Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha lesz vmi szólok:) Nem hinném hogy lesz annyi $-em,sőt még a papírozást is 40be kell számítani kb.
sanyeeeE, én pont CBR-t akarok venni, az én RG-m eladó:)
Most kijelenthetem, hogy hibátlan állapotban van!:)
Az árát tudod, ha érdekel, szólj:)
A1es jogsim lesz most, hamarosan készvan.4T-be nemigazán akarok gondolkodni...valami olcsóbb 125ös rendszámos 2T kellene nekem
Ha RGV akkor hogy lehet 1 hengeres? Minden RGV több hengeres, az 1 hengeresek csak RG-k!
Nekem a régifajta 5 körül evett... De enyémen nem volt semmi fölös cucc, le volt csupaszítva, elég könnyű volt... És egy ilyen könnyű testet 25 Le elég kényelmesen visz...
Szevasztok!Daytona Racing C.D.I-t hogy kell hejesen bekötni?Ha valakinek van 50-es Rg Gammája segitsen.....
Enyém (200-as)a gyári adatok szerint 50km/h -nál 2,1 litert 100-on (Látszik hogy a RGV250 fapados változata volt kispénzű japánoknak mint rájöttem ) De a 125ös sajnos 10-et evett kb.100-on, bár nem volt benne a kipufogószelep Tehát a normális olyan 7-8 szerintem 125nél...Azthiszem a következő motorom egy RGV250 lesz miután Esztergomban láttam egyet Mint kiderült a tulajtól az se fogyaszt többet max. 10nél
Nektek kb mennyit eszik az rg-tek?
Suzuki RG 125 Rizla+ fényezéssel eladó!Új dugó (Wössner), gyertya, fékbetétek,láncszett! Gumik: Elől:Conti sport attack(110) 90%. hátul Conti Race attack(120) 90%!ZX9R tükrökkel, mini indexekkel, 10kw-os forgalmival.Power szelepes, rendszámos!Castrol Power 1 Racing full synt. olajjal ment végig!Fogyasztása 5 liter ha túrázásra használják.Nálkam 6-7 körül volt, suliba járás/városban mászkálás miatt.Friss műszakival!Ajándé kba adok hozzá még egy Heidenau 130-as hátsó gumit, 75%os kb. A fényezés zsír új rajta!Full motorgenerálon esett át, teljesen újszerű!Ha érdekel írj, vagy hívj, bármikor elérhető vagyok!Képek az adatlapomon a fotógalériában! 330ezer Huf az irányár!
Szia,.Sanyeee ,hát azt kéne megtudni mire akarod használni,sport,vagy csak tura.Az rg jó választás lenne de azért ahhozképest hogy 125-ös sokat fogyaszt meg drága az eredeti cucc is,azért ezek nem mai mocik.(Én csak egy vízpumpa tengelyért igaz benne a csapágy meg a szimering is fizetek ha meghozzák végre 14000ft-ot.)Szerintem valami 4 ütembe gondolkodj ha bejön neked.Na meg mekkora kéne 125 vagy nagyobb?. De ez csak az én véleményem,kutatni kell a neten mi mennyiért megy,sokat nézegettem én is mire ráleltem az enyémre.Sok sikert ,ha van valami ozd meg velünk:.Szia
Köszi a gyors választ, még fáraszthatlak picit? Írtad hogy furattad a hengered, a dugót honnan, mennyiért rendeltél? Lehet enyémet is fúrni kellene....
Köszi szépen. Hát gondoltam amugy hogy elég ritka,meg ha van akkor azok vagy nem rendszámosak,50esként használtak,és seemi papír nincs hozzájuk. Nem tudom milyen típust kéne venni..anyagilag szűkös körben kellene gondolkodni. Tipp?
Nagyon szépen köszi ha megnézed nekem.Adnék neked 1 MSN címet RDjunior ott szerintem könnyebben tudunk egyeztetni.Shutone@hotmail.com
Nekem több képem volt ezekről a gépekről mint amennyi a google kidob neked...
De már kitöröltem egytől egyig mindet...
Ez sose volt olyan mint az mz, kint is voltak olcsó vackok...
gn 125 meg társai...
És igen 200as létezett... Egyhengeres... Van is itt az egyik emberkének(I.J.S)
Szia Dani.Dehogy vitázunk azt felejtsd el,de mondom a GOOGLE kersőbe ezeknek utánanézhetsz rátalálsz.AZ a baj hogy nálunk ez a motor nagyon ritka,szinte magyarul semmi,ellenben külföldön olyan mint nálunk az MZ volt.PL. találkoztam már RG200-zal is.Ja amugy a blokkot nézted?AZ rgv125 meg olyan mint az rgv250 csak egy hengert kapott.Na mondom többet fogsz látni ha a GOOGLE KÉPEK-hez beütöd amit látni akarsz.Amugy olvastam hogy nyár végére kijön a GSX-R 125 is,kép is volt hozzá.Na majd beszélünk.Szia
Én már tényleg nem vitatkozom veled...
RGV 125 szerintem nincs... rgv 150 az létezik, és főleg közelkeletre gyártották, ahogy a cbr 150est meg a társait...
rgv 500 meg egy gp versenymotor, kicsit beszerezhetetlen, de szurkolok neked hogy vehess egyet, ha olyanra gondolsz, aminek van lámpája, és nem több tízmillióba kerül, akkor arról már írtam az előbb...
Sziasztok.Na ez egy rg400 blokk.Mert ez is van.Jól áttekinthetö,lehet rajta molyolni.Na csáá.
Szia.Söt rg 400 -rol most szeretnék egy blokk fényképet feltenni,de ez robbantott kép.Jol áttekinthetö.De szerintem menj be a google képek keresőbe,írd be suzuki rgv500 na azt ott molyolhatsz, van vagy 30 oldal.szia
Hát ilyesmiről még nem hallottam...
Szia .Na hogy ilyet fogsz-e találni marhanagy szerencse kell hozzá.Kb ez86-88 as lehet.De a külföldi oldalak tele vannak rg-kel párat néztem már én is.Na sok sikert neked.szia
Szia Dani.De hallottál már az rgv 125-röl.Abba meg sima rg 125 .-ös blokk van.?Ilyen néven fut az bizti 1992-es motorkatalogusba láttam.szia
Üdv.!

Ilyen Típusu Rg125 érdekelne engem ,ugyan ezzel a fényezéssel, Gyári állapotban. Akinek van eladó az szoljon,Köszi.
email: haxorx@citromail.hu
RGV 250 stimmel.

De az RGV 500ban ugyanolyan szelepek vannak mint amit már kiveséztem... kamrás megoldás...
És mégpedig azért amit már leírtam, hogy nem létezik rgv 500...
A suzuki sosem gyártott ilyet...
Na és még mielőtt kapnék pár linket a youtube-ról, az rgv 500 asok mind rgv 250ként kezdték az életüket, csak kaptak egy rg 500 blokkot...
Nekem mind1, én csak segíteni akartam...
Ha nem hát nem