Szia VDani666.Kösz rendi vagy hogy szoltál,de azthiszem,még egyenlőre blokkom jó,az első sárvédőm meg tökéletes.Ami igazán érdekelne az gyári tükör mind a kettő,műszaki leirás,meg egy pówer vezérlő elektronika,ami a lámpa alatt van.Nemrég vettem igazán sokat nem tudok a vasról csak az általános dolgok,meg hogy kategoriájába egy dögös kis jószág,meg kell egy benzinkút hozzá.De azért kösz
Hát én a karbinál kutakodnék...
Valamiért kifogy a benzin belőle, megnézném a benzincsöveket, ez egy nagy gyengéje ennek a típusnak... Nagyon hülyén van megoldva a benzincsap...
Ezen felül el lehet tömődve a tanksapka szellőzője is, a tankban ha még nem szedték ki van beépített benzinszűrő, ha lehúzod a benzincsövet akkor ott ki lehet húzni, ezen felül még a karbi előtt is szokott lenni egy, ezeket végig kell ellenőrizni, azt is hogy simán le tud folyni a csöveken a benzin, nem e hajlik visszafelé a cső nagyon, nincs e megtörve, öreg csöveknél ez bizony előferdül...
Ha egyik sem, akkor akár a karbiban is lehet a hiba, a tűszelep is el lehet tömődve...
üdv mindenkinek. van egy rg80-as vasam és van vele egy jelentős problémám is. 1-2 kilométer menet után elkezd "szaggatni" a motor és egy kis idö után le is áll egyböl, akár viszaváltok akár nem. ha tudna vki segiteni vagy legalább vmi erős tippet adni h mi lehet a hiba akkor megköszönném.. sziasztok!
Sziasztok!
Próbálok mindenkinek kielégítő választ adni a következő soraimban
Az (én) RG 80-somon hátul Dunlop K130 110/90-18 gumi van, jól tapad nincs rá panaszom.
Én, amikor megvettem a motort első volt a gyertya, mert akitől vettem 6-os hő értékűt rakott bele és majdnem el is köszönhettem a frissen fúrt hengeremtől... Én utólag vettem bele egy NGK IRÍDIUM BR10EIX JAPÁN gyertyát! (A Francia NGK egy ipari selejt és nem ajánlom senkinek!) Amúgy ennek az irídium gyertyának az ára olyan 5000FT körül mozog.
Én a láncot a Mofakerben vettem. Eredetileg MZ ETZ 125/150-re készítették, de pont méret az RG80-hoz. Hosszra is pont stimmel! Ára: 3500FT. Az enyém aranykivitel ezért ennyi az ára, de van simában is annak az ára pedig 3250FT. (www.mofaker.hu)
A kuplung bowden nekem egy felújító szettel lett megcsinálva. A Kelomotornál kapsz is ilyen bowden felújítót. Ára: 1950FT (www.kelomotor.hu)
Az üres jelzőt csak holnap tudom neked megmondani, mert le kell vennem a fedelet hozzá, hogy meg tudjam nézni merre, mehet az a kábel, legkésőbb holnap után leírom, hogy van a bekötése
Sziasztok!
Egy havernak kéne rg-hez kuplungbowden. Van valakinek eladó, esetleg tudtok vmi helyet, ahol be lehet szerezni ezt az alkatrészt?
Köszi előre is.
Üdv: Tomi
Asszem a képen minden rajta van,de azért leirom.Van a első lánckerék alatt 1 jeladó,abból jön ki 2 kábel.Nekem az 1ik 1 kék kábel ami az üres jelzés,a másik pedig 1 specko csatlakozos zöld-sárga amit csak a saját csatlakozójába lehetne bedugni.de ojan nekem nincs valamért.Gondolom szét tört amikor szétakartam szedni.Na azt nem tudom hova kéne dugni.És szarintem azért dadog annyira a motor.Mert alig indul meg nem pörög fel
Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...
Ők úgy szeretik őket, hogy közben más motort nem szólnak le.
Értesz a motorokhoz?Én nem mondom, hogy értek hozzájuk.De te meg itt vered a nyálad, hogy ú ehhez értek meg ahhoz közbe meg volt rá példa, hogy az egyik haverom mondta, hogy tőle kértél segítséget, vmi nevetséges ügyben..Okostojás
Még annyit, hogy leszóltad a Caferacereket is, na rajtam kívül még jópár ember rajong a műfajért, van ilyen nevű felhasználó is...
Tehát ha engem utálsz, akkor miért a veterán gépeket/caferaacereket szarozod? Azért gondolkodj el...
Én meg arról hogy már szinte csak káromkodva tudnak beszélni az emberek, erre mit válaszoljak?
Te mondod hogy nem értek hozzá, pedig kettőnk közül csak te vitted még szervízbe a motorodat...
Mit vársz? Milyen választ? Hogy küldjelek el melegebb éghajlatra? Hát nem foglak, mert nem ismerlek...
A motoros összetartásról meg nem én beszéltem...
Amúgy meg megnézhetnéd azt is mikor születtek a hozzászólások, az utóbbi két évben nem igazán szóltam le semmilyen sor4es videót, mert, mivel nem szeretem őket, meg se nézem ezeket a videókat...
Utoljára egy ducattis videóra írtam, ha jól emlékszem, és nem hiszem hogy azzal a hozzászólással akármi baj is lenne, de te tudod...
Most elmondtam a "védőbeszédemet", most boldog lehetsz, és beszólhatsz erre is... Ezt akarod nem?
Nekem meg tudnál nézni pár adatot? Kellene a gyertya típus, hátsó gumi méret (90/90*18 lenne a gyári?) meg láttam az új láncot a gépeden, arról esetleg valami infó?
De válaszolni nem tudtál rá.
Akik meg a motoros összetartásról beszélnek..Én a simsonosnak is intek, és nem flegmázok senkivel, de téged már kurvára unlak
Mindig is lesznek ilyen esetek Amikor nekem robogóm volt egy motoros nem intett szinte... amióta megvan a gyorsasági majd kiesik a kezük úgy intenek . Nem azt mondom, hogy hajtű kanyarban integessenek meg nem is várom el, de akkor ha gyorsaságival megyek miért tudnak? szóval elgondolkodtató
Hello!
Nekem is ilyen kis RG-m van. Szerintem tudok neked segíteni. Mivel látom írtad hogy Natural gondolom az üres visszajelzőre gondoltál a jeladó alatt. Vagy írd le pontosan mit nem tudsz mert az enyém most szét van kapva és megtudom neked nézni melyik kábel hova megy (én is most generálozom ).
üdv. Dani
Szasz mindenkinek!Naon kéne segitség.Nekem sajnos csak 50-es Rg gammám van,és régebben volt vele 1 csattanásom.Elcsaptak és a biztosító kifizette a motort,ugy ahogy van kb.Én szédszedtem me füstölt mint állat,kapot tömitéseket,szimeringet,meg a vázat is kipofoztattam.Most összeraktam,viszont azt a szaros jeladót nem tom hova kell dugni mert a specko csatlakozojának valahogyan nicsne párja.Jeladóból 2 kábel jön ki: 1 Natural jelzés a másik pedig a C.D.I hez kell de marhául nincs meg a heje.Valaki segitsen lécci!
Valamiért kifogy a benzin belőle, megnézném a benzincsöveket, ez egy nagy gyengéje ennek a típusnak... Nagyon hülyén van megoldva a benzincsap...
Ezen felül el lehet tömődve a tanksapka szellőzője is, a tankban ha még nem szedték ki van beépített benzinszűrő, ha lehúzod a benzincsövet akkor ott ki lehet húzni, ezen felül még a karbi előtt is szokott lenni egy, ezeket végig kell ellenőrizni, azt is hogy simán le tud folyni a csöveken a benzin, nem e hajlik visszafelé a cső nagyon, nincs e megtörve, öreg csöveknél ez bizony előferdül...
Ha egyik sem, akkor akár a karbiban is lehet a hiba, a tűszelep is el lehet tömődve...
Ez nem kérdés látszik, hogy jófejsrácvagy a többi meg nem lényeg .
Üdv. Dani
Próbálok mindenkinek kielégítő választ adni a következő soraimban
Az (én) RG 80-somon hátul Dunlop K130 110/90-18 gumi van, jól tapad nincs rá panaszom.
Én, amikor megvettem a motort első volt a gyertya, mert akitől vettem 6-os hő értékűt rakott bele és majdnem el is köszönhettem a frissen fúrt hengeremtől... Én utólag vettem bele egy NGK IRÍDIUM BR10EIX JAPÁN gyertyát! (A Francia NGK egy ipari selejt és nem ajánlom senkinek!) Amúgy ennek az irídium gyertyának az ára olyan 5000FT körül mozog.
Én a láncot a Mofakerben vettem. Eredetileg MZ ETZ 125/150-re készítették, de pont méret az RG80-hoz. Hosszra is pont stimmel! Ára: 3500FT. Az enyém aranykivitel ezért ennyi az ára, de van simában is annak az ára pedig 3250FT. (www.mofaker.hu)
A kuplung bowden nekem egy felújító szettel lett megcsinálva. A Kelomotornál kapsz is ilyen bowden felújítót. Ára: 1950FT (www.kelomotor.hu)
Az üres jelzőt csak holnap tudom neked megmondani, mert le kell vennem a fedelet hozzá, hogy meg tudjam nézni merre, mehet az a kábel, legkésőbb holnap után leírom, hogy van a bekötése
Egy havernak kéne rg-hez kuplungbowden. Van valakinek eladó, esetleg tudtok vmi helyet, ahol be lehet szerezni ezt az alkatrészt?
Köszi előre is.
Üdv: Tomi
Hol tudnék jó áron Dunlop Sportmax 100/80 R17-es gummát venni Pesten vagy a környékén a Gammámra?
Jah és amúgy ELADÓ!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...
http://www.youtube.com/watch?v...
Mert ő ilyen volt...
Értesz a motorokhoz?Én nem mondom, hogy értek hozzájuk.De te meg itt vered a nyálad, hogy ú ehhez értek meg ahhoz közbe meg volt rá példa, hogy az egyik haverom mondta, hogy tőle kértél segítséget, vmi nevetséges ügyben..Okostojás
Tehát ha engem utálsz, akkor miért a veterán gépeket/caferaacereket szarozod? Azért gondolkodj el...
Te mondod hogy nem értek hozzá, pedig kettőnk közül csak te vitted még szervízbe a motorodat...
Mit vársz? Milyen választ? Hogy küldjelek el melegebb éghajlatra? Hát nem foglak, mert nem ismerlek...
A motoros összetartásról meg nem én beszéltem...
Amúgy meg megnézhetnéd azt is mikor születtek a hozzászólások, az utóbbi két évben nem igazán szóltam le semmilyen sor4es videót, mert, mivel nem szeretem őket, meg se nézem ezeket a videókat...
Utoljára egy ducattis videóra írtam, ha jól emlékszem, és nem hiszem hogy azzal a hozzászólással akármi baj is lenne, de te tudod...
Most elmondtam a "védőbeszédemet", most boldog lehetsz, és beszólhatsz erre is... Ezt akarod nem?
Akik meg a motoros összetartásról beszélnek..Én a simsonosnak is intek, és nem flegmázok senkivel, de téged már kurvára unlak
Nekem is ilyen kis RG-m van. Szerintem tudok neked segíteni. Mivel látom írtad hogy Natural gondolom az üres visszajelzőre gondoltál a jeladó alatt. Vagy írd le pontosan mit nem tudsz mert az enyém most szét van kapva és megtudom neked nézni melyik kábel hova megy (én is most generálozom ).
üdv. Dani