Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Gammán most majdnem minden rendben, csak egy két apróság nem (olajszintmérő, hátsó teló kicsit folyat:/ )
A Wolf viszont teljesen kész van.. De a blokkja jó. Az világítást teljesen át kéne nézni és megcsinálni, csapágyakat cserélni, telót megcsinálni stb.. Szerintem ami nem alu hanem acél rajta az mind cserés, a téli használat miatt. Az idom is szét van rajta törve a tankja merő rozsda... most is van még benne valamennyi benzin. Meg szét is van barmolva, az látszik is a fotón.. KIssé húzós lenne rendberakni.
nagyon jól mutatnak így együtt
Ilyen a két gép együtt.. A Wolf kicsit le van harcolva:)
A Gammában meg csalódtam, nyomaték az van, de nem megy...
125/50 Rg gamma '90' es évjárat,felújított henger,erős motor,32000km
eladó: 125e ft
érdeklődni : gyorgydeakpeter@gmail.com
ha lennél olyan kedves az adatlapoddal kezdeni valamit sztem sokan megköszönnénk
jo igaz az enyém egy kicsit ereszt és jo lenne egy más kipuff olcson használtat
Nekem régen volt egy RD80-asom,közel uaz a technika,mint az RG, nekem egy faragott dob volt rajta,amivel 6000 alatt szinte nem is ment,viszont afölött meglepően megindult egészen 10-ig,így 110 km/h volt a vége,de 5 litert evett.
suzuki rg 80-asom hoz kelene v mi amitöl gyorsabban menne mert most csak a 90-et üti majdnem és kéne v mi amitöl jobb lessz már mondták hogy légszürö meg stb {nem toom}csak mondjátok meg mitöl menne jobban henger vagy dugattyu vagy nem tudom {vagy lehet még beállitásokkal van baj nem tudom attol még jol megy csak több eröt és sebességet akarok kicsikarni belöle amugy asszem évjárata 92-93 asszem légyszi segitesetek
Az ÖMV-nél vettem fullszintetikus olajat, mert ott fogyott ki totál, hát 4500 volt ott egy liter
Remélem olyan jó is.. Mindíg a Shellnél szoktam, ott 2600 a Sport 2T olaj literje.
Köszi a tanácsot, motorfékezni nemsokat motorfékeztem, mondjuk 2üteművel semennyit se szoktam, csak legutóbb sokat mentem 4üteművel, azt elég nehéz átállnom.
Azt szoktam, hogy leveszem a gázt, felrakok még egyet a váltón, hogy ne húzza, és egyből fék. Kuplungolni ki annyira nem szoktam, csak a végén, vagyha nincs időm feljebb rakni, mert azzal rontom a fékhatást...(asszem a hátsón valahogy, egyszer elmagyarázták h úgy könnyebben megcsúszik a hátasókerék)
Remélem jól lesz bejáratva, azért ha be lesz méretek rajta egy kompressziót meg egyteljesítményt mert nekem gyanús. Mondjuk a Yakomotónál rendelték a hengert, meg a felfúrást is ők csinálták...de nem lett méregzsák
Hát nem baj majd én kihozom belőle a méregzsákot, csak hengerfejes ne legyen....
én csak olyan 500km bejáratás után húzattam ki 1x-1x olyan 10ig max, meg én blokkmunkálatok uán mindig olyan 5-8percet mostanában csak olyan 2-3at szoktam melegíteni, hidegen sose csúgáz meg ilyenek
sztem ha jó olajjal mész(fullsynth) és motorfék helyett ink kuplungozol és fékkel állsz meg/lassítasz sztem sokat számít, mégha tudjuk h ennek a kenése nem gázállás függő:)
a megszorulásról meg annyit, hogy sztem csak ha figyelsz a motor reacióija akkor azis bőven elég, ha úgy érzed h megszorul(pl: hamar leesik a fordszám, mintha levettedvolna gyújtásról) egyből kuplung, próbálj megállni és hagyd kicsit hűljön, ha tényleg jól van összerakva a gép, ilyet simán kibír, főleg hogy elvileg csak egy pillanatra szorul meg akis illesztés miatt
Ha durván járatom be, mikor lehet gáz? Azt honnan tudom hogy megszorult? Vagy meg fog? Olyan nem lehet hogy megszorul, de csak rövid időre? Csak azért mert tegnap egyhuzamban bele kellett tennem 140km-t 7000-8000es fordulaton (6osban ment úgy 80-90et ),mert a haverom nem volt hajlandó sokszor megállni aki kocsival elkísért... Párszor be is paráztam, hogy ez nemigazán az a bizonyos első 500km-es bejáratás, és a végén még gáz lesz....

Tulajdonképp ez a gép nyugisabb mint a 25ös.. Olyan mintha pl. egy 125ös Rg-t meg egy 250es MZ-t osztottak volna 2vel és összeadták volna. Van egy leírás a Totalbike-on róla, azt írja a csávó hogy "kis méregzsák" meg 180 a végsebessége... Hát nekem egyelőre nem tűnt úgy. Pedig akkor döntöttem úgy hogy megveszem, mikor azt a népítéletes leírást olvastam.
Hát... ha már 4 és fél hónapot vártam rá, többre számítottam... RGV 250 lett volna az álmom, de azt nem akartam, az azért mégiscsak 62LE 135 kilóhoz, arra számítottam ennek a teljesítménye közelebb lesz az rgv-hez mint a 125ös Gammához...meg gondoltam már inkább vaszek egy 400as vagy 600as gsxr-t mint RGV-t.
Az volt tegnap a negatív élményem, hogy tulajdonképp a blokk semmi újat nem nyújtott. Egyszerűen nem húz. A nyomatékot azért érezni, 3-as, 4-esbe simán elvoltam vele lassú tempónal lejtőn felfelé..
Igazság szerint attól félek, hogy hamar le fogom gyilkolni, mert ezt már simán kimotorozom, és így is rohadt drága volt...
milyen negatív vagy:(
én ma kimentem amocihoz, mondom beindítom ink ma mert ott áll már egy hónapja a garázsban, mert megyek vele hnap suliba, és pöcc röff indult:)
én mér régeben akartam rá egy folytatlan dobot csináltatni, nem lett vna nagy durr de a hanggja zsír lett vna:)
Különben fos hangja van...:/ A kanarokban viszont jól fekszik.
NA MEGLETT A GÉP!
Feljöttem vele ma Hartáról, 140km, hát nem ájultam el.... hát érdekes...
Kb. annyit tud mint a 125ösök... Mondjuk a nyomatékot azért érezni, de az lófüle. Az az egy vígasztal, hogy azért lehet csapatni vele... meg viszonyleg egybe van. Már értem mért álltak le a gyártással egy év után Azért mert nem volt nagy durranás:/ Még csak 500kilóméter van benne, de nár megkergettem mint állat, mert nem nagy cucc az egész... talán a gyorsulása jobb mint a 125nek, azért kíváncsi lennék ha beméretném mennyi jönne ki nyomatékban meg LE-ben.
De legalább van mocim... majd tszek fel képet!
Az egyetlen jó ami tetszett benne, hogyha odahúzom neki, elkezd kicsit olyan hangot adni a kipuff mint amikor egy koppány-dobos kocsit aláváltanak:D Akkor nagyon baba...
Aha.Légszűrőről meg is feledkeztem,mostanában tényleg többet evett a motor, kösz a tippet!
a gyertyának őzbarnának kellene lennie, szerintem próbálkozz be egy légszűrőcserével, sztem azt még senki sem csinálta rajta, enyémenk is 40e nél cseréltem én a szűrőjét, kb fele annyit evett a motor:)
sok sikert
jóestét engem érdekelne a 80-as gamma ha részletre ide tudná adni 1*30000+2*20000-ft-tal kérem írjon
ralasz@freemail.hu
Sziasztok
Nekem egy '93 évjáratú 125-ös RG Gammám van,de van vele valami gond.Ha a powerszelep nyít,akkor rángat a motor.Mi lehet ilyen esetben a baj?Szerintem kap benzint rendesen,mert most lett cserélve a benzinszűrő.Viszont a gyertya fekete...
Aki tud,az segítsen kérem!Köszi
Sziasztok
Szükségem lenne egy kis segitségre.Rg50 nemnek nincs töltése.Már kapott uj tekercselést fesszabályzót 2 ött.De még mindig nincs .Lenne valami dióda sor.mert az össz vezeték át lett nézve nincs szakadás.biztositék jó de még mindig semmi. Pls
suzuki.rgv! aprilia rs 250 topicban hirdetem(#890),van elado uj dugom!hivj
Küldtem mailt.... ha nem ment át, légyszi jelezd.... köszi
Odaadom power nélkül
a srác ugysem tudja mi az
Csak azt látja hogy szép.... De nem szivesen adom el mert féltem tőle (most olyen szép meg jó) de ennyit akkor is megér. De ha nem akkor szólj (azért van pár hibája h őszinte legyek)
hello!
powert nem nagyon fogsz találni, nekem van 1-2 bontott power alkatrészem, ha érdekel
de dugót csak kereskedésből kapsz... némely Suzuki kereskedő a pinkmotorsból rendel őket is megnézheted...sok sikert;)
ha érdekel power hívj fel vmikor vagy e-mail: vinibali@freemail.hu telszámot megadom majd e-mailben