Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ma jutottam el odaáig, hogy beleméztem a hűtőbe, hát egypár deci hiányzott belőle.. Azért nem nézem bele, mert nem is gondoltam volna.. Tegnap meg egész nap így hajtottam, hogy végig a piros előtt volt a mutató...meg belement a pirosba is többször, de akkor megálltam. Azt hittem tuti hengerfejes, de nincs víz a váltóolajba, megnéztem , meg szerintem ki se nyomta.De azt se látom hogy folyna valahol. Mi lehet ez?
jah amúgy akkor adok már egy tel számot amin el tudsz érni: 0630/635-82-75
Hali!
Persze, nyugodtan átjöhetsz, szívesen megmutatom! Én nagyon szeretem a kis masinát, még nem hagyott cserben, cserébe törődni kell vele
szatyy-nak
Bocsi, szatty-nak szólt az üzim...
Hali! Szeghalmi vagyok, Ladányban dolgozom. Én most szeretnék venni egy ilyen mocit, megnézhetném a tiédet is, hogy mégis milyen élőben? Eddig még nem volt motorom, csak robogóztam...

Üdv mindenkinek bővült a csapat egyúj taggal
Ahhoz szólna a kérdesem, aki jobban ért a 2T-hez:

Tavaly mikor letettem a vasat, akkor kezdte a rakoncátlankodást, nem pörgött ki csak kb 8-e-ig, a hangja alapján egyértelműen karburálási bajra gondoltam. Aztán tegnap toltam ki, gondoltam lebontom a hengert róla, úgyis 500 km után meg akartam nézni, hogy mi újság az általam gyártott powerszeleppel (azzal semmi gond, úgyhogy ügyi voltam:)).

Szóval bontás után mit látok? Hát a forgattyúsház tele olajjal! Piros olajjal, tehát nem a főtengelyszimmering a bibi. Kb 1 decit szívtam ki belőle. Uccu neki szivattyú le, de úgy, hogy a tartály kimenőcsövét rajta hagytam és így állt 1 napot. Folyás 1-2 csepp, úgyhogy ezek szerint nem állóhelyzetben engedi át, hanem túl sokat nyom. Na most ezzel mit lehet kezdeni? Keverékkel nem akarok menni, mert szerintem akkor besülne a szivattyú. Az új árát meg meg se merem kérdezni a Suzukinál...



Rg 125 Gamma '93-ról van szó egyébként.
Hát nekem mindentől füstöl, de nagyon
Hy! Most vettem én is castrol 2T full synt. olajat, kíváncsi vagyok rá. Már kipróbáltam egy pár fajta olajat persze csak a jobb minőségűeket, de mindegyiktől nagyon füstölt. Neked a castrollal milyen?
Hali! Én nem nagyon tudok típushibáról, inkább apróbb hibákra számíthatsz, ami a korukból kifolyólag adódik. pl kopások, és jah max a power de ez sem mindenkinél. Jó kis gépek ezek!
Hát én mostanság Castrol 2T fullszintetikusat. De kipróbáltam az Ipone fullszintetikus eperillatúját is, hát nem volt valami eperillatú.
én nem tudok komoly típushibákról, esetleg a power szelep az ami többeknek is rakoncátlankodott egy idő után, de inkább várd meg amíg egy okosabb válaszol :D
sziasztok!

olyan kérdésem van, hogy nem tudjátok véletlenül mennyi olaj kell száranként a telóba? a jobb oldali egyik napról a másikra elkezdte tolni az olajat és természetesen a tárcsára fröcsög rá :D úgyhogy mielőbbi szimmeringcsere lesz, csak nem tudom az olajszintet... :(

amúgy enyém 7 fölött eszik, most próbálom mennyi lesz, ha nem húzom 5-6 ezer fölé
Sziasztok!
Úgy néz ki lesz egy RG-m és azt szeretném kérdezni hogy mire figyeljek oda, van-e úgymond típushibája?


Köszi előre is
Hali! Nekem durván 4 liter között mozog a fogyasztása, bár ha jobban húzom neki akkor ennél sokkal több...
Ki milyen motorolajat szokott használni az RG-jébe? Meg kb nektek mennyit eszik az olajból?
Nézd meg, hogy van-e benne elég víz!
Nektek úgy átlagban mennyit eszik az RG?
Ja, egyébként ma benn a városban fent volt a hűtővíz a piros mező előtt majdnem végig Ez normális, vagy rossz a vízpumpám? Mert ha most ott van akkor 30 fokban benn lesz a pirosban
Most nézem, hogy neked RG200 Wolf van...
Nekem is 200-as RG-m van. Meg van egy 125 RG Wolf is, amit el akarok adni. A 200as nem megy annyit amennyit kellene, de a Wolf igen(elvileg), az a 125 Gammának a városi naked változata. A Gammáról viszont én is azt hallottam(olvastam ) hogy 160-at kéne mennie. A 200as RG Gammáról meg hogy kb.170-et, de mivel nyomatékosabb hamarabb éri el a 160-170 -et mint a 125 Gamma..

Egyébként jó volt a Citadella? Mert én bennragadtam 1 kévézóban, aztán meg eltévedtem, mert más útvonalon akartam felmenni
Huhh nah ennek az infonak én is örülnék Nekem is jól jönne egy normális kapaszkodó, ha tud valaki infót az írjon.
Van egy szolnoki motorosbolt ott általában megszereznek mindent, meg is fogom kérdezni hátha van, de ha nincs akkor jól jönnének az ötletek
Hali!

Kis félreértést szeretnék tisztázni Írtátok,h 145-öt mennek a vasak és hogy a fenébe megy nekem 160-at. Szal nekem nem 125-ös RG-m van hanem 200-as és 40 lóerős. Valszeg ezért megy annyit amennyit.
Kunmadarasra ha tudsz azért gyere le, még én sem voltam éppen ezért itt az ideje!
Sziasztok!
Kapaszkodót szeretnék utasom részére. A motoron ha jól néztem van is rögzítési hely neki de nem tudom hogy honnan szerezhetnék
Ha valaki tud valami megoldást írja már le nekem
Az enyém fekete ciklámen cikk-cakkos, és működő powerrel, NiCaSil-lal, gyári dugó-gyűrű szettel sem ment ennyinél soha többet. A kipufogóból hiheréltem a fojtást, szóval az sem lehet probléma. 80 Kg vagyok, tehát nem egy nagy melák. Ezért is csodálkozom azon, hogy itt a fórumon sokaknak 160-at megy a taliga.
Szerintem tuning nélkül az Rg 100%, hogy nem tud ennyit.
Úgy viszont bekajálna vagy 8-10 lityőt, ezért azzal nem is próbálkozok...
Szia! A 125 RG Wolfot akartam eladni, a 200-ast nem... hát kunmadarasin még nem voltam, nemtom megyek-e, még odébb van.. meg kicsit messze.