Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello minden féle tuning meg alap alkatrész minden féle alkatrészt hol találok mondjatok legalább egy honlapot kössz elöre
itt van erről egy rövid írás:
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
Nézz már utána, mielőtt okosságokat bezsélsz!
A kolega természetesen jól mondja, a dugó kúpos,ovális, és van amelyik lépcsős is.
Külön nomogram van arra, hogy miylen anyaghoz, ilyen kúposság, és milyen illesztés kell.
Elképesztő, hogy miket tudtok állítani nagy hangon, semmi tudással.
ezt most te sem gondoltad komolyan
akkor azt mondd meg hogy hogyan esztergálják olyanra, és amúgyis a terhelést a gyűrű kapja, nem a dugó...
megha ilyen lenne akkor sztem kotyogna a szoknya amiből szoknyatörés lehet, de ez csak az én véleménye,
Srácok: Az I. gen. RG 125 alapméretu hengere 56 mili ugye?
Sziasztok
Most akkarok venni az rg-m re Lánckerék szetet most 16-49 és 90 a vége.Szerintetek meik lenne az az átétel amivel jobban menne.
A dugattyú felfele kúpos,mivel ott kapja a legtöbb hőt,így üzemi hőfokon fog hengeres,megfelelő alakúra változni,ezért nem ott kell mérni.
De mi a jóistenért adtak nekem egy 54-es dugattyút amikor nekem egy 57-es kellett volna kapnom?
Másfél fenét.
dehogy
a dugó teteje a mérvadó, mivel ott vannak a gyűrűk is!
a kopott dugót is ott mérik, mert nagyobb az esélye hogy a szoknya megvetemedjen mint a teteje sztem
Nem ott kell... ott legkeskenyebb... a dgó alja fölött kb 1.5-2 centivel kell...
vdani666: a két gyuru felett mértem tolómérővel, a henger pedig jelenleg egész pontosan 56 mili
sziasztok! rgv 250 alkatrészt valaki nemtud?
Lehet mégse akkor dugód van és hengert sem árt megméretni, vagy van otthon megfelelő mérőeszközöd? egy tólómérő nem teszi meg ja és az se mindegy hol méred a dugót... mivel kúpos... és ovális is... szóval az nem csak egy sima henger ahogy első látszik
de amúgy sosem értettem, h minek kell a gépuhelyes emberkének a dugattyú is, ha van egy 57-es dugóm akk. a hengert 57,03 vagy 57,04-re kell furatnom
Hogyne, persze, még nem vittem el a muhelybe, csak a főtengővel egyutt szerettem volna vinni, de akkor 2 szer kell majd fordulnom :D
óóó, ezt elrontottad nagyon, össze kell hangolnai, addig sose furasd meg amíg nincs dugó... dugóval együtt vidd a gépműhelybe ha legközelebb ilyen lenne... mert ezek nem miliken múlnak, hanem századokon...
HEllo elado egy suzuki rg 80 12-13loerö 110kmh/max az elsö fékben nincs fékolaj ezért nem müködik 100000-irányár Érdeklödj:06703065942
Halljátok, az I. gen. rg 125 alapfurata 56 mili igaz? csak mert épp ma kaptam meg a suzuki motor szalon által megrendelt főtengely felújító készletet és dugattyú szettet. Mivel a henger falán van egy kis marás ezért gondoltam h egy 1 milivel nagyobb dugattyút rendeltetek bele, így a fúrás leviszi a marást a hengerből, de a dugattyú az lotyog a hengerben, ráadásúl 2-2,5 milivel kisebb is mint az alapméretu dugattyú, amikor megrendeltem mondta, a srác, h csak saját felelősségre rendeljek, mondtam, h minden jó lesz, de azt nem tudtam, h alapból szar méretut fognak adni, és még csak ki sem volt írva a dugattyú mérete abban a programban amivel rendelték, kurva mérges vagyok mert most emiatt kell várni, és lehet, h nem is veszik vissza
Üdv. Help,RG80 hoz van blokkalkatrész?Ha igen drága áru? Előre is THX.
Srácok
Van valamelyikőtőknek I. generációs rg-hez a hengerfejbe hőmérő patron meg fordszám mérő spirálotok? legyen már
HEllo elado egy suzuki rg 80 12-13loerö 110kmh/max az elsö fékben nincs fékolaj ezért nem müködik 100000-irányár Érdeklödj:06703065942
HEllo elado egy suzuki rg 80 12-13loerö 110kmh/max az elsö fékben nincs fékolaj ezért nem müködik 100000-irányár Érdeklödj:06703065942
nekem is 5 körül eszik, sztem egy légszűrőcsere megoldás lehet
nekem 125ös evett 5öt...