Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért fúrnád fel?
Hát az a dugó hasonlít egy alapjáratállító csavar végére...
160as fúvóka? Te megörültél? 118 kevés ha nem folyott a gép, aprilia rsekben 128-132es fúvóka van gyárilag, ebbe se kell nagyobb hidd el, be kell szépen állítani... de 160as fúvókával be se fog indulni neked...
Ja, karbifúrás miatt akarom kivenni
1. Miért van az én karbimba 118-as főfúvóka, miközben 180 vagy 160-asnak kellene lennie?
És ott van a képen a kis dugó is
Fényképezd le...
Azt kinyomni lehet, de ahhoz rendes cuccok kellenek(gépműhely) nem próbálkozz vele, ja és miért szteretnéd kiszedni?
A másik, meg , h miért van ledugaszolva egy másik lyuk a főfúvóka mellett?
*súbertü szarakodik a hosszú ü gombom
A karbiban van egy réz cső, keverőcső a neve ..... ebbe megy bele a súbert, na most ezt hogyan lehet kiszedni?
Na mit találtam ?! ?! http://www.cmsnl.com/suzuki-rg...
1. generációs rg robbantott ábra
Vinibali: Az addig ok, de nem tom azokat a vackokat kiszedni
minek cseréled le, ha jól rakod össze nem lesz gond a lecsavarással többé
Nekem mikor még az RG-m volt, 1szer azért nem ment, mert lelazult a kipuff, és kifújt a könyöknél! Lehet neked is ez van vele!
heló egy 1992 es suzuki rg 125 öm van. Eddig ment 160-170 et ma fater elvitte tesómat motorozni mikor haza hozta a motort tiszta olaj volt lemostam azóta nem folyik sehonnan az olaj de nem megy csak 140 et és azt is csak nagyon nehezen és nem pörög ki csak 11 ezerig én arra gyanakszok hogy meghalt a power . ha valakinek volt már ilyen vagy ha tudja hogy mi lehet a baj az írja már me légyszi! előre is köszi!
Tegnap jöttem rá , h Enkei felnik vannak a gépen nektek is csillagcsavarok fogják össze a blokkot?
Megrendelem a légszűrőt, ha megkaptam áttolom a bringát , remélem csak ez volt a baja a gépnek Előre is kösz a segítséget!
Részeg vagyok, de még így is tudom hogy nem neked szólt ez a hozzásólás, haenm 125funnak... ő bpn lakik... milyen javaslatomra, most nm emlékszem..-.

Akk. ha nem gáz felugranék pestre debrecenből, 10 perc max. ok?

Valószínű :)
Holnap jön a szétb@szott csillagcsavarok kiszedése a blokkbló, később am. imbuszra cserélem őket
Eléggé értek a géphez, bár megfogadtam hogy nem csinálok többet senkinek se gépet, de ha kjell segítslég átugorhatsz, az én kezem már be lett törve az rghez amúgy meg kibaszott részeg vagyok
Csoda történt Lelazult a kuplung középső csavarja! Kicseréltem a hátsó lánckereket, a hátsófék holtjáték állítójával lerögzítettem, a hátsó kereket, vdani-ra hallgatva, balra kezdtem el csavarni és lelazult
Kösz szépen a javaslatokat, megpróbálom. Pesten a XVII. kerületben lakom.
Amikor beindítottuk a motort éreztem, hogy nagyon kis dögös gép lesz belőle.
Még szerelés alatt van, mert alapjáraton és kis gázon szépen megy, de "lecsutkázva" lefulladt.
A szétszereléskor derült ki, hogy a szűrő egy bestuffolt rongy
Ne ilyedj meg ha nem fog menni az új szűrővbel, ha így ment, akkor valószínű keveset kap... és vigyázz erre, nehogy besüljön...
Talán pinkmotors... vagy táborituning, merre lax? nagyon jó kis moccok ezek
Sziasztok,
múlt héten sikerült beújítani egy 1986-os 125 RG Gammát, kiderült, hogy a levegőszűrő helyett egy olajos rongy volt begyömöszölve légszűrőként. A kérdésem az, hogy hol tudnék légszűrőt venni bele.
Kösz,
Csaba
Hali
Arra a zöld körre gondolsz? az annak a jelölése, h mennyit szedjek le azon a részen az aluból