Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előtte------ utána.. Nem rendeltetésszerű használat
Vigyázni kell kinek adja el az ember
Nem értem egy 17Nm-es blokk mért jó stuntolásra
csáó.keresek 125ös,rendszámos,lehetőleg 93-nál fiatalabb motort,normál állapotban 200-230e ft körül.
http://www.belcord.hu/ Egy haverom a mitoját ide vitte, 20ropi volt..Azt mondta nagyon korrektek, mert a motorhoz vmi cuccot otthagyott (nemtom most konkrétan h mit, vmi lényegtelen dolgot) és telefonon még fel is hívták h nem-e az övé...Ahelyett h el rakták volna azt pá..Ritka az ilyen, meg télleg jó, nem 1x vitte már oda szerencsétlenségére
A gyűrűről annyit mondott h semmi baja..--ezt elírtam, a gyűrű is cserés, szorri
Na...Most beszéltem a szerelővel..Az olajozás magas fordulaton nem működött.Nemtudom hogyan, de nála volt a motor, tehát ő babrált vele vmit..Azt mondta, hogy az új hengert kifizeti, a dugót meg nekem kell megvenni..Hajtókarral nincs baj, főtengelyhez értő csávó azt megnézte..És itt téma lezárva, Liebing, bocs ha kiosztó volt a kommentem, cska kicsit felhúztam magam, nem rajtad, hanem Vini kommentjén, akinek előbb már leírtam amit akartam..
Újra összerakta a blokkot igaz nem bejáratos de megváltozott benne minden annak újra megkell kicsit szoknia magát! nem kellett volna neki így küldeni, vagy rosszul rakta össze és megakadt a gyűrű vmelyik ablakba!-Lehet rosszul rakta össze.de mondom csak lehet.nah igen nem értek hozzá, de ha visszarakja a dugót, amit ő mondott, hogy jó állapotban van, és azt is mondta, h ha meleg a motor húzhatom, akkor szerinted, miért ne húznám?
A gyűrűről annyit mondott h semmi baja..Több éve motor szerelő, akkor miért ne higyjek neki, és minek cseréljem ki?Ő mondta, hogy visszarakta a dugót, és h 0,02mm a kopása.azt mondta nem szükséges cserélni, 8ezer van benne..Nah hát nekem is ezt mondták h a teflonos vertexek bírják kb 20ezerig..Aztán meg 10 km után megragadt..Ha én vok a hibás, akkor én vok, én bajom, ha meg nem akk meg ez van, nemtok vele micsinálni..
látod nem hittél nekünk mi megmondtuk( aztse tudom ki mondta hogy szimering te meg hajtottad azt is, az ha szar csak megáll és nem indul)
Ha veszel új dugót meg hengert és nem veszel hozzá új gyűrűket akkor barátom gratulálni tudok csak! a kopott gyűrűket visszarakni és kitudja hogy hol van rajta a ragadás miitt egy kis repedés is amit nem állapitasz meg szemmel!

Amiket irsz abbol azt látom hogy a motort csak használod de törödni vele nem nagyon, meg gondolkozni sem gondolkozol!
össze lett rakva egy motor és egyből 9000nél rákuplungolsz meg cibálod neki 140el mikor ez a vége! akkor szerinted ez kinek a hibája?
És hajtókar kittet, nem kell hozzá vennem (ezt szerelő mondta, te nemhiszem h jobban értenél hozzá ) csak egy dugót meg egy hengert,vagy azt perselyeztetem..
Vini, örülnék, ha te meg Pázy leszállnátok az ÉN MOTOROMRÓL, mert kurvára nincsen hozzá semmi közötök!Neked eddig se volt, Pázynak meg már nincs!Fogajátok fel végre!Jah és csak, hogy világos legyen..Nembiztos még az, hogy az én hibámból szorult meg..De hát ehhez sincs semmi közötök...na csá
törődtél azzal az RGvel látszik...
és ha megszorult nyugodtan egy hajtókar kittet is vehetsz hozzá 20ropi perselyezés 10-15 új dugó vasperselyeshez 20, és a munkadíját a főtengelypréselésnek nem is mondtam és az egyéb költségek tömítések stb.... jókis végösszegre számíthatsz
enyém is eladó
http://www.hasznaltauto.hu/2679274_suzuki_rg_199
2
Egy jó perselyező engem is érdekelne, ha tud valaki.... azért a perselyezés, mert akkor a következő ragadásnál már elég a hónolás meg a dugócsere...
Éljen..Besült a dugó, és a nicasil réteget is szépen lebarmolta...
Így is eladó a motor csak kell bele egy henger+dugó (csodával határos módon a gyűrűnek semmi baja nemlett), vagy perselyeztetni a hengert..Ha vkit érdekel annak megadom az msn-em
Hát mondani lehet, csak aki ilyet állít, az nagyot hazudik:)
Az RS-ek alig érik el a 170et..Nemhogy az RG-k amik jóval kevesebbek lóerőben, meg stb...
Mondjuk lehet h az a mínusz 20km/h-s végsebesség a Wolfoknál az idom hiánya miatt van Én 145-öt mentem vele, mondjuk szar úton.. Azt hittem powerrel megy 170-et a Gamma. Mindíg annyit szoktak mondani...
Nekem is az volt, állandóan nyitott helyzetben van, vagyis teljes kipufogóméret, úgy 10.000-nél kezdett el húzni és ott nagy volt a teljesítményugrás...nálam is az elektronika volt rossz, (kis fehér fogaskerék benne kifárad, már volt a fórumban egy csomószor szó róla, h hogy lehet megcsinálni, kivéve az enyémet, mert annál már alkalmazták azt a trükköt 1x ) meg nekem hiányzik is valami alkatrésze, valami rúd vagy hasonló . Viszont nálam még a szerelő mondta, hogy a power két dugattyúját is rögzítenie kellett valahogy, mert különben alapból beleverne a hengerbe ha nem működik...
Hát én most általában bármikor ráérek... téli leállás van a munkahelyemen, úgyhogy nekem minegy. (de a reggel 8-nak nem örülnék most annyira )
Ezt a kikötést úgy értettem, hogy folyamatosan nyitva van, ezért nem megy alul, felül viszont sikít:)
Mikor jó volt a power, vagyis nyitott-zárt akkor 150.Most így 140-nél ragadt meg, de még ment volna nagyon.Alul viszont elég gyenge..8ezertől meg majdnem beszartam 2 hónap kihagyás után
Mikor szeretnéd visszakapni a karbit?
Hétfő esetleg?
Majd vasárnap megbeszéljük, ha az úgy jó neked...
Hali!
A te RG-d mennyit megy power nélkül?
(a video kommentekben írtad h a tiéden is "ki van kötve") -kíváncsi vok mennyire befolyásolja, én működő poweres 125-össel még nem mentem.. Mondjuk nekem a Wolf típus volt, az azthiszem alapból nem megy annyit mint a Gammák..
Most indulok a szerelőhöz, imádkozom, hogy nem lesz sok az anyagi kár..
Attól megragadt! Mostmár lehült annyira, hogy tudjon mozogni, de kampó van! Mivel toltátok, azért ha még a ragadást túl is élte a henger, a tolást már nem hiszem! Szedjétek szét!
betoljuk*
Jó, de akkor ha beoltjuk, és kiengedem a kuplungot, akkor is bekéne fogni a keréknek nem?Mert nem ez volt, hanem, hogy toltuk, és egyszerűen nem akart beindulni...