Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nem írogattam ide, nem voltam sehol.
Az olaj pedig valahova lesz, csak nem párolog el a szellőzőn
Ha mindent kizártál, csak a főtengely szimering marad

A powert szedd szét, minden ki, mosd le, s akkor lehet látni a kopásokat, beverődéseket az eredeti anyaghoz képest, azokra mérj rá, egyébként ha a hengerben nincs még kopva, nem lenne szabad neki oldalirányba mozognia, persze már tuti lóg benne a power
Azt tudod még csinálni, hogy picit kerekítsd le a power nyelv sarkát, akkor nem mar bele a dugóba akkor sem, ha elmozdul oldalra, persze így lesz némi nyomásvesztés a résen.
Első körben arra gondolok hogy hamisítvány volt a gyertya. Nálam ngk B9egv van benn ami elivleg bele való és soha nem volt vele gond.
Köszi
Majd kolléga kipróbálja, akinek csináltad, s ha leírta tapasztalatait, és érezhető, megnézem, hogy egyáltalán beférne-e, ebben nem vagyok biztos.
Haver vett ma NGK Iridiumos (tűpolusú) gyertyát a Rotaxba, asszem 10-es. Mindegy, nem motoroztunk 1 órát sem vele és kifingott, nem ad szikrát. Enyémben is max 2 óra van, de egyelőre még működik, NGK-ról sok rosszat hallani mostanában. Ha bedöglik én Denso-t veszek majd... Szóval nem biztos hogy a motorod nyírja ki!
Ja igen és NGK gyertyát rakok bele volt már bent 8as és 9es is mind a kettő tönkre ment bent
Szevasz az hogy eszi a gyertyát azt jelenti hogy tönkre megy bent kb1 2 óra húzamos motorozás után megyek vele aztán egyszer csak megáll és az a gyertya amivel mentem nem ad utána már szikrát másikat kell bele raknom azzal persze megint indul első rugásra nem tom mi lehet a gond valami a gyújtással vagy a trafóval nem tudom mihez kéne hozzányulni vagy megnézni.Kössz hogy írtál a kérdésemre
Szasz Dew, jó régen voltál fent már azt hittem lett veled vmi, tán csak nem voltál vhol motorozni hosszabb túrán?

A leeresztő nem olajos, a kuplung fedél fasza mióta Loctite-tal letömítettem az utolsó vízpumpaszimering cserénél, a két blokk fél között nem vettem észre hogy csöpögne.

A hűtővíz pedig enyhén olajos, de a múltkor mielőtt cseréltem a kuplungfedél belső oldalán is a kisebbik szimeringet (emlékszel írtam nekem hogy voltak a csapágyak meg a tömítések a megaziphez képest) akkor a vízpumpafedél csöpögőjén is észrevehetően folyt, utána viszont nem tapsztaltam, uh sztem csak a hűtőrendszerben lerakódott olaj festette meg a vizet. 16,5 óra alatt 5 deci fogyás pedig nem kevés.

Ha a főtengelyszimeringnél szivárog az olaj, az el is ég, de füstnövekedést nem tapasztaltam, bár lehet folyamatosan égeti mióta megvettem...

Az olajszint csekkoló csavarral az a baj, hogy valamelyik úgy behúzta, hogy belegyógyult a deklibe és nem lehet rátenni a dugókulcsot, a közepén a csillag mélyedés meg szét van kajálódva. Azt sztem kiszedetem a szerelővel aki összerakja majd és folyamatosan nézni fogom, ha végre működni fog...

Powernél a kopásoknál mit értesz, rúdátmérő,nyelvek kotyogása? Mit érdemes figyelni, hiába van meg a robbantott nekem elég kínai, nem igazán látom át a nyelvek hogyan vannak rögzítve a rúdon.
Nem vagy elfelejtve, ha ki szeretnéd próbálni...
Szia!

Szerintem ne szarozz, vegyél bele hátsókerék csapágy szettet motorosban, csapágyak meg szimeringek is benne vannak, nekem olcsóbb a szett az RMX be, mint csapágyboltban darabokban.

Kivételhez kell valami csapágykihúzó féle, a nélkül nem szokott kijönni, de nem kell semmi speckó.
Ha belül a csapágyba beraksz valami kúpos cuccot, amit csavarral bele tudsz feszíteni a belső acélkörbe, akkor a másik oldalról bedugsz egy tengelyt és ki lehet ütni. Olyasmire gondolok, mint ami a kézvédő befogóknál van, hasított acél, benne egy kúpos cucc, ha húzod a csavart feszíti szét a hasított acélt és megszorul a kormányban. Ugyanez működik a kerékcsapágynál is, nekem ebből van a kihúzó, hátsó kerékcsapágyhoz kell rá még egy megvágott gyűrű
Blokk alján olajleeresztőnél nem olajos? Vagy másutt az összetételeknél?
Hűtővized sem olajos?
Ha ott sem, akkor főtengely szimering lehet csak.

A váltóolajat figyelgesd gyakrabban a szintelőnél, nem nyerő, ha 2 decivel közlekedsz

Powernél a kopásokra nézz rá
Ez szép munka!
Szia!

Mit jelent az eszi a gyertyát? Hogy néz ki, amit kiveszel belőle?
Milyen típusú, hányas hőértékű a gyertya, amit beleraksz?
sziasztok nincs valakinek vízpunpája 94-s rm250hez?
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni van 1 rmx 250esem eddig nem volt vele semmi gond de most előjött egy olyan probléma hogy megyek vele és egyszer csak megáll mert "megöli"a gyertyát rakok bele másikat és ugyan úgy elindul mint ha mi sem történt volna mi lehet az oka hogy "eszi" a gyertyát? Köszi előre
Sziasztok.Segítség. 2007-es Rmz 250 motorban a hátsó kerékben kéne csapágyat cserélni. Milyen csapágyak kellenek bele? Ötlet,hogy kell kiszedni,ha nincs meg a speckó csapágykihúzó.
Most nyertem meg egy aukciót 10 dollárral egy főtengely futóra, csak meg kellene oldanom, hogy hazajusson az USA ból mert más országba nem postáz....

Nincs vkinek rokona ismerőse az USA-ban akinek megérkezne a lakására és tovább tudná postázni MO-ra?

Természetesen utalással vagy PayPallal fizetném neki a postát meg a fáradozásait....
Hát durva lett koma nem semmi munka ennyi idő alatt meg főleg...

Nem tudom ott ahol a rúd van mennyi hő lehet mikor forró a kipufogó mert a kamra amiben van az emelőrúd pont a rezo alatt van mondjuk van rajta fedél. Van otthon Loctite tömítőpasztám is ami olaj és hőálló azzal tömítettem a kuplungfedelet is sztem az megfogná és a menetrögzítő nem tudom bírja-e az olajat.

Bocs a késői válaszért csak tegnap szülészkedtem a kutyám fialt kilencet.... Reggel 8-tól este fél hétig nyomtuk, bár ő biztos jobban kapta mint én.

Szval akit érdekel labrador kutya 6 hét múlva elvihetők 6 fekete és 3 zsemle, három fiú a többi lány...
Itt a dobpergés. és ez most betalált mert a dobolás a másik hobbim...

http://youtu.be/WxuYIiGqXWk
Dobpergés....
Szia. Azért nem értem, mert az enyém teljesen más...szerintem.
A menetrögzitő jó lehet, de figyelj rá hogy hova, mert 80 fok körül kezdi feladni. Így nem bírom rögzíteni én sem az egyik nyelvet... Egyébként viccesre fordítva, nekem se folyik sehol se az olajat, mégis 3 deci hibádzik a 3 hónap alatt. Szerintem tömörödik a rohadék! Mutatok egy képet, ha küldesz majd emailomra címet, mert nem egészen bírtam elolvasni az irásod...
Ha a rúd fixen bent lett volna akkor nem is lett volna semmi baj, de az a baj nekem nem csak az emelőkar ugrott ki a rúdból, hanem a rúd végéről is leesett a csavar, ami miatt a rúd tudott oldalra mozogni. Vitte magával a nyelvet, aminek az íve követi a dugó kerületét. Így ha arrébb csúszik (beljebb) a nyelv csúcsa is beljebb esik ezért ráért a dugó elülső jobb szélére.

Megoldás menetrögzítővel betenni a két lemezkét meg a rugót tartó csavart, sztem tenni fogok a külső lemezke meg az alátét közé egy rugós alátétet és néha rácsekkolok (mondjuk 10 óránként) s talán elkerülhető a dolog. Azért megnézetem a szerelővel is aki ketté fogja borítani a blokkot.

Viszont ami még aggaszt hogy 160 üzemóránál öntöttembe a blokkba 7 deci Eneos olajat, mert mielőtt megcsináltam a vízpumpát elfolyt a vízpumpa csepegőjén ami előtte volt benne. Most mikor engedtem le az olajat miután kikaptam a vázból nem volt benne 2 deci sem pedig a vízpumpatengelynél nem ereszti már, a lánckerék szimeringem vagy 20 órája volt cserélve, kuplungfedélnél nem ereszt, blokkfelek között sem, uh. nem tudom hová tűnik el az olaj. Lehetséges, hogy a főtengelynél szivárog mert szarok a főtengelyszimeringek?
Arakat tudsz irni a cuccok ra svakp@freemail.hu
Hülyeséget kérdeztem, már megint távtartónak gondoltam a hülye ktm-es kép miatt. Alá megy...mégegyszer bocs....
Bocs, kép: