Hello mindenkinek! Egy Suzuki RG-t szeretnék venni ami RENDSZÁMOS! Olyat mint amilyen csabesz17-nek van. Vagyis pontosabban olyan kasztnisat, a színe az mind1 hogy milyen. Az a lényeg hogy jó legyen esztétikailag is és motorikusan is és legyen rendszám! Aki tud ilyet az légyszives írjon!
Előre is kösz mindenkinek
csak megsúgóm, hogy a tárcsával sokkal nagyobb lehetőségei voltak a szívási ütemnek, én elhiszem sőt tudom h már mindn membános, mert egyszerűbb olcsóbb javíthatóbb
Annyira nem... membrán jobb, régen volt divat, ma már versenymotorok is membránosak
Amúgy gondolkozz ember, tudom hogy mit mondasz, de v4es gépre hogy raktak volna forgótárcsát? a forgótárcsa miatt néz ki így
Amúgy halottam olyat is hogy a régi speciál rd 500 is sor 4 volt...
a forgőtárcsa az csak az ellátása, az elrendezése pareller twin
am soka olvastam a forgótárcsáról, nagyon jó ki takákmány, csak sztem túl sok a hibalehetősége
Nem nyert, forgótárcsás, és így lehet ezt csak megoldani ha v4 lenne akkor nem lehetne forgótárcsás, bár jobb lett volna ha sima membrános v4est csinálnak, de hát ez hasonlít a versenygépre, és ez unikum
U elrendezés egyenlő pareller twin, a 2-2 henger(sor) egymás mellé van helyezve négyszög alakba és fogaskerék köti őket össze, gondolom a helyhiány ill helytakarékosság miatt dönöttek emellett mint a Sor4 2t mellett, bár sok olyat nem láttam sehol se
Helló mindenki. Nekem is kis RGm volt 125ös 86os évj de annyira jó volt, pedig volt előtte macskalámpás NSRem is, de olyan erő volt benne mint egy endúróba, rendesen gázra sergett, nem kellett kuplungolni, végre meg 155öt ment Most néztem ki egy újabb fajta RGt, szerintetek 50esként mennyit ér egy 96os nagyon jó állapotba?
gamma ennek a szériának a neve, a sima rg 125 gamma, rg 250 gamma 500 gamma, mind az rg 500 versenymotorról kapták a formályukat(az még nem rgv), tudom hogy van közúti rg 500, ez az rg 500 gamma, rgv 500ról láttam képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez gyári motor, és nem csak az rgv 250be rakták bele az 500as blokkot... erről sajna nem tudok, de tudok neked egy oldalt
1. A GP motort RGV 500-nak hivtak
2. letezett 2T a 500-as Suzuki kozuti valtozatban is. Ez eseteben az RG es az RGV jelzessel is talalkoztam.
3. A kisebbek (125, 250) kozuti valtozatatnal is van RG is es RGV is es ezekbol van Gamma is, ami megint nem tudom mit jelent.
Az egyetlen kep, amit lattam "RG 500" blokkjarol, az negy hengeres U elrendezesu (nem V) volt. Vajon az RGV miben kulonbozik ettol? Az V elrendezesu, vagy a V mast jelent?
rgv 500 az a versenymotor, utcairól nem tudok sokat, lehet az is létezik, de erre nem vennék mérget... rg 500 gamma 156kg 95Le, youtube ba írd be hogy rg 500 ás dől az anyag
Hello Suzukisok! Erdeklodom a 2T sportmotorok utan, de nem talalok neten fotokat. Az erdekel, hogy hogy nez ki a Suzuki RG 500 ill. RGV 500 blokkja. Es mi a kulonbseg kozottuk?
Csináltam pár képet a hengerfejről és a karbiról... a hengerfej hengerre felfekvő részéből 0,75 milit szedettem le (nem csak a kompressziónövelés volt a fő cél, kicsit egyenetlen volt a felszíne, de így esztergálás után jobban tömít .
enyém lassan eladósorra kerül, ha érdekel vegyél fel msnre