Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vastagabb gumival nehezebb bedönteni
nem biztos hogy a vastagabb gumi jobban tapad...
Hú hát jó kérdés, nem vagyok benne biztos hogy kéne neki...
Persze fasza is a heidenau, most is az van az rg-n csak túl keskeny a gumi, meg csak biztosabban megyek, h ha tom, h jól tapad a hátsó gumi válaszolj pls. a kuplungosra
ez fizika, ha mzkupásoknak jó egy fasza heidenau ilyen méretben akkor az rghez is tökéletes... nem hiszem hogy egyenlőre akár csak annyira tudsz dönteni
A kuplungon, a külső rész (fentről nézve, a fogaskerék mellett van) miért lötyög a fogaskeréken?
Hát milyen hozzáállás ez?
Nekem, csak azért kellene ilyen szélesebb fajta, h jobban nézzen ki, annyira sztem nem gátol vezetés közben, sőt! jobban tapad kanyarban is
Fölösleges, csak nehezebben fog fordulni, valami puhább keveréküt keress inkább...
Szerintetek hátulra fel tok rakni egy 120-as vagy 130-as gumit
gyorsabb lesz... már ha bírja a gép de lehet így nem fog kipörögni rendesen
45ös lánckerékkel kapnád kb ugyanazt az áttételt...
Szerinted az , milyen irányban változtatja meg mocc végsebességét, h ha első lánckeréknek egy 16 fogszámút veszek (15 a gyári) hátulra pedig egy 43 fogszámút (42 a gyári), szal lassabb lesz v. a gyorsulása nő? a lánc miatt akarom így :)
Sőt még van is itthon egy blokk, félig meddig...
Kaptam már szét a régi rg blokkját, de most nem emlékszem, de szerintem az a normál menetes, a lendkerék meg a fordított, de erre nem esküdnék meg most
Hátul 42 fogas a lánckerék ugye?
Jó ötlet! De ugye jobra kell csavarni, h lelazuljon, nem?
Az ilyen esetekhez létezik külön szijas fogó, én ékszíjból meg egy vasdarabból csináltam na azzal meg tudod fogni, még véletlen se rakj csavarhúzot vagy ilyesmit a fogaskerekek közé...
"ÚJ" RGn is ígyvan , egy(világ egyetlen RG-s oldala ) francia oldalon a jelöléses beállítást írják, a gyári könyvben meg szintén mérést javasolnak....
a mérés az biztos én tuti úgy csinálom megint
Értem :) 1 gen. 125 RG-n van a kuplung agy, na most benne van egy csavar, nem akar kilazulni, nemgáz... jobbra kell csavarni, h lelazuljon ugye?
Ja akkor okés, hát ode kell alapra állítani, amikor alapon pöfög a verda annak oda kell esnie, máson így volt de aztán abból is kivágtam
Bocsi, rosszul fogalmaztam, az egyik jelölés a karon van, a másik meg a pumpán, nemtom, h mi van akkor, h ha egy vonalba állítom őket
Hát én arra gondolok hogy egyiknek alapjáratnál kell lennie, másiknak meg csőgáznál...
De én sose próbáltam, kibasztam a motorból a picsába...
Most meg az enter után nem új sorra ugrott hanem, felrakta a fórumra Javítok: ..bőrődre tapad...
Mennyit írok már
Ja igen, azt nem írtam, h nemtom, h hőálló-e mert nincs rajta még egy angol szöveg sem majd kiderl, h az-e