Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áhh újat veszek és 600 ast hitelre.azt én járatom be legalább tudom hogy nem pörgették szarrá
elég volt eszekből a használt vacakokból mert ezek általába addig jók amíg elhozod.
Csakis azon múlik hogy hogyan tartották karban a moccot, ha 4tből kifogsz egy olyat amit leharcoltak, akkor az kibaszott sok pénz...
hehe, ahogy azt te elképzeled, egy öreg motort fogsz szerelni ha nem tartották karban... egy 4tben is vannak szimeringek, sőt ötbb is van, vezérműlánc, szelepek, stb stb...
jah meg elnyomja az olajat...most töltöttük fel és mentem vele egy kört és elnyomta az olajat és ezt már másodjára csinálja ...nem pörög ki azért is szedtem le a deknit mert csak baloldalon volt olajos.remélem hogy tényleg csak szimering.annyi biztos hogy megcsinálom és eladom a faszba nem kell több 2t elég volt az állandó szerelésből
Nem, nem normális, ott nem kéne olajnak lennie... szerintem szimeringes a gép...
helló 1992-es RG-ről leszedtem a gyújtás rész felőli deknit és tele volt olajjal. De én még ilyet nem láttam hogy a gyujtás olajba legyen.Ez normális?
Na én mondtam, amúgy meg kell nézni melyik mit cisnál a csapon, szóval leszeded, és egyenként végigfújkálod mind a hármat, közben minden helyzetbe elforgatod a csapot, és akkor megtudod hogy hova mit kell kötni... vagy fogod és szétszeded a csapot egyértelműen kiderül, amúgy meg a normál és atratalék között nem zár a csap, ott simán átfolyik... szóval lehet rosszul van bekötve a csapod...
Most jöttem fel a garázsból, de hallod ez a benzincsap elég érdekes, merre mutat a karnak a jelzése? csak mert nekem van ott mindenhol jelölés ja és, nekem a FUEL OFF jelzésnél is folyik, de az ON-nál meg nem ... próbáltam variálni a dolgokat, hátha összejön vmi, de semmi.... úgyhogy lent lesz az on-nál a zárva az off-nál és a tartaléknál meg vagy a nyitott vagy a tartalék
Ja és ezen van a túlnyomásos rendszerekhez is egy csövecske...
Ja és ez a dellort utoljára a régi rgmbe volt...
Én rgvel a rohadt benzin miatt szívtam kúrva sokat az a hülye benzincsap... és alig van hely, és úgy állítgatni a karbit... ááá... és akkor még nem volt ennyi tapasztalatom... bent a helyén próbáltzam benzinszintet állítani...
Hát... enyémen nem volt ledugózva... előzőr azt hittem hogy a rézre gondolsz belül, de rájöttem hogy a fúvókánál van ledugózva, csak elszőr nem láttam de azt vedd ki... és nígy állítsd be a karbeszt...
Akk. szerintem az a dugót ki is veszem onna, tök felesleges
Ja nekem 180as polini hengeres mtxem volt, annak is elég volt 130as fúvóka, sőt 118al is elketyegett...
jawan lesz, majd kell még egy ilyen...
Amúgy főfúvóka nins a képen, az egy nagyobb csavarba csavarható bele, ami a karbi alját tartja... így fúvókacseréhez nem kell lekapni a karbit, csak kicsavarni egy darab csavart...
Takaros
Azt nem kéne
Itt egy dellorto... ez is 28as...
egy 4 milis fúrást kap, szal oldalankét 2 mili, ettől sokkal több keveréket szívhat ( az összekötő gumicső is fel van tágítva) és jobb lesz a hangja
Áhh, hidd el, h jó lesz A dugó alatt egyébként egy alapjárati fúvóka lenne, azt minek kell ledugózni, nem vágom
Lehet szerencséd lesz, de lehet jól elrontottad...
És mitől szívna többet? az rendbe van hogy nagyobb a nyílás, de találomra felbővíte3tted az nagyon rosz ötlet volt
http://www.cmsnl.com/suzuki-rg...

Ebbe van benne h 160/180 Azért fúratom fel, h több keveréket tudjon szívni a megnövelt membrán és szívó nyílás miatt
Mi fasznak volt benne akkora?
Nekem az RG-mben 180as fúvóka volt!
25 paci, 28as karbi, aprilia rs 30paci 28as karbi...