Hello.
Sikerült lefújnom pár idomot, szerintetek szép lesz a motor? Még pár Króm csík fog menni benne és Króm feliratok leszenek rajta Kiváncsi vagyok a véleményetekre meg úgy a motor is ilyen állapotban van jelenleg:)
Van néhány: a power szelep, a dugattyú, a nicasil a henger falán.... stb. Na meg az se mind1, hogy a 45 lovas japán belpiacost vagy a 60 lovast vesszed...
Sziasztok!
Nem tudja valaki nekem megnézni, hogy a 125 Gammának mi az első teleszkópszárátmérője a kormánycsutka csatlakozásánál? Vagy valaki egy képet arról milyan a kormánycsutka felfogatása...Előre is köszi...
Sziasztok!
Nagyobbra váltás miatt sűrgősen eladó 1993-as Suzuki RG 125-ös motorom, rendszámmal, törzskönyvel. Műszaki: 2009. 07. 23. A motor Tábori tuningnál szervizelt, most télen kapott 70 ezer Ft értékben új PROX dugót, gyertyát és akksit. Most vagyok túl a bejáratáson, nagyon megbízható, kényelmes utitárs. 2 személlyel + csomagokkal megjártam most májusban a Budapest-Orosháza-Kunmadaras-Budapest utat mindenféle probléma nélkül. Csak full szintetikus olajjal használva. Mindene működik, nagyon jó kis gép. Ár alatt eladó. 220 ezer Ft.
tel.: 20/ 493-3245
30/833 - 7919
mail: nandikaje@freemail.hu
Képek, videó a motorról az adatlapomon.
naja.. a nagy fogyasztás.. :D én megetetem a 8at az enyémmel, de tegyük hozzá, hogy hajtom is a gépet.
ezektől a ~15éves 2t motoroktól amik pörögnek 10e fölött nem kell olyan fogyasztást várni, mint mondjuk egy sokkal korszerűbb újabb rs 125től:D
szeva srácok. Elsősorban NSR-eket nézegettem korábban, de ezek a 90-es évek eleji RG-k nagyon jól néznek ki, viszont egy-két olvasói teszt alapján nagyon sokat fogyasztanak. Mennyi az annyi nálatok?
Sziasztok!
Nagyobbra váltás miatt sűrgősen eladó 1993-as Suzuki RG 125-ös motorom, rendszámmal, törzskönyvel. Műszaki: 2009. 07. 23. A motor Tábori tuningnál szervizelt, most télen kapott 70 ezer Ft értékben új PROX dugót, gyertyát és akksit. Most vagyok túl a bejáratáson, nagyon megbízható, kényelmes utitárs. 2 személlyel + csomagokkal megjártam most májusban a Budapest-Orosháza-Kunmadaras-Budapest utat mindenféle probléma nélkül. Csak full szintetikus olajjal használva. Mindene működik, nagyon jó kis gép. Ár alatt eladó. 220 ezer Ft.
tel.: 20/ 493-3245
30/833 - 7919
mail: nandikaje@freemail.hu
Képek, videó a motorról az adatlapomon.
lenne egy Szett Suzuki Rg gyári index.
Kicsit megcsinosítgattam a mocim és ez már nem illik bele
a index ára : 4ezer vagy ha vki tudna kisebbet és lehetőleg fehér burásat írjon Pls
olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek normális állapotban lévő első féktárcsája. néztem suzuki márkakereskedésbe, 80 a gyári 40 az utángyártott :D utána mentem szerelőhöz, 26ér tudna új utángyártottat szerezni. nem sok az egy kicsit érte?
Ha-ha, nem volt még nyúlva a blokkhoz...akkor biztos gyárilag piros a fényezése Azt azért megnézném melyik kétütemű bír ki 50 ezret egy dugó-gyűrű szettel. Kizárt, hogy nem volt még szerelve.
Mint ahogy az is, hogy '95-ös évjárat lenne, mivel már '92-től a banánvillásat gyártották. Kanyarba se ér 160-at, de még 100-at se nagyon, mivel 50-esként van forgalomban.
A powerre de nagyon, mert nem olcsó mulatság a javítása/pótlása! Tapasztalatból mondom, bár én legyártottam magamnak, így egész olcsón jöttem ki belőle.
Mennyit adok hát igazából ez ugy müködne a sráccal hogy cserebere + kp van 1 feleslegessé vált laptopom és arra pótolok!Kb 120000 ft ot képvisel értékben a kp+ a laptop!
Sziasztok!
Nagyobbra váltás miatt sűrgősen eladó 1993-as Suzuki RG 125-ös motorom, rendszámmal, törzskönyvel. Műszaki: 2009. 07. 23. A motor Tábori tuningnál szervizelt, most télen kapott 70 ezer Ft értékben új PROX dugót, gyertyát és akksit. Most vagyok túl a bejáratáson, nagyon megbízható, kényelmes utitárs. 2 személlyel + csomagokkal megjártam most májusban a Budapest-Orosháza-Kunmadaras-Budapest utat mindenféle probléma nélkül. Csak full szintetikus olajjal használva. Mindene működik, nagyon jó kis gép. Ár alatt eladó. 220 ezer Ft.
tel.: 20/ 493-3245
30/833 - 7919
mail: nandikaje@freemail.hu
Videó a motorról az adatlapomon.
Hát én nem tudom az RG-k gyengéit. De amikor én vettem rg-t én ezeket néztem meg: először is megkértem, h indítsa be( szerencsére nem csörgött semmi sem) aztán megnéztem, h nem-e két nyomon jár, aztán, h olajos-e a blokk, vagy, h csöpög e belőle olaj. Végülis szerintem ezek elégfontosak. Amúgy te max mennyit adsz ki egy rg-ért? Az első "versenyző": az kizárt hogy 95-ös legyen, az szerintem jó hogy ha 90-91-es.
Sziasztok!Hát megnéztem a kéket de ott is hagytam csörgött vagy a tügörgő vagy a gyűrű de ugy csörgött mint 1 rosz ETZ a gyujtása átalakítva az ember állítása szerint wartburgéra az összes csavar ami a blokkban volt ugy szétcseszeve (többet volt sztem szerelve mint amennyit ment)alapjárat 2500 fordulaton állandóan beállítani nem tudták!1 biztos nagyon ment!ugyhogy meglátjuk az 1 es "versenyző"mit tud de az csak pénteken vagy a hétvégén lesz megtekinthető!Nem tudná leírni valaki az RG-k gyengéit mire kell odafigyelni vásárláskor?!
Előre is köszönöm!
Sikerült lefújnom pár idomot, szerintetek szép lesz a motor? Még pár Króm csík fog menni benne és Króm feliratok leszenek rajta Kiváncsi vagyok a véleményetekre meg úgy a motor is ilyen állapotban van jelenleg:)