1993-as RG 125-höz kellene power szelep és dugattyú. Használt is jó lenne.
Meg valami leírás az egyes változatokról. (milyen kivitelben léteztek, ezeknek mennyi a teljesítménye, mi a különbség az egyes modellek között, hogyan lehet egy folytott modellből full verziósat csinálni.... kb ezek érdekelnének. Előre is köszi.
hello szükségem van gyorsan pénzre és nagyon ár alatt elado suzuki rg -80-am jol huz semmi baja motorikusan jo állapotban 13loerö stb sürgös lenne 70000ft !70000!
Bocs az off-ért, de ezt nem hagyhattam szó nélkül. Hát ilyenkor próbálja az ember megvédeni a motorosok becsületét...
Gondolom nem Kunmadáron próbáltad a végét, úgyhogy elég szomorú, hogy részegen ülsz fel a motorra, az pedig méginkább, hogy száguldozol is vele. Hogy a saját életedet kockáztatod az egy dolog, csak az a baj, hogy ennek általában mások is megisszák a levét.
Remélem ezektől a képektől elmegy a kedved az ilyesmitől...
égéstér csökkentés--kompresszió növelés, de csak mértékkel mert jobban terheli a forgattyúsmehanizmust
légszűrő, gyertya(BR9EIX, nekem van egy darab -versenygyertya boltban 6e körül van)
és van egy ismem Tuji akinek olyan 20éves tapasztalat van a háta mögött, nagyon jó rezonátorokat épít!
de sztem 80as gépet sok értelme nincs tuninglni, kivéve ha gokart pályán akarsz nyomulni majd
Nagyon egszerü a dolog!
Le veszed akrbit, és le vegö beöm löjénél be kukantva ugyebár meglátod a subert az alat kb fél cm es hézagnak kell lennie. A karbi oldalán arugos csavaral ezt tudod korrigálni ha nem igy áll. aztán már csak alevegöt kell el találni, nagy általánosságban ugy szokot jó lenni hogy kopig be hajtod alevegö csavart és 1.5 fordulatot hajtasz ki belöle
ez nem biztos hogy egybö jó lesz de utána elméletileg már csak nagyon finom állitásokra lessz szükség.Ja alevegöt érdemes járo motor mellet állitani.
Sok sikert
szevaztok!valaki probálta már a 125 rg-t hulla részegen hogy mi a végsebessége?én probáltam az enyim akoriba még nem volt a leg erősebb de azért 148 mentem vele.
az alapjárathoz 2 csavarra lesz szükséged(amit meg kell találj), alapjárati benzin és levegő, a benziné általában olyan hogy ha kell kézzel is tudd csavarni, elérhető és viszonylag nagy, először ezzel próbálj olyan stabil 1500-2000körüli alapjáratot állítani, és ehhez a levegő, akkor lesz jó, ha gázadás után gyorsan visszaesik alapjáratra a fordulat és nem úgy mintha még gázt húznál, sajnos karbiállítással kapcsolatban csak ezt tudom mondani, és nem tom beállítani, az elméletet tudom, a gyakorlat nem jön össze, fontos hogy ezeket csak friss gyertyával légszűrővel, és nem 3ónapig állt benzinnel próbáld
ha vkinek van egy jó alapjárat állítási leírása megoszthatná hátha nekem is sikerül, sok sikert
De azt se tudom hogy állitsam be bármit állitok ugyan ojan marad nincs aki értene hozzá nem tudom hogy kell és az alapjárat állitásra nem reagál semmit .elállitottuk 2 hete az elött ment és most nem megy jol {bárcsak ne m nyultam volna hozzá }
{nem tudom hogy állitgassam
ne kezd ilyan sok komit, mert terheli az olvasásunkat:)
én azt mondom, ha a moci állt és nem használták, akkor sima motorellenőrzés...gyetrya légszűrő benzinszűrő...
ha elzárod a csapot és akkor jó, akkor talán túl sok benzint(vagy kevés levegőt kaphat)
de egy kivett gyertyából már sokkal többet lehet mondani!
ha fekete és nevedves akkor kevés a levegő, és taknyos lesz amotor, ilyenkor légszűrőcsere sztem ez lehet a megoldás
gyertyához 22es gyertyakulcsot keress, ha bemész egy akár autósboltba is kb 1-2000ftért vehetsz gyertyát, én BR9EG-t ajánlok, ha 2.gen RGd van, de lehet az elsőbe is jó, sok sikert!
megvan !amikor elzárom a benzint és huzom a gázt egy hejben akkmegy ki 10000-ig AMI JO .de amikor kap benzint akko nem pörög ki csak 6-ig és az szar ugyhogy nem tudom mi lehet .{miért csak akkor jo ha elzárom a benzint nem értem mindeggy }lécci válaszojjatok
Meg valami leírás az egyes változatokról. (milyen kivitelben léteztek, ezeknek mennyi a teljesítménye, mi a különbség az egyes modellek között, hogyan lehet egy folytott modellből full verziósat csinálni.... kb ezek érdekelnének. Előre is köszi.