Elől meg 16, sok motornál volt különbőző, erre is vannak jó gumik... nem tudom mit vársz egy 23 éves konstrukciótól ami megvan 25is...(akkor dobták ki a 250est, de annak ugyanekkora kerékátmérője volt...)
gondolhatod hogy kitalálták a gyárban , de nem függ össze az a kis fos a beszívott keverékkel, nincs értelme a membrán célja csak az egyirányűsítás!
am azért raktam fel a srác odalát, mert a powertörés komoly gond a fúrumon, és ez a henger kapott egy rendeset
senki nem gondolt, még arra, h a membránból kivágja a középső 2 ágat? venne bele egy membránlapot kivágná szépen, de véknyabbat. mert az alapból egy darab lenne, szal merevebb mint a gyári, nem hajlana úgy
sztem célszerűbb membrán lapot venni, ne rakosgass át másból, a vékonytól a vastagabb felé haladva tolod feljebb a motor teljesítményét, de ezt már vki kérdezte
Limitált Széria Amúgy az átütés az vicces lenne mert a hengert belüröl hogy ütöd ki Mert ha nem vagy Superman akkor sehogy. a blok 100% hogy nem cserés mert alváz motor szám szerint 50-es.Ja és nincsenek a számok átütve mert mind kifele domborodik.
viszont nekem nem lett volna bátorsáom ott fújdogálni...