Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó! (? ) Jó kis idealizált képek, de szép nem?
Akkor holnap, azaz pénteken, 11:30 kor az újságos bódénál (11:30 kor végzek, de kb 2 perc az út onnan )
Ide is kérünk egy képet majd
Uhh bocs elírtam, felújítás
700km-t ment a bejáratás óta és 180 a végsebessége.. 1500euróért nem kell valakinek?
http://images.google.hu/imgres...
Jövőhét elején kész az RG-m! Full Rizla+fényezéssel új dugóval (Wössner),gyertya,fékbetét:)
Valószínűleg eladó sorba is kerül, de nem sürgős, csak felrakom a netre.Ha vkit érdekel írjon:)
Ok!
Bánki elött, ott az újságosnál jó ahol eredetileg is megbeszéltük
Az okés lenne! Akkor péntek 11.30.. hol pontosan? Bánki előtt jó?
Szia. A karbidat nem szeretnéd már visszakapni?
A hét második felében szerintem találkozhatnánk valamikor...
Esetleg péntek 11:30 kor...
20körül van, multkor cseréltem az enyémen..De nem O gyűrűs láncot vettem rá, mert 40 LE-ig nem kell:)
Nem tudja valaki mennyi az RG-re kb. a láncszett?
Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett 125-ös RG-m nagyobbra váltás miatt. A motor nagyon megbízható, most esett át motorgenerálon, új PROX dugó szettet kapott. Tábori tuningnál szervizelt. Új akksit is vettem bele, Repsol olajjal használtam, még bejáratós. Rendszám, törzskönyv van, műszaki 2009. június 23. Irányár: 280 000 HUF. Tel.: 20/493-3245 Email: nandikaje@freemail.hu
Egyébként az első RG-met én is letettem rendesen, a téli motorozással, meg széthuzattam a városban, aztán meg két személlyel hengerfejes lett, aztán meg később még össze is törtem (mert hülye voltam) tehát tapasztalatból írtam, mert rohadtul megbántam dehát első moci..csak ilyen szempontból kár h RG volt A mostanira meg vigyázok mint a hímestojásra, mert ez még ritkább
Jó, kíváncsi leszek Én csak magamból indultam ki, nem is nagyon próbálnék vele semmit, mert nem egyszerű hozzá alkatrészt szerezni, ritka motor... Azért sok sikert a stuntoláshoz
Hát azt hogy az enyémen van-e jelenleg csak Vdani tudja.. Remélem igen (bár nem emlékszem rá, lehet nincs, de biztos meg fogom nézni) Azt meg méginkább remélem h a 200ason van ...
Na íme a 2T "turbófeltöltője":
Power jet? Hát most azt írtam volna h nincs mert karburátorhoz hülye vagyok erre pont oda lapoztam a könyvemben, amibe 1 éve nem néztem bele ...
\"A power jet egy teljesen különálló fúvóka, amely közvetlenül az úszóházzal kapcsolatban, és a légtorok tetején helyezkedik el. Közel teljes gázig a karburátor ugyanúgy viselkedik mint egy átlagos porlasztó, teljes gázon viszont már akkora asebesség a powerj. kifolyónyílása előtt, hogy a keletkezett vákuum fel tudja szívni a tüzelőanyagot a porlasztó tetejére.Innen a fő légáramba porlad és hatásosan dúsítja a keveréket.(Mikuni 1976 óta készít ilyen rendszerű porlasztókat)
halli nem tudom,hogy tudnátoke segiteni nekem nekem van egy rg-80van gamám és nem akar szikrát adni de már kapot új gyujtotekercset meg trafot és mégse ad szikrát de az a baj nem tudom hogy a gyujtáson kivül a jeladonak vane valami vezérlése és ha van hogy néz ki ha tugyátok külgyetek már egy képet rola.Ja van regeteg blok alkatrészem pl 2db blok az egyik szétszedve a másik egészben.köszi előre ja ez az imail cimem:papp1026@freemail.hu ez meg a tel számom:06202538227 ha megcsörgec visza hivlak
törödj inkább a saját dolgoddal
majd tavasszal megmutizom h lásd mi lett belőle mert a képeken félkészen van...ennyi...kötekedős én is beleköthetnék a képeidbe csak hát nem mindenki olyan mint te...
ki ez te? öcsipok ha látnád h mit tok az rg-vel beszarnál
majd ha te tucc ilyet akkor dumálj am miközöd az én mocomhoz...sztem semmi az én dolgom h stuntolok e vele vagy sem am meg mi van ha nekem stuntként jobban teccik mint gyárian?
I.J.S. a te RG-den van power jet?Mert nekem azt mondta a szerelő, hogy van, de ki van kötve, mivel túl sok benzint kap tőle, és fullad v nemtom (hogy mit mondott).Nem lehetne azt vhogy megcsinálni?
Az iwiwen csináltam egy 2T speed-es lapot, ahhoz jelöltem be embereket, akkor találtam, de azthiszem ezt kihagyom
Ha nem lenne belpiacos, poweres még megérteném
Nem lennéka helyébe alkatrész ügyben