Kis segítséget kérek : Egy 200-as RG-m van, gondolom tudjátok,h alkatrészt alig lehet hozzá kapni... Tudnátok mondani pár helyet ahol könnyedebben hozzá lehetne jutni cuccokhoz? Illetve,h ez a 200-as alkatrész szemponjából mennyiben különbözik a többi RG-től? előre is thx
Odys!
Az indítással kapcsolatban: Jelenleg nekem is ugyanez a bajom az RG-mel, hidegen alig indul, ráadásul ha sokat járatom még az akkut is leszívja... először azt hittem,h az önindítóval van baj, de már kiderült,h nem az... most egy szerelő haveromnál van a vas még nem szedte teljesen szét de a héten kiderül,h mi a baj. De az szinte biztos,h vmi alkatrész kelleni fog hozzá! Ha megtudom,h mi volt a baj majd még írok!
Vétellel együtt, olyan 500ban van, ha nem több...Olcsóbban nem nagyon akarom adni, mert elég sok mindent költöttem rá, meg hát ilyen festése nem hiszem, hogy sok RG-nek van...
CBR 125 felé nézelődök, inkább a megbízhatóság kell, meg az, hogy nyugodtan eltudjak menni a világ végére, anélkül, hogy baja lenne.Nem bízom a 2T-ben, nameg már pénzem sincs fenntartani...
Találtam egy jó fej szerelőt, 1nap alatt kerített nekem ugyan olyan láncszettet, pedig nem típusméretek voltak. A motor így kb.90%os a blokkon kívül közben le lett cserélve a telóolaj is végre profin, végre nem egy barkácsmester csinálta. Már csak a blokkot kéne rendberakni, át is nyergeltem innét a TSR -es topicra, mert rájöttem annak a blokkja van benne, miután elkezdtem japán honlapokat olvasni A 4.ei citadellán jó lene a tali, lehet én is mennék
Hello mindenki!
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.
Szerintem se lenne hülyeség egy tali vagy valami hasonló.
április 4.-én mehetnénk eggyütt Citadellára például, vagy május 1.-jén Kunmadárra.űMit szóltok?
Na hajtókarcspágyas a 200-as, vagy mi, pont a bejáratáson túl kb.1000km-rel. Halottam, hogy zörög meg kalapál, de azt írta egy RG200 volt tulaj nekem, hogy ez egy zajos blokk típus.. Erre elmentem egy szerelőhöz tegnap gumitcseréltetni, aztán ő is ugyan azt hallotta mint én, meg már voltak erre utaló megjegyzések. Szóval megint cumi lett a dolog .Fasza, most vertek át 3x-ra(vagy totál hülye szerelőt fogtam ki megint, bár ez a kissebbik lehetőség) A szemét bennehagyta a DT hajtókart, tudtam hogy szar lesz. De jó ez a motor most fog 550ezrembe lenni, ha ezt most kifizetem:( Egyszerűen nem érdemes használt motort venni ha nem profi szerelő az ember.
Uhhh nagyon jól néz ki Nagy ötlet volt ilyenre festeni De az eredeti Rizla+ festés világosabb kék nem? De nagyon állat lett Tehetnél fel több képet is róla.. Mennyiért csinálták meg?
Sziasztok!
Hátsó fékbetétet kellene cserélnem sűrgőssen. Érdeklődnék hogy honnan vagy hol és mennyiért tudnék betétet ill. más alkatrészeket venni a motoromhoz.
Sziasztok!
Egy kis infó kéne mert sajnos megállt a motorom! Meg tudná mérni valaki oszcilloszkóppal indítózás közben mennyi az indukciós gyújtásjeladó feszültsége? Ülés alatt megy egy csatlakozó 2vezetékes piros/zöld és kék/piros erre kéne rámérni! Vagy gyújtásvezérlőjébe a jobb oldali legszélső lábak! Ugyanezen színkombináció! Nagyon megköszönném!
Az indítással kapcsolatban: Jelenleg nekem is ugyanez a bajom az RG-mel, hidegen alig indul, ráadásul ha sokat járatom még az akkut is leszívja... először azt hittem,h az önindítóval van baj, de már kiderült,h nem az... most egy szerelő haveromnál van a vas még nem szedte teljesen szét de a héten kiderül,h mi a baj. De az szinte biztos,h vmi alkatrész kelleni fog hozzá! Ha megtudom,h mi volt a baj majd még írok!
CBR 125 felé nézelődök, inkább a megbízhatóság kell, meg az, hogy nyugodtan eltudjak menni a világ végére, anélkül, hogy baja lenne.Nem bízom a 2T-ben, nameg már pénzem sincs fenntartani...
Egy találóskérdés: önindítóval képtelenség hidegen beindítani a motort. melegen nagy nehezen még csak-csak.(új akksi, kaját, szikrát kap) Tolásra pedig hidegen-melegen egy fél hátsókerék fordulatra beröffen. Már rengeteg embert megkérdeztem aki ilyen körökben mozog és senki semmit. ha valaki hallott már ilyenről vagy tudja mi a baj megköszönném a segítségét.
április 4.-én mehetnénk eggyütt Citadellára például, vagy május 1.-jén Kunmadárra.űMit szóltok?
Ki lenne benne majd egy kis RG-s összezörrenésbe? Vagy ha más nem akkor egy motorostalira közösen elmenni?
Hol és mennyiért bírnák kicseréltetni a hátsó fékbetétemet A 125-ös RG-be?
12ezer volt a rizla matrica szett, a festés meg 21..Gyárilag télleg világosabb, de élőben is..:)))
jah, nem tudja valaki, hogy honnét tudok idomtartó csavarokat szerezni az rg-re
Hátsó fékbetétet kellene cserélnem sűrgőssen. Érdeklődnék hogy honnan vagy hol és mennyiért tudnék betétet ill. más alkatrészeket venni a motoromhoz.
Egy kis infó kéne mert sajnos megállt a motorom! Meg tudná mérni valaki oszcilloszkóppal indítózás közben mennyi az indukciós gyújtásjeladó feszültsége? Ülés alatt megy egy csatlakozó 2vezetékes piros/zöld és kék/piros erre kéne rámérni! Vagy gyújtásvezérlőjébe a jobb oldali legszélső lábak! Ugyanezen színkombináció! Nagyon megköszönném!