Az hogy sebességben nem tudod tolni az nem azt jelenti hogy van kompresszió, hanem hogy megszorult, tehát a dugód beleolvadt a hengeredbe, nicasilos mocinál egy nagyobb ragadás mint a tiéd a henger halálát is jelenti... nem csak a dugóét...
Pázy..
1.A hátsó gumi egy nagy kalap szar volt amikor megvettem..Mondjuk úgy, hogy örülök h akkor nem estem el..Nah és mivel ugye olyan embertől veszek cuccokat akiket ismerek, így Sanyitól vettem volna a Conti sportot, csak az akkor nem volt!
2.a gyertya..hát nemtudom..a Tieddel dadogott powernél, meg kicsit fölötte, a mostanival nem..
3.Lánc..Sanyi húzta meg előtte pár nappal...
Lenne rá mit költeni..Jah hát a fényezés, igen az tényleg elkellene..Motorikusan JÓ, Endre mondta (szerintem ismered) szóval azzal nincs baj..De előbb leírtam, hogy ma mi történt.
Szerelőtől hoztam el ma.Azt mondta, a dugó kopása 2 századmm.Szerinte nem kell cserélni.10km-t mentem vele 50-70km/h között.Azt mondta még hogyha a hőmérő a közepe felé van, csavarhatom.Elkezdtem húzni, először 8ezer fölé nem pörgött..2x rálőttem a kuplungot, és 9nél megindult (na ez mitől lehet?),Ezután kb 140nél befogott a hátsó kerék..Gyorsan kuplung be, leálltam az út szélére.Tolásra nem indult,önindító ugye látszik milyen..
A dugó egy ismerősöm szerint nem ragadhatott meg, mivel sebességben nem tudom tolni, tehát kompresszió van benne..Állítólag szimering..Jah, és a power szelep ki van kötve (végig nyitott) mivel nem jó az elektronikája, de ez nemhiszem h bármit is jelent.Továbbá szimeringek most lettek cserélve, de hátha télleg vmi olyasmi..
A henger nicasilos, dugó meg 8ezer km-es teflonos.
A püffögő hang nemtudom mi de egy RS is szokott ilyet csinálni, állítólag a maradék benzint köpi ki ilyenkor(nemtudom)...
Ha vki tud vmit az írja már le lécci..Ha nem dugó a baja, csak szimering, akkor az ára 240körül van (irányár, mert jólett volna lefesteni de pénzem már nincs, pedig Rizla+ színben szép lenne)
Ha dugó, akkor így is eladó: 200körül.Ezt majd holnap megmondom, mert visszaviszem, meg megvárom, hogy ti mit gondoltok
Az enyém eladó, most lett átnézve, minden oké rajta motorikusan.
Az idomok néhol megvannak repedve, meg törve ( egy kis részen) de az kb 20ezer ft a javítás.250ezer az irányára, ebből bőven engedik, mert kell a pénz
-msn-en soha nem vagy fenn... Egyébként nem az a nevem, amit az e-mail címnél megadtam Azt csak úgy beírtam, már lehet meg kéne változtatnom, mert egy csomó félreértés volt belőle
-felraktam az RG-t a motor.hu ra Mert ha itt áll csak egyre rosszabb állapotban lesz. Mondjuk most nézem, hogy a Lakihegyi motorbontóban csak(?) 25.000 hozzá egy új tank... lehet megérné felújítani De ez már nekem sok, a másik is 180ezer lett a végére...
Szia!
Ráér, február elejéig Nehogy a nagy sietség a minőség rovására menjen, csak nyugodtan.... De tovább nemnagyon, mert február vége felé kezdek újra dolgozni,és akkor már nem lesz időm összerakni
SZiasztok hölgíek, urak!
Nincs köztetek Komárom-Esztergom megyei motoros?
Vagy esteleg a környező megyékből?
Ha igen akkor lécci vegyen fel MSN-re!
Mehetnénk együtt csapatni majd a tavasszal
Üdv mindenkinek!
Amit javítani kell rajta: idomjavítás, tank(bontóból 40ért, vagy újrafényezteted a régit, és előtte keresel egy tuti karosszériást),új kormánycsapágy, gumik ízlés szerint, teló simmeringezése(jó csak folyik és túl van töltve), hűtővisszajelzőlámpa nem működik(én is úgy fedeztem fel h egyáltalán van mert nem is működött), a powert meg dobozban tudom mellékelni, kicsit hiányosan, a köcsög szerelő miatt(elektronika, vagy műanyag fogaskerék kell hozzá új, +bontóból a 2 dugattyúja, de anélkül is jól ment szerintem, ha forgatja az ember)... jah, első lámpán a foncsort újra kéne fújni vagy mi... aztán.... a elektrendszert kéne azért rajta átnézni, mert néha kialszik a hátsó lámpa asszem.. hmm. most töb nem jut eszembe... ------egyébként mi van a karbijával?
Hali!
Hát tapasztalatból mondom(mondjuk annyi azért nincs ), hogyha olcsón veszel, a végén ugyan ez az összeg fog kijönni a rejtett hibák miatt... Én eddig 3x csináltam ezt meg... az elsőt 240ért vettem, rögtön 70et kellett rákölteni, mert ugyebár pont az volt rossz amit nem néztem meg(féktárcsa, akku, power(az nem is lett)+ nemtommi) A másodikon meg minden tuti volt csak épp hengerfejes volt(mondjuk azt észrevettem), csakhogy aztán jött vele a többi apróbb probléma is(gumik, beálítások, stb.... azt 210-ért vettem, aztán lett belőle 390ezer kapásból.. a Kawa meg azért más téma, de hasonló... tehát én megvenném Viniét, csak nekem nem kell 25ös, de van 100.000ért egy eladó RG Wolfom, azért az áránál jobb állapotban, a blokkja jó(új rg dugó kb.3-4000km-rel, a többi nemannyira Lehet rajta melózni, nekem elegem van...jah, a fekete az...
1.A hátsó gumi egy nagy kalap szar volt amikor megvettem..Mondjuk úgy, hogy örülök h akkor nem estem el..Nah és mivel ugye olyan embertől veszek cuccokat akiket ismerek, így Sanyitól vettem volna a Conti sportot, csak az akkor nem volt!
2.a gyertya..hát nemtudom..a Tieddel dadogott powernél, meg kicsit fölötte, a mostanival nem..
3.Lánc..Sanyi húzta meg előtte pár nappal...
Lenne rá mit költeni..Jah hát a fényezés, igen az tényleg elkellene..Motorikusan JÓ, Endre mondta (szerintem ismered) szóval azzal nincs baj..De előbb leírtam, hogy ma mi történt.
Szerelőtől hoztam el ma.Azt mondta, a dugó kopása 2 századmm.Szerinte nem kell cserélni.10km-t mentem vele 50-70km/h között.Azt mondta még hogyha a hőmérő a közepe felé van, csavarhatom.Elkezdtem húzni, először 8ezer fölé nem pörgött..2x rálőttem a kuplungot, és 9nél megindult (na ez mitől lehet?),Ezután kb 140nél befogott a hátsó kerék..Gyorsan kuplung be, leálltam az út szélére.Tolásra nem indult,önindító ugye látszik milyen..
A dugó egy ismerősöm szerint nem ragadhatott meg, mivel sebességben nem tudom tolni, tehát kompresszió van benne..Állítólag szimering..Jah, és a power szelep ki van kötve (végig nyitott) mivel nem jó az elektronikája, de ez nemhiszem h bármit is jelent.Továbbá szimeringek most lettek cserélve, de hátha télleg vmi olyasmi..
A henger nicasilos, dugó meg 8ezer km-es teflonos.
A püffögő hang nemtudom mi de egy RS is szokott ilyet csinálni, állítólag a maradék benzint köpi ki ilyenkor(nemtudom)...
Ha vki tud vmit az írja már le lécci..Ha nem dugó a baja, csak szimering, akkor az ára 240körül van (irányár, mert jólett volna lefesteni de pénzem már nincs, pedig Rizla+ színben szép lenne)
Ha dugó, akkor így is eladó: 200körül.Ezt majd holnap megmondom, mert visszaviszem, meg megvárom, hogy ti mit gondoltok
Majd ha tudsz róla konkrétabb dolgokat, akkor írj már ide, gondolok itt a hengerre, hogy megmaradt-e, lett-e egyéb baja!
Az idomok néhol megvannak repedve, meg törve ( egy kis részen) de az kb 20ezer ft a javítás.250ezer az irányára, ebből bőven engedik, mert kell a pénz
Meg tudnátok mondani, h az rg 80-as moccban merre van a termosztát?
Köszke
de engem vmi csepreghy.anna vett fel
125ös rendszámos sport motorkerékpárra Cserélnék Személyautót!
Autó Adatai:
-FIAT TIPO 1.9 TDGT
-Évjárat: 1991"
-Műszaki Érvényesség: 2010.08.21
-Zöldkártya Érvényesség: 2009.08.21
-LE: 66kw/90LE
-Önindító frissen felújítva!
-Motorikusan kiváló!
Érdeklődni:
-Email: haxorx@citromail.hu
-Tel.: 06/303278984
Ráér, február elejéig Nehogy a nagy sietség a minőség rovására menjen, csak nyugodtan.... De tovább nemnagyon, mert február vége felé kezdek újra dolgozni,és akkor már nem lesz időm összerakni
Nincs köztetek Komárom-Esztergom megyei motoros?
Vagy esteleg a környező megyékből?
Ha igen akkor lécci vegyen fel MSN-re!
Mehetnénk együtt csapatni majd a tavasszal
Üdv mindenkinek!
Csütörtök megcsinálom, pénteken odaadom, ez így jó?
Mert most vizsgaorgián vagyok éppen
Hát tapasztalatból mondom(mondjuk annyi azért nincs ), hogyha olcsón veszel, a végén ugyan ez az összeg fog kijönni a rejtett hibák miatt... Én eddig 3x csináltam ezt meg... az elsőt 240ért vettem, rögtön 70et kellett rákölteni, mert ugyebár pont az volt rossz amit nem néztem meg(féktárcsa, akku, power(az nem is lett)+ nemtommi) A másodikon meg minden tuti volt csak épp hengerfejes volt(mondjuk azt észrevettem), csakhogy aztán jött vele a többi apróbb probléma is(gumik, beálítások, stb.... azt 210-ért vettem, aztán lett belőle 390ezer kapásból.. a Kawa meg azért más téma, de hasonló... tehát én megvenném Viniét, csak nekem nem kell 25ös, de van 100.000ért egy eladó RG Wolfom, azért az áránál jobb állapotban, a blokkja jó(új rg dugó kb.3-4000km-rel, a többi nemannyira Lehet rajta melózni, nekem elegem van...jah, a fekete az...