Az a helíyzet hogy öregkoromra már nincs kedvem tologatni, és nem is könnyű 140 kilot tologálni. :)
Bikára én is gondoltam, rákötöttem egy varta autoakksit, semmi változás, csak simán az autoaksival még gyujtás sincs. Ez mitől lehet? Hisz azért mert motorban zselés van, autoban meg nem ez nem lehet ok, hiszen 12v egyenáram mindkettőnél azonos.
Ötlet hogy miért nem megy vele?
Az aksi lemerülhetett be kéne bikázni, az hogy olajos a gyertya az is lehet gond mer nem tud áthúzni a szikra az olaj miatt. Én a Simsont egy hétig nem használtam. Utána beakartam indítani de letört a berugókar, gondoltam betolom...
hááááát... az utca végéig meg vissza sem akart beindulni
jo....
gondoltam karral könnyebb lesz. Megvettem, beszereltem.... és láss cvsodát így sem indult. Mi a fasz lehet.... Monnya fater nézzük meg a gyertyát. Tiszta olaj volt letisztítottuk, visszatettük, és elsőre szivató nélkül, beindult
Köszi a tanácsokat, 1. dolog: Tolást próbáltam, földúton nem sikerült, rossz helyen lakom. :(
2. Sikeresen kiemeltem a gyertyát, tiszta olaj volt, gondolom ez lehetett akor a hiba. Visszatettem és igy sem indul, ámbár alig pörög fel az indítómotor, sőt.. Tehát akksi lemerült, most ez lenne a problema tehát, hogy végre a gyertya tiszta?
Beköpte a gyertyát szentem. Ki kéne venni és letisztítani, és utána megy.
Mindig ugy állítsd le a motort hogy felpörgeted 6000-ig monnnyuk ép ezért hogy ne köpje be agyertyát
Sziasztok! Egy hónapja nekem is a 2. szériás rg-m van, minden nap pöcögtem vele egy kicsit, de egy hete nem mentem vele kb, és ma nem indul, lassan már az aksit is leszívja a sok önindító. Mit csináljak hogy beinduljon?
Sziasztok! Nagyon jó kis motor ez, úgy megy mint a legjobb 125 ös, csak sokat fogyaszt. nem tudom hogyan használja az akinek max 5.5 L-t fogyaszt. Nekem 5.5 L a minimum volt amikor amikor utazóban 7500 as fordulatomon mentem. Városba ha egy KICSIT hajtja az ember 8L -t eszik. Ezt csak így zárójelben jegyeztem meg. De a legtöbb 125-ös (amelyik megy is rendesen) ennyit fogyaszt.
Ja és az mitől van hogyha beállítom melegen az alapjáratot monyuk 1500-ra szépen pöfögjön. Leállítom és hidegen meg gecc a 6000-ig kipö9rög, nem lehet hogy el van egy kcsit záródva az alapjárat fúvóka? Ki kéne tisztítani?
Azért van ez,mert a Japán a kompresszióviszonyt nem úgy méri,ahogy mi.Ő a kipufógónyílás zárásától számolja a kompresszióviszonyt,ami ugye lényegesen kesebbebbnek hangzik,mintha a teljes lökethosszból számítaná ki
Kicsit fennakadtam a kompresszión!
A 125világa cikkben tényleg 7,4 bar van kompressziónak írva, de sztem ez egy egetverő baromság vagy csak símán elírás!
gondolkodjatok már... ha ennyi lene benne akkor 120at menne :D
Az apriliámba a gyári kompresszió 13 körül van és az összes 125ös 2tben is ekörül!
Még nem nagyon vágom ugyanis 3 napos:D
De ráillenek a leírtak mind fékben mint úttartásban
a végét még nem nagyoin próbálgattam,
alacsony fordulaton ez is halott uyg mint a többi. 5000-től
de ionkább 6 tol aztán 8-tól tyííííí erezd el a hajam.
Ja és ez Japán nem pedig olasz.... Nagy különbség a minőségben
ilyen videókat csak rs125ről meg nsr-ről találtam!Amúgya van berénybe 2.szériás, 93as, és én a 125világa tesztjében azt olvastam h rs, Mito szinten van...
Hát igen.Motoroztam vele több mint 15 ezer km-ert,mindenféle hiba nélkül.Egy dugattyút cseréltem benne és annyi.Öt és fél liter fogyasztott maximum.Nagyon remek kis motor volt
Bikára én is gondoltam, rákötöttem egy varta autoakksit, semmi változás, csak simán az autoaksival még gyujtás sincs. Ez mitől lehet? Hisz azért mert motorban zselés van, autoban meg nem ez nem lehet ok, hiszen 12v egyenáram mindkettőnél azonos.
Ötlet hogy miért nem megy vele?