Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A távtartó belseje, az akkora legyen mint a tömitésen, vagy mint a házon? Mert ha az előbbi, Dew rajza után megyek...
Ahogy nézem, épp ideje tükrön polirpapiron meghúznod a házat. Nem hiszem hogy ez nem szelel...
Érdekes. Ha az emelő ki van kötve, de a rúd már benn van, nekem nem ér bele. Koppon ül, és onnan emel ha nyit. Tehát törés nélkül ilyen baleset számomra érthetetlen. Az én motorom alapul véve. De ha nyelvet nem kell cserélj, akkor bizony néhányszor át kell gondolni a problémát, hogy ne kövesse másik. Bár valószínűleg csak innen bonyolult.. Minden féleképp gondolkodj el az power emelésen, főleg ha ki van fényesedve ahol a gyűrű hozzáérhet. Takony powert amúgy is sűrűn kell lesni, pláne takarítani. Megjött az áru Mester...
Majd jelezz már ha megérkezik a membránkeret és egyben van még...
Jövő hétre jön a két lengővillacsapágy Pinkéktől egy 12-es első lánckerék kíséretében, csütörtökre meg elvileg érkezik a két Geninue Suzuki lengővilla porvédő kupak amiből hiányzott egy belülről. Db-ja 1760+ÁFA
Nekem is gyanús volt míg ma ki nem nyitottam az első fedelét. Mivel nem volt lefogatva oldalról a rúd oldalra tudott lötyögni a menetirány szerint jobb oldali nyelv. Két három kipufogónyílásnal való felnyomogatás után beljebb csúszott a rúdon középirányba kb 1mm-t, s gondolom mivel íves a nyelv alja beleért a dugó tetejébe.

Ha fogom kézzel a rudat, tehát ha le lesz fogatva, nem kotyog oldalra a jobb nyelv. Egy tömítés kell a fedelek alá meg kipucolni a millió olajsarat...
Szevasztok.rmz 450 hez keresek tunning motyokat.minden erdekek..koszi
A powerről nem láttam képet Sky, kíváncsi vagyok... De ha a rudnál esett szét a dolog, attól nem kellett volna beleérnie a dugóba. Vagy nem jól gondolom?
Új képek a galériában, végre kint a blokk, kommentek a képek alatt...
Köszönöm!
Kérés teljesítve, to be continued...

http://www.sportmotor.hu/motor...
2003 Suzuki RM 250-hez keresek bontott berúgókart! Ha tudtok segítsetek! Köszönöm!
Ajjaj. Már mióta le akarom írni! Nem csinálsz fotó sorozatot a felujjitásodról? Szerintem sokunkat érdekelne...
Szia. Hát 6000 és 8000. Én 5000 vettem a kettőt, de én bontottam ki a futót, a csapágy meg konzerváló zsiros még... Látom alakul a dolog, csak így tovább!
Szabad megkérdeznem mennyiért vetted a kuplungkosár alá a futót.

Kíváncsi vagyok mennyi lesz a különbség a Suzuki szalonhoz képest :-)
Megvannak a főtengely csapágyak is, remélem jók lesznek a méretek (28*68*18 bal, 25*62*17 jobb), Koyo C3-asból sikerült kihozni 4500 ből a kettőt.
Na végre kint a lengővilla is már csak négy csavar választ el attól, hogy kint legyen a blokk és végre belekukkantsak...

Tegnap a lengővilla 22-es anyájába beletört a hajtókarom racsnija, uh vennem kellett másikat. Hát a himba csavarja sem volt gyengén meghúzva.

Retek ezerrel és nem találok 22*29*30 as tűgörgős csapágyat.

Csapágyboltban nincs 29 külsővel, motoroswebáruház 4400 Ft/db, ebayen 40 dollár 2 db. Valakinek nincs tippje hol lehet még kapni?
Rmz 250 k7-hez valakinek komplett hűtővízcső? 5eft
No problem. Csak azt hittem komolyabb baj van, ha már itt keresel.
igen!
az aprót is nézem de rákérdezek ittis az a biztos!
Szia. Mivel a berúgó tengelyen a fogaskerék állandóan forog, így vagy a kíemelő szerkezet, vagy nem onnan jön a hang. A mechanikád nem ismerem, de tudom hogy ez miatt lehet berugni, behúzott kuplunggal, sebességben. Azt lenne érdemes megkukkantani... De csak tipp, most hogy az enyém szét van szedve...
Sziasztok.

Rm250 berúgókar tengelyétől cicergő hang jön sebességben behúzott kuplung mellett. Fordulatra gyorsul.

Valakinek van ötlete mi lehet?
A kosár a tűgörgőn. Tuti...
Szerintem az lesz, csak ezt a lógást nehéz "kicsit"-nek nevezni...
Mi lötyög?
A kosár alu és acél része között gumibakokkal van összeszegecselve a cuccos, nem azt érzed lötyögésnek?

Egyébként ne foglalkozz vele nagyon szerintem, ha csak ennyi a baja, hogy kicsit lóg a kosár, rakd össze és GO.
Sziasztok. Kicsit nehéz elhinnem... A régi futó 24.99, az új 25.00. A tűgőrgő 2.50. A k.kosár 30.03. És lötyög. Megoldás: veszek bele 2.51-es tűt. De hol az illesztési hézag? Nem értem, nyilván kuplung, olajban, nem hőtágul. Szoljatok hozzá...