Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Komplett működő motort keresel? Mert az Apró alatt hamarabb lelsz...
üdv!
keresek eladó rm 80-125 öst!
ha tudtok légyszi segítsetek előre is köszi!
Én is úgy vettem észre nem sok a hely, viszont nekem nincs ennyivel nagyobb a szélesebbik vége a lemeznek, mint az a vége amegyikbe a rudat beleakasztod, sztem nekem kisebb volt az az alátét, de ha lebontom a kuplungfedelet kiderül mi vár odabent. A csörgés lehet attól volt, hogy a kuplungkiemelő tengelyén van két csapágy, lehet azok vannak széthullva...
Egy picit megnyugtatlak, szerintem Nálad sincs nagyobb hely...
A hajtókarnál a tűgörgőkre gondoltam csak elírtam... :-)
Nem is sokan ismerik itthon de több helyen olvastam, hogy angliában a 2t dugók 40%-át Mitakaból veszik. Taiwani a cég de veszik a dugattyú testét nagy mennyiségben ugyanattól a gyártótól, ahonnan a Prox is, a gyűrűk meg japánok. Hajtókarnál szokták mondani, hogy érdemes márkásra cserélni őket mert nem olyan jók mint mondjuk egy Wiseco. De Wössnerből csak egy dugó lenne 35 ezer, a hajtókar meg még 34 így meg a kettő lesz 37.
A HFej tömítést és a gumigyűrűt kivéve a többit nyugodtan kivághatod 0.5 vagy 0.8 as klingeritből is, tökéletesen megfelel,
kicsit pepecselni kell vele, de jóval olcsóbb.
Nincs kérdeztem anno mikor te is vetted a motoroswebaruhazban, pont a 92-93 nincs ami nekem kellene. Amit kinéztem az ez: http://www.ebay.com/itm/160914...

Az ára 18,5 Euro postával? Mivel a Paypal most 309-ért váltja az eurot az sacc 5700 Ft és lengyelből jön majd, sztem max 4-5 nap.

Elvileg hengerfejtömítésen kívül minden egyezik cikkszám szerint a 89 Rm-mel.
Kb 4000 Ft os motorhoz való felső tömítés szettben van, de autós boltban önállóan is kapsz szerintem hőálló gumit.
csillagkulcs, ahogy a kollega mondja
Köszi az infókat

Szerintem elég nagy az a lyuk, egy olyan kis alátétnek, de az is lehet azért lazult fel, mert nem raktak be alátétet.
Egyébként acél, nem alumínium, azaz ha az behullott, nem lesz jó buli.

Nem hallottam még semmit a Mitaka alkatrészekről , de rád bízom mit veszel bele...
A HFej tömítés vékonyítással csak óvatosan!
DUGÓ átmérőt a hüvely méret alapján válassz!
89-95 ig az RMX250 és az RM250 esetében tényleg ugyanazon dugó méret paramétereket adja meg a wössner is.
Nekem ment csillagkulccsal, gond nélkül. Le is, fel is...
MotorPower komplett tömitésben (kb 8000.-), minden van. Hátha a Tiedhez is.
Szerintetek 39*50mm-es azbeszt tömítőkarikát rezo alá tömítésnek hol tudok kapni?
Tényleg azt akartam tőled kérdezni, hogy a hengertalp csavarok közül ahhoz amelyik a powertérben csücsül hogy a picsába lehet hozzáférni. Villáskulccsal biztos nem fogom kilazítani a legalább 30 Nm-re meghúzott csavart, a fél colos dugókulcs meg magában sem fér be, nemhogy a nyelet rárakjam. Azt néztem, hogy még ha pálcát és az említett szétesett alkatrészeket kiszedem akkor sem. Talán csillagkulccsal?
Ja és csak a 89-es passzol RMX-be, a 90 utániak már dupla O-gyűrűsek.
Halló Dew!

Én is gondoltam erre de vajon a rúd melletti rés van akkora, hogy beesik az alátét? Holnap kiderül mert csak lenyitom a kuplungot is benézek, mert eleve zavar, hogy nem tudom mi volt az a csikorgás a blokk aljából, Remélem az az alátét alu volt és nem ment szét semmi fogaskerék odabent....

Az RM89 hengerfejtömítés tuti jó lesz, a 89-95 közötti Rm250neknek is 66,94mm-es az A méretű dugója mint az RMX-nek. Igaz a megazip szerint az enyémben alapból egy gyűrűs dugónak kell lennie és más a cikkszáma a 89-es Rm 250-nel, de az enyémben most is két gyűrűs van :-)

A thumpertalk.com-on olvastam egy topicban, hogy szokás cserélni a RMX-ekben hengerfejtömítést RM 89-re, mert vékonyabb a tömítés így szűkebb lesz az égéstér, így több a kompresszió.

Dugót meg hajtókart Mitaka-t fogok rendelni angliából és ott nincsenek gyári Suzuki alkatrészek, tehát kuplung alkatrész meg semmit nem tudok rendelni, ami nem kopó alkatrész, tehát fogaskereket, vagy kosarat nem, azt majd szerintem Suzuki szalonban kérdezem meg ahonnan a szimeringet is a múltkor.

A dugattyú meg a hajtókar méretei megvannak (dugó: http://www.mitaka.co.uk/SUZUKI...
hajtókar: http://www.mitaka.co.uk/SUZUKI...) ha kikaptam a benne lévő dugót meg hajtókar úgyis lemérem és csak akkor rendelek ha egyeznek.
Bocsi, hogy belekotnyeleskedek

a 24-es alátétet meg fogod találni a kuplungban
a power tér és a kuplung tér egybe van nyitva a power mozgató rúd miatt.

Az RM250 hengerfej tömítés szerintem nem lesz jó rá, emlékeim szerint az RM dugók kisebbek, bár 89 es évjáratnál tudja a fene...
A régi tömítés alapján http://www.tomites.hu/ ő tud neked csinálni, kb 600Ft/db

Szerintem előbb borítsd szét és nézd meg mi milyen állapotban van, utána rendelgess, mert akkor 1 postával megúszhatod a dolgokat, előre nehéz tudni, mi kell bele és mi nem
Viszont megvan hogy miért esett be a power a dugóra.

http://www.megazip.ru/ru/bike/...

A power ábrán a 23-as csavar kiesett a ezért 19,20,21,22 és 24 versenyző úgy gondolta most már ők nem tartoznak össze. 24 jelű alátét nincs is meg...

Az viszont izgat mi volt a kerepelés a kuplungból és miért adott ki olyan iszonyat fémes csikorgó hangot üresben tolva.

Találtam olcsón dugót meg hajtókart, (46,45 és 41,45 angol font) felső tömítésszett 89 RM250 15 Euro a vékonyabb hengerfejtömítéssel, a többi darabja egyezik a megazip.ru cikkszámai szerint. most már csak a pénzt várom ami elvileg 23-án jön meg. Ha ki tudom végre kapni a blokkot a 20-ai héten viszem a hengert beméretni, hogy tudja mekkora dugót rendeljek és elkezdem szétkapatni a szerelőmmel a blokkot, akkor majd kiderül mi újság a kuplunggal meg a váltóval meg belül a powerrel.

Most éppen csapágyak, meg szimeringek után vadászok, remélem a brazil Suzuki oldalon fent lévő RMX250 csapágyméretek fedik a valóságot. Elvileg a jobbos főtengelycsapágy 25*62*17 a bal 28*68*18, a szimeringek jobb 36*52*8 a bal 25*37*5.

Valaki aki újított már fel fémtankos RMX-et örülnék neki ha megerősítene a méretekben.

Szerinted érdemes a jobbos főtengelyszimering alatti futót is cserélni vagy állapottól függ?
Hali! Na végre sikerült leapplikálni a tankot az egyik csavart flexxel kellett levágnom, de összejött. Majd teszek bele átmenő csavart rugós alátéttel ha kész lesz minden. Levenni nem tudtam a hengerfejet, uh. még mindig csak a kipuablakon tudok bekukkantani. Nincs 22-es dugókulcsom hogy kiszedjem a lengővillából az átütőt hogy kint legyen a henger. Próbáltam csak a hengerfejt leszedni, de a legelső csavarhoz nem férek hozzá a cdi-től, az alsó csavar bele van rohadva, uh, még felülről se bírok belekukkolni.

Holnap reggel kikapom a membránházat, kiveszem a lapokat és egy kis dobozban feladom neked elsőbbségi értéklevélként, akkor max péntekre odaér és ha hltvégén kikapod a tied akkor mindkettőt meg tudok csinálni.

Előre is kösz. G.
Szia. Én kész vagyok programmal, anyaggal...pontos méreteket várok csak. Az enyém is szétszedem hétvégén, aztán arra is gyártok egyet.
De szerintem gyárilag, ahol olvastam róla ott egy srác yz250jében gyárilag van. Szerintem mikor rájöttek a gyártók, hogy ez másabbá teszi az erőleadást beleapplikálták gyárilag a modellekbe.

De ha a GasGas Ec300hoz extraként vehető biztos ér valamit: http://www.gerecsemotor.hu/pow...
Még nem tudom, de már én is kíváncsi vagyok rá, lehet belekapott a kipufogóablakba, de majd kiderül ha le bírom bontani a tankot és le tudom venni a hengerfejet meg a hengert. Jelenleg ott tartok, hogy lebontottam minden idomot meg az ülést, és az ülés alatti két csavar ami a tankot fogja abból az egyikben meg van szakadva a menet nem bírom kiszedni. Pedig kurvára érdekel nikaszilos-e még a henger, mennyire van szétbaszódva és mekkora dugó van most benne.

Szerinted mi lehet kezdeni egy beleszakadt csavarral? Már azon agyaltam, hogy flexxel levágom a csavar fejét aztán fúratok bele nagyobb átmérőjű csavarnak menetet. Sztem nem olyan egészséges, hogy két 10-es csavar tartja fém tankot meg a 8 l benzint, leérkezésnél biztos kapják a csavarok...
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger gyári új alapméretes (11200-28821) 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett (2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Szia. Nem tudom, lehet, ebből kár vitát nyitni, mert ez egy kép csak. Én afelé hajlok, hogy egy egyszerű távtartónak tűnik mikor össze kell szereljem, én sem biztos hogy tudnám mire jó ha elé rakom... Mert nem egy extra kézben fogdosva.
a csavar felfogatás biztos ugyanaz, de a belső kialakítása nem biztos

Ha beteszed két kifaragott hungarocell közé+doboz, nem lesz semmi baja a postán sem, az időgarantált belföldi postacsomag nekem eddig mindig odaért.