Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, jó ötlet.

A kis extra igen komoly
Kiveszed a régit, s akkor tudni fogod a méreteket,
de ezen netes forrás alapján:
http://www.cross-center.com/Ka...

csapágy: 6905-2RS 3db
A típusszáma alapján a méretek: 25x42x9
http://www.seapower.com.au/pro...

A prox katalógus szerint a belevaló szett típusszáma(23.S112050)
Itt láthatod a szimering méretet is.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

32x43x7 2 db

Rákérdezhetsz csapágy boltban az árra
Kérdeztem a pink motorst, hogy van e náluk kerékcsapágy szett, de csak 3 hét mire meghoznák, nekem az hosszú idő. még holnap megkérdezem a gerecse motorsz. náluk is láttam felújító szettet, ha ott sincs akkor auner, ha ott sem akkor csapág bolt. az a szar, hogy a szerelőkönyvében nem találtam a csapágy és szimering méretett. köszönöm a segítségedett nem utolsó sorban
nyáron a nagy melegben kevesebb benzin kell, lehet szimplán ez a baja, ha feketék a gyertyák.
Részvétem
Sajnálatos módon a rezonancia miatt a menetes megoldások ott meghalnak, egy dolog működik,ha le van pontozva(el van verve) a menet vége, úgy nem forog ki belőle, más esetben sajna igen, menetrögzítő se jó a nagy hő miatt.

Itt láthatod, h mire gondolok mint menet vég elverés/elpontozás.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szépek lettek az idomok!
Ez hasznos dolog
Évek óta így használom, nincs súly a hátadon, motor megbírja, gyorsan le és felrakható, nem zavar semmit
Nekem szakadt övtáska van felrakva, abban van minden, ami kell,
ez bebugyolálva egy vízálló textillbe, amire tudok pakolni, amikor szerelek.
Meg egy kis extra az oldalidom alatt kellett már

Bocsi a sötét képek miatt, most csináltam
Koszi a linket es a leirast, ki fogom probalni.

Tulelo csomagnak nalam is pont ezek vannak, csak az utobbi idoben olyan szerencsem volt hogy honapokig nem kellett semmi igy leszoktam a cipeleserol. (Na meg mostansag tenyleg eleg bevallalosan maszok amibol aztan komolyabb esesek is vannak es nem szeretnem ha a hatizsakban levo kulcs hatbaszurna)
Így működik Uram: http://www.youtube.com/watch?v...

Mondjuk én nem végig egyirányba húztam mint a videon mert úgy lenne vagy 6 óra, hanem csak a végén, mert ahogy forgácsolja le a műanyagot lesznek benne halvány párhuzamos karcok ha oda vissza csinálod. Utána meg karciránynak merőlegesen csinálod magad felé, úgy elhalványodnak az apró karcok. A mély karcokat addig kell vakarnod míg le nem érsz a karc aljával egy szintre, és utána a környékét is szintbe kell hoznod.

Uh elég kézgyilkos mert a pengét végig izomból tartani kell merőlegesen a műanyag síkjára.

Én nem biztos, hogy fogom hőlégfúvózni, de úgy biztos minden apró karc eltűnne amit a penge okoz, és fényesebb lenne,de nekem tetszik matton....

Aki elkezdi készüljön fel, nem lesz rövid...

Én legalább egy tartalékgyertyát, 21es kulcsot, csavarhúzót és 8-10-12-13 kulcsot mindig viszek magammal meg persze folyadékot, ki tudja bármi lehet. Defektsprém az nincs...
Régen mi is javítottunk, heggesztés után, de nem így telibe... Felmelegited, és pengével keresztbe elsimitod. Kézügyesség, gyakorlás. Menni fog. A pontos receptet Sky majd leirja...
Ja igen, múlt héten defekt volt :-) előtte meg a karbi dugult el... De valahogy haza docogtem.

Ez a zsilettes dolog hogy működik?
Szerintem a hőlégfúvó meg a zsilett...a napokban én is kipróbálom.
A kardio az finom lehetett. Én beszari vagyok: kötél, defektspray, kulcsok, gyertya.....stb.
Múltkor addig dicséretem itt az ngk gyertyákat, hogy ma az erdő közepén behalt a B9egv a motorban. Se kulcs, se tartalékgyertya és egyedül voltam. Jó kis kardió volt mire hazatoltam (ezen a nem épp sík vidéken).
Mit csináltál velük? fólia?
Ltr 450 csere beszámitás cross, enduro ! : 06709675411
Kész lett a két lepke meg a két oldalidom, már csak a két sárvédő van hátra.

Nemsoká viszem a blokkot a szerelőhöz, kiváncsi leszek mit mérnek a hengerre, meg a dugóra....
Legyen 13-50 lesz. Bár kicsit aggódom, hogy sokat fogja emelgetni az elejét, de majd meglátjuk. Ha gáz, legfeljebb veszek egy 48-as kereket is.
És szerintem próbáld ki a 13-50 et vagy a 13-49 et. A 48 azért van rajta gyárilag mert az RM krossz nem enduro és ott kell a lendulet a hosszú ugratók előtt, meg a tempó hosszú egyenesben.

Endurora több nyomaték kellemesebb, főleg ha technikás, szűk helyeken motorozol. És mint írtad mászás közben néha leesik a fordulat. Ott nem lenne hátrány a több nyomaték alsó fordulaton!
Mindegy is. Veszek egy 114 szemeset, aztán ha hosszú akkor kivágok belőle.
Nem tudom miért hozza a JT lánckerék kereső ugyanúgy 114 szemesre a 13-48 áttételt, ami a gyári nálad, mint nekem az RMX-re a 13-50-hez.

Az pont két foggal kisebb lánckerék hátul, valószínű csak azért vettek ki belőle két szemet.
Ami fura, hogy 112-es lánc van rajta. Lehet kivágtak belőle (bár a fogaskerekek állapota azért ilyen barbár dolgot nem mutat).
JT-t találsz a Gerecsmotor-nál pl., a DC-t meg a Parilla forgalmazza...
Köszi! Megnézem őket. A reklámokra én sem adok, csak a minőség a fontos.
Én nyitott erősített láncot használok mindig nekem bevált. Tartós nem fogja meg a motort kis fordulaton és nem 15ezer fölött kezdődik.

JT 520 HDR 114 szemes erősített arany 8-9 ezer között, Afam DC Nrt 520 arany 114 szem 10ezer körül. Mindkettő 33000 N fölötti szakítószilárdság.

DID ből ugyanez az 520 DZ csak az már 13 ezer és nem hiszem hogy jobb lenne.

Csak hát a márka meg a reklámok...
Milyen lancot javasoltok endurohoz? Elegge csereerett mar. Lanckereknel maradok a gyari meretnel mert eddig bevalt (13-48).