Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vmi 600körüli sportot
Gixxer R6 CBR ZX636R, de Suzukit szeretnék
A kiscibere 13 loerő főtengőn....
Hehe.Mellényúlsz..Lehet,de nem biztos.
Jó,ezekre gondoltam javarészt.(külcsíny,csörgés,teleszkópok,kipróbál
ni) De a powert hiába nézném,nem tudnám,hogy mit nézzek.A CBR-t olvastam valahol én is,kicsit furcsállottam.TZR,NSR és az RG is egy szinten van,nem?Ezeket néztem,ezek úgy tetszenek is.Esetleg Aprilia,bár azt nem hiszem.
Attól függetlenül,hogy RG-s fórumban vagyunk,melyiket érdemesebb közelebbről megnézni?
(Amúgy az RG nem olyan régen fedeztem fel,eddig nem nagyon tudtam,hogy van.Nem is tudom,milyen lehet.NSR-ről és TZR-ről hallottam egy két dolgot,de az RG-t nem ismertem.)
Nemtom, hát meg kell nézni, kotyognak-e a csapágyak, én amikor az utolsót vettem, lecsavaroztam a power oldalsó kis fedlapját, és megnéztem működik-e. Ha különböző márkájú gumik vannak rajta, már biztos nem szerettek rá költeni(bár ez lehet nem igaz). Húz-e rendesen, milyen a hangja, nem csörög-e stb(na a hangot nem tudom megállapítani).Mondjuk az utolsó mocim ami meg volt ragadva és úgy vettem repedt fazék hangú volt .Esetleg egy kompresszió mérés(amit úgysem enged meg az eladó ha szar). A lánc, meg a külső ápoltság is sokat elárul, de szépen ki tudják nyalni, ha nagyon el akarják adni .Meg hogy hogy néz ki a blokk, tömítés stb... de jó lenne ha más is írna, mert én is mindíg mellényúlok.
Hát a 125ös CBR csak 16LE A Suzuki RG meg a TZR stb meg 25-30LE
Szerintem innét inkább mástól kérj vételi tanácsot, mert én már három (inkább kettő, és egy csak félig volt az) szarba belecsúsztam... Ha nagyon el akarják adni, az már gyanús .
Aha.Egyenlőre nem volt még Simsonnál nagyobb motorom.Gyorsaságival még nem is mentem.Robogóval vizsgáztam .
Az az érdekes,hogy igen,itthon lelakják,külföldön meg egész jó állapotban vannak.
Pl.: Egy ismerős kint vett egy 125-ös Apriliát,ha jól tudom RS-t.Pár éves motor volt,és olcsón megvette a külföldi papírokkal együtt.Gondolom ismerős a mese,hogy egy falu pajtájában meglátta,rákérdezett,és olcsón megapta.
Hazahozta,kifizeti majd rá a regadót,meg minden egyebet,és kb 200 ezerből van egy pár éves motorja.
És az igazság,hogy itthon nem sok 125-ös motor van,nem sokat hoznak be (újakra értem),mert azt mondják,hogy átmeneti motor,és nekik nem éri meg.
Hát én a Kawát teljesen széthullva vettem... Hengerfejet és szelepeket kellett benne cserélni. Meg azon kívül mindent... teló, csapágyak össze voltak törve stb. Mivel 18.000et forog szétpörgik magukat. Mondjuk engem jól át is vertek, egy köcsög autószerelő haveromat vittem magammal, azt mondta ért hozzá, aztán megvettük az országban a legszéthullottabb gépet. És nagyon drága a javítása, mert belpiacosak.
Igen,erre hamar rájöttem.Használja,lelakja,eladja.
Mennyit érdemes kiadni gy 125-ösért?Nem gond,ha nem Suzuki...Tegnap a városban láttam egy 125-ös CBR-t.Szép volt,de nincs annyi pénzem.
Nekem az annyira nem zavaró,ha az idom karcos,de a motor és az elektronika azért legyen jó rajta.Most a hondákat néztem,úgy 200 körül futnak.Némelyik rendszámos,a legtöbb nem.
Lassan vége a motoros szezonnak (3 hónap?) és sok ember el akarja majd adni az agyonnyúzott gépét.Mit érdemes megnézni,amikor veszek egy motort?Vagy mi számít apró hibának a vételnél?
Hát nekem mivel az Rg-n kívül más motorom nem volt, nem tudok viszonyítani 125 2T-ben....
Hát, ahogy lentebb írták, 250-től felfelé... persze azok is lehetnek rosszak.... Egy 300ezres már biztos nem rossz, ha csak nem átverés. Afelett meg nem érdemes venni. Mindenki lelakja, aztán túlad rajta, és ki akarja vanni belőle a pénzét. Hát ez már csak így van itthon használt motornál. Persze tisztelet a kivételnek, aki rendberakva adja tovább (Pl: én , csak még nincs kész, és nem is lesz egyhamar) az viszont 100ezreket bukik rajta.
Igaz..Ha olcsóbban de jó állapotban lehet valamit találni,akkor az ritka,de nem lehetetlen.Nemnéztem meg személyesen,csak a képeket.Kisebb karcokon kívül semmi más nem volt rajta,de ez sem jelenti azt,hogy nem lehetett hibája a gépnek.Majd nézelődök,hátha lesz valami. Kár azért az RG-ért,amit néztél.
De írtátok,hogy 150-ért nem,meg stb.
Milyen áron mennek az RG?Eddig nem láttam olyan sokat belőle.
És mennyire jók?
Én kawa zxr400-at szeretnék hamarosan, de mostanában elkezdtem nézegetni a ktm lc4-eseket... de azért egyenlőre maradok még a sportnál. neked sok gond volt/van a 250-es kawával?
Csuka, Vini mit akartok az RG után venni
Hali!
Ha 150ért akarják adni, akkor ott velószínű nem stimm valami... Én is láttam 120-ért RG-t, lementem érte vidékre, és a hülyegyerek kitolt elém egy rozsdás, udvaron tartott leeresztett gumijú szétrohadt szart...Hát sajnáltam.....a motort . De lehet hogy épp csak a power nem működik rajta. aminek az ára 70-90 ezer körül mozog... vagy meg volt szorulva a henger, stb...
Ha meg nem és megnézted mind ezt rajta és 150ért jó, akkor mákod van, vedd meg.
Remek,hagyjuk.Ebben egyetértek veled.. Nem fontos vitázni.
Legalább dűlőre jutottunk.
Sztem te kezdted azzal, hogy a mit lógatjuk a nyálunkat az RGre.
Szóval a te próbálkozol részt sztem felejtsük el.
De ha te ígyérzed h lesüllyedsz énmellém, akk ennyi erővel én meg nem akarok HOZZÁD FELNŐNI
Igaz.Majd nyájaskodok mindenkinek..Persze tudom,hogy van abban is igazságtartalom,amit írtál.
Nem annyi az ára,akkor nem annyi.Én már rég lezártam.Kötekedés?Szerintem az elején nem volt semmi.
Mindegy.Azért köszönöm a válaszokat.
Majd figyelek arra,amit írok...
Hehe...Oltani próbálni.
Kezdjük ott,hogy te próbálkozol.Általában "megvitatják" a dolgokat,csak nem így,ahogy te csinálod.Mellesleg a kutyák szoktak próbálkozni.
Adatlapon kívül nem jutott eszedbe más,hogy szívóskodj?Ide se kell diploma,hogy felengedjenek lol
Inkább hagyjuk,nincs kedvem lesüllyedni melléd.
Hát attól függ rendszámos vagy nem, ha nem rendszámos nem ér többet. ha rendszámos és jó állapotú akkor bőven 150 fölött kezdődik...
Kedves Dani, először is: "Nem mondtam, hogy értek hozzá."

Ha nem konyítasz a dolgokhoz, akkor nem kell okoskodni. Ha valaki 150-ért akarná elvinni a kis szöcsimet, akkor azt hiszem elküldeném a halál f@szára...és szerintem ezzel vannak még itt a fórumon így páran...

Aztán: "Ha értenék, nem biztos, hogy fórumra járnék bizonyos kérdésekkel, amire sokan szarnak válaszolni."

Lehet nem kéne kötekedni a fórumozókkal, akkor talán segítenének is, nem gondolod?

Üdv.: Raul
sztem válaszoltunk 1-2kérdésre lolfej, ellenben veled, aki még azt sem mondtad meg hány éves vagy...
miaz h elájulva tőle, senki ilyenről nem beszélt, elmondta a csuka is h mennyia reaális ára
sztem majd ha kitöltöd az adatlapodat és nem ide jössz oltani próbálni majd akk beszélünk....LOLFEJ
És miért,mennyire gondoltatok?
Nem mondtam,hogy értek hozzá.Ha értenék,nem biztos,hogy fórumra járnék bizonyos kérdésekkel,amire sokan szarnak válaszolni.
De mindegy..Ha erre vágynék,mennék chatelni lol..
Én annyit mondtam,hogy volt 150-ért.lol
És ÉN reálisnak találtam.500 ezerről merg én beszéltem,csak nem éppen a Suzukira céloztam,hanem az Apriliára...
Ilyen jó lenne a motor,vagy csak ti ájultatok el tőle?
Mellesleg a véleményemet mondtam,meg azt,amit láttam.lol
a legrágább 125 meg 2000€ volt, ami meg 500e ft, és mint tudjuk a magyar árak nem arányosak a magyar fizetéssel
bocs h ilyen alpári hangnemben válaszoltam, de nem szeretem ha kioktatnak
akkor mondd már el h mitől függ egy motor ára, ha a 15éves motor 150e? ha 20 akkor meg csak 100?
itt most MZkről van szó...és ki mondta h 500e ft-t?
direkt a kedvedért néztem most meg a német használtmotor-oldalakat...a legolcsóbb RG 125 91es 1000euró azaz 250e ft volt! és ez a legolcsóbb volt.
szóval....nem értem miről beszélünk, csak azért mert van néha-néha sokkal olcsóbban egy motor, mint a többi akkor már geyből lemegy a piaci ár vagy mire gondoltál?
nézz meg néhány NSRt TZRt de ne a régi szarokat(már elnézést a kérek), de szépeket amik legalább RG tudású futóművel motorral rendelkeznek nem nagyon vannak 150e ft körül...mind1 sztem te értesz a 15éves motorokhoz