Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

otthon sehogy viddel vmi öhlins vagy vmi komoly futóműboltba, spec gépek kellenek hozzá
azért az minimális eltérés, nem hinném h észrevennél ennyit nekem 115/55 és 125/70es DUNLOP KR 133 RACING gumijaim vannak, persze vágott slick
Szevasztok!
Nekem az a problémám lenne hogy 6-7 ezer-től megcsuszik a kuplung.Felbőg a motor de azért húz is. Szerintetek mi lehet a problém?Lamella vagy netán kevés az olaj?
Köszönöm szépen a tippet Vinibali,ugyanúgy követtük a leírtakat,aszerint probáltuk megcsinálni.Meg is csináltuk,de valami még mindig nem oké.Dadog,gondolkozik,nem forog ki teljesen 1.-be , 2.-ba. Kevés a kaja?Vagy sok?
Ja igen, azt nem tettem hozzá, h 1. generációs RG 125-ről van szó
Szevasztok
Egy kérdésem lenne, az hogy, hogyan kell szétszedni a hátsó rugóstagot?
Jah, a 125 Gammának is 110/80 és 120/80....
Most néztem meg, hogy az RG Wolfnak is a gumiméretei: E:110/80/17 H:120/80/17
Az idióta volt szerelőm meg 100/80/17 és 130/80/17-et rendelt rá anno tavaly... Nemtudom akkor mért nem néztem utána, mért nem tűnt fel hogy idétlen hátul az a gumi a felnire.. Lehet azért nem volt fordulékony az a gép,mert más gumiméretre van a futómű kitalálva. Mondjuk az nálam kicsit még "tanulómotor" volt, de sajnálom hogy még ez se stimmelt rajta.. A 200as Gammának viszont 100/80 és 130/70 a gumimérete, de nem fogok rárakni egy egész télen használt Heidenaut előre, inkább veszek Michelint ami hátul is van.
Ez plusz 1 dolog amiért felújíthatnám azt a gépet, de ezt már nem bírom anyagilag, ezek szerint a gumikat is le kéne dobni róla
hát köszi, igyekszem jó gazdája lenni, bár én rá tudnék még egy 30at simán költeni erre-arra
dehát tudod hol van vége, majd ha egy komplett új mocit építesz össze apránként
am sztem a srác RGje a sima Wolf csak fel lett idomosítva, a hűtővízre meg azt tudom mondani, hogy tök érdekes, nekem is vhonnan 1-2csepp víz rácsöppen a leömlőre, és tökre nem értem mert a hütő csontszáraz, lehet van egy nagyon hajszálnyi lukacska rajta, amíg nagyon meleg vízzel nagynyomáson kicsap kicsit...dehát ennyi baj legyen
Nem tud valaki idomjavítót valahol olcsón? Multkor Esztergomban kiugrott a macskakövön a támsztó, és az idomtartónál egy körben benyomta..
Ma csapattam egyet Solymárról visszafelé, megállok a pirosnál, erre valami füstöl elől... valahol kicsit folyik a hűtővizem is(?), és ráfolyt a kipufogóra (remélem nem más).. Tavaly amikor a 125össel toltam neki jobban, akkor meg miután megálltam a hűtővíz kupaknál nyomott ki egy kis tenyérnyi tócsát.. ezt sem tudom mitől van..
Hali Vini! Most néztem meg a motor.hu-n a mocid, tleg nagyon jól néz ki Simán adhatnád ilyen állapotban többér is, bár úgy még nehezebb eladni. Nekem most a Gamma 400ezerbe van szervízzel együtt, de a tiédet meg se közelíti .
Mano stunt a te géped viszont kész ... Streetfighterre mondjuk jobb lett volna egy bandit, ahhoz még alkatrészt is lehet talán kapni. Mondjuk én nem is fighterkedem, a 125öst mégis letettem mint az állat . Szerintem kb. mint a tiéd lehet
A tiéd valami egész kisszériás sorozat lehetett, hogy nem fordított a teló, mégis burkolt, gondolom a Wolffal azonos lehet a felépítése. Banán lengőkaros?
ha a képenlévő a tiéd, akkor ne akarj semmilyet se venni!
vedd a fáradtságot és lapozz vissza kb májusig-áprilisig írtam egy nagyon hosszú cikket képekkel!
Természetesen épp legyen!
Üdv
Ha valakinek lenne egy ilyen fogaskerék eladó,(a szervomotorban van) legyenszíves írjon erre a címre: norbertov8@citromail.hu . Fontos lenne!
hát a kuplunk oldalit cseréltem ki szal a nyagyobbikat ,megállt az olalyfolyás de ugyan úgy nem megy .... am suzukitól vettem a simmeringet és megvan a kissebbik is
szal még azt belerakatom majd me ahoz szét kell húzni a blokkot.... meg nem tom hangosabb nem lett szerintem,ugyan olyan hangja van csak éppen nem pörög ki meg nem akar menni mondom eddig 170 et olyan szépen ment mint a kisangyal most meg 130 at alig megy:S am lehet van ebbe a powerbe vmi mert eddig 8 ezertől úgy ment mint akit picsánrugtak, most meg nem nagy külömbséget érzek, lehet hogy azért nem is pörög ki mert nem nyit a power ?
melyik oldali simmeringet cserélted ki?
mert az eggyik feles méretű és sehonnan csak Suzukiból lehet kapni, én inkább power gondokra tippelnék, nem lett hangosabb a gép?
egyszer voltam benzinkúton, és kifelemenet láttam h dől amociból a benzin, kiderült h egykis gombostűfejnyi kosz eldugította az úszót, na azóta minden megállás alkalmával leoffolom a benzincsapot..
nha és a kérdésedre a válasz...
amikor nekem ilyen sok időket állt a moccos, ugyan ezt csinálta nem akart beindulni....
még a téli szerelés idején amikor csak a dugócsere volt, észrevettem h áll az olaj a forgattyúház alján, ezért is szokott szegényke nagyin füstölni ha sok idő után idítod, nemtom hogy ez tipikus RG baszina-e
szóval amikor én sokat indítózta és nem indult, na mondom betolom....nem viccelek motor kedvéétől függetlenül 1.-3. alkalomra beindult, sztem ez azért lehet mert az RGknél nem a hengerbe hanem afőtengelyhez megy a keverék, és így talán a felcsapott olaj elnyeli a benyát vmi ilyesmire gondolok
sok sikert
hát valamennyi jósok ideje írtam egy service manualt, de csak akkor jó, ha nem lett annyira legyilkolva a fogaskerék, sztem lehet külön is venni, bár borsos áron, de sztem kérdezz rá egy suzuki kerben
nah skacok segítség kéne! 92 es rg-m van nemrég cseréltem benne főtengely simmeringet mert elnyomta az olajat...... nah a probléma a következő eddig ment 170 et most meg 130 at alig megy és nem pörög ki csak 10 ezer ig ja.......( és a fogyasztása az egekbe van!......) ha tudja vki hogy mi lehet a baj írja már meg plls! előre is köszi!
valaki segitsen lécci! az törtnt h nem használtam a moccot 2,5 honapig(rg125 gamma)és most nem akar beindulni...áll a benzin a gyertya helyén...levettema karbit,kipuffot ugyis öninditoztam de nem ibdul...akár mit csinálok álla benzin a dugattyu tetején!aki tudja h ilyenkor mit kell csinálni az segitsen lécci!
Hát egy kókány szerelő annak idején túl spanolta,és el darált valami fogaskereket. Ezt egy másik megbízhtató szerelő mondta. Tudod mikor rá adod a gyújtást akkor egy rövid ideig ilyen halk zümögést kéne hallani. De itt hallod csak ilyen recsegések is vannak benne, elég erősen recseg. Sőt van mikor semmitsem csinál, sem azt a halk zümögést sem a recsegést. És ugye így szinte nincs power, nagy darálások következtében néha be nyit és akkor már lő is a motor. Vagy tudnál valami orvoságot hogy hogyan lehetne esetleg meg javítani? előre is köszi
nincsen neked vagy csak a fogaskerék adta meg magát?
sziasztok! Egy 93-as rg gamma-hoz, keresek szervomotort, az vezérli a power szelepet, ott a tank alat helyezkedik el egy ilyen fekete kis dobozka amiből két bovden jön ki. Ha valakinek van és eladó kérlek szóljatok vagyis írjatok.
ehh nagyon szopacs
én most OMV X-Bikeot használok, kezdek énis kételkedni h fullsynt mert szagra és állagra kicsit sűrű nameg simaszagú
de rem nem lettem átbaszva vele, nha cső
Egyébként a Shellnél most derült ki, hogy az az olaj amit 2 éve használok nem fullszintetikus, hanem résszintetikus Csak eddig nem írták rá. Most rajta volt egy külön ragacson a fordítás mellé. Bravó.
Rátöltöttem a fullszintetikusra, és most így már semmit se ér h fullszint. volt, ennyi erővel azt is vehettem volna olcsóbban...