Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nekem is a 125Wolf 145-öt ment pontosan. Az az utcai változata, asszem gyárilag is ennyit kéne mennie, asszem valahol azt olvastam. Nemtudom neked milyen van, de van egy hasonló típus a Gammában is, aminek fehér-piros a festése és nem fordított elsőtelós. Lehet az is csak 145öt megy gyárilag is de csak találgatok. Mindenesetre az enyémben nem működött a power, állandóan nyitva volt.
Mondjuk lehet szakadékban, tepsi forró zsírral a hátában nyomatta a gyerek, ez ugyanis nem látszik...
http://www.youtube.com/watch?v...

Ennyit jelentene egy légszűrő+főfúvóka csere? Az enyém a b.dös életbe se ment többet 145-nél...
Hali!
Figyelj, sztem emiatt a pár csepp folyás miatt nem kell aggódnod. Elképzelhető,h kicsit túl lett töltve olajjal és mivel üzem közben hő hatására változik az olaj viszkozitása ezért a felesleges csöpög csak ki!
Jah és a motor eladást az nem tőled kérdeztem
Nah csak azért kérdeztem,h merre szoktál motorozni, mert én körösladányi vok de itt sajna az enyémen kívül csak choperek vannak, és jó lenne vkikkel bandázni
az elöző hozzászólást ami "VeBa " néven van azt én írtam... csak véletlen a bátyámhoz léptem be....
helló! Hát végülis még nem nagyon motoroztam az rg-mel, mert még sajnos nincs meg rá a jogsim:s... De szépen rendbe van rakva, friss műszaki meg minden... Hát nem mondom, h nagyon folyik, de mindig amikor megállok egy két csepp jön belőle... Kunmadarasra meg attól függ h megyek-e, ha meglesz a jogsim... Jah, és nem eladó... Én februárban vettemn...
Hali! Most nézem csak,h Békés megyei vagy! Merre szoktál motorozni az RG-del? A folyásra nincs ötletem, sok jön ki belőle amúgy?
Te el is akarod adni az RG-t ugye? Mert sztem akkor érdemes visszacserélni a lánckereket a gyári méretűre
Citadellára én nem megyek, de Kunmadárra tuti, oda te jössz?
Hali! Hát jah 160 körül már azért a piros mezőt ütögeti a mutató, de nem sűrűn szoktam ennyire meghajtani. Mondjuk nem vagyok egy nagy tömegű, össz 70 kiló szal nincs megterhelve. 2 személlyel max 140-et mehettem vele.
Én még a lánckereket nem cseréltem rajta, sztem még a gyári lehet.
Valaki tud nekem segíteni? Mert folyik egy kicsit a váltóolajam ott alúl ami van az a "kis cső", és nem tudom hogy miért van ez
Hát az én RG-m is olyan 160-170 körül megy... Idáig 150-el mentem vele ötödikben, de még ment volna..
160at úgy megy, hogy belekergeted a pirosba már, vagy még nem? Jah és kb. hány kiló vagy? Mert az se mind1 Mondjuk én a belvárosban mentem vele annyit, tehát lehet még egy 130-at ki lehetne belőle csavarni, de az nem sok Akkor is hülyén kalapál
Én megyek a citadellára, valahol ott leszek -mikor indulnak?
Hogy mennyit? 120nál meg akar halni! Köszi hogy megírtad, sokat segítettél, ezek szerint tényleg szar az enyém. gondolom neked is 14es első lánckerék van, hátul meg 36.. akkor az enyámnek is annyit kéne mennie.. Hát igen valami nem oké, lehet rövidebb a dt hajtókar mint a gyári
ki jön szombaton citadellára? Én ott leszek
Thx az infókat, sokat segítettél! Végsebességben kb 160-170 et megy, bár a 170-hez már kell egy kis hátszél is . Most télen beszereltem egy direktszűrőt így még nem mentem vele maxot, bár sztem sokat nem dob rajta, de legalább a hangja jobb lett Neked mennyit megy az RG?
Hy all! Odys!: Tegnap hoztam el az Rg-t szerelő haveromtól, és az indítással kapcsolatban annyi volt a probléma,h a lenkereket a hajtókarral összekötő csavarok voltak meglazulva... gyakorlatilag ezért volt az,h indítózásnál az indítómotor búgott viszont semmit nem tekert. Legalábbis nálam ennyi volt a hiba..
jó hogy írod, tényleg az gáz lenne. én még csak a kawával voltam citadella felvonuláson, de még annak is felment, aztán kénytelen voltam össze vissza cikázni Mondjuk a citadellán nem full felvonulás van, sokszor begyorsítanak azért, ahol elfér a tömeg...
Ha lesz pénzem én is kidobok belőle minden szemetet, aztán megcsináltatom gyárival, mert így elég szar..
Hihetetlen Na csáó, örülök neki! Abban különbözik, hogy komolyabb a futóműve, inkább az RGV250-hez hasonlít. Tehát race replika futóműve van. A furat -löket aránya egy endúróé, a Suzuki TSR200-ban ugyan ez a blokk van. Cuccot hozzá a Pinkmotors-nál találsz, www.pinkmotors.hu, wössner gyárt hozzá dugót, vagy rendelsz a www.yakomoto.hu -tól gyárit, de rájuk várni kell. Gyárilag vasperselyes a hengere. Én is most tudtam meg. Tiéd mennyit megy végben? A lánc meg JT van rá, és a Suzuki VL 250en van ugyan ilyen, ahhoz kell kérni, mert különben nem tudják:S elől 14 hátul 36.
Nem árulok zsákbamacskát, van egy két hibája de nagyon jó kis gép.
1993-as, fekete, képek, videó az adatlapomon.
Fix ára 250 ezer HuF. Július végéig műszakival, törzskönyvel.
A fényezésen a kora meglátszik de nem vészes. Amit cserélni kell az műszakira az első gumma, és hátsó fékbetét.
januárban kapott új dugót, gyertyát, akksit.
Köszi az infókat!
Tudnál képeket küldeni a mociról?Meg hogy milyen idős stb.
Köszi a választ.
Az enyém végülis eladó ha érdekel
Elég megbízható, alkatrészt is kapsz hozzá bőven, meg nem is drága..Nálam egyedül a hátsó fékbetét nem bírja 2 hónapnál tovább, de ezt faszom se tudja miért..Pedig normálisan használom.Hirtelen más nem jut eszembe.Az biztos, hogy kezes kis motor, nagyon könnyű tanulni vele
Sziasztok!
Infót szeretnék kérni a Suzuki rg 125-ös mociről, mert venni akarok egyet.Az alkatrész ellátás milyen ennek a típusnak?Megbízható kis moci?A válaszokat előre is köszönöm.