Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen külön olajozású.
sziasztok nekem van egyben egy 125 ös gamám eladó alkatrésznek
Sziasztok!

Most szeretnék venni egy RG-t és azt szeretném megkérdezni, hogy külön olajzású vagy nekem kell a benzit kevernem ?

Előre is köszi: Dávid
Köszi a segitséget! veszek bele egy gyertyát, megnézem azzal mit pörög!
7es? 9es való bele
Sziasztok! szerintetek mi oka lehet annak hogy a moci nem pörög ki 12000-ig? olyan 8-9000-ig forog csak. elvileg a gyertya jo, bár nem tudom milyen hőértékü gyertya való hozzá.most 7-es van benne.benzint , levegőt kap. szerintem a jol van karburálva.
Sziasztok elcserélem a mocim robogóra. Kell bele egy gyűrűszett vagy max fúrás 10-25e Ft Különben jó kis gép.
Megnéztem a rajzot, lent a műhelyben sajnos teljesen más a 80-sokhoz képest Nembaj majd meglesz oldva a dolog valahogy Amúgy nem is tudtam, de lehet kapni a mocihoz vadi új idomokat és aránylag reális áron
Innen a 8 - Servicing information.

Vagy talán jó így is:
Nem tudom megnyitni legalábbis nekem nem tölt be semmit
Kapcsolási rajzban talán jó lesz a 150-esé is. link , 9. oldal
Persze akkor járó motor mellet
Hello.
Nekem volt cseredarabom ki is cseréltem, de nem oldódott meg a probléma. Legjobb lenne egy Gyári kapcsolási rajz hozzá, de nem találok sehol Nagyon azt súgja a megérzésem, hogy valamit elkötöttek, mert a gyújtáskapcsoló és az első lámpa illetve a parkolólámpa utólag van bekötve és szerintem valamit nagyon elrontottak. Az érdekessége az egésznek csak annyi, hogy amikor felrakom egy rendes aksival minden tökéletesen működik, de a nem megfelelő töltés ugyan úgy lemeríti az aksimat idővel:S elvileg aksi nélkül is működni-e kéne mindenek és rendesen
Mi csinálta azt? mert nekem is volt ilyen, de én nem tudom.
Szerintem a feszültség szabályzóval lehet valami. Ülés alatt a baloldalon van, az a hűtőbordás izé az.
Nem szóltam. Már megoldódott de köszi.
Hello!
Lenne egy problémám. Valaki tudna esetleg segíteni? A power szeleptől jön egy cső és nyításnál olajsár féle cucc folyik ki a csőből:( Valaki nem tud segíteni?
Hello!
Nem tudom van-e itt valaki, aki ért egy kicsit az elektrónikához, de az én suzukim azt csinálja, hogy 1-2ezres fordulaton pislákol az üres jelző illetve a lámpáim, de amikor gázt adok neki elmegy a világítás és minden más is. A motor rendesen jár alul fölül azzal semmi gond nincs. Szikra normális, de valahogy a töltés vagy valami elkötés lehet a rossz kőzöm sincs. Kicseréltem azt a dobozt ami a gyújtótekercsek után jön egyből(?) Arról se tudok semmit, de a motor nem változott meg tőle, ugyanúgy megvan a hibája A duda is úgy működik, hogy alapjáraton szól és ahogy gázt adok elcsitul. A hőfokmérő óra is visszajelez, de amikor gázt adok kicsit vissza esik azis Még a tekercseket nem mértem le, de ha alapjáraton van töltés nem hiszem, hogy tekercs problémája lenne bár kitudja
Budapesten tudok, de az neked messze van, szerintem van közelebb is...
Én Táboriéktól szoktam volt beszerezni... Elég ügyesen beszerzik a cuccokat, vagy legalábbis szerezték...
Jaja, minden volt hozzá azonnal, 2 dolgot kivéve: van egy olyan csapágy a főtengelyen, ami ugyanolyan, mint a másik főtengőcsapágy, azaz 6204-es de van rajta egy gyűrű, (innen kezdve 6204N-nek hívják) na arra 1 napot várni kellett. Mellesleg a váltóban is van egy sima 6204-es csapágy...
Ugyanennek a csapágynak (a váltóban lévő 6204-esé) a szimmeringje pedig egy kifejezetten szimmeringekre szakosodott boltban volt csak kapható. Elég drága is volt, 2600Ft...ez a hornyos csapágy is majdnem 2000 volt, a sima meg 1500 körül...a többi kis bizbasz szimmeringek, O-gyűrűk (váltókimenet meg üresjáratjelző alá gumikarika) pár száz FT.-os tételek voltak. Összesen és mindennel együtt a csapágy-szimmering cuccok szűk 8000Ft.-ban álltak meg. És Koyo meg SKF minden. Ja, az a csapágy, aminek nem találom a helyét, az Szlovák de már gyanakszom, hogy nem is ehhez a mocihoz valóak...
Egyszóval: mindent megkapsz egy normálisabb méretű SKF kereskedésben azonnal, amit meg nem, azt beszerzik pikk-pakk vagy adnak címet, hova menj. Rendesek voltak.
persze... tudom... faterom motor szerelő igazából nekem csak az alkatrészek kellenének hozzá. jászberénybe van egy csávó ő nagyon jó gépmunkákat csinál és szerezne is hozzá wössner dugót csak ugye az nagyon drága lenne. nem úgy állok most, hogy ezt megtudjam csináltatni de valószínű, hogy addig félre lesz rakva és akkor tényleg rendesen meg lesz csinálva minden rajta azután meg eladásra kerül a sor. még szerencse, hogy egy japán motorról beszélünk nem egy szutyok olasz vacakról... egyik srác havonta hozza ide henger dugó miatt a 2005ös rs 125t mikor hozza így magamba mindig el mosolygok... javasolta neki fater, hogy cserélje is le, mert tényleg az olasz 2 űtemű sportmotorokról semmi jó tapasztalata nincs amióta motorszerelő... Szóval alkatrészeket nem tudsz hozzá?
Ha nem pucolod őket néha akkor beragadnak, a letörtet azt meg nehéz lesz szerezni mert ez nagy hibája ennek a gépnek, elég sok embernek ment már szét sajnos...
Igazából az a tuti ha hónoltatod is a hengert, márpedig azt gépműhelyben csinálják, és ott általában keresnek neked dugót is hozzá...
hatvani vagyok és 93as évjáratú rg-ről van szó. a fontosabb igen a dugattyú. de power szelepeim még akkor sincsenek. akitől vettem úgy rakta össze... :/ egyik power szelep le van törve az mozog a másik pedig be van ragadva...
Adatlapod üres, és nem mondtad hogy mikori Rg hez kellenek ezek, így nehezen lehet rajtad segíteni... Régihez van hengerem, de van egy olyan érzésem hogy neked az újhoz kell, de nem értem igazán a dolgot, rohadt sok bolt árul dugókat... googleb beírod és kidob egy jópár helyet ami közel is van hozzád...
Sziasztok. Lenne egy igen nagy kérdésem. Nem tudna valaki nekem az Rg 125-höz henger-dugó szettet ami tartalmazza a powert elfogadható áron. de ha csak power és dugószett van már azt is meg köszönném.