Még most hoztam haza a motort Vámospércsről miután tegnap lerobbantam, este tudom kikapni a membránházat, viszont otthon nincs szkennerem, de vasárnap dolgozok bassza meg és akkor le tudom olvastatni s küldöm a rajzot. Nekem a motoron a légszűrő gumicsonkja elég hosszú sztem fog annyit engedni míg bepattintom csak szereznem kell majd annyival hosszabb csavarokat amilyen vastag lemezből ki lesz vágva.
Szia. Azt néztem, hogy 10 mm-rel kintebb jön a karbi akkor hogy fog találkozni a légszűrővel? Nálam minden nagyon szoros...
10-es lemez van, csak elég nagy legyen... Gyorsítsd azt a rajzot...
Igen 38mm Keihin PJ karbi van rajta, köszönöm a linket. Nagyon jó kis oldal, akkor a fúvókázás rendben van ezek szerint. Ez a karbi nem folyik túl, de a másikkal is csak úszószint beállítás probléma lehetett szerintem, vagy ahogy írod tűszelep. Egyébként teljesen tiszta, nincs lerakódás rajta semmi koszolódás. Levegőcsavart most beállítottam a gyári 1,5 értékre (kintebb volt) és a tűn a zéger gyűrű is a legfelső rovátkában van, tehát az is a legszegényebb állásban van. Esetleg még a gyertya miatt lehet, mert amivel vettem NGK 9 tűpolusú azzal nem indult el és kicseréltem egy Bosch 2 polusú gyertyára amit épp találtam ithon, azzal indul szépen hidegen is 3-4 rugásra, amit rendeltem bele SplitFire meg még nem ért ide. Megvárom a gyertyát aztán próbálkozom tovább...
Különben tavaly én is úgy vettem az enyémet, hogy állt 1,5 évet. A benzincsapban el volt vékonyodva a tömítés, nem zárt el a karbiba meg beletúrósodott a benzin-olaj keverék. Ha cserélsz tömítést a benzincsapban és kipucolod a tűszelepet meg a fészkét (meg ha már szét van szedve a karbi akkor mindent) karburátor tisztítóba áztatva nem fog túlfolyni a karbi. Érdemes átnézni a benzincsöveket is mert szét tudnak rohadni ha nincs leengedve a benzin.
Ahogy elnézem a karbid a kép alapján egy Keihin Pj vagy PWK, és az FMF karburálási oldala szerint 172 főfúvóka 52 alapjárati a gyári. uh az a 170 nem sok. A karbi alapbeállításit ezen a linken megtalálod: http://www.fmfracing.com/Rider...
A fúvókákon kívül a dúsra állított keverékcsavar ill a túl lentre tett klipsz a súberben is okozhatja a dús keveréket, mivel az alapjárati fúvóka csak alapjáraton játszik szerepet a főfúvóka meg 3/4 gáz fölött, közötte az előbb említett két dolog játszik szerepet. A súberen a klipsz alapból felülről a második állásban kéne hogy legyen, a keverék állító csavarnak pedig a teljesen betekert állástól 1.5 körrel kintebb. De igen én a helyedben megnézném a légszűrőt is lehet bele van száradva a por és nem kap elég levegőt a karbi.
1995 évjáratú RM250 vettem nemrég, de kipróbálni nem tudtuk, csak épp beröffent, de ismerőstől vettem itt helyben ezért is mertem megvenni. Karbi túlfojt ezért vett rá másikat , de azzal nem boldogult, én hazahoztam és szétszedtem, alapjárati 52, főfúvóka 170. Az lenne a kérdésem hogy gyárilag mekkora van benne mert olyan mintha sokallna, nem akar kiforogni vele, néha kiforog... Gyertya színe alapján sokall, vagy nem húzom neki eléggé.
Első crossom, eddig betonon voltam (ZXR750).
Tudom karburálás sok mindentől függ, légszűrőtől is pl. de mégis valami kiinduló alapnak. Illetve a powert érdemes volna szétszedni és kitakarítani? Állt elég sokat a gép, 1-2 évet, nyomta is az olajat először de mostmár javult a hejzet ahogy próbáltam kikormolni :-)
Elf MOTO 2x tech olajat kevertem bele 1:35-be ez úgy gondolom megfelelő (Full Synth).
Bármi tanácsot szívesen fogadok a tipussal kapcsolatban!
Szia. Jóóó sok vita volt ebből már. De külföld is, és mi is... BR8EG. Jó ár, minőség, versenygyertya. De embere válogatja, és dönti is el. Zavarszűrős vagy nem, irídium, hőérték, stb...Olvass vissza. Megéri....
Sziasztok. Tegnapi nap folyamán letört a gyertyám elektródája. Remélhetőleg nem tett nagy kárt,mert volt egy régi gyertyám amit beleraktam és indult,ment,ugyanolyan hangja volt mint régen.
A kérdésem az volna ki milyen gyertyát használ?
RM 125 "00.évj.
Üdv.
Szívesen. Szinte minden, ami nem volt egyértelmű, azt meg itt kibeszéltük... De minden lapot átnézek, s összehasonlítok mielőbb bármire elverném a pénzem.
Csak azért lenne fontos mert sztem nincs vmi rendben a váltómmal. Nagy nehezen belőttem a power rugóját kedden, először túl feszes volt nem akart nyitni, aztán 3-4 órányit lazítva a rugót mikor mentem be dolgozni zsír volt nyitott szépen. Ma meg mikor 5-ben előztem egy kadettet olyan 85-nél, nem bírt 7500 nál jobban felpörögni, mikorra meg nagy nehezen megelőztem egyszer csak megállt alattam. Kuplung behúz ki az út mellé. Felső holtpont körül fémes csiszirgó hang berúgó mozgatásra, de ami a legdurvább (merthogy azt már sejtettem hogy a dugó cserés lesz) hogy üresben tolva iszonyat hangot ad ki (fémes csikorgás) uh sztem valami a váltóval is lesz, persze minden akkor derül ki ha szét lesz szedve...
Tényleg most hogy megnéztem az adatlapod látom, hogy keresel hengerfejet. Találtam egyet 48 dollárért+28 a posta 7-11 munkanap alatt érkezne Michiganből. http://www.ebay.com/itm/1999-S...
Igaz ez e1 nem e2 de ha 96-06 között egyezés van ez 99es Találtam fent e2-t is de azon sok a verődés az égéstérben, vagy nem raknak fel csak felülről képet, gondolom nem véletlenül.
Van egy zsír új E2 is de az 90dollár+45 posta az kb 30ezer pénz: http://www.ebay.com/itm/1992-2...
Ja és nem volt kint az adatlapodon a mail.
Tedd! Ha nincs kint: onigen.mo@gmail.com...
Bàr szkennelt rajzról még nem méreteztem.
HALLÓ!
Valakinek nincs itt nem használt, kukába való háza, tönkrement szívó csonkja? Azt mérőgépen be tudom méretezni. Hátha mást is érdekel majd, ha tényleg ilyen tuti jó...
Nem tudom miért pont fél col vastagra szokták tervezni, valahol angol nyelvű fórumon olvastam, ott egy RMX-es srác akkorára csináltatta és neki jelentős lett a különbség állítólag. Gondolom mivel náluk mindent colban számolnak azért lett olyan vastag amilyen. Az volt neki könnyen elérhető gondolom. A 12mm jónak tűnik mivel a fél col elvileg 12,7 mm az a 7 tized nem tudom mennyit jelent... De ha úgyis ki lesz majd kapva a blokk körberajzolom a membránházat egy kartonra S-es filccel és beszkennelem a munkahelye. Ha kint van a mail címed az adatlapodon oda elküldöm a képet és a többit majd a jövő megmondja...
Adj egy kis időt, holnap s hétfőn szétnézek bent alu ügyben. A fél col a bibi, mert 10-es vagy 12-es lapunk van. Abból ha jó, akkor elöbb rajzolj. Aztán meglátjuk.... A programot nagyképűen írtam kicsit többre, az 2 perccel több! Gépbeállító, programozó vagyok. Sajnos ez miatt van qrva kevés időm sajàt magamra... De csináltam màr pár erdekessêget, most pl sm szetthez kell féknyereg átalakítót terveznem... Rajzolj kérlek, csak ne vedd ígéretnek...
Létezik a tiedre is, sőt neked szerintem még jelentősebb lenne a különbség, mert a 125 alapból nagyobb fordulaton húz mint a 250. Kérdés, hogy mennyiből jönne ki, merthogy mint te is írod a program megírása hosszabb idő. Kérdeztem egy DRZ-s havert akivel szoktunk néha csapatni, ő esztergályos, ő mondta, hogy tudna valakit aki megcsinálja, csak rajzoljam le. A gond csak az, hogy ő 15-20 ezret mondott saccra, Ebayen meg egy tizes körül kapható Pl a tiedre http://www.ebay.com/itm/MOOSE-...
10-es lemez van, csak elég nagy legyen... Gyorsítsd azt a rajzot...
A fúvókákon kívül a dúsra állított keverékcsavar ill a túl lentre tett klipsz a súberben is okozhatja a dús keveréket, mivel az alapjárati fúvóka csak alapjáraton játszik szerepet a főfúvóka meg 3/4 gáz fölött, közötte az előbb említett két dolog játszik szerepet. A súberen a klipsz alapból felülről a második állásban kéne hogy legyen, a keverék állító csavarnak pedig a teljesen betekert állástól 1.5 körrel kintebb. De igen én a helyedben megnézném a légszűrőt is lehet bele van száradva a por és nem kap elég levegőt a karbi.
1995 évjáratú RM250 vettem nemrég, de kipróbálni nem tudtuk, csak épp beröffent, de ismerőstől vettem itt helyben ezért is mertem megvenni. Karbi túlfojt ezért vett rá másikat , de azzal nem boldogult, én hazahoztam és szétszedtem, alapjárati 52, főfúvóka 170. Az lenne a kérdésem hogy gyárilag mekkora van benne mert olyan mintha sokallna, nem akar kiforogni vele, néha kiforog... Gyertya színe alapján sokall, vagy nem húzom neki eléggé.
Első crossom, eddig betonon voltam (ZXR750).
Tudom karburálás sok mindentől függ, légszűrőtől is pl. de mégis valami kiinduló alapnak. Illetve a powert érdemes volna szétszedni és kitakarítani? Állt elég sokat a gép, 1-2 évet, nyomta is az olajat először de mostmár javult a hejzet ahogy próbáltam kikormolni :-)
Elf MOTO 2x tech olajat kevertem bele 1:35-be ez úgy gondolom megfelelő (Full Synth).
Bármi tanácsot szívesen fogadok a tipussal kapcsolatban!
A kérdésem az volna ki milyen gyertyát használ?
RM 125 "00.évj.
Üdv.
Teljesitve...
Én ezt nyomtattam ki. Áttekinthetőbb "papiron"...
A partzilla.com-ot ismeri valaki, mert ott van fent, csak nem tudom mennyire hiteles.
Igaz ez e1 nem e2 de ha 96-06 között egyezés van ez 99es Találtam fent e2-t is de azon sok a verődés az égéstérben, vagy nem raknak fel csak felülről képet, gondolom nem véletlenül.
Van egy zsír új E2 is de az 90dollár+45 posta az kb 30ezer pénz: http://www.ebay.com/itm/1992-2...
Ja és nem volt kint az adatlapodon a mail.
Bàr szkennelt rajzról még nem méreteztem.
HALLÓ!
Valakinek nincs itt nem használt, kukába való háza, tönkrement szívó csonkja? Azt mérőgépen be tudom méretezni. Hátha mást is érdekel majd, ha tényleg ilyen tuti jó...