Hello!
Mindenhol azt olvasom, hogy a Suzuki RG Gamma 80 fogyasztása 3-4 liter alatt van. Nekem is RG-m van, de még soha nem sikerült 5 liter alá vinni. Ez csak a vezetési stílusom miatt van? Ha igen akkor írjatok légyszi h miket csináljak vagy ne csináljak. Motorikusan rendben van a motor.
ma megnéztem azt a 150e ft-os RGt....
majdnem elbőgtem magam, ez a motor rommá volt törve, sztem úgy dovták össze h megszabaduljanak tőle...
a képeken látszik h kicsit rohad már a váz, ez nem NSR hogy alcsiból csinálnak ez még OK....
DE! baloldalán biztosan csúszott a cucc, a váltó"kar" meghúzta a vázat és a faridom is erről árulkodik, az oldalidomról meg ink leszedték a matricát hogy ne legyen olyan ronda, helyette inkább egy szép SUZUKI felirat tátong a motor oldalán....
fekete plexit nem kommentálnám egy fehér motoron, kormányvégsúlyt nem látok, és ha a 2. képen mintha oldalidomja sem lenne
de az igazi hogy egy gyönyörű Aprilia műszerfallal találkozhatunk, itt jön elő a "kitudjahánykmvanbenne" effektus
azért ez kicsit meleg...
Látod itt a gond, te is úgy látod, mint oly sokan! Én egy AF1 125 SP-ről ültem át a CBR-re! Jó, persze van különbség, de nem olyan számottevő, mint amennyien hiszik! Madarason neveztem is a gyorsuláson! Nagy szembeszél volt, agyontuningolt 2T-k ellen mentem, amik jóval 30ló felett voltak! És 2-5 másodpercre(ellenféltől függ, meg a motorjától) maradtam le, ami egy 4T 125östől szerintem becsületre méltó! Az 50eseknek meg szinte esélyük se lett volna(kivéve 1-2nek, akik még a 125ös 2T-ket is odaverték, például egy kis kawasaki-s srác, aki a 400méter végén 152vel ment) Tehét nagyon sokan el vannak tévedve a 4T 125ösökkel, természetesen van különbség, lassabb mint a 2T társaik, de nem annyival, mint amennyivel hiszik!
Hát ha belegondolsz, egy 50ccm-es 2t sport motor is képes 100-ra. Tehát mivel a 125ccm 150%-al több mint az 50 ccm, ha a tiéd 135öt megy, akkor is stimmel a kb. 70%.(bár matekból szar voltam mindíg)
Szerintem a Simson elég régi konstrukció, tleg nem kéne összehasonlítani egy új CBR-el, elég csak egy új kétütemű 50essel, pl. Aprilia RS50.. nagyjából majdnem ugyan annyit tud....
Nemhiába egy 250-es 2T sport pontosan annyit tud, mint egy 400as 4T.
Különben érdemesebb szerintem NSR-t, vagy TZR-t venni mert azokhoz van alkatrész...Meg a TZR még jól is néz ki... A 125ös CBR meg azért gyenge, mert 4 ütemű, egy kétütemű teljesítménye 70%al több mint egy 4-é. A CBR nem sokkal több mint egy simson erőben.
Jah, nálam is ez volt Olajos volt a hűtösapka....a gyerek meg csak nézett hogy mit csinálok Meg tiszta akkusav volt az akkutartó körül...
Egyébként ezt kell leszedni, és ha teljes gázra elfordul aszzem jobbra(?) akkor működik a power.
a Hondákban az a nagyon jó, hogy én NSR-t még sosem hallottam csörögni, és nagyon szépan muzskálnak a Hondák sztem a legszebb hangúak a 125ösök között, talán az újabb RS szól még ilyen szépen
enyémet is úgy hoztam el hogy csili vili, kicsit füstölt, dehát 2t és am sem értünk hozzá(szóval ha füstöl az jó):D
hűtősapka olajsaras de a srác azt mondta h nem gáz, csak bennemaradt....
az enyémet pl a hátsó villát kicsit megmarta a lecsöppenő akkusav, mert ugyebár a csövet elhagytuk és follyon oda ahova akar, most fényeztem le az egész vázat nagyon szép lett
még a hátsó villák belső oldalán is olyan saras olajos szar volt h alig tudtam levakarni
Mindenhol azt olvasom, hogy a Suzuki RG Gamma 80 fogyasztása 3-4 liter alatt van. Nekem is RG-m van, de még soha nem sikerült 5 liter alá vinni. Ez csak a vezetési stílusom miatt van? Ha igen akkor írjatok légyszi h miket csináljak vagy ne csináljak. Motorikusan rendben van a motor.
de akkor is gáz
majdnem elbőgtem magam, ez a motor rommá volt törve, sztem úgy dovták össze h megszabaduljanak tőle...
a képeken látszik h kicsit rohad már a váz, ez nem NSR hogy alcsiból csinálnak ez még OK....
DE! baloldalán biztosan csúszott a cucc, a váltó"kar" meghúzta a vázat és a faridom is erről árulkodik, az oldalidomról meg ink leszedték a matricát hogy ne legyen olyan ronda, helyette inkább egy szép SUZUKI felirat tátong a motor oldalán....
fekete plexit nem kommentálnám egy fehér motoron, kormányvégsúlyt nem látok, és ha a 2. képen mintha oldalidomja sem lenne
de az igazi hogy egy gyönyörű Aprilia műszerfallal találkozhatunk, itt jön elő a "kitudjahánykmvanbenne" effektus
azért ez kicsit meleg...
ha rendesen a helyén van akk óra járásával megeggyező irányba kell mennie
Legfeljebb annyit mutat az órája:)
duma..
bogi...
Szerintem a Simson elég régi konstrukció, tleg nem kéne összehasonlítani egy új CBR-el, elég csak egy új kétütemű 50essel, pl. Aprilia RS50.. nagyjából majdnem ugyan annyit tud....
Nemhiába egy 250-es 2T sport pontosan annyit tud, mint egy 400as 4T.
Jah, nálam is ez volt Olajos volt a hűtösapka....a gyerek meg csak nézett hogy mit csinálok Meg tiszta akkusav volt az akkutartó körül...
Egyébként ezt kell leszedni, és ha teljes gázra elfordul aszzem jobbra(?) akkor működik a power.
hűtősapka olajsaras de a srác azt mondta h nem gáz, csak bennemaradt....
az enyémet pl a hátsó villát kicsit megmarta a lecsöppenő akkusav, mert ugyebár a csövet elhagytuk és follyon oda ahova akar, most fényeztem le az egész vázat nagyon szép lett
még a hátsó villák belső oldalán is olyan saras olajos szar volt h alig tudtam levakarni