Persze fasza is a heidenau, most is az van az rg-n csak túl keskeny a gumi, meg csak biztosabban megyek, h ha tom, h jól tapad a hátsó gumi válaszolj pls. a kuplungosra
ez fizika, ha mzkupásoknak jó egy fasza heidenau ilyen méretben akkor az rghez is tökéletes... nem hiszem hogy egyenlőre akár csak annyira tudsz dönteni
Hát milyen hozzáállás ez?
Nekem, csak azért kellene ilyen szélesebb fajta, h jobban nézzen ki, annyira sztem nem gátol vezetés közben, sőt! jobban tapad kanyarban is
Szerinted az , milyen irányban változtatja meg mocc végsebességét, h ha első lánckeréknek egy 16 fogszámút veszek (15 a gyári) hátulra pedig egy 43 fogszámút (42 a gyári), szal lassabb lesz v. a gyorsulása nő? a lánc miatt akarom így :)
Kaptam már szét a régi rg blokkját, de most nem emlékszem, de szerintem az a normál menetes, a lendkerék meg a fordított, de erre nem esküdnék meg most
Az ilyen esetekhez létezik külön szijas fogó, én ékszíjból meg egy vasdarabból csináltam na azzal meg tudod fogni, még véletlen se rakj csavarhúzot vagy ilyesmit a fogaskerekek közé...
"ÚJ" RGn is ígyvan , egy(világ egyetlen RG-s oldala ) francia oldalon a jelöléses beállítást írják, a gyári könyvben meg szintén mérést javasolnak....
a mérés az biztos én tuti úgy csinálom megint
Nekem, csak azért kellene ilyen szélesebb fajta, h jobban nézzen ki, annyira sztem nem gátol vezetés közben, sőt! jobban tapad kanyarban is
45ös lánckerékkel kapnád kb ugyanazt az áttételt...
a mérés az biztos én tuti úgy csinálom megint
De én sose próbáltam, kibasztam a motorból a picsába...