincs egyben a fék megmérnéd nekem, hogy milyen hosszú a csap a fékcsavaron kérlek! akkor tudnám, hogy mennyit kell még fúrnom. Köszi
Hogy ez jó e bele még nem tudom, mert bár vettem egyet, de még nem tudtam ugye belepróbálni :-)
Amúgy én is fúrtam, csak akkor még nem leget ezek szerint. Na majd még rámegyek a 6os fúróval. Kivenni meg nekem már lassan nincs mit, mert egy direkt ilyen lefúráshoz való fejjel fúrtam eddig ami épp csak egy fél milis falat hagy meg a csavarból, így ha végre kijönne a csap akkor szerintem simán ki is tudnám hajtogatni a maradék részt.
Micsoda véletlen, én is épp hétvégén szedtem ki a betéteket mert megértek már bőven a cserére és láss csodát az első nyeregből én sem tudtam kiszedni az egyik csavarkát.
Kicsikét be is idegelt hogy lehet ilyen fos bádogból csinálni egy csavart, mert anyagminősége az egy fing! Próbáltam mindennel már, aztán kifúrtam 6mm fúróval és így ki tudtam szedni a tartó csapot belőle. Mondom max átmenő csavarral tolom és a túloldalt önzáró anyát rá. Aztán csak nem akartam kókányolni és kiszedtem a csavar fejét, csatolok 1 képet nem tudom ismered e, ez a szerszám direkt erre a célra van kitalálva, ki is szedtem vele símán.
Csak most azzal van szívás hogy honnét szerezzek bele ilyen fékbetét tartó csavarkát
M6 imbusz csavarnak pont 10mm a feje és abban ugye a kulcsnyílás is benne van gyárilag, valószínűleg abból lesz majd megoldva, esztergán kell rá vágni asszem 10X1mm menetet...
Elviszem majd szakihoz hogy mit mond rá.
Szóval egyelőre az enyém is áll emiatt sajnos
Szerintetek érdemes venni egy darabokban lévő 1988-as Rm-et? Milyen ez a széria? Van-e valami jellemző hiba ?
Vagy világosíts fel...
Pedig az utcai motorosokra nincs valami jó idő, erdőbe meg pont ilyenkor tapad faszán a homok.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tud valaki nekem segíteni?
Keresek Suzuki Rm 125-höz, 1987-es évjárathoz kipufogó rendszert.
Előre is köszönöm.
Viszont legalább lecseréltem a fékolajat is a betétek mellett. Nem meglepő módon mintha víz lett volna benne.
A srác azt állítja 97-01 ig de az tuti hülyeség, képek alapján jobbos de nem tudom neked érdekes lehet-e, látszik rajta egy húzás nyoma...
Megazipen a 96-97 (t,v) a 98 (w) és a 99(x) van egy oldalon de három különböző cikkszámmal, lehet akkor csak a 98 jó neked? Nem tudni miben különböznek.
Kérdeztem egy bontóst aki dugig van krosszokkal, de nincs neki rm125 cucca egyáltalán
Azt néztem a tömítések között van két o-gyűrű a nagyobbik gondolom a kipufogóra való, de a kicsit nem tudja valaki hová való? Csak nem a főtengely szimering és a futó közötti tömítés lenne?
Az enyém már megoldódott, délután esztergáltattam egyet, 500Ft volt...
Csavart bármelyik motoralkatrész szervizben megrendelik neked (én az kawa Ivanicsnál rendeltem egy barátomon keresztül).
Illetve http://www.gerecsemotor.hu/fek...
Hogy ez jó e bele még nem tudom, mert bár vettem egyet, de még nem tudtam ugye belepróbálni :-)
Amúgy én is fúrtam, csak akkor még nem leget ezek szerint. Na majd még rámegyek a 6os fúróval. Kivenni meg nekem már lassan nincs mit, mert egy direkt ilyen lefúráshoz való fejjel fúrtam eddig ami épp csak egy fél milis falat hagy meg a csavarból, így ha végre kijönne a csap akkor szerintem simán ki is tudnám hajtogatni a maradék részt.
Kicsikét be is idegelt hogy lehet ilyen fos bádogból csinálni egy csavart, mert anyagminősége az egy fing! Próbáltam mindennel már, aztán kifúrtam 6mm fúróval és így ki tudtam szedni a tartó csapot belőle. Mondom max átmenő csavarral tolom és a túloldalt önzáró anyát rá. Aztán csak nem akartam kókányolni és kiszedtem a csavar fejét, csatolok 1 képet nem tudom ismered e, ez a szerszám direkt erre a célra van kitalálva, ki is szedtem vele símán.
Csak most azzal van szívás hogy honnét szerezzek bele ilyen fékbetét tartó csavarkát
M6 imbusz csavarnak pont 10mm a feje és abban ugye a kulcsnyílás is benne van gyárilag, valószínűleg abból lesz majd megoldva, esztergán kell rá vágni asszem 10X1mm menetet...
Elviszem majd szakihoz hogy mit mond rá.
Szóval egyelőre az enyém is áll emiatt sajnos