Grat a géphez jó kis járgány, a kételkedés mindenkiben ott van, hiszen ismerjük a magyar motorok állapotát... Nekem azt mondta a srác, hogy a blokk felújított és amikor a karbit leszedett ott ált benne a sár.. ennyit erről Én nekem sikerült ma vennem egy másik suzukit alkatrésznek kemény ötezerért. (Blokkal sztem megért annyit) Még karbi is van rajta szval lesz alkatrészem hozzá
grat az uj géphez! nem akarlak nagyon cinkelni DE: "lábán hoztuk haza a gépet. Kételkedtünk hogy kibírja-e de azt a 260 km-t nagyon szépen 90 km/h-ás sebességel kibírta"
Hellotok! Tegnap vettem Érdről egy Suzuki RG 125 R 1994es gyártmányú gépet. Én Balmazújvároson lakok Debresentől 25 km-re és a lábán hoztuk haza a gépet. Kételkedtünk hogy kibírja-e de azt a 260 km-t nagyon szépen 90 km/h-ás sebességel kibírta. Pöcre indul, a hangja is nagyon jó, semmi baj eddig a motorjával. Külsőleg vannak rajta karcok mert estek vele ezelőtt, de kijavítható. Csak nem tudom miért ma mikor beindítottam felmegy 3-4 ezres fordulatig és utánna visszamegy rendesen. Ez mitől van? de amúgy már most nagyon megszerettem mert nagyon hálás gép és harap. Bár 30 LE de azért pörög rendesen és alacsony fordulaton és ha pakolom nagyon jól veszi és nem fullad hanem bírja. Rakook fel képeket is. Csak egy bajom van: az a rózsaszín ááá :D
helloka nekem van egy suzuki rg ém de már nem használom ha valakinek kell irjon msn : kisruttner@hotmail.com nem müködöképes alkatrésznek jooo egyben az egész elvihetö jelképes összegért tell 06306240499
Nekem elöl Mitas van hátul Dunlop, de két kerék között tapadási különbséget nem vettem még észre . Árát nem tudom mert én így vettem a motorral, de legalább ennyit eltudtam árulni és segíteni . Amúgy nekem van egy kapaszkodóm RG80-ról. Netalán ha azt megtudod csinálni hozzá vagy stimmel akkor elviheted, mert az enyém úgyis át lesz alakítva 1személyesre A képen látod milyen a kapaszkodó meg, hogy van felfogatva.
Sziasztok!
Milyen gumit vegyek az RG-re előre? Most DUNLOP SPORTMAX 100/80 R17 van fennt de már nem megy át a műszakin. És mennyiért kapok rá jó minőségű gumit? Hosszabb távokra is megyek vele inkább valami túrásabb kellene.
Én próbáltam keresni a motor után valamilyen anyagot, de semmit nem találtam még idáig. Talán egyszer találok valamit és akkor megosztom veletek . Sajnos eléggé ritka motor az RG és nincs sok anyag róla. Találtam egy fórumot Suzuki RG néven de már 2008 jun. óta nem írt senki oda sem. Nekem ugyan van egy 1987-es Yamaha RD szakkönyvem ami 250oldalon ír le mindent, de sajnos teljesen más motor az RG-hez képest, így felhasználni sem lehet hozzá .
Nekem sikerült megcsinálnom a Suzukim blokkját, mint kiderült egy kábel letestelt és mert már tönkre ment a kábel szigetelése és nem volt megfelelő szikra, így nem bírta az anyagot berobbantani sem. Tegnap előtt mentem vele a boltba és vissza, kisebb csörgésre lettem figyelmes egyből lehúztam a külön olajzásnak a csövét és egy csöpp olaj se jött ki rajta . Úgy vettem alapból, hogy a motor hengere frissen volt fúrva, ha nem hallom meg a csörgést lehet 1hét múlva furathattam volna újra a hengerem Mivel szerintem gatya az olajpumpám keverékkel fogom használni, szerintetek 1:40 vagy 1:50-el kellene keverni?
Továbbá ma kiszereltem a teljesen egyedi sufni tuning berúgótengelyem a képen láthatjátok is, ha valaki tudna egy jó állapotban lévőt vagy lenne valami ötlete amivel megtudnám csinálni írjátok le
láncszettet szerintem bármilyen ezzel foglalkozó kereskedésben kapsz hozzá. én a Pink Motorstól vettem JT lánckerekeket (első ~1500 hátsó ~5000) és D.I.D láncot (~6000). kb erre számíts :D
Tök jó, hogy itt mindenki minden kérdést tesz föl, de senki nincs aki megválaszolná... most nincs ezen a topicon senki aki jobban ért hozzá, mióta Vini meg egy két tapasztaltabb RG-s innét lelépett motorváltás miatt, vagy nemtom mért
Ma leálltam egy benzinkútnál, aztán indulásnál ráadom a gyújtást erre zakatolást hallok, hát nézem, a powerszelep kis elektromotorja az Többször is kikapcsoltam-ráadtam, erre nem hagyta abba.. csak 5.x-re kb... Megfogtam a bowdeneket és mozgott, vagyis dolgozott az elektronika minden ok nélkül... volt már valakinek ilyen, hogy így beragadt?
jah és lenne egy még egy kérdésem! nagyon zabálja a gép az olajat mostanába ami sok pénzembe van me szart nem töltök bele de nagyon zavar h füstöl meg zabálja . először az olaj adagoló bowdenre gyanakodtam me maszek volt benne megrendeltem a gyárit a suzukitól de ugyan úgy zabálja:S szal ha meg tudnátok mondani mitől nőhet meg ennyire az olaj fogyasztása azt megköszönném
Hello.
Nem rég vettem egy kis RG80-at. Felújítani kellene, amivel nem is lenne gond, mivel van benne kompresszió, szikra meg is rázott azzal sem lehet gond, a karburátort harmadszor pucoltam ki (kompresszorral), de amikor összeszerelem kinyitom a benzincsapot telefolyik benyával pont ahogy kell, szívató kart letolom rúgom-rúgom-rúgom és semmi. Kb. 5perc után elfáradtam és abbahagytam. Amikor kiszedtem a gyertyát azon egy kicsi benzin sem volt látható. Légszűrőben a betét nemrég volt cserélve és kb. 2napja égettem ki a kipufogót kínomban. Elkeseredett benzinhiányomban a gyertya nyílásnál egy kis benzint becsurgattam akkor sikerült beindítani, de ahogy leállítottam újra nem lehetett beindítani. Tegnap leszedtem a membrámot és egy kis inekciós tűvel befecskendeztem a benzint a hengerbe. Rúgtam rajta jó párat és amikor kiszedtem a gyertyát azon nem is látszódott a benzin mintha nem is a hengerbe adtam volna neki. Amióta kipucoltam a karburátor nem lehet életre kelteni a masinát. Lassan télleg visszatömöm azt a sárkupacot a karburátorba a súber elé ahogy volt Mielőtt szétszedtem ment alattam 100-at ami szerintem nem rossz egy kis 80-astól. Csak hát, ha a henger légszűrő nélkül benzin-levegő-sár keverékét szívja nem lesz hosszú életű motor... Akinek van valami ötlete mi lelte a kis masinát kérem írja le, mert részben bosszantó is, hogy egy "karbantartástól" nem lehet használni lassan egy hete a motort
Bárki aki tud segíteni megköszönném .
Itt az msn címem is: dani92_86rd@hotmail.com
Ja, még az lenne a kérdésem, hogy lehet attól valami baja, hogy kevés vízzel hajtottam? Egyébként hány literes a hűtője? Fagyállót nem tettem bele, azt mondták az nem jó mert akkor nem kenődnek a simmeringek, de gondolom a benne levő vízben még volt elég fagyálló.
kicsit lenézőnek érzem a hozzászólásodat...
és csak pár képből meg egy hozzászólásból ítélsz meg..
nembaj, majd felnősz
2 Mivel csak 125 ccm ezért kételkedtünk hog ykibírja-e mikor nem látunk bele a motorjába.
3 Maradj a romettednél és játszál
ez ám a bizadalom az uj gépben....
A kapaszkodód érdekelne, mert úgy nézem jó az enyémre. Mennyiért adnád ide?
Köszke.
Milyen gumit vegyek az RG-re előre? Most DUNLOP SPORTMAX 100/80 R17 van fennt de már nem megy át a műszakin. És mennyiért kapok rá jó minőségű gumit? Hosszabb távokra is megyek vele inkább valami túrásabb kellene.
Nekem sikerült megcsinálnom a Suzukim blokkját, mint kiderült egy kábel letestelt és mert már tönkre ment a kábel szigetelése és nem volt megfelelő szikra, így nem bírta az anyagot berobbantani sem. Tegnap előtt mentem vele a boltba és vissza, kisebb csörgésre lettem figyelmes egyből lehúztam a külön olajzásnak a csövét és egy csöpp olaj se jött ki rajta . Úgy vettem alapból, hogy a motor hengere frissen volt fúrva, ha nem hallom meg a csörgést lehet 1hét múlva furathattam volna újra a hengerem Mivel szerintem gatya az olajpumpám keverékkel fogom használni, szerintetek 1:40 vagy 1:50-el kellene keverni?
Továbbá ma kiszereltem a teljesen egyedi sufni tuning berúgótengelyem a képen láthatjátok is, ha valaki tudna egy jó állapotban lévőt vagy lenne valami ötlete amivel megtudnám csinálni írjátok le
láncszettet szerintem bármilyen ezzel foglalkozó kereskedésben kapsz hozzá. én a Pink Motorstól vettem JT lánckerekeket (első ~1500 hátsó ~5000) és D.I.D láncot (~6000). kb erre számíts :D
Nem rég vettem egy kis RG80-at. Felújítani kellene, amivel nem is lenne gond, mivel van benne kompresszió, szikra meg is rázott azzal sem lehet gond, a karburátort harmadszor pucoltam ki (kompresszorral), de amikor összeszerelem kinyitom a benzincsapot telefolyik benyával pont ahogy kell, szívató kart letolom rúgom-rúgom-rúgom és semmi. Kb. 5perc után elfáradtam és abbahagytam. Amikor kiszedtem a gyertyát azon egy kicsi benzin sem volt látható. Légszűrőben a betét nemrég volt cserélve és kb. 2napja égettem ki a kipufogót kínomban. Elkeseredett benzinhiányomban a gyertya nyílásnál egy kis benzint becsurgattam akkor sikerült beindítani, de ahogy leállítottam újra nem lehetett beindítani. Tegnap leszedtem a membrámot és egy kis inekciós tűvel befecskendeztem a benzint a hengerbe. Rúgtam rajta jó párat és amikor kiszedtem a gyertyát azon nem is látszódott a benzin mintha nem is a hengerbe adtam volna neki. Amióta kipucoltam a karburátor nem lehet életre kelteni a masinát. Lassan télleg visszatömöm azt a sárkupacot a karburátorba a súber elé ahogy volt Mielőtt szétszedtem ment alattam 100-at ami szerintem nem rossz egy kis 80-astól. Csak hát, ha a henger légszűrő nélkül benzin-levegő-sár keverékét szívja nem lesz hosszú életű motor... Akinek van valami ötlete mi lelte a kis masinát kérem írja le, mert részben bosszantó is, hogy egy "karbantartástól" nem lehet használni lassan egy hete a motort
Bárki aki tud segíteni megköszönném .
Itt az msn címem is: dani92_86rd@hotmail.com