Én is kérdezhetnék tőled valamit? A csapágyakat, szimmeringeket könnyű volt beszerezni, egyáltalán lehet őket külön csavar-csapágyboltban kapni? Meg milyen árba volt a komplett szett?
Hoooooooooooooogyne segítenének! Több dolog is megvilágosodott. Pl. elkövettem pár hibát, most látom...
Na megnézem holnap, meg tudom-e cserélni még a 2 csapágyat...a nútost tettem a váltokimenetre, a simát meg a főtengelyre, így látszott logikusabbnak.
Köszi a gyors segítséget, megkeresem a srácot akit mondtál.
Húha, az szép meló lesz összerakni! Keresd RDjuniort, ha minden igaz szedett már szét ilyen blokkot. Addig is talán ezek a robbantott ábrák segítenek: link
Szia Mindenki!
Kosárból teszek össez egy RG-t, ha minden igaz 50-es, de 80-as hengerrel. Rég láttam így szétborítva ilyen "egyszerű" felépítésű kismocit, mégis elakadtam...van egy dolog a blokkban, aminek nem találom a helyét. Akitől szereztem, szétszedte, aztán úgy is maradt. Megvolt mindene, ezek alapján vettem csapágyakat, szimeringeket. Van 2 csapágyam, amiknek nevetségesen hangzik, de nem találom a helyét. Szedett szét valaki ilyet vagy nagyobbik tesóját? Talán az is megegyezik nagyrészt.
Mellékelem a képet az új csapágyról, ami 6201-es típusú, 2 van belőle, porvédős. Hova megy? A blokkon kívül egyben van már a gép de azért biztos ami biztos, ne csak a blokkban gondolkozzon a hozzáértő segítő... De oda lesz való valószínűleg.
A másik kérdésem technikai jellegű. A másik képen látható a blokk jobb oldala, alul kilóg a váltókar tengelye. Ezen látható egy ellipszis alakú lemez, ami lukas és belülről fogazott, a váltást intézi. Hogy kell visszatenni az ellendarabjára? Középen legyen a felette látható "félfogaskeréken" vagy eltolva valamelyik irányba? Azt sem tudom, hányasban volt, amikor szétszedték, ennek van jelentősége?
HILFE!
Na akkor már kezdem kapisgálni,ha zárt állapotba van ugy mükszik a motor mint ha nem is lenne szelep,hagyományos 2T,vagy nem?Igaz itt besegit a rezo is nem mint a régi mz-jawa tipusoknál.Lehet kicsit játszom a dologgal majd,megszakitom az áramkört teszek be egy kapcsolot azt akkor nyitom vagy zárom mikor tetszik,de ez csak egy proba lesz.Valaki meg mocit akart venni nem nagy pénzért,van ezen az oldalon is egy pár rg rgv.,de láttam 100.000ft-ért rg125-öst.köszi Dani mégegyszer.szia zoo
rgv 500 versenymotor verzióba volt...
rg 500 is 4 hengeres, és nem igazán veszed észre szerintem hogy nem v alakban vannak a hengerek, hanem két sorban...
Leírásom az nincs hozzá...
És nem értem mi baj van azzal hogy indulásnál elfordítja a szelepet...
Már nem emlékszem az rgnél hogy volt, de az nsrem az minden gyujtásráadásnál ellenőrízte a szelep motorját...
De ha meg nem müködik, és esetleg elejétől fogva zárt állapotban van, akkor persze hogy megindul, akkor sokkal nagyobbat is ránt min amikor működik a szelep...
véleményem szerint:
a gázok arra haladnak amerre csak tudnak...
bemegy a kamrába..de mivel annak vége van elindul vissza.. ez a visszaáramlás lesz az ami vissza nyomja a hengerból a kipufogo nyiláson keresztül szökni akaro friss keveréket... ezzel javítja a töltés hatásfokát...
de ez csak tipp, ha valaki nem igy érzi akkor javitsa ki ne maradjak tudatlan...
Köszi a jotanácsot,de a müszaki leirást kihagytad.Na akkor a lényeg ,a kipufogoszelepnek alap állapotban nyitva kellene lenni,és mikor eléri azt a 8000 körüli fordulatot akkor zárja a kamrát? Na azért kérdem mert valami van az elektronikámmal amikor ráadom a gyujtást a powermotor elforditja a szelepet ,elzárja a kamrát,de akkor hogy lehet mégis 8000 körül megindul mint állat?Furcsa ez az egész.És még egy kérdés,csak hogy fárasszalak az 500-as rgv-be nem gyártottak V motrot,mint a rgv250-be.Na mert én ebbe a technikába lennék szerelmes.köcce
Inkább a szelep segít a rezónak...
Nyomás alatt van az egész rendszer, ha megnézed a rezó vége sokkal vékonyabb mint a rezó eleje...
Amikor a táguló rész kiszívja a hengerből a gázokat, akkor a kamrából is kiszívja, amikor meg már visszafelé megy a gáz, előszőr a kamrába áramlik, mert ott kisebb nyomás van mint a hengerben..., és utánna kerül csak a hengerbe...
Ha bezár akkor meg ugye olyan mintha nem is lenne ott...
Szia VDani.Na amit dumátunk kipufogoszelepről ugy néz ki neked lesz igazad,ezuton bocsi,viszont azért lenne kérdésem,hogy a bánatba megy fel abba a kamrába a gáz,vagy a rezonátor segít be ebbe a játékba,?Neked nincs-e a 88 -as hoz műszaki könyved?Köszi mégegyszer bocs. szia zoo
Úgy nézd hogy 6 órán kreztül melóztam rajta . És ahhoz képest csak ezt tudtam alkotni... vettem egy gagyi dzsekit, és egy kis optikai tuningnak. De lehet inkább a tarkómra tetováltatok ilyet, mert egy ismerősömnek is oda van csak BMW. ÁÁ azt nem merem.
Különben a program lesz hozzá drága, nem a csináltatása, de ha teszik átküldöm e-mailben majd a programot, azt bárholo megcsinálják. Ha nincs motorom ilyen hülyeséggel foglalom el magam
Na megnézem holnap, meg tudom-e cserélni még a 2 csapágyat...a nútost tettem a váltokimenetre, a simát meg a főtengelyre, így látszott logikusabbnak.
Köszi a gyors segítséget, megkeresem a srácot akit mondtál.
Kosárból teszek össez egy RG-t, ha minden igaz 50-es, de 80-as hengerrel. Rég láttam így szétborítva ilyen "egyszerű" felépítésű kismocit, mégis elakadtam...van egy dolog a blokkban, aminek nem találom a helyét. Akitől szereztem, szétszedte, aztán úgy is maradt. Megvolt mindene, ezek alapján vettem csapágyakat, szimeringeket. Van 2 csapágyam, amiknek nevetségesen hangzik, de nem találom a helyét. Szedett szét valaki ilyet vagy nagyobbik tesóját? Talán az is megegyezik nagyrészt.
Mellékelem a képet az új csapágyról, ami 6201-es típusú, 2 van belőle, porvédős. Hova megy? A blokkon kívül egyben van már a gép de azért biztos ami biztos, ne csak a blokkban gondolkozzon a hozzáértő segítő... De oda lesz való valószínűleg.
A másik kérdésem technikai jellegű. A másik képen látható a blokk jobb oldala, alul kilóg a váltókar tengelye. Ezen látható egy ellipszis alakú lemez, ami lukas és belülről fogazott, a váltást intézi. Hogy kell visszatenni az ellendarabjára? Középen legyen a felette látható "félfogaskeréken" vagy eltolva valamelyik irányba? Azt sem tudom, hányasban volt, amikor szétszedték, ennek van jelentősége?
HILFE!
125ös, meg 80as gammához... 90 elötti szériához
rg 500 is 4 hengeres, és nem igazán veszed észre szerintem hogy nem v alakban vannak a hengerek, hanem két sorban...
Leírásom az nincs hozzá...
És nem értem mi baj van azzal hogy indulásnál elfordítja a szelepet...
Már nem emlékszem az rgnél hogy volt, de az nsrem az minden gyujtásráadásnál ellenőrízte a szelep motorját...
De ha meg nem müködik, és esetleg elejétől fogva zárt állapotban van, akkor persze hogy megindul, akkor sokkal nagyobbat is ránt min amikor működik a szelep...
a gázok arra haladnak amerre csak tudnak...
bemegy a kamrába..de mivel annak vége van elindul vissza.. ez a visszaáramlás lesz az ami vissza nyomja a hengerból a kipufogo nyiláson keresztül szökni akaro friss keveréket... ezzel javítja a töltés hatásfokát...
de ez csak tipp, ha valaki nem igy érzi akkor javitsa ki ne maradjak tudatlan...
Nyomás alatt van az egész rendszer, ha megnézed a rezó vége sokkal vékonyabb mint a rezó eleje...
Amikor a táguló rész kiszívja a hengerből a gázokat, akkor a kamrából is kiszívja, amikor meg már visszafelé megy a gáz, előszőr a kamrába áramlik, mert ott kisebb nyomás van mint a hengerben..., és utánna kerül csak a hengerbe...
Ha bezár akkor meg ugye olyan mintha nem is lenne ott...
YAMAHA FZR600 eladó! Jó állapotban olcsón!
http://www.hasznaltauto.hu/2993907_yamaha_fzr_
1990
Különben a program lesz hozzá drága, nem a csináltatása, de ha teszik átküldöm e-mailben majd a programot, azt bárholo megcsinálják. Ha nincs motorom ilyen hülyeséggel foglalom el magam
Rendszám, törzskönyv van.
Ára 200 ropi