És én úgy emlékszek a fokozatok fentről lefelé számolódnak, tehát a legfelső ( a legszegényebb) az 1-es, a legalsó az 5ös. Tehát ha neked most alulról a másodikban áll az a négyes fokozat. A gyári a 3-as beállítás, de lehet most a nem túl meleg idő miatt pont jó a dúsabb állás. Sztem ha most jó ne piszkáld. Esetleg nagy melegben próbáld meg majd az eggyel feljebbit.
sokat állhatott mert a gyerek nem használta de a karbit már szét durrantottuk.... klipszet lentebb tettük 2 vel...az lehet kicsit sok lett :D de így már nem csinálja. Ma cserélek olajat úgyhogy az is kiderül majd + alapjárat meg levegő csavart majd belövöm még faszán.
Hát felénk meg ez nem olcsó, bár sok jót hallottam már az Igol olajokról. Az a baj, hogy ez nálunk a 4000 pénzt veri alulról, én meg szeretem sűrűn cserélni az olajat (20 óra), ezért kerestem olyan olajat ami megfizethető és jó minőség. Én is azt hittem vaj a váltóm míg bele nem raktam az Eneost. Alig érek hozzá a karhoz és már át is váltott és amikor egyesbe rakot sokkal kisebbet kattan. azonkívül mikor leengedem ugyanannyi idő múlva mint a Repsolt sokkal szebb állapotban van...
Az a gond ha ez hidraulika meg kormánymű olaj is akkor az tuti nem 10w-40, hanem jóval sűrűbb. Nem találtam az adatlapján de ez biztos nem 2t váltóba való...
Az a gond, hogy az alsó és középtartománynak semmi köze a főfúvókához, csak az alapjárati fúvókát kéne megnézni meg a súberen a klipszet. De simán lehet a főtengely szimering is, lehet farsot szív, és eszi az olajat sztem csekkolj rá az olajfogyásra is ahogy Dew írta. Az enyém is csinált néha ilyet, hogy nem akart menni alul meg középen, ha húztad neki olyan volt mintha kevés anyagot kapna, de nekem az alapjárat is felszökött olyankor.
Nekem tuti a főtengely szimering lesz, mert minden mást kicseréltem már ahol elfolyhat az olaj, és elég szépen fogyogatott (16 üó alatt fél litert!).
De lehet retkes a karbid nem állt véletlenül sokat mielőtt megvetted?
Gondoltam már én is rá el is vittem egy esztergályoshoz, csak nem bírtam lehúzni a kart a csapról hiába vettem ki belőle a csavart. Egy darabig kijebb csúszott a rugó ki is ficcent belőle, de egy kis golyó még fogja és nem jön tovább. Az esztergályosnak és is azt mondtam hogy kéne bele egy persely, de ő azt mondta először vigyem el egy aluhegesztőhöz ha szét bírtam szedni és hordassak bele anyagot utána menjek vissza hozzá. Nem értettem ez miért jó neki, nem lehet csak simán szabályosra maratni a kikopott üreget és egy acélhüvelyt beleütni aminek a belső átmérője passzol a csapra amin forog a kar?
szeva Dew Van egy jó hírem 7végén kint voltunk a haverokkal egy körre az első fél órába kétszer is megállt a moci de most ugyanazzal a gyertyával el is indult amikor másodszor megállt nagyon ideges lettem hogy miattam nem tudnak haverok normálisan mocizni ekkor ugrott be hogy tavaszal gyertya pipa lett cserélve rajt gumis külsejűt raktunk fel rá hogy ne ázzon majd be olyan könnyen gondoltam egy probát megér rakjuk vissza a rég műanyagost és utána még mentünk jó másfél órát egyszer sem állt meg ugyhogy lehet meg van oldva a probléma ja és amúgy tavaly cseréltünk bent főtengely szimeringet meg olaj is van a váltóba .Ilyen hülye hogy lehetek elfelejtettem a gyertyapipa cserét lehet hogy csak ez lehetett a gond ?
Amit írtam, azokon a gázállásokon nézz gyertyaképeket.
Meg nem ártana tudni a karbiban lévő fúvóka méreteket se...
Sok olaj biztos nincs 1:40 miatt, ilyen baja nem lehet, hacsak nem zabálja a váltóolajat a főtengely szimeringen keresztül.
Elektronika kontaktot végignézted?
Az NGK az melyik 9-es? Mi a pontos típus szám?
Első tipp, mutasd meg olyannak, aki ért hozzá, pl. egy szerelő
További tippek, kérdések:
Főtengely csapágy és szimering állapota?
Ellenőrizd a váltóolajszint fogyást.
Másik lehetőség a karbi, amit írtak.
Harmadik lehetőség a hibás gyújtás, rossz előgyújtás időzítés.
Ja és mióta csinálja, mi történt? Ezt sokan nem írjátok, fontos lehet.
Hát egy ilyen acél berúgó nekem se ártana, az alu karból nekem szépen ki van kopva az anyag és lötyög mint állat a csapon.
Honnan sikerült szerezni ha szabad kérdenem? Ez egy RMZ250 jól látom? Onnan gondolom hogy vetted, hogy ha csináltat valaki nem hiszem hogy belemaratja a kicskstarter feliratot...
Karbit be kell állítani. Valószínű hogy az a baj amit te is mondasz. Vagy sokat kap vagy szegény a keverék.
Ez ugyan szoci motorokról szól, viszont szerintem a karbi beállítást nagyon jól leírja ami nagyjából az összes karbinál hasonló: http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Én motul 800-at használok abból baj nem lehet (ha már az a gyári olaja), korábban 1/33 mostanság 1/40 arányba keverve. Váltóba meg a már említett repsol váltóolajat. Én nem érzem hogy nehezebb lenne a váltás.
Igazából a váltója a motornak olyan mint a vaj, pláne az utcai motoromhoz képest. Azt húzni kell, ehhez meg csak hozzáérek és már meg is van a következő fokozat.
Szevasztok! Kis segitség kellene... 2003 as RM 250 em van. És olyan jelenséggel találkozok hogy sem alapjáratom nincs... Se alsó / közép tartományban úgy csinál a motor mintha még hideg lenne...1 gyertyát már beköpött ugy gondoljuk hogy sokat kap...+ a motor mindig füstöl..jobba az átlagnál. Hidegen melegen 1 rugásra indul + ha kipörgi ezt a ford szám tartományt akkor nincs gond mert erős+ mindrn. Jah, észrevét még hogy ha nincs terhelés akkor a jelenség majdnem teljesen megszűnik.
Van valami ötlet, tipp tanács hogy mit kezdjek vele? Megköszönném
Főfúvóka: 170
Alapjárati: 45
Tűméret: gyári
A klipsz állása a tűn: 3RD
levegőcsavar: 1.5 körrel kijjebb a teljesen betekert állapottól
Ááá...erősödik a baj. Sky, majd küldök egy linket, ebayes. Lehet segithetnél lebonyolitani, Te úgyis benne vagy ebbe...
Nekem tuti a főtengely szimering lesz, mert minden mást kicseréltem már ahol elfolyhat az olaj, és elég szépen fogyogatott (16 üó alatt fél litert!).
De lehet retkes a karbid nem állt véletlenül sokat mielőtt megvetted?
olcsó és jó
Meg nem ártana tudni a karbiban lévő fúvóka méreteket se...
Sok olaj biztos nincs 1:40 miatt, ilyen baja nem lehet, hacsak nem zabálja a váltóolajat a főtengely szimeringen keresztül.
Elektronika kontaktot végignézted?
Az NGK az melyik 9-es? Mi a pontos típus szám?
Nekem ez vált be, a repsol felém jóval drágább.
Első tipp, mutasd meg olyannak, aki ért hozzá, pl. egy szerelő
További tippek, kérdések:
Főtengely csapágy és szimering állapota?
Ellenőrizd a váltóolajszint fogyást.
Másik lehetőség a karbi, amit írtak.
Harmadik lehetőség a hibás gyújtás, rossz előgyújtás időzítés.
Ja és mióta csinálja, mi történt? Ezt sokan nem írjátok, fontos lehet.
Ha nincs benne, akkor ki kell maratni s úgy bele egy persely.
Honnan sikerült szerezni ha szabad kérdenem? Ez egy RMZ250 jól látom? Onnan gondolom hogy vetted, hogy ha csináltat valaki nem hiszem hogy belemaratja a kicskstarter feliratot...
Ez ugyan szoci motorokról szól, viszont szerintem a karbi beállítást nagyon jól leírja ami nagyjából az összes karbinál hasonló:
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Igazából a váltója a motornak olyan mint a vaj, pláne az utcai motoromhoz képest. Azt húzni kell, ehhez meg csak hozzáérek és már meg is van a következő fokozat.
Van valami ötlet, tipp tanács hogy mit kezdjek vele? Megköszönném