Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom hogy angol Tecso, csak bolondozok. Az elején reggel benéztem. De legalább kerek így már a sztori. Hát 2-3 bontóst heti rendszereséggel hivok, plusz gerecse. Már hülyének néznek. Mindegy, majdcsak.
De amúgy őt is megkérdezheted: http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/212398/SUZUKI
_RM_125_250_RMX_250_ALKATR%C3%89SZ.html

Neki van fent itt is az apróba hirdetése. Úgy találsz rá hogy rm250 bontás, nem tudom van-e még neki 125-ös alkatrésze.
Ez angol papa nem német. A lényeg hogy neked jobbos kell nem szemből kell nézni azt a motort hanem menetirányból. A csávó right azaz jobbként hirdette a menetirány szerint balos nyelvet a 11254 kezdetű a menetirány szerint jobbos a 11255-36e10 pedig a balos. Ő az utóbbit hirdette.
Na, már én is belekavarodok. Persze hogy right, bár nem tudok németűl... Nekem szemből balos, menetirány jobbos. Valahol itt vesztettem el a fonalat... A lényeg hogy ez az oldali kellene...
Amit a múltkor elküldtem mailen a hengercsere programmal együtt az nem kelt el csak nem licitált rá senki és lejárt az aukció. Az elvileg jó csak nem tudom melyik oldal. Rákérdezek mennyi a cikkszáma meg vissza tudja e rakni.

De mint írtam amcsiból sok lennne rá a vám meg az ÁFA, lehet megérné szalonba megkérdezni. Egy termék ami 50 dollár és 10 a postája, arra még itthon rátesznek vagy 5 % vámot (a 60 dollárra) és a vámmal növelt árra 27% ÁFÁ-t. 233-as árfolyamon 13800 Ft a 60, vámmal együtt 14490, ÁFÁStól 18400 Ft. Újonnan külföldről 125 dolcsi (kb 30 ropi). Én a debreceniben kapok már 10% kedvezményt ráérdezek neked. Lehet kurva drága, de az legalább új, amit meg használtan veszel az ki tudja mennyit bír még...
És amúgy nem találok, se az angol se az amerikai se a német oldalon.
Nézegetem folyamatosan ha lesz valami szólok. Eddig csak újonnan találtam a partzillán meg a Thumpertalk-on 125 dolcsi posta nélkül....
Koma a right az jobbot jelent a bal angolul left....

De cikkszám szerint balos volt
Várj, bal oldaliként hirdette, mint right. De a cikkszámba nem mentem bele, azt nem néztem hogy írta e...ezért vagy Te profi ebayes.
Így van balos kellene... Sajnos nem tudok anyagot szerezni, pedig nekiálltam volna. Új lesz ebből, de csak tavasszal. Muszály egy felső szettet ujjitanom, pfff...140 ropi...
De csak hogy megnyugtassalak ez nem is lett volna jó neked. Hiába írja hogy 97-01ig jó, a cikkszáma 11255-27C20 a 98 as rm125 bal oldali nyelvének cikkszáma 11255-36E10 a jobbé 11254-36E10. Ráadásul ő jobb oldaliként hirdette és a jobb oldali mindig 11254-gyel kezsdődik szval ez ráadásul bal oldali volt.

Keresek neked ha találok küldöm mailben a linket. Neked akkor jobb oldali kell vagy bal?
Uram rossz hírem van ez a termék licitálós volt és 50 dolláros téttel megnyerte valaki 19-én...
Sziasztok

Most tervezek venni egy 2005-ös RMZ450-et. Vásárlásnál mire kell figyelni milyen típushibája van?
Van olyan aki endurozásra használ ilyen motort (nem hegyekben) hány üzemórát megy ki Endurozva?

Köszi előre is a válaszokat :D
Sziasztok.

Megjártam az első fékbetéteket tartó csavarral. el volt nyalva és valószínű be is van ragasztva valamivel. Próbáltam kifúrni, úgy hogy a menetet ne nyírjam el, de így sem akar kijönni. Valami ötlet hogy mivel gyilkoljam még?

Esetleg ha lát valaki használt első féknyerget jelezze kérem, mert lehet nem fogom megúszni hogy az egészet cserélni kellejen.
Rm 250 blokk Bontva eladó.
Most még egyben,de alkatrészenként
CSAK BLOKKOM VAN..
06 20 3736 712
Sziasztok.
Sky:
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Itt ugyan elkelt néven fut, de a telon csak valami aukciós idő járt le... Akkor ez nem éri meg... szomorú...
most vettem 1 csizmát...mennyit tágul? belül...1x mondta 1 faszi hogy ha cipőt veszek, talpbetét nélkül nézzem meg mert annyit tágulni fog

érdekes hogy viszont a lábam meg hátrafelé csúszik benne valamennyit...scott csizma 44 es..
:P xr400 himbámmal voltak hasonlók :D szóval képbe vagyok hogy himba felújító szett 24 papír....tesom KX 250 himba felújítást meg megúszta 5 000 ft ból..csapágyboltba tudott hozzá rendelni...

enyém meg persze hogy csak gyári volt..de csak 1 et kellett cserélni...1 perselyt piff 8 000 :D pont abba az időszakba amikor fukusima "robbant" :D mióta felújítottam a hondám (azóta túladtam rajta) azóta világít a sötétbe:P
Ha érdekel képeim között (RMX250 felújítás alatt) meglátod miért éri meg. Sajnálom, hogy nem tavaly estem neki mikor megvettem
Szép jószág mit nem adnék érte ha most rápattanhatnék, az enyém egy hónapja szétbombázva.

Ha adhatok egy jó tanácsot, a lengővilla meg a himba csapágyait nézd át, zsírozd újra mert megéri azt az ezerpárszáz forintot (egy tubus zsír ára), hogy ne úgy járj mint most én!

A lengővillámban az egyik oldalon csapágy helyett egy kurva persely figyelt, a másik oldal széthullva. A porvédők éllel kifelé berakva, végülis miért ne. A himbában sehol egy porvédő, a négyből két csapágy kuka. Egy lengővilla felújító szett 24000 pénz itthon, a himbaszett szintén ott körül.

Porvédőt méretre kapsz csapágyboltban (db-ja kb 200 Ft), zsírt szintén. És ezt évente legalább egyszer ismételd!
mind1, legközelebbi bontásnál kuplungra is ránézek...szóval az nagyobb szerviz lesz...akkor majd bekalibrálom faszára, ment a kép
Azt tudjad hogy gyárban mindent egy kicsit dúsabbra állítanak, hogy a bekopási idő alatt véletlen se legyen elszegényedés a keverékben...
különben meg úgy is szét lesz még kapva...mert most viszonylag jó...úgy ahogy, de visszarakom bele a 172 fuvit amit a könyv ír..meg a tűt is...úgy is szét kell még kapni mert szerintem kivan a csapágy a kuplungomnál
Mindenben koma, küldjed csak utánanézünk!

Azt tudjad, hogy únión kívülről 3-8% a vám és a postával növelt ár a vámtarifa alapja. A vámmal növelt bruttó ár pedig ÁFA köteles. Úgy számold az árat megéri-e, ráadásul a vámolás miatt akár több hetet is csúszhat a kézbesítés.

Próbálj az angol vagy német oldalon keresni, onnan nincs se vám se ÁFA! De ha ezeken találsz valamit akkor is nézd meg mi az item location vagyis hogy honnan küldik, mert egy angol eladó lehet kínában vagy máshol tárolja a cuccát és akkor már únión kívülinek számít ha onnan adják fel.
HAHA most nézem a szervizkönyvben és tényleg...de most van gyári beállításon akkor...
gyári könyv szerint fő: 172
alapjárati..gondolom az a slow jet: 50
levegő másfél kifelé klipsz pedig 4. be...
power jet...meg 55 ös

szerintem az lesz h rendelek 172 főfuvit...visszarakom a tűt 3. ba és minden patent..