Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez egy sima kis gagyi villanymotor, nem gondoltam volna hogy ilyen van benne, neten nézz körül, talán vaterán is találsz ilyet, vagy nézd meg esteleg lomexben
Hali! Honnan tudok ilyet szerezni?
Zoli oldala, igen hasznos lehet egyeseknek, sőt aki vesz egy mocit annak kötelezően el kéne olvasni, tudja mi is van alatta...
aki esetleg nem ért dolgokat ez talán segít neki:) http://fxp.hu/2t/21technika/te...
25nél kezdődik a prox egy asso werke az 30(henger hónolásával a táboriéknál), de egy tkr dugó az olcsóbb egy 20as... de én maradnék minimum a proxnál
Kb hány forint körülire számíthatok? ilyen 7-8 ezer forintos árak kilőve... nem beszélve a gyári 16e forintosról
táboriéknál is lehet kapna, és italmondoba is lehet kapni...
A pinkmotorsba tuti, h lehet kapni rg dugattyút?
Örülj hogy nem tucat kerekeid vannak,egyeibb
Skacok!
Mit lehetne kezdeni az RG első 16 colos és a hátsó 18 colos felnijével?! ki lehet cserélni az újabb (1992-) RG kerekeire? bááár nemjó, mert azok már hátul is tárcsásak :S
amikor én elvittem a főtengelyt, az öreg azt mondta h van egy szám hogy mekkora mozgása lehet, nem emlékszem nem mondta h mennyi lehet, nemtom neked hogy van de nekem van/volt 2ilyen réz/alcsiszerű alátét, a dugónál sajna nem volt, oda én csináltattam...
emékszem viszont hogy olyan szoros lett hogy fostam, nehogy megszoruljon...de ezek szerint jó lett, ~900km lett a gépben összerakás után...
nem érted... a membár határolójára gondol... ha tuningolnak az mindig kihajlítják... így jobban ki tud nyilni... ergo több nafta...
Így képen nem jön át, de kb 2*2mm a különbség a két nyílás között, meg aztán nem is ez a fő beömlőnyílás.... bár nem hiszem de azért meg kéne nézni alsó gyűrűnek hol van a hornya, hátha pont oda esik... és azért van az ott, de ez nem hiszem ennyire nem kéne lejönnie
a membrán, nem függ össze a beszívott levegővel, minimálisan, a célja csak a szufla benttartása
az tudom hogy a vékonyabbtól a vastagabb membrán felé haladva magasabb fordulaton "erősíti" meg a motort....
az 1.es valszeg fojtás lehet, elv szimmetrikus az egész...
a 2..hát azis gyűrűvezető, nem hiszem hogy sokat osztana szorozna ha kivennéd ezt vagy a 3.at
25?! csodás....
Hát akkor egy 25 gépmunkával, ha hajtókaros... ebbe van hajtókar, meg tűgörgő is... meg az alsó csap ugye, és össze is rakják...
Értem, még nem vizsgáltam meg nagyon, de remélkedek, hogy nem lesz hajtókaros
Oldalra csuszkálhat lent, de akkor felül a dugóhoz kell megfelelő alátét, viszont oldalirányben nem szabad neki dölnie...
A suzuki rg hajtókar mennyit csúszkál a főtengőn, oldal irányban?
Képen nincs fönt, de oda lenne fölcsavarozva ahol az a két csillagcsavar van...
Membrán? Hol?Ez nekem magas... Valaki berakhatna erről egy képet
Úgy is le fog jönni a festék ha reszeled még a hengert, mert akkor utánna benzinben el kell mosni pl...
Tegnap este kicsit alkottam
NEm igazán látom értelmét ennek a formán, tényleg nem... fogalmam nincs miért csinálták így... amúgy sok sikert a reszeléshez... elég kis nyílás az... és persely nem tudom kiszedhető e... de nem igazán hiszem...