Kérdeztem a pink motorst, hogy van e náluk kerékcsapágy szett, de csak 3 hét mire meghoznák, nekem az hosszú idő. még holnap megkérdezem a gerecse motorsz. náluk is láttam felújító szettet, ha ott sincs akkor auner, ha ott sem akkor csapág bolt. az a szar, hogy a szerelőkönyvében nem találtam a csapágy és szimering méretett. köszönöm a segítségedett nem utolsó sorban
Részvétem
Sajnálatos módon a rezonancia miatt a menetes megoldások ott meghalnak, egy dolog működik,ha le van pontozva(el van verve) a menet vége, úgy nem forog ki belőle, más esetben sajna igen, menetrögzítő se jó a nagy hő miatt.
Évek óta így használom, nincs súly a hátadon, motor megbírja, gyorsan le és felrakható, nem zavar semmit
Nekem szakadt övtáska van felrakva, abban van minden, ami kell,
ez bebugyolálva egy vízálló textillbe, amire tudok pakolni, amikor szerelek.
Meg egy kis extra az oldalidom alatt kellett már
Tulelo csomagnak nalam is pont ezek vannak, csak az utobbi idoben olyan szerencsem volt hogy honapokig nem kellett semmi igy leszoktam a cipeleserol. (Na meg mostansag tenyleg eleg bevallalosan maszok amibol aztan komolyabb esesek is vannak es nem szeretnem ha a hatizsakban levo kulcs hatbaszurna)
Mondjuk én nem végig egyirányba húztam mint a videon mert úgy lenne vagy 6 óra, hanem csak a végén, mert ahogy forgácsolja le a műanyagot lesznek benne halvány párhuzamos karcok ha oda vissza csinálod. Utána meg karciránynak merőlegesen csinálod magad felé, úgy elhalványodnak az apró karcok. A mély karcokat addig kell vakarnod míg le nem érsz a karc aljával egy szintre, és utána a környékét is szintbe kell hoznod.
Uh elég kézgyilkos mert a pengét végig izomból tartani kell merőlegesen a műanyag síkjára.
Én nem biztos, hogy fogom hőlégfúvózni, de úgy biztos minden apró karc eltűnne amit a penge okoz, és fényesebb lenne,de nekem tetszik matton....
Aki elkezdi készüljön fel, nem lesz rövid...
Én legalább egy tartalékgyertyát, 21es kulcsot, csavarhúzót és 8-10-12-13 kulcsot mindig viszek magammal meg persze folyadékot, ki tudja bármi lehet. Defektsprém az nincs...
Régen mi is javítottunk, heggesztés után, de nem így telibe... Felmelegited, és pengével keresztbe elsimitod. Kézügyesség, gyakorlás. Menni fog. A pontos receptet Sky majd leirja...
Szerintem a hőlégfúvó meg a zsilett...a napokban én is kipróbálom.
A kardio az finom lehetett. Én beszari vagyok: kötél, defektspray, kulcsok, gyertya.....stb.
Múltkor addig dicséretem itt az ngk gyertyákat, hogy ma az erdő közepén behalt a B9egv a motorban. Se kulcs, se tartalékgyertya és egyedül voltam. Jó kis kardió volt mire hazatoltam (ezen a nem épp sík vidéken).
És szerintem próbáld ki a 13-50 et vagy a 13-49 et. A 48 azért van rajta gyárilag mert az RM krossz nem enduro és ott kell a lendulet a hosszú ugratók előtt, meg a tempó hosszú egyenesben.
Endurora több nyomaték kellemesebb, főleg ha technikás, szűk helyeken motorozol. És mint írtad mászás közben néha leesik a fordulat. Ott nem lenne hátrány a több nyomaték alsó fordulaton!
A kis extra igen komoly